Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 minutter siden, smalls skrev:

Lurer på hva nytt hun skal fikse på? Det stopper vel ikke her. Eller er det noe mer igjen å fikse på? Hun har gjort:

2 neseoperasjoner

Silikon i både pupper og ræv 

Hakeimplantat

Kjeveoperasjon

Botox i hele ansiktet 

Fillers i hele ansiktet 

Fettsuging av mage og lår 

Leppeoperasjon

Har jeg glemt noe?

Man kan legge inn implantater for å få markerte "magemuskler" - men så langt går hun nok ikke 😅 Kan også fjerne ribbein, men man må lete lenge for å finne en kirurg som gjør det :P Et lite ansiktsløft skal man nok ikke utelukke om noen år da :P

Skrevet
22 minutter siden, KillerKitty skrev:

Man kan legge inn implantater for å få markerte "magemuskler" - men så langt går hun nok ikke 😅 Kan også fjerne ribbein, men man må lete lenge for å finne en kirurg som gjør det :P Et lite ansiktsløft skal man nok ikke utelukke om noen år da :P

Si nå ikke det. Den jenta der er nok villig til å gå veldig langt. Ansiktsløftning? Kan hun bli noe mer strammere i trynet? :P

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, smalls skrev:

Si nå ikke det. Den jenta der er nok villig til å gå veldig langt. Ansiktsløftning? Kan hun bli noe mer strammere i trynet? :P

Sant nok. Vi får følge med om hun begynner å si at hun har trent magen hver dag en periode. Vipps er magemusklene på plass :P

Botox går jo ut og blir dyrt i lengden. Ansiktsløftning er nok billigere på sikt? Etter fylte 40 hvert fall

• Liker 1
Skrevet
15 hours ago, Martheegne said:

Hun har fått seg et gigantisk hakeimplantat i løpet av den siste måneden. Nesten lengre hake enn fotballfrue jo! 

En person som har så dårlig smak burde rett og slett beskyttes mot seg selv. Alle endringene hun gjør, er til det verre. Nesen, haken, you name it. Noe så tragisk. Isabel Raad synes jeg faktisk har blitt penere (selv om jeg synes det er trist med plastisk kirurgi sånn generelt), men med SE er det motsatt. Hun har gått fra søt til --- på eget initiativ, og tenk på alle pengene hun har brukt. Det er skikkelig Michael Jackson-style. Han var jo også pen før han begynte. Skulle ønske folkene rundt henne kunne intervenere. Det er åpenbart noe veldig galt oppi hodet når et pent og på mange måter oppegående menneske opererer seg mindre pent, og det kan faktisk ikke fikses med operasjoner.

• Liker 10
Skrevet
16 hours ago, Martheegne said:

Hun har fått seg et gigantisk hakeimplantat i løpet av den siste måneden. Nesten lengre hake enn fotballfrue jo! 

Finnes det før/etter bilder av dette? jeg ser ingen forskjell.. 

Skrevet
8 timer siden, Bloggleseren skrev:

En person som har så dårlig smak burde rett og slett beskyttes mot seg selv. Alle endringene hun gjør, er til det verre. Nesen, haken, you name it. Noe så tragisk. Isabel Raad synes jeg faktisk har blitt penere (selv om jeg synes det er trist med plastisk kirurgi sånn generelt), men med SE er det motsatt. Hun har gått fra søt til --- på eget initiativ, og tenk på alle pengene hun har brukt. Det er skikkelig Michael Jackson-style. Han var jo også pen før han begynte. Skulle ønske folkene rundt henne kunne intervenere. Det er åpenbart noe veldig galt oppi hodet når et pent og på mange måter oppegående menneske opererer seg mindre pent, og det kan faktisk ikke fikses med operasjoner.

Om hun er misfornøyd med eget utseende, blir nok alle forandringer positive for henne. Hvert fall for en liten stund. Om man ikke liker seg selv i det hele tatt, kan det føles befriende å se ut som en annen. Det hjelper riktig nok ikke, for man er og blir den samme selv om kroppen blir endret. Bare en tanke. Ikke sikkert dette er gjeldende for henne da

• Liker 3
Skrevet
13 hours ago, orfeus said:

Huff, da! Har hun bekreftet operasjon eller kan det være fordi underkjeven har blitt presset frem etter kjeveoperasjonen? Lurer på hva hun skal fikse på neste gang. 

• Liker 4
Skrevet
16 timer siden, Bloggleseren skrev:

Enig. Fælt å si, men hun har ødelagt utseende medæ operasjoner, for mye Botox og fillers. Hun var ikke smellvakker før, men hun var en alminnelig pen jente. Hadde absolutt ikke trengt å fikse på hele ansiktet. Lurer på hvor den vanvittige dårlige selvtilliten kommer fra? Leppene er så store nå at det ser bare rart ut. Hva gjør hun den dagen hun blir lei store lepper og vil ha de mindre, fettsuger de?

• Liker 11
Gjest orfeus
Skrevet (endret)
1 time siden, Helhvete skrev:

Huff, da! Har hun bekreftet operasjon eller kan det være fordi underkjeven har blitt presset frem etter kjeveoperasjonen? Lurer på hva hun skal fikse på neste gang. 

Hun har bekreftet at det er gjort «noe» med haken. Hvis du ser litt nøye på de nye bildene har haken fått en slags «klumpform», mens den tidligere var mer avrundet.

Tillegg:

Den originale haken er mer estetisk og passer ansiktsformen hennes. Syns jeg, da. Men, hun fikser og lapper og forstørrer og forminsker på det meste. Minner meg om fortellingen om Minnie Mouse som fikk en veldig fin ring, og måtte kjøpe ny kjole som passet, og nye sko, og veske, - til slutt passet ikke huset hennes til ringen, heller ikke han hun hadde fått ringen av var bra nok 🙄

Endret av orfeus
Lagt til tekst
Skrevet

Haken ble skjøvet frem pga operasjon og hun sier selv hun har fylt den med fillers.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, LeilaS skrev:

Hva gjør hun den dagen hun blir lei store lepper og vil ha de mindre, fettsuger de?

Samme lurer jeg på? Eller kanskje hun må ha de lrppene resten av livet  Ser nok lekkert ut når hun er 70 år og har giga lepper. Grøss

Men lurer på hvor hun har brukt på kropp og utseende til sammen. 60 000 for rumpa i alle fall. Hun har nok brukt en formue

• Liker 2
Skrevet
15 hours ago, orfeus said:

Eller sånn som her:

http://bloggfiler.no/sophieelise.blogg.no/images/l1100290-1048268-6-1527191823454.jpg

Jeg synes det vises best i halvprofil at hun har gjort noe (ganske mye) med haken.

• Liker 6
Skrevet

Om man ser på leppene til Lisa Rinna og Meg Ryan så ser man hvordan leppene blir etter mange år med fillers. De henger og det ser ikke ut til at de klarer å åpne munnen skikkelig

• Liker 7
Gjest Varma
Skrevet

Hun ser ut som ei på 40 som prøver å se ut som hun er 30. 

Skrevet
2 timer siden, Varma skrev:

Hun ser ut som ei på 40 som prøver å se ut som hun er 30. 

Hun er bare 23 🤤

• Liker 1
Skrevet

Har sett noen episoder av serien hennes nå og kan ikke si inntrykket mitt av henne er noe bedre.. Fortsatt like selvopptatt og sur som hun var i sesong 1 av bloggerne.. Kan faktisk ikke skjønne at noen orker å være venn med henne, det er bare meg, meg, M E G hele tiden. Ja serien er om henne, men det vil ikke si at alt serien skal handle om er hvor fælt hun har det med tilhørende gråting i hver episode, og at hun dreier alle samtaler til å handle om seg selv. Dersom hun har det så fælt hvorfor slutter hun ikke å blogge? Trekke seg vekk fra rampelyset? Nei jeg tror heller det handler om å spille offer, noe hun elsker å gjøre. Og ikke minst elsker hun oppmerksomhet, dama hadde tross alt en fest(!) fordi hun skulle operere kjeven..... Apropo kjeven, kom veldig tydelig frem i episode 2 hvorfor hun opererte den og det var ikke av medisinske årsaker for å si det sånn..

• Liker 23
Gjest BordetErSnudd
Skrevet
På 25.5.2018 den 17.01, Bloggleseren skrev:

Jeg syns Isabel Raad var ei søt jente før og nå ser hun rett og slett skummel ut. Kroppen hennes ser VELDIG unaturlig ut både foran (digre harde silikonkuler) og bak (digre rumpeballer smekkfulle av omplassert fett). Nesa er Michael jackson-style og løshåret, løsnegler og løsvippene gjør at hun ser 100 % fake ut. I miljøet hvor hun vanker, med andre rosabloggerne og pærra-folk så ser det nok greit ut. Men om hun hadde gått inn i et rom hvor alle var 40 + så hadde folk blitt skremte og lurt på hva i all verden som hadde skjedd med henne. Jeg er 34 og er helt satt ut av hvor plastikkbefengte rosabloggerne er. 

Skrevet
14 minutter siden, BordetErSnudd skrev:

Jeg syns Isabel Raad var ei søt jente før og nå ser hun rett og slett skummel ut. Kroppen hennes ser VELDIG unaturlig ut både foran (digre harde silikonkuler) og bak (digre rumpeballer smekkfulle av omplassert fett). Nesa er Michael jackson-style og løshåret, løsnegler og løsvippene gjør at hun ser 100 % fake ut. I miljøet hvor hun vanker, med andre rosabloggerne og pærra-folk så ser det nok greit ut. Men om hun hadde gått inn i et rom hvor alle var 40 + så hadde folk blitt skremte og lurt på hva i all verden som hadde skjedd med henne. Jeg er 34 og er helt satt ut av hvor plastikkbefengte rosabloggerne er. 

Jeg er sjokkert over at de faktisk VIL se sånn ut! Forstår virkelig ikke at de ikke ser det har gått så alt for langt! Gjelder både SE og IR. De hadde skremt meg i en mørk bakgate begge to 😮

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...