Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Gjest linsina
Skrevet
58 minutter siden, peachcanei skrev:

Hvorfor tror du det er det?

Basert på noen som har fortalt meg det som kjente de som solgte.

Skrevet

Skjer med at 3 bloggere kjøper ny bolig innenfor samme tidsrom :P Er det boligkjøpeuke i bloggerland?

• Liker 10
Skrevet
20 minutter siden, strandløva skrev:

Leste en artikkel i en avis i går, der stod det at huset ligger litt utenfor Oslo. Nordberg der huset du linket til ligger, er i Oslo.

Men «journalisten» som har skrevet artikkelen har vel fått infoen sin fra SE, så er kanskje ikke å forvente at en fra bygda forstår at Oslo er mer enn Carl Berner krysset der hun til nå har bodd..

• Liker 2
Skrevet

Hvordan har en blogger (med en så usikker inntekt) råd til en bolig på over 9 millioner? Hvis det faktisk er det huset da. De spleiser nok, men uansett. Kanskje hun ikke trengte å ta opp lån

Ja, jeg er nysgjerrig :fnise:

• Liker 1
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
24 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Hvordan har en blogger (med en så usikker inntekt) råd til en bolig på over 9 millioner? Hvis det faktisk er det huset da. De spleiser nok, men uansett. Kanskje hun ikke trengte å ta opp lån

Hun har jo et drøss med penger

Skrevet
35 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Hun tjener jo ikke akkurat bare penger på blogging lenger.. Hun tok opp lån, hun skrev om det på bloggen her om dagen:

Sitat

Forresten, gode nyheter! Jeg var i banken tidligere, og fikk godkjent lån for å kjøpe ny leilighet / rekkehus uten å måtte selge den jeg allerede har.

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, K91 skrev:

Hun tjener jo ikke akkurat bare penger på blogging lenger.. Hun tok opp lån, hun skrev om det på bloggen her om dagen:

Ok :)

• Liker 1
Gjest The ceiling lamp
Skrevet

Jeg betviler ikke at SE har råd til å kjøpe denne leiligheten, men jeg synes det var en stiv pris! Nå er ikke jeg kjent i Oslo så jeg vet ikke hvor mye av kjøpesummen som er beliggenhet, men nesten 10 mill og 3500,- i månedsutgifter for en leilighet som tydelig trenger hjelp for å bli en bedre utgave av seg selv ...  

Skrevet
2 timer siden, celiose skrev:

Er nok ikke det, med tanke på at dette huset bare har et toalett. 

Huset har et toalett, et vaskerom og et bad med toalett 

Skrevet

Ser dama på 4-stjerners middag nå (reprise, det er noen år siden deltagelsen).

Hun fremstår som ufattelig dum, men det er vanskelig å vite om det er skuespill eller ikke. 
Tror det er en god blanding hvis jeg må gjette, men det er noe med øynene som er så "tomme" og late. Litt som å se en ku i øyene.

Hun spør programlederen hvordan man kapper agurk og løk. Avokadoen blir maltraktert og kastet. Hun lager muffins fra Toro og glemmer/"glemmer" å ha oppi vann, så hun rører bare inn smør og står og undrer seg over hvorfor det er så tørr røre osv. Hun gjentar i det uendelige at hun ikke forstår ting, ikke klarer ditt og datt osv.
Så sitter hun senere ved middagen og snakker om at hun blir satt i bås med jenter som bevisst spiller på å være dum og deilig og klager over dette.

Så, ER hun dum eller er hun ikke (men spiller på det selv om hun sier hun ikke gjør det)? Hun forvirrer meg! 

Eller har hun like mye selvinnsikt som en våt sokk?

• Liker 35
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
48 minutter siden, The ceiling lamp skrev:

Jeg betviler ikke at SE har råd til å kjøpe denne leiligheten, men jeg synes det var en stiv pris! Nå er ikke jeg kjent i Oslo så jeg vet ikke hvor mye av kjøpesummen som er beliggenhet, men nesten 10 mill og 3500,- i månedsutgifter for en leilighet som tydelig trenger hjelp for å bli en bedre utgave av seg selv ...  

10 mil i mnd?

Skrevet
5 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

10 mil i mnd?

Ja, det er sånn det har blitt i Oslo, helt vilt!

(selvfølgelig ikke)

• Liker 3
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Mippi skrev (På 10.5.2018 den 14.40):

Ser dama på 4-stjerners middag nå (reprise, det er noen år siden deltagelsen).

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Jordblomsten
Skrevet
31 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Ser på den nå, blir stresset av å se henne lage mat! Det er så irriterende. Får fnatt! Måten hun kutter opp mat, måten hun holder i vipsen, hvordan skjærefjølen sklir over benken/komfyren :bond:
Jeg får helt vondt i magen av å se på. Før jeg blir angrepet; det er ikke forbeholdt henne. Pappa er helt lik på kjøkkenet og jeg takler ikke å se på at han lager mat. Jeg får en trang til å dytte han vekk og ta over. 

Ikke for å angripe som du sier. Men du har helt rett. Problemet ligger i deg. 

Gjest orfeus
Skrevet
1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Ser på den nå, blir stresset av å se henne lage mat! Det er så irriterende. Får fnatt! Måten hun kutter opp mat, måten hun holder i vipsen, hvordan skjærefjølen sklir over benken/komfyren :bond:
Jeg får helt vondt i magen av å se på. Før jeg blir angrepet; det er ikke forbeholdt henne. Pappa er helt lik på kjøkkenet og jeg takler ikke å se på at han lager mat. Jeg får en trang til å dytte han vekk og ta over. 

Du får se på dem slik man ser på barn som prøver noe de ikke kan 😂

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
orfeus skrev (På 10.5.2018 den 17.10):

Du får se på dem slik man ser på barn som prøver noe de ikke kan 😂

:bond:

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
30 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

:skratte:er akkurat sånn, og samme følelse når foreldrene mine skriver på pc. en tast om gangen. Må lete i 30 sek for å finne riktig tast, hver bidige gang. :bond:

Sånn er bestefar. Han bruker EVIGHETER på å skrive en mail. Har nesten lyst til å skrive den for han, hehe ☺

Skrevet
6 timer siden, Fatima skrev:

Huset har et toalett, et vaskerom og et bad med toalett 

Åja, my bad. Takk! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...