Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

17 timer siden, elisaday skrev:

Finner så og si ingenting på nett som dokumenterer effekten av disse pillene utenom maaaaasse blogginnlegg. Jeg hadde aldri tatt noen piller anbefalt av en blogger. Det er å leke med helsen. 

Tilskuddet i seg selv er jo latterlig. På deres nettsider står det at ingrediensene (virkestoffene) er ølgjær, hirse, sink (6,5 mg.), kobber (0,5 mg), biotin (100 ug.), selen (30 ug). 
Du får i deg mye av det samme, bare ved å innta et par egg eller et ellers et normalt/balansert kosthold. Blir-så-oppgitt når jeg ser bloggere reklamere for sånt og påstå at det har en enorm effekt. 60 cm. hårvekst i året, REALLY??

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, Holistic skrev:

Tilskuddet i seg selv er jo latterlig. På deres nettsider står det at ingrediensene (virkestoffene) er ølgjær, hirse, sink (6,5 mg.), kobber (0,5 mg), biotin (100 ug.), selen (30 ug). 
Du får i deg mye av det samme, bare ved å innta et par egg eller et ellers et normalt/balansert kosthold. Blir-så-oppgitt når jeg ser bloggere reklamere for sånt og påstå at det har en enorm effekt. 60 cm. hårvekst i året, REALLY??

Enig! En god multivitamin hadde vært bedre for håret å innta enn det der. Dessuten har vitaminer mye andre og viktigere funksjoner i kroppen enn å bidra til hårvekst. Først og fremst skal de inngå i cellenes omsetning av mat til energi, de skal fungere som antioksidanter, de inngår i immunforsvarets funksjoner, de få blodet til å koagulere ved blødninger, hjelpe til med kalsiumomsettningen i kroppen og så uendelig mye mer. At de bidrar til et sunt hår er riktig, men det er kroppens SISTE prioritet å bruke dem på noe sånt. Er det behov for dem andre steder i kroppen blir de brukt til dette. 

Denne fremstillingen av at HairCare pillene er et slags vidunderprodukt som på magisk vis KUN liksom blir brukt av kroppen til å få langt hår er horribel. Det er rett og slett bare IKKE sånn kroppen velger å bruke dem. Skjønner ikke at det er lov å fremstille et proudukt så misvisende som dette. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, J.. skrev:

Midt i en innvandrer/terror debatt i media hadde hun tatt drosje,og kommet i prat med sjåføren,som var nettopp det..

Så laget hun ett langt trist innlegg om medmenneskelighet og å ikke dømme andre og blablabla..

Viste seg at hun hadde direkte kopiert og oversatt en engelsk tekst skrevet av amerikansk mann,funnet på google..

Nektet for det leeeenge,selv om folk viste henne hvor de fant samme teksten,på engelsk,skrevet før henne.. 

Par år siden,kansje?

Edit - 

http://m.sophieelise.blogg.no/1447587154_mrke_yne_som_ser_inn_.html

https://www.nordlys.no/sophie-elise/blogg/harstad/sophie-elise-beskyldes-for-a-ha-kopiert-amerikansk-twitter-innlegg-jeg-har-ikke-behov-for-a-plagiere/s/5-34-288957

Hahaha, snakk om å drite seg ut. :skratte:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men seriøst, provoserer meg skikkelig at hun reklamerer for hårpiller, men bruker parykk!!! Reklamerer for det på bloggen med bilder hvor hun har på parykk 😝 Hvorfor bruker hun parykk hvis pillene er super bra for håret og det vokser 5 cm i måneden?? Så lite troverdig. :roll:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, J.. skrev:

Midt i en innvandrer/terror debatt i media hadde hun tatt drosje,og kommet i prat med sjåføren,som var nettopp det..

Så laget hun ett langt trist innlegg om medmenneskelighet og å ikke dømme andre og blablabla..

Viste seg at hun hadde direkte kopiert og oversatt en engelsk tekst skrevet av amerikansk mann,funnet på google..

Nektet for det leeeenge,selv om folk viste henne hvor de fant samme teksten,på engelsk,skrevet før henne.. 

Par år siden,kansje?

Edit - 

http://m.sophieelise.blogg.no/1447587154_mrke_yne_som_ser_inn_.html

https://www.nordlys.no/sophie-elise/blogg/harstad/sophie-elise-beskyldes-for-a-ha-kopiert-amerikansk-twitter-innlegg-jeg-har-ikke-behov-for-a-plagiere/s/5-34-288957

Gjenbruk er Sophie Elises store greie. Og ikke på den gode måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, orfeus said:

Bivirkning av botox?

Hun har mest sannsynlig brukt gjort en eyebrow lift med botox og fyllt på veldig mye i buen av bryenene slik at de blir trukket kraftig oppover for å strekke ut sine "hooded eyes" som hun kaller det selv. Hun ser mer våken ut, men hudfolden er strukket mer på ett sted og derfor blir øyelokkene hennes "dratt" diagonalt opp mot bryenene. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, ReinaSiete skrev:

Hun har mest sannsynlig brukt gjort en eyebrow lift med botox og fyllt på veldig mye i buen av bryenene slik at de blir trukket kraftig oppover for å strekke ut sine "hooded eyes" som hun kaller det selv. Hun ser mer våken ut, men hudfolden er strukket mer på ett sted og derfor blir øyelokkene hennes "dratt" diagonalt opp mot bryenene. 

Alt folk får seg til å fikse på.. :bond:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på noe. Hun har hele trynet fult av Botox og fillers. Må jo bli vanvittig dyrt i lengden? Å bare ta restylane i leppene er vel 3000-4000? Lurer virkelig hvor mye penger som går til Botox og fillers i året 😱

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Aurora** skrev:

Kom til å tenke på noe. Hun har hele trynet fult av Botox og fillers. Må jo bli vanvittig dyrt i lengden? Å bare ta restylane i leppene er vel 3000-4000? Lurer virkelig hvor mye penger som går til Botox og fillers i året 😱

Med 100K utbetalt i mnd,har hun vel råd til det..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Aurora** skrev:

Men seriøst, provoserer meg skikkelig at hun reklamerer for hårpiller, men bruker parykk!!! Reklamerer for det på bloggen med bilder hvor hun har på parykk 😝 Hvorfor bruker hun parykk hvis pillene er super bra for håret og det vokser 5 cm i måneden?? Så lite troverdig. :roll:

Men det er jo SE i et nøtteskall..

Skryter av haircare - men bruker parykk.

Reklamerer for leppeprodukter som gir større lepper - men bruker Restylane.

Sier at skin repair har reddet huden hennes - var faktisk en sterk kur fått på resept hos legen.

Påstår at trening og noen ekstra kilo har gitt henne RÆV - ........ (skal ikke spekulere vettu)

And the list goes on and on and on and on....

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, J.. skrev:

Med 100K utbetalt i mnd,har hun vel råd til det..

Det vet jeg, men lurer på hvor mye det må koste i året. Kan IKKE være lite akkurat 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Aurora** skrev:

Det vet jeg, men lurer på hvor mye det må koste i året. Kan IKKE være lite akkurat 

Kanskje hun kan utgiftsføre det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, orfeus skrev:

http://sophieelise.blogg.no/1512056166_henger_meg_selv_opp_p_veggen_alltid.html

Et maleri som «viser SE som person», - at hun snorter noen hvite striper, popper piller og blotter silikonbryst ... 😱

Hun kommer ikke til å gjøre suksess som interiørblogger, i hvert fall! Men så er det vel ikke kjøpesterke damer 25+ hun er ute etter å inspirere heller. Unge, påvirkelige jenter med litt frynsete selvbilde legger nok ikke vekt på at bildet er mildest talt uskjønt, de merker seg at SE popper piller og snorter kokain.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så på snap at SE viser frem sitt naturlige hår som har en lengde til haka ca. Hun skryter sånn at hvor langt det har blitt- for et år siden var det bare til ørene sier hun. 

Men burde ikke håret vært 60cm lengre enn for et år siden nå? Med hair care vidunderproduktet som kan trylle?

Og forresten. Hvis hair care virker og bidrar til raskere hårvekst. Vil ikke det resulterere i raskere hårvekst over hele kroppen? Ikke bare på hodet? Er jo ikke som om behandlingen er lokal 🙄

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikket inn på bloggen pga lenken over her; hjelpes. 

Gikk videre inn for å skumme over innlegg fra de siste ukene, og jeg klarer ikke helt å skjønne at denne jenta er over 20. 

Umerket, idiotisk reklame: «Nå skal jeg til frisøren for første gang på et par uker! Jeg hadde tenkt å vente til mars men på grunn av pillene jeg går på vokser håret så fort at jeg rett og slett må fikse det nå.»

Jeg bare henviser til mitt forrige innlegg om hva haircare selv sier om hårvekst på sin facebookside.

Ellers er jeg for en gangs skyld enig med SE: «Men aller helst skulle jeg ha tatovert "reklame" i pannen, først da blir nok folk fornøyde.. Hehe.»

sitater hentet fra http://sophieelise.blogg.no/1512056166_henger_meg_selv_opp_p_veggen_alltid.html

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste uka har SE tatt i bruk en ny reklamestrategi - å benekte at det er reklame i selve teksten. For et par dager siden lot hun være å merke reklame for et sponset produkt fordi hun angivelig likte produktet så godt at hun bare måtte skryte av det i et ikke-reklameinnlegg (som dermed ble et reklameinnlegg), og i dag skriver hun i et merket innlegg at det ikke er reklame likevel på tross av merkingen, fordi hun bare skriver om produkter hun allerede har i sminkemappen som "tilfeldigvis" er fra Coverbrands... Er det i det hele tatt i tråd med retningslinjene fra Forbrukerombudet å benekte at et merket innlegg er reklame lenger nede i innlegget? Det gjør det i alle fall atskillig mer uklart for leserne, noe som er i strid med intensjonen bak reklamemerkingen.

I teksten reklamerer hun med at det er 40 % og 20 % rabatt på visse produkter denne uken og lenker til samtlige, så det er jo nokså opplagt at dette gjøres i samarbeid med Coverbrands.

http://sophieelise.blogg.no/1512072166_sminken_jeg_bruker_hver_dag.html

Det verste er at hun skriver at innlegget kommer på oppfordring fra lesere som har bedt om et sminkeinnlegg som ikke er sponset. Det er bare så gjennomført kynisk. Jeg håper virkelig hun undervurderer leserne sine og at de ikke går på dette.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...