elisaday Skrevet 7. mai 2018 #8521 Skrevet 7. mai 2018 36 minutter siden, J.. skrev: Den gikk visst over deg. Hun har "papirfobi" og orker bare å lese bøker med hard binding. Men leser jo haugetall med små,lettleste pocketbøker støtt og stadig. "Leser" Måtte bare 4
J.. Skrevet 7. mai 2018 #8522 Skrevet 7. mai 2018 (endret) 1 minutt siden, elisaday skrev: "Leser" Måtte bare Jeg skrev det faktisk sånn først.. 😂 (før jeg endret på det,og postet..) Endret 7. mai 2018 av J.. 3
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 7. mai 2018 #8523 Skrevet 7. mai 2018 1 time siden, J.. skrev: Den gikk visst over deg. Hun har "papirfobi" og orker bare å lese bøker med hard binding. Men leser jo haugetall med små,lettleste pocketbøker støtt og stadig. Papirfobi? 😂😂😂 Hun må jo ha slengt d ut uten å tenke
Korsihalsen Skrevet 7. mai 2018 #8524 Skrevet 7. mai 2018 Ja ja. Hun har da ikke plastikk fobi ihvertfall. 16
elisaday Skrevet 7. mai 2018 #8525 Skrevet 7. mai 2018 (endret) 31 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Papirfobi? 😂😂😂 Hun må jo ha slengt d ut uten å tenke Flere ganger til og med 😞 Så det sier jo liiiitt om tankegangen og refleksjonsevnen. Endret 7. mai 2018 av elisaday 5
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 7. mai 2018 #8526 Skrevet 7. mai 2018 Akkurat nå, elisaday skrev: Flere ganger til og med 😞 Så det sier jo liiiitt om tankegangen og refleksjonsevnen. Ahahaha ja, men hun har jo 17 diagnoser i følge henne selv
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 7. mai 2018 #8527 Skrevet 7. mai 2018 18 minutter siden, Korsihalsen skrev: Ja ja. Hun har da ikke plastikk fobi ihvertfall. Plastikkfobi også?
elisaday Skrevet 7. mai 2018 #8528 Skrevet 7. mai 2018 Akkurat nå, Jegskulleønskeat skrev: Ahahaha ja, men hun har jo 17 diagnoser i følge henne selv Oh I know. Tror forumet her har bedre oversikt over alle disse diagnosene hun gir seg selv enn hun har selv. 2
Korsihalsen Skrevet 7. mai 2018 #8529 Skrevet 7. mai 2018 1 minutt siden, Jegskulleønskeat skrev: Plastikkfobi også? Plastikkdroikkeforbi 6
Ostepooopp Skrevet 7. mai 2018 #8530 Skrevet 7. mai 2018 (endret) De viser første sesong av Bloggerne i reprise nå. SE er med. Man kan vel si at det er en totalt annen jente enn i dag utseendemessig! Jenta fremstår ikke spesielt sympatisk her heller, så akkurat det har ikke endret seg da.. Sitat: "Æ syntes det e en positiv ting å bli kalt for barbie. For det e ju ingen som e stygg som bli kalt for barbie". Vel... Endret 7. mai 2018 av Ostepooopp 16
elisaday Skrevet 7. mai 2018 #8531 Skrevet 7. mai 2018 2 minutter siden, Ostepooopp skrev: De viser første sesong av Bloggerne i reprise nå. SE er med. Man kan vel si at det er en totalt annen jente enn i dag utseendemessig! Jenta fremstår ikke spesielt sympatisk her heller, så akkurat det har ikke endret seg da.. Sitat: "Æ syntes det e en positiv ting å bli kalt for barbie. For det e ju ingen som e stygg som bli kalt for barbie". Vel... Prioriteringer, prioriteringer.... Visse holdninger er man bare stuck med. Nytter ikke hvor mye penger man har, hvem man har fucked eller hvor mange operasjoner man har tatt... Generelt sett 5
Bloggleseren Skrevet 7. mai 2018 #8532 Skrevet 7. mai 2018 7 minutter siden, Ostepooopp said: Sitat: "Æ syntes det e en positiv ting å bli kalt for barbie. For det e ju ingen som e stygg som bli kalt for barbie". Vel... MAN, hun er obsessed med det å (ikke) være stygg. Det virker som nesten alt hun tenker på, tyter ut hele tiden. 6
gjestgitt Skrevet 7. mai 2018 #8533 Skrevet 7. mai 2018 (endret) For et trist liv hun må ha når hun er så opphengt i sitt eget utseendet. Forstår jo det er merkevaren hennes, men det gnålet hennes om at hun er stygg osv er jo sykelig. Sykelig oppmerksomhetsbehov, men hennes utseendet og operasjoner er vel det som har gjort at hun fortsatt er relevant. Hun har stort sett ikke mer å bidra med. Papirfobien hennes er så latterlig. Det som er enda mer latterlig er at hun eier ingen skam i å lyve om dette. Det er så gjennomskuelig at fobien ikke er noe annet enn en måte å få oppmerksomhet på, hun prøver ikke å skjule det. Hvor mange ganger har vi ikke sett henne med bøker i hånden eller lest henne skrive om alle bøkene hun leser Endret 7. mai 2018 av gjestgitt 16
Gjest orfeus Skrevet 7. mai 2018 #8534 Skrevet 7. mai 2018 1 time siden, gjestgitt skrev: For et trist liv hun må ha når hun er så opphengt i sitt eget utseendet. Forstår jo det er merkevaren hennes, men det gnålet hennes om at hun er stygg osv er jo sykelig. Sykelig oppmerksomhetsbehov, men hennes utseendet og operasjoner er vel det som har gjort at hun fortsatt er relevant. Hun har stort sett ikke mer å bidra med. Papirfobien hennes er så latterlig. Det som er enda mer latterlig er at hun eier ingen skam i å lyve om dette. Det er så gjennomskuelig at fobien ikke er noe annet enn en måte å få oppmerksomhet på, hun prøver ikke å skjule det. Hvor mange ganger har vi ikke sett henne med bøker i hånden eller lest henne skrive om alle bøkene hun leser Hun sier hun leser mange bøker, men jeg venter fremdeles på at hun skal si noe med substans om en bok.
Aurora** Skrevet 8. mai 2018 #8535 Skrevet 8. mai 2018 Hun var faktisk veldig søt og pen før hun begynte å ta helt av med operasjoner, Botox og fillers. Hun er ikke til å kjenne igjen Bare trist. Fælt å si det, men hun har ødelagt utseende Husker i sesong 2. Hun satt på venterommet hos en kirurg og sa til venninnen "jeg driter i hvor hvor vondt i kroppen jeg har så lenge jeg synes jeg ser digg ut" noe i den duren der. Hadde hun virkelig sagt det samme om hun lå i senga med smerter i hele kroppen? "Jaja, jeg ser hvert fall digg ut" I dont think so 16
Bambi1995 Skrevet 8. mai 2018 #8536 Skrevet 8. mai 2018 Noen som har sett rekkehuset de har kjøpt? Ligger sikkert ute en plass? 2
Gjest orfeus Skrevet 8. mai 2018 #8537 Skrevet 8. mai 2018 Åneiiii .... Hun går rundt med mikrofon igjen 😬
elisaday Skrevet 9. mai 2018 #8538 Skrevet 9. mai 2018 Jeg håper Sofie Elise har funnet det hun tror hun har funnet. Ønsker dem all lykke til i deres drømmerekkehus 😁
Gjest linsina Skrevet 9. mai 2018 #8539 Skrevet 9. mai 2018 21 timer siden, Bambi1995 skrev: Noen som har sett rekkehuset de har kjøpt? Ligger sikkert ute en plass? Tror det er dette: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=118519596
peachcanei Skrevet 9. mai 2018 #8540 Skrevet 9. mai 2018 22 minutter siden, linsina skrev: Tror det er dette: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=118519596 Hvorfor tror du det er det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå