Bloggleseren Skrevet 9. august 2017 #4901 Del Skrevet 9. august 2017 (endret) 1 time siden, Flisespikker skrev: Problemet er at jeg erstatter ølen med vingummi. Må erstatte vingummien med noe også, på sikt... Ha ha, I feel you, sistah bro. Bare at for meg er det tortillachips.. Endret 9. august 2017 av Bloggleseren 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 9. august 2017 #4902 Del Skrevet 9. august 2017 I en alder av 22 år er det ikke mye å drikke to ganger på to måneder. Synes det er forholdsvis lite i hennes alder, forbilde eller ikke. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 9. august 2017 #4903 Del Skrevet 9. august 2017 31 minutter siden, Solivagant skrev: I en alder av 22 år er det ikke mye å drikke to ganger på to måneder. Synes det er forholdsvis lite i hennes alder, forbilde eller ikke. Enig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K91 Skrevet 9. august 2017 #4904 Del Skrevet 9. august 2017 Haha, nok en gang sier hun en ting og gjør noe annet. Mener ikke at å drikke 2 ganger på 2 måneder er mye og at hun har kommet en lang vei fra å drikke flere ganger i uka (før noen kommenterer det!), men hun skulle jo liksom ikke drikke noe ut året, kan vel ikke være så vanskelig å forplikte seg til noe for en gangs skyld vel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 9. august 2017 #4905 Del Skrevet 9. august 2017 39 minutter siden, K91 skrev: Haha, nok en gang sier hun en ting og gjør noe annet. Mener ikke at å drikke 2 ganger på 2 måneder er mye og at hun har kommet en lang vei fra å drikke flere ganger i uka (før noen kommenterer det!), men hun skulle jo liksom ikke drikke noe ut året, kan vel ikke være så vanskelig å forplikte seg til noe for en gangs skyld vel. Men herregud da🙄 Hun er 22 og i rampelyset 🙈. Finnes nok av ting å "ta" henne på. Dette er ikke en av de🙄 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K91 Skrevet 9. august 2017 #4906 Del Skrevet 9. august 2017 40 minutter siden, Alex_rude skrev: Men herregud da🙄 Hun er 22 og i rampelyset 🙈. Finnes nok av ting å "ta" henne på. Dette er ikke en av de🙄 Jaja, sikkert 🙄 Visste den typen kommentar ville komme. Er ikke noe det er viktig å "ta" henne på akkurat, bare litt dumt å være så bastant på at man ikke skal drikke (og dele det med hele verden) for så å bryte det et par uker senere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 10. august 2017 #4907 Del Skrevet 10. august 2017 Fra å drikke flere ganger i uken til å drikke to gangner på to måneder, så er jo det en forbedring. Har hu sagt at hun skal slutte å drikke for godt? 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 10. august 2017 #4908 Del Skrevet 10. august 2017 29 minutter siden, Catzee85 skrev: Stakkar. 22 år med en hud som 30 åring og klesstil som 35 åring:/ Hva er galt med huden til 30 åringer og klesstilen til 35 åringer? Kjenner flere i den alderen og de har både fin hud og bra klesstil 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuddelkopp Skrevet 10. august 2017 #4909 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) 17 timer siden, Solivagant skrev: I en alder av 22 år er det ikke mye å drikke to ganger på to måneder. Synes det er forholdsvis lite i hennes alder, forbilde eller ikke. Det stemmer, men hvilken 32 åring ser tilbake på den tida og tenker at det var smart valg og en givende livsstil? Ytterst få.. Gud som jeg angrer på alle de tankeløse avgjørelsene, overfladiske hilsene, falske venner, smiskete samtalene og ikke minst alle pengene jeg kastet bort på utelivslivsstilen. Penger jeg burde ha spart og helsebelastninger jeg burde forstått før det var for sent. Når man velger å være en offentlig person som kaller seg forbilde bør man faktisk ikke normalisere en så usunn livsstil. Et forbilde vet bedre, det vet jo ungdommen også men gir faen fordi de er unge men de kaller seg heller ikke forbilde. Endret 10. august 2017 av Nuddelkopp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barcelonaandme Skrevet 10. august 2017 #4910 Del Skrevet 10. august 2017 21 timer siden, orfeus skrev: Eller at hun etterligner en musikkvideo av en amerikansk syngedame ...? Jeg har lite å komme med av forslag til hvem og hvilken video, men kanskje noen andre har sett noe som ligner? Musikkvideoen ga hvertfall meg flashbacks til Lana Del Rey's National Anthem-video. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 10. august 2017 #4911 Del Skrevet 10. august 2017 Akkurat nå, Barcelonaandme skrev: Musikkvideoen ga hvertfall meg flashbacks til Lana Del Rey's National Anthem-video. Nå er det Lana Del Rey som kopieres. Kylie looken har en liten pause... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 10. august 2017 #4912 Del Skrevet 10. august 2017 På 8.8.2017 den 9.28, EiJente skrev: "kunne ha pult alle vennene dine" ville blitt "could've fucked all your friends (if I wanted to)". Om det er det hun mener, burde hun ha formulert det deretter. Istedenfor synger hun "I'm gonna fuck all your friends". Altså "jeg SKAL pule alle vennene dine". Det er en sangtekst. Jesus Kristus. Du tolker kanskje alle sangtekster bokstavelig? Så når 50 Cent rapper om om "let you lick the lollipop" så synger han bokstavelig talt om å slikke på en kjærlighet på pinne? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 10. august 2017 #4913 Del Skrevet 10. august 2017 På 8.8.2017 den 13.24, elisaday skrev: Hvorfor skal vi ikke legge så mye i noe hun har hauset opp selv og jobbet "hardt" med i et halvt år? Hvorfor skal vi ikke bry oss om teksten når den er som den er? Låten er laget for å tilfredstille SEs ego, hun trodde hun skulle bli hyllet opp og ned i mente. Hvorfor skal vi ikke bry oss om at nok en wannabe har fått muligheten til å gjøre noe noen andre, "ukjente" kunne gjort bedre? Hvorfor skal vi bry oss om hva SE bruker statusen til? Fordi vi kan og fordi noen må kunne være kritiske til det visse kjente fjes i Norge finner på å spy ut. For det er sjeldent media. Dette gjelder ikke bare SE. Det er helt greit å være kritisk. Sangen er elendig. Men feiltolk nå ikke budskapet med vilje. Budskapet er en anelse dypere enn enkelte her vil ha det til. Det betyr ikke at det er stor kunst og at SE plutselig viser stor dybde og innsikt, men la nå kritikken være basert på noe reelt og ikke bare tøys. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 10. august 2017 #4914 Del Skrevet 10. august 2017 På 8.8.2017 den 18.17, J.. skrev: "Tirsdag ettermiddag åpner superbloggeren Sophie Elise Isachsen opp om hvordan det føltes å bli utsatt for en rasiststorm da hun slapp videoen til låta «All Your Friends». - Jeg har følt så mye det siste døgnet. Rett, glad, sjokkert, frustrert, knust, stolt, kjærlighet.. Alt. Jeg prøver å se fremover og tenke på de hverdagslige tingene, åpner Sophie Elise sitt siste blogginnlegg med. Nå forteller hun om en angst som har kommet tilbake. - Jeg har blitt redd for å gå ut døren - IGJEN. Jeg hadde jo en slik periode i fjor og trodde jeg hadde kommet over det, men man trenger tydeligvis ikke mer enn en strøm av hat på internett for å bli nervøs igjen. Jeg vet jeg kommer over det, og at jeg er sterkt. Men akkurat nå er jeg litt ekstra skvetten, kan man si." Ja,der ser man.. Stakkars lille SE,som har det så fælt om dagen igjen,fordi dansepartneren hennes i vidoen opplever rasehat.. Mye av hatet har da vært rettet mot henne også. Hun har blitt kalt "hore", blitt oppfordret til å ta selvmord (for å si det forsiktig) og diverse andre ting, fordi hun har med en mørkhudet mann i videoen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silketeppe Skrevet 10. august 2017 #4915 Del Skrevet 10. august 2017 Dere som mener det er planlagt at hun skulle ha en mørkhudet i videoen for å få reaksjoner - reagerer dere selv? Jeg forstår virkelig ikke hva som er provoserende med det, med mindre man selv er en rasist. Og jeg tror ikke Sophie Elise tenkte at rasistene var målgruppen og ville strømme til. Kan ikke hvite folk omgås mørkhudede eller folk med andre etnisiteter uten å bli bombandert med drittslenging? Er de også bare ute etter reaksjoner? Mannen i den videoen er bare et menneske, og Sophie Elises motspiller. Man kan si mye rart om Sophie Elise, men at hun planlegger å bruke en mørkhudet motspiller for så å få hets med vilje, dét tviler jeg på. Ro ned konspirasjonsteoriene fem hakk. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 10. august 2017 #4916 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) 45 minutter siden, jabx skrev: Det er helt greit å være kritisk. Sangen er elendig. Men feiltolk nå ikke budskapet med vilje. Budskapet er en anelse dypere enn enkelte her vil ha det til. Det betyr ikke at det er stor kunst og at SE plutselig viser stor dybde og innsikt, men la nå kritikken være basert på noe reelt og ikke bare tøys. Give credit when credit is due: Hadde sangen vært bra hadde jeg blitt mektig imponert og jeg hadde gitt henne cred. Hun har en grei stemme etter hva jeg har hørt. Men: Sangen suger, budskapet suger, det endelige resultatet etter 6 mnd jobb suger og selv om dette er min subjektive mening så har jeg fremdeles lov til å mene hva jeg vil om hele opplegget. Det å syngesnakke om at "jeg kunne pult alle vennene dine hvis jeg ville fordi du setter tydeligvis ikke pris på hvor fantastisk jeg er og du bare bruker meg for moro skyld" i en sang som åpenbart handler om en fyr hun liker/likte er ikke et bra budskap spør du meg. Dette var åpenbart forventet til å bli en "hit" og det skjedde ikke. Teksten er vel omtrent like dyp som SE, den svever på overflaten, som alt annet hun styrer med. HVIS jeg har gått glipp av noe dypt og meningsfylt her, så er jeg åpen for kommentarer på det. Edit: Jeg er ikke fan av SE men hadde faktisk forventet noe bedre enn det rælet hun kom med. Endret 10. august 2017 av elisaday Edit 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 10. august 2017 #4917 Del Skrevet 10. august 2017 6 timer siden, Catzee85 skrev: Stakkar. 22 år med en hud som 30 åring og klesstil som 35 åring:/ Jeg er mellom 30 - 35 og har finere hud enn det, takk. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 10. august 2017 #4918 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) De aller fleste som er bevandret i YouTube og nettsamfunn generelt (som jeg vil tro SE's ansatte er) så burde de ha visst bedre enn å ha et åpent kommentarfelt på den videoen, for det åpner for ALLSLAGS uberettiget kritikk og hat fra hvem som helst. Hva annet forventet de egentlig? Youtube er BERYKTET for alle trollene og de negative, rasistiske og nedsettende kommentarene på videoene som blir postet. Dette vet alle som har tilbragt litt tid der. Youtube er stedet visse folk kommer til bare for å trolle og være ekle. Trodde virkelig temaet til SE at det bare skulle komme solskinn og glede kommentarer på den videoen? Denne linken http://www.tv2.no/a/8249740/ handler om youtube kontoen til to syke brødre. Synes kommentarene de må leve med er 1000 ganger verre enn de grusomhetene SE "slet" med igår (for nå er det helt stille så regner med den saken har fått nok oppmerksomhet) Endret 10. august 2017 av elisaday 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 10. august 2017 #4919 Del Skrevet 10. august 2017 6 timer siden, Catzee85 skrev: Når hun har huden til en som er 10 år eldre er jo det ikke noe positivt Jeg synes ikke hun har huden til en som er 8 år eldre. Du for det til å virke som de på 30 har dårlig hud. Jeg har noen kollegaer, venner og familiemedlemer i den alderen og de har faktisk bedre hud enn SE. I alle de fleste. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 10. august 2017 #4920 Del Skrevet 10. august 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkende utsagn - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå