Gjest ISeeYouCreep Skrevet 3. november 2018 #10382 Skrevet 3. november 2018 (endret) Carina Maria skrev (På 3.11.2018 den 17.19): Sophie Elise har aldri satt diagnoser på seg selv og hun har skrevet på bloggen sin at hun har fått diagnose av psykolog. Hun går jevnlig til psykolog nå skriver hun. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
ajarRun Skrevet 3. november 2018 #10383 Skrevet 3. november 2018 1 minutt siden, Snaskesnusken skrev: Men da bør du vel ikke uttale deg om noe som du ikke har kunnskap om? Jeg har masse kunnskap, trenger ikke lese en artikkel skrevet av noen med samme estetiske sans som en treåring. 1 minutt siden, Carina Maria skrev: Sophie Elise har aldri satt diagnoser på seg selv og hun har skrevet på bloggen sin at hun har fått diagnose av psykolog. Hun går jevnlig til psykolog nå skriver hun. Hun er så søt at hun kan jo umulig trenge psykolog. Dessuten er hun veldig velykket. Men jeg skjønner at det tar på når alle gamle heggemøer er misunnelig over hennes skjønnhet og suksess. Håper det kommer en dag der heggemøer slutter å kritisere pene jenter fordi de er suksessfull.
Gjest Carina Maria Skrevet 3. november 2018 #10384 Skrevet 3. november 2018 Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev: Nå må du gi deg. Hun har da slengt ut ei lang liste med diagnoser opp til nå, og aldri skrevet at samtlige av disse har kommet fra en psykolog. Det har hun skrevet ja. Hun har aldri satt diagnoser på seg selv og hun skrev for noen dager siden at hun går jevnlig til psykolog. Les bloggen hennes så finner du det selv.
Snaskesnusken Skrevet 3. november 2018 #10385 Skrevet 3. november 2018 1 minutt siden, Carina Maria skrev: Sophie Elise har aldri satt diagnoser på seg selv og hun har skrevet på bloggen sin at hun har fått diagnose av psykolog. Hun går jevnlig til psykolog nå skriver hun. Hun har fått stilt diagnosen av en psykolog? Det stemmer sikkert det men allmennlegen har vel ikke noe med dette å gjøre forutenom å henvise bloggeren videre da han/hun mistenkte at hun hadde psykiske lidelse?
Snaskesnusken Skrevet 3. november 2018 #10386 Skrevet 3. november 2018 2 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Jeg har masse kunnskap, trenger ikke lese en artikkel skrevet av noen med samme estetiske sans som en treåring. Hun er så søt at hun kan jo umulig trenge psykolog. Dessuten er hun veldig velykket. Men jeg skjønner at det tar på når alle gamle heggemøer er misunnelig over hennes skjønnhet og suksess. Håper det kommer en dag der heggemøer slutter å kritisere pene jenter fordi de er suksessfull. Les linken du. 2
Gjest Carina Maria Skrevet 3. november 2018 #10387 Skrevet 3. november 2018 (endret) 3 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Hun har fått stilt diagnosen av en psykolog? Det stemmer sikkert det men allmennlegen har vel ikke noe med dette å gjøre forutenom å henvise bloggeren videre da han/hun mistenkte at hun hadde psykiske lidelse? Det vet ingen av oss og vi må anta og det blir spekulasjoner og gruble på noe annet. Jeg tror at det er mye vi ikke vet som kan ha skjedd. Endret 3. november 2018 av Carina Maria
Snaskesnusken Skrevet 3. november 2018 #10388 Skrevet 3. november 2018 Akkurat nå, Carina Maria skrev: Det vet ingen av oss og vi må anta og det blir spekulasjoner og gruble på noe annet. Men du uttaler deg om dette og jeg vil si at du spekulerer i aller høyeste grad selv. 11
Gjest Carina Maria Skrevet 3. november 2018 #10389 Skrevet 3. november 2018 Akkurat nå, Snaskesnusken skrev: Men du uttaler deg om dette og jeg vil si at du spekulerer i aller høyeste grad selv. Det gjør du og andre også det. Hva har du personlig mot meg? Jeg føler det som om du angriper alt jeg skriver bare fordi jeg har vært ærlig og skrevet at jeg liker Sophie Elise for den hun viste gjennom skal vi danse.
Snaskesnusken Skrevet 3. november 2018 #10390 Skrevet 3. november 2018 6 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Nå må du gi deg. Hun har da slengt ut ei lang liste med diagnoser opp til nå, og aldri skrevet at samtlige av disse har kommet fra en psykolog. Stemmer. 2
Slowdive Skrevet 3. november 2018 #10391 Skrevet 3. november 2018 (endret) 6 timer siden, Carina Maria skrev: Les her hva hun skriver Slowdive skriver Det stemmer ikke helt. Legevaktleger og andre leger som jobber på sykehusavdelinger osv kan også henvise pasienter til et distriktspsykiatrisk senter, privatpraktiserende psykolog eller psykiater. Så i teorien kan vel alle leger henvise pasientene sine til psykolog, og det er ikke et krav om at man må ha vært innom fastlegen. Det kan dog forekomme at pasienten blir avvist på grunnlag av at behandling hos fastlegen ikke er utprøvd. Fastleger (gitt at de ikke har videreutdanning innen psykiatri) har kun kompetanse til å behandle milde til moderate angst- og depresjonstilstander, eller tilstander med tilsvarende alvorlighetsgrad. De kan ikke sette diagnoser på lik linje med en psykiater eller psykolog. Endret 3. november 2018 av Slowdive 7
Gjest Carina Maria Skrevet 3. november 2018 #10392 Skrevet 3. november 2018 Akkurat nå, Snaskesnusken skrev: Stemmer. Du vet ingenting om hvilke diagnoser hun har fått av lege eller psykolog så ingen kan utale oss med om diagnosene henne bortsett fra henne selv.
Snaskesnusken Skrevet 3. november 2018 #10393 Skrevet 3. november 2018 Akkurat nå, Carina Maria skrev: Det gjør du og andre også det. Hva har du personlig mot meg? Jeg føler det som om du angriper alt jeg skriver bare fordi jeg har vært ærlig og skrevet at jeg liker Sophie Elise for den hun viste gjennom skal vi danse. Jeg argumenterer mot argumentene dine og stiller spørsmål til ytringene dine. 2
Snaskesnusken Skrevet 3. november 2018 #10394 Skrevet 3. november 2018 Akkurat nå, Carina Maria skrev: Du vet ingenting om hvilke diagnoser hun har fått av lege eller psykolog så ingen kan utale oss med om diagnosene henne bortsett fra henne selv. Det vet ikke du heller.. 3
Gjest Carina Maria Skrevet 3. november 2018 #10395 Skrevet 3. november 2018 1 minutt siden, Slowdive skrev: Fastleger (gitt at de ikke har videreutdanning innen psykiatri) har kun kompetanse til å behandle milde til moderate angst- og depresjonstilstander, eller tilstander med tilsvarende alvorlighetsgrad. De kan ikke sette diagnoser på lik linje som en psykiater eller psykolog. Det er akkurat det samme som en ortoped. En allmenn lege kan ikke si at det er betennelse i skulderen men det kan en ortoped men fast legen kan skrive hva han mistenker.
Gjest Carina Maria Skrevet 3. november 2018 #10396 Skrevet 3. november 2018 (endret) 2 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Jeg argumenterer mot argumentene dine og stiller spørsmål til ytringene dine. Fordi du har bestemt deg for at du skal ta meg. Blokker meg så slipper du og se dem irriterende svarene mine bare fordi jeg har sakt at jeg likte Sophie Elise i skal vi danse. Endret 3. november 2018 av Carina Maria
Snaskesnusken Skrevet 3. november 2018 #10397 Skrevet 3. november 2018 (endret) 1 minutt siden, Carina Maria skrev: Fordi du har bestemt deg for at du skal ta meg. Blokker meg så slipper du og se dem irriterende svarene mine. Dette er et diskusjonsforum.. Endret 3. november 2018 av Snaskesnusken 8
Snaskesnusken Skrevet 3. november 2018 #10398 Skrevet 3. november 2018 https://bloggomtoppbloggere.com/2017/12/11/miss-sophie-og-diagnosene/ 6
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 3. november 2018 #10399 Skrevet 3. november 2018 (endret) Carina Maria skrev (På 3.11.2018 den 17.23): Det har hun skrevet ja. Hun har aldri satt diagnoser på seg selv og hun skrev for noen dager siden at hun går jevnlig til psykolog. Les bloggen hennes så finner du det selv. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Snaskesnusken Skrevet 3. november 2018 #10400 Skrevet 3. november 2018 2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Gud det er som å snakke til en vegg. Skal jeg minne deg på bipolar-skandalen? Ingen psykologer med normal IQ, vil gi en person diagnosen bipolar, for så å si at "Nei nå er du ikke bipolar lengre, du er frisk!" INGEN! Så akkurat der mister hun all troverdighet rundt psykiske lidelser for min del. Det er et gedigent hån mot de som sliter med bipolar. 👍👍 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå