Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
36 minutter siden, J.. skrev:

Den gikk visst over deg.

Hun har "papirfobi" og orker bare å lese bøker med hard binding.

Men leser jo haugetall med små,lettleste pocketbøker støtt og stadig.

"Leser" 

Måtte bare

• Liker 4
Skrevet (endret)
1 minutt siden, elisaday skrev:

"Leser" 

Måtte bare

Jeg skrev det faktisk sånn først.. 😂

(før jeg endret på det,og postet..)

Endret av J..
  • Liker 3
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
1 time siden, J.. skrev:

Den gikk visst over deg.

Hun har "papirfobi" og orker bare å lese bøker med hard binding.

Men leser jo haugetall med små,lettleste pocketbøker støtt og stadig.

Papirfobi? 😂😂😂 Hun må jo ha slengt d ut uten å tenke 

Skrevet

Ja ja. Hun har da ikke plastikk fobi ihvertfall.

• Liker 16
Skrevet (endret)
31 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Papirfobi? 😂😂😂 Hun må jo ha slengt d ut uten å tenke 

Flere ganger til og med 😞 Så det sier jo liiiitt om tankegangen og refleksjonsevnen.

Endret av elisaday
  • Liker 5
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
Akkurat nå, elisaday skrev:

Flere ganger til og med 😞 Så det sier jo liiiitt om tankegangen og refleksjonsevnen.

Ahahaha ja, men hun har jo 17 diagnoser i følge henne selv

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
18 minutter siden, Korsihalsen skrev:

Ja ja. Hun har da ikke plastikk fobi ihvertfall.

Plastikkfobi også?

Skrevet
Akkurat nå, Jegskulleønskeat skrev:

Ahahaha ja, men hun har jo 17 diagnoser i følge henne selv

Oh I know. Tror forumet her har bedre oversikt over alle disse diagnosene hun gir seg selv enn hun har selv.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Jegskulleønskeat skrev:

Plastikkfobi også?

Plastikkdroikkeforbi

• Liker 6
Skrevet (endret)

De viser første sesong av Bloggerne i reprise nå. SE er med. Man kan vel si at det er en totalt annen jente enn i dag utseendemessig! 

Jenta fremstår ikke spesielt sympatisk her heller, så akkurat det har ikke endret seg da..

Sitat: "Æ syntes det e en positiv ting å bli kalt for barbie. For det e ju ingen som e stygg som bli kalt for barbie". Vel...

Endret av Ostepooopp
  • Liker 16
Skrevet
2 minutter siden, Ostepooopp skrev:

De viser første sesong av Bloggerne i reprise nå. SE er med. Man kan vel si at det er en totalt annen jente enn i dag utseendemessig! 

Jenta fremstår ikke spesielt sympatisk her heller, så akkurat det har ikke endret seg da..

Sitat: "Æ syntes det e en positiv ting å bli kalt for barbie. For det e ju ingen som e stygg som bli kalt for barbie". Vel...

Prioriteringer, prioriteringer.... Visse holdninger er man bare stuck med. Nytter ikke hvor mye penger man har, hvem man har fucked eller hvor mange operasjoner man har tatt... Generelt sett

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, Ostepooopp said:

MAN, hun er obsessed med det å (ikke) være stygg. Det virker som nesten alt hun tenker på, tyter ut hele tiden.

• Liker 6
Skrevet (endret)

For et trist liv hun må ha når hun er så opphengt i sitt eget utseendet. Forstår jo det er merkevaren hennes, men det gnålet hennes om at hun er stygg osv er jo sykelig. Sykelig oppmerksomhetsbehov, men hennes utseendet og operasjoner er vel det som har gjort at hun fortsatt er relevant. Hun har stort sett ikke mer å bidra med.

Papirfobien hennes er så latterlig. Det som er enda mer latterlig er at hun eier ingen skam i å lyve om dette. Det er så gjennomskuelig at fobien ikke er noe annet enn en måte å få oppmerksomhet på, hun prøver ikke å skjule det. Hvor mange ganger har vi ikke sett henne med bøker i hånden eller lest henne skrive om alle bøkene hun leser

Endret av gjestgitt
  • Liker 16
Gjest orfeus
Skrevet
1 time siden, gjestgitt skrev:

For et trist liv hun må ha når hun er så opphengt i sitt eget utseendet. Forstår jo det er merkevaren hennes, men det gnålet hennes om at hun er stygg osv er jo sykelig. Sykelig oppmerksomhetsbehov, men hennes utseendet og operasjoner er vel det som har gjort at hun fortsatt er relevant. Hun har stort sett ikke mer å bidra med.

Papirfobien hennes er så latterlig. Det som er enda mer latterlig er at hun eier ingen skam i å lyve om dette. Det er så gjennomskuelig at fobien ikke er noe annet enn en måte å få oppmerksomhet på, hun prøver ikke å skjule det. Hvor mange ganger har vi ikke sett henne med bøker i hånden eller lest henne skrive om alle bøkene hun leser

Hun sier hun leser mange bøker, men jeg venter fremdeles på at hun skal si noe med substans om en bok.

Skrevet

Hun var faktisk veldig søt og pen før hun begynte å ta helt av med operasjoner, Botox og fillers. Hun er ikke til å kjenne igjen :overrasket: Bare trist. Fælt å si det, men hun har ødelagt utseende 

Husker i sesong 2. Hun satt på venterommet hos en kirurg og sa til venninnen "jeg driter i hvor hvor vondt i kroppen jeg har så lenge jeg synes jeg ser digg ut" noe i den duren der. Hadde hun virkelig sagt det samme om hun lå i senga med smerter i hele kroppen? "Jaja, jeg ser hvert fall digg ut" I dont think so ;)

• Liker 16
Annonse
Skrevet

Noen som har sett rekkehuset de har kjøpt? Ligger sikkert ute en plass?

• Liker 2
Gjest orfeus
Skrevet

Åneiiii .... Hun går rundt med mikrofon igjen 😬

Skrevet

Jeg håper Sofie Elise har funnet det hun tror hun har funnet. Ønsker dem all lykke til i deres drømmerekkehus 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...