Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, jabx skrev:

Hva skjer med hennes "vocal fry" når hun er med dette barnet? Hun snakker jo mer normalt, uten den Kardashianske djevelskheten der man kvekker som en frosk siste halvdel av setninger (eller hele).

Hun gjør seg vel ikke så mye til som hun vanligvis gjør.  Hun er jo aldri seg selv, må gjøre seg dum og deilig absolutt hele tiden. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har absolutt blitt godkjent blant de superkule folka når hun får være barnevakt for stebarnet til Odd-Magnus Williamson. Creds

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ræva ser rett og slett malplassert ut på henne. Puppa også. Husker jeg ikke feil mener jeg å ha lest et sted at hun ikke hadde så små pupper før hun opererte seg heller. Jeg har ingenting imot silikon, men puppene må passe resten av kroppen. Oppblåste gigapupper er dritstygt og må jo være veldig i veien. Skjønner ikke at hun vil ødelegge seg selv på denne måten.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er nå hvordan hun ser ut, men er det bare meg eller fremstår hun i 9 av 10 tilfeller som sur og grinete? Stadig vekk careface når hun filmes. Lite sprudlende over henne.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mer eller mindre DRITTLEI SE.. Mest fordi hun tar opp de samme sakene om og igjen, og er grinete og sur og går helt i mot hva hun står for, og motsier seg selv. Ellers er snappen hennes ekstremt tragisk.. Ligner mer på en prostituert enn på en blogger etter alle de operasjonene. Hun var søt for ett år siden, og før det, nå ser hun ikke ut som seg selv...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jabx skrev:

Hva er dette? Hvorfor legger du det ut?

Det er en podcast, der Sophie Elise ( personen denne tråden handler om ) er med. Jeg syntes den var fin. Ikke verre enn det.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, stikkontakt skrev:

Det er en podcast, der Sophie Elise ( personen denne tråden handler om ) er med. Jeg syntes den var fin. Ikke verre enn det.

Jeg syntes det virket som hjernedød svada, så jeg orket ikke å se så mye.

Det er generelt en god ide å legge ved minst en egen setning om hva du legger ut og hvorfor du mener det er relevant.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Sandin skrev:

En ting er nå hvordan hun ser ut, men er det bare meg eller fremstår hun i 9 av 10 tilfeller som sur og grinete? Stadig vekk careface når hun filmes. Lite sprudlende over henne.

Sur og negativ har hun vært i alle sesongene av bloggerne. Jeg synes hun er så lite sjarmerende. Lurer på hvordan det må være å være venn med henne? 

Endret av smalls
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, smalls skrev:

Sur og negativ har hun vært i alle sesongene av bloggerne. Jeg synes hun er så lite sjarmerende. Lurer på hvordan det må være å være venn med henne? 

Det må være utrolig slitsomt. Hun virker ufattelig selvopptatt, ikke så rart igrunn, da hun lever av å skrive om seg selv, ta bilder av seg selv, tenke og føle om seg selv til en hver tid.  Seg selv, seg selv, seg selv. Sukk. Det kan ikke være spesielt givende å være venn med en person som driver med så alvorlig grad av selvdyrkelse. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril
2 timer siden, smalls skrev:

Enig. Det finnes liksom ikke noe som helst sjarmerende - og dét er sjelden vare (sjarm kan man finne hos de aller, aller fleste).

En annen ting (som er litt O.T. kanskje)... Disse buksene som er designet for å gi sprettrumpe... Jeg skjønner ikke hvordan noen tør å gå med dem, jeg? :klo: Så ei på butikken her for et par uker siden, og jøss - rumpa så flott ut den, men når hun gikk rundt med denne buksa med nettopp dette formålet, så klarte jeg ikke annet enn å begynne å fnise (neida, hun så selvsagt ikke dette). Blir litt sånn at det man tror skal bli sexy heller blir komisk.

Den dagen mannfolk går med "bulebukse" (dette finnes kanskje?), og det er en naturlig del av motebildet - så flytter jeg til en øde øy med fare for å dø av kronisk latterkrampe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sobril skrev:

Enig. Det finnes liksom ikke noe som helst sjarmerende - og dét er sjelden vare (sjarm kan man finne hos de aller, aller fleste).

En annen ting (som er litt O.T. kanskje)... Disse buksene som er designet for å gi sprettrumpe... Jeg skjønner ikke hvordan noen tør å gå med dem, jeg? :klo: Så ei på butikken her for et par uker siden, og jøss - rumpa så flott ut den, men når hun gikk rundt med denne buksa med nettopp dette formålet, så klarte jeg ikke annet enn å begynne å fnise (neida, hun så selvsagt ikke dette). Blir litt sånn at det man tror skal bli sexy heller blir komisk.

Den dagen mannfolk går med "bulebukse" (dette finnes kanskje?), og det er en naturlig del av motebildet - så flytter jeg til en øde øy med fare for å dø av kronisk latterkrampe.

Sikkert flaut å ta av seg buksa foran en du liker, du går fra sprettrumpe til flatrumpe :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De buksene hun reklamerer for er så stygge. Det er jo flaut å gå rundt med de, for alle vet jo du ikke har en så fin sprett rumpe. Det er juks. Pluss man kan få skikkelig cameltoe i de. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...