hulillerunde Skrevet 8. august 2017 #4861 Del Skrevet 8. august 2017 5 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg tror også det, dessverre. Hun har gjort dette mange ganger før, hvorpå hun etterpå sier at hun ikke skjønte hva slags ramaskrik det ville bli. Dette er blåkopi av det som skjedde da hun reklamerte for Norsk Folkehjelp. Det triste oppi det hele er jo konsekvensen for de rasisme virkelig angår. For det er de som nok en gang blir konfrontert med holdningene. Alt for at Sophie Elise skal få oppmerksomhet og være aktuell. En stor del av meg ønsker ikke å tenke at noen kan være så kyniske, å tråkker slik på andre mennesker kun for egen vinning. Men så er det den delen av meg som tenker at, som du sier, dette har hun gjort før. Når alt dreier seg om en selv i årevis, kanskje man da blir så navlebeskuende at man faktisk ikke ser at ens handlinger får konsekvenser for andre mennesker. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 8. august 2017 #4862 Del Skrevet 8. august 2017 20 minutter siden, JackIost skrev: Ja, hun er ikke så dum Men så er det heller ikke uten grunn at hun har vært en av de mest vellykkede bloggerne i Norge i mange år Hun har jo ett management rundt seg som er med på å bestemme ting hu skal gjøre,så ikke gi all "æren" til SE.. Men money talks. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 8. august 2017 #4863 Del Skrevet 8. august 2017 (endret) Hun har uten tvil operert nesen enda en gang. Husker i sesong 2 av Bloggerne. Hun dro til Spania for å operere nesen på nytt. Kirurgen hadde vett i hodet og sa han ikke ville opere henne. Mente på resultatet var veldig bra og naturlig. SE satt der skuffet og var nok bestemt på hun skulle operere nesen uansett hva han sa Hun er blitt så blind på eget utseende at der er skikkelig skremmende. Hun er helt avhengig og finner hele tiden mye ting å fikse på. Hva blir det neste egentlig? Endret 8. august 2017 av smalls 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 8. august 2017 #4864 Del Skrevet 8. august 2017 5 timer siden, JackIost skrev: Hva mener du? Er da bare er helt vanlig ord Skjønner ikke at det går an å være så utrolig uviten og respektløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 8. august 2017 #4865 Del Skrevet 8. august 2017 1 time siden, J.. skrev: Hun har jo ett management rundt seg som er med på å bestemme ting hu skal gjøre,så ikke gi all "æren" til SE.. Men money talks. Sikkert derfor hun slo gjennom og ble en toppblogger. Fordi hun hadde et management, helt fra første gang hun tok på et tastatur Eller kanskje hadde hun æren selv, helt alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 8. august 2017 #4866 Del Skrevet 8. august 2017 34 minutter siden, jentekvinne skrev: Skjønner ikke at det går an å være så utrolig uviten og respektløs. Enig i førstnevnte, skjønner ikke at det går an å være så uvitende som ante her er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 8. august 2017 #4867 Del Skrevet 8. august 2017 "Tirsdag ettermiddag åpner superbloggeren Sophie Elise Isachsen opp om hvordan det føltes å bli utsatt for en rasiststorm da hun slapp videoen til låta «All Your Friends». - Jeg har følt så mye det siste døgnet. Rett, glad, sjokkert, frustrert, knust, stolt, kjærlighet.. Alt. Jeg prøver å se fremover og tenke på de hverdagslige tingene, åpner Sophie Elise sitt siste blogginnlegg med. Nå forteller hun om en angst som har kommet tilbake. - Jeg har blitt redd for å gå ut døren - IGJEN. Jeg hadde jo en slik periode i fjor og trodde jeg hadde kommet over det, men man trenger tydeligvis ikke mer enn en strøm av hat på internett for å bli nervøs igjen. Jeg vet jeg kommer over det, og at jeg er sterkt. Men akkurat nå er jeg litt ekstra skvetten, kan man si." Ja,der ser man.. Stakkars lille SE,som har det så fælt om dagen igjen,fordi dansepartneren hennes i vidoen opplever rasehat.. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 8. august 2017 #4868 Del Skrevet 8. august 2017 1 time siden, JackIost skrev: Sikkert derfor hun slo gjennom og ble en toppblogger. Fordi hun hadde et management, helt fra første gang hun tok på et tastatur Eller kanskje hadde hun æren selv, helt alene At hun opererte seg er hva som gjorde henne stor som blogger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 8. august 2017 #4869 Del Skrevet 8. august 2017 1 time siden, J.. skrev: "Tirsdag ettermiddag åpner superbloggeren Sophie Elise Isachsen opp om hvordan det føltes å bli utsatt for en rasiststorm da hun slapp videoen til låta «All Your Friends». - Jeg har følt så mye det siste døgnet. Rett, glad, sjokkert, frustrert, knust, stolt, kjærlighet.. Alt. Jeg prøver å se fremover og tenke på de hverdagslige tingene, åpner Sophie Elise sitt siste blogginnlegg med. Nå forteller hun om en angst som har kommet tilbake. - Jeg har blitt redd for å gå ut døren - IGJEN. Jeg hadde jo en slik periode i fjor og trodde jeg hadde kommet over det, men man trenger tydeligvis ikke mer enn en strøm av hat på internett for å bli nervøs igjen. Jeg vet jeg kommer over det, og at jeg er sterkt. Men akkurat nå er jeg litt ekstra skvetten, kan man si." Ja,der ser man.. Stakkars lille SE,som har det så fælt om dagen igjen,fordi dansepartneren hennes i vidoen opplever rasehat.. Nok en gang får hun alt til å handle om seg selv. Egoisme på høyt nivå. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 8. august 2017 #4870 Del Skrevet 8. august 2017 (endret) 14 minutter siden, Solivagant skrev: Nok en gang får hun alt til å handle om seg selv. Egoisme på høyt nivå. What else is new? Skjønner ikke hvorfor hun liksom er SÅ redd? Rasist kommentarene er ikke rettet mot henne i det hele tatt. Likevel er det liksom hun som er redd og full av angst. Endret 8. august 2017 av smalls 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. august 2017 #4871 Del Skrevet 8. august 2017 17 timer siden, FryNor skrev: Selvfølgelig er det planlagt, jenta kan jo ikke synge og teksten er laget for fjortenåringer (om ikke av). Det handler kun om oppmerksomhet rundt egen person, negativ eller positivt er det samme så lenge det er oppmerksomhet. Litt OT, men bildet av SE i VG i dag er et godt eksempel på hva som skjer med huden til unge jenter når man utsetter den for kjemikalier og smike i årevis: http://www.vg.no/rampelys/sophie-elise/sophie-elises-musikkvideo-faar-rasistiske-hatkommentarer-stenger-kommentarfeltet/a/24112739/ Hun har hatt akne tidligere, man får ikke slik hud av sminke eller "kjemikalier" Hvilke kjemikalier er det du sikter til? Hun kommer nok aldri til å få jevn tekstur på huden pga. arr. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 8. august 2017 #4872 Del Skrevet 8. august 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner, innlegg som omhandler kropp, avsporinger, brukerdebatt, personangrep og latterliggjøring - Pavilion, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 8. august 2017 #4873 Del Skrevet 8. august 2017 18 timer siden, FryNor skrev: Selvfølgelig er det planlagt, jenta kan jo ikke synge og teksten er laget for fjortenåringer (om ikke av). Det handler kun om oppmerksomhet rundt egen person, negativ eller positivt er det samme så lenge det er oppmerksomhet. Litt OT, men bildet av SE i VG i dag er et godt eksempel på hva som skjer med huden til unge jenter når man utsetter den for kjemikalier og smike i årevis: http://www.vg.no/rampelys/sophie-elise/sophie-elises-musikkvideo-faar-rasistiske-hatkommentarer-stenger-kommentarfeltet/a/24112739/ SE har slitt med akne (bilde). Dette er hva som skjer med huden etter man har fått aknearr, ikke etter sminke og kjemikalier. Hun kommer nok ikke til å få jevn og fin hud igjen med mindre hun eventuelt tar laser. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 8. august 2017 #4874 Del Skrevet 8. august 2017 43 minutter siden, Solivagant skrev: Nok en gang får hun alt til å handle om seg selv. Egoisme på høyt nivå. Opp med hånda alle som er overrasket over dette! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 8. august 2017 #4875 Del Skrevet 8. august 2017 6 timer siden, TomineB skrev: Mange hadde dødd for den huden. Hun ser helt normal ut. Godt å se noe som ikke er retusjert Det er en relativt normal hud, men poenget mitt var at hun reklamerer for en pille som hun har gitt æren for at hun har så fin hud (som da åpenbart er duset ut på egne bilder). Hun har fått kritikk her tidligere fordi hun faktisk fikk bedre hud etter å ha gått på antibiotikakur i flere måneder nettopp for å få vekk urenheter. Huden er ikke en god reklame for hudpillene, for så bra er den ikke. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 8. august 2017 #4876 Del Skrevet 8. august 2017 7 minutter siden, Sandin skrev: Det er en relativt normal hud, men poenget mitt var at hun reklamerer for en pille som hun har gitt æren for at hun har så fin hud (som da åpenbart er duset ut på egne bilder). Hun har fått kritikk her tidligere fordi hun faktisk fikk bedre hud etter å ha gått på antibiotikakur i flere måneder nettopp for å få vekk urenheter. Huden er ikke en god reklame for hudpillene, for så bra er den ikke. Hun gir all æren til skincare-pillene når det var isotretinoin som reddet huden hennes. Er nok mange av de yngre leserne som går fem på.. hun har fin hud nå, til tross for aknearr, men det skyldes ikke pillene hun reklamerer for. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 8. august 2017 #4877 Del Skrevet 8. august 2017 Akkurat nå, Solivagant skrev: Hun gir all æren til skincare-pillene når det var isotretinoin som reddet huden hennes. Er nok mange av de yngre leserne som går fem på.. hun har fin hud nå, til tross for aknearr, men det skyldes ikke pillene hun reklamerer for. Huden ser ikke lik ut på egne bilder og VG sitt bilde i hvert fall. Når hun legger ut bilder av seg selv og anbefaler hudpillene, så gir hun leseren inntrykk av at hun har så fin hud som på bloggen. Interessant er det da at hun faktisk ikke er perfekt, men normal. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuddelkopp Skrevet 8. august 2017 #4878 Del Skrevet 8. august 2017 På 7.8.2017 den 20.50, TomineB skrev: De var elskere, litt frem og tilbake. Viste seg et par ganger offentlig http://www.seher.no/kjendis/na-snakker-henrik-thodesen-og-sophie-elise-om-romanseryktene/64085515 Jeg har lenge mistenkt det, men tenkt at det kanskje er skikkelig proff contourering av nesa, men på bildet øverst og bildet nederst i den artikkelen er det åpenbart at hun har operert nesen mer enn én gang vel?! Hun har jo helt anderledes nese, og oppbygging i ansiktet. Lipfilleren er jo også åpenbar. Er det noen som vet om det er fett eller teosyal etc hun har brukt i leppene? 20 timer siden, FryNor skrev: Litt OT, men bildet av SE i VG i dag er et godt eksempel på hva som skjer med huden til unge jenter når man utsetter den for kjemikalier og smike i årevis: http://www.vg.no/rampelys/sophie-elise/sophie-elises-musikkvideo-faar-rasistiske-hatkommentarer-stenger-kommentarfeltet/a/24112739/ Så herlig å endelig se et uretusjert bilde av hun! Selv jeg som har helt fin hud har fått småkomplekser på grunn av all retusjeringen hennes. Håper mediene fortsetter å bruke uretusjerte bilder av hun slik de gjør med stort sett alle andre i nyhets og kjendisbildet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 8. august 2017 #4879 Del Skrevet 8. august 2017 4 timer siden, TomineB skrev: At hun opererte seg er hva som gjorde henne stor som blogger Tok hun masse operasjoner før hun ble kjent? Hvilke da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 8. august 2017 #4880 Del Skrevet 8. august 2017 17 minutter siden, JackIost skrev: Tok hun masse operasjoner før hun ble kjent? Hvilke da? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå