Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
M.H85 skrev (1 time siden):

Jeg hverken følger eller er særlig interessert nei i å vite når hun har barnefri osv😅 Jeg snakket bare generelt. Hvilke gode grunner har du da for å kalle henne en dårlig mor? Kom med de så får man se hvilket grunnlag det er. 

Det har jeg allerede gjort til det kjedsommelige, så ingen grunn til å vende fokus vekk fra det jeg i utgangspunktet etterlyste. Du påstår hun er en god mor, bevisbyrden ligger hos deg. 

• Liker 11
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Era Vulgaris skrev (2 minutter siden):

Det har jeg allerede gjort til det kjedsommelige, så ingen grunn til å vende fokus vekk fra det jeg i utgangspunktet etterlyste. Du påstår hun er en god mor, bevisbyrden ligger hos deg. 

Dette ble litt vel dypt...bevisbyrden hos meg?🤔 Jeg har sagt det. Å dra på eventer, ferier osv uten barnet gjør deg ikke til en dårlig mor. Så enkelt. Og hvilke sterke bevis utenom dette har du?

Hvis du bare mener hun er en dårlig mor fordi hun drar bort fra barnet så er vi uenige i hva som gjør deg til en dårlig foreldre. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
M.H85 skrev (1 time siden):

Jeg hverken følger eller er særlig interessert nei i å vite når hun har barnefri osv😅 Jeg snakket bare generelt. Hvilke gode grunner har du da for å kalle henne en dårlig mor? Kom med de så får man se hvilket grunnlag det er. 

Ikke meg du spør, men dette har vært veldig grundig beskrevet i denne tråden i halvannet år...

• Liker 9
  • Nyttig 10
Skrevet
M.H85 skrev (57 minutter siden):

Dette ble litt vel dypt...bevisbyrden hos meg?🤔 Jeg har sagt det. Å dra på eventer, ferier osv uten barnet gjør deg ikke til en dårlig mor. Så enkelt. Og hvilke sterke bevis utenom dette har du?

Hvis du bare mener hun er en dårlig mor fordi hun drar bort fra barnet så er vi uenige i hva som gjør deg til en dårlig foreldre. 

Ok, da har vi svært ulikt syn på hva en god mor gjør/ikke gjør. Hvis du ikke har fulgt diskusjonen siden dette barnet ble født, har du i grunnen ikke særlig grunnlag for å uttale deg. Og mine uttalelser handler ikke bare om at hun drar fra barnet, som er ille nok i seg selv, når det er så ofte og lenge, og det fra han var 2 uker gammel og hadde barnevakt over natten. 

• Liker 6
  • Nyttig 13
Skrevet

Bra kronikk i Dagbladet om Girls of Oslo:

https://www.dagbladet.no/meninger/for-en-bisarr-seanse/83491398

Kritikk av produksjonen, og også av media selv. 

Man kunne jo håpe at Dagbladet går foran og endrer sitt forhold til slike useriøse og farlig influensere...

Det står også at det i "reunion"-sendingen antydes mellom disse kvinnene at pose-bildet til SE ikke var tilfeldig.

Enkelte influensere burde det faktisk vært på sin plass å kansellere. Også for media...

• Liker 13
  • Nyttig 10
Skrevet

Hun skriver på snap ,kaos i hodet  når H er hos far . Føler seg vinglete ,når hun har han deltid , problemer med identiteten.ikke FaceTime ,er for vondt så gjør ikke det for å overleve. . Er i egen boble ,tenker ikke hun er mor. 
så når H kommer tilbake er det ny start i barnehagen ,kanskje bra? Ser hun ikke selv hva hun skriver? Hva tror du barnet føler det når du som er voksen har kaos . 

• Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet
BLOMSTERKVAST skrev (19 minutter siden):

Hun skriver på snap ,kaos i hodet  når H er hos far . Føler seg vinglete ,når hun har han deltid , problemer med identiteten.ikke FaceTime ,er for vondt så gjør ikke det for å overleve. . Er i egen boble ,tenker ikke hun er mor. 
så når H kommer tilbake er det ny start i barnehagen ,kanskje bra? Ser hun ikke selv hva hun skriver? Hva tror du barnet føler det når du som er voksen har kaos . 

Barnet kommer hjem og hun overlater han til barnevakt. Er han det blir vinglete for tenker jeg 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin. 

Skrevet

Blir spennende å se henne i forræder framover 

Skrevet

...skulle ønske alle foreldre kunne google reaktive tilknytningsvansker....

De fleste av oss tenker at babyer og småbarn er søte, tenker lite, og er tilpasningsdyktige.. vel, det er dem ikke!!

Fravær av fast, nær person, kan være fatalt... for resten av livet. Just saying...😥

• Liker 10
  • Nyttig 13
Skrevet
BELLA965 skrev (1 time siden):

...skulle ønske alle foreldre kunne google reaktive tilknytningsvansker....

De fleste av oss tenker at babyer og småbarn er søte, tenker lite, og er tilpasningsdyktige.. vel, det er dem ikke!!

Fravær av fast, nær person, kan være fatalt... for resten av livet. Just saying...😥

Absolutt om begge foreldre er emosjonelt umodne, MEN en foreldre holder. Faren er gjerne en fantastisk far. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet
M.H85 skrev (På 5.9.2025 den 23.31):

Absolutt om begge foreldre er emosjonelt umodne, MEN en foreldre holder. Faren er gjerne en fantastisk far. 

Hva er dokumentasjonen på det? Ingenting jeg har sett av ham i sosiale medier eller andre medier tyder på det? 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
velociraptor skrev (11 timer siden):

Hva er dokumentasjonen på det? Ingenting jeg har sett av ham i sosiale medier eller andre medier tyder på det? 

Tanken har aldri slått deg om at man kan gjøre ting uten å dokumentere det i SoMe? SE er faktisk en av de som er minst aktiv på feks SC,både i jobbsammenheng og privat.

Selv influencere har privatliv,selv om mange liker å mene noe annet.

Privat og personlig er ikke det samme.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (4 minutter siden):

Tanken har aldri slått deg om at man kan gjøre ting uten å dokumentere det i SoMe? SE er faktisk en av de som er minst aktiv på feks SC,både i jobbsammenheng og privat.

Selv influencere har privatliv,selv om mange liker å mene noe annet.

Privat og personlig er ikke det samme.

Dermed kommenterer vi kun det som publiseres, hvilket er velociraptors poeng. 

• Liker 1
  • Nyttig 13
Skrevet
velociraptor skrev (11 timer siden):

Du kan jo ikke se på sosiale medier å vite noe som helst om foreldrene er emosjonelt tilstede?😅  Faren er vel ingen kjendis her, med mindre du kjenner han privat så vet du jo ikke. Noen få kjendiser kan man faktisk vite ikke er helt normale emosjonelt,  Caroline Nitter f.eks.... drøy. Der er lyset på, men ingen hjemme.

• Liker 2
Skrevet
Beetlegirl91 skrev (På 5.9.2025 den 20.49):

Blir spennende å se henne i forræder framover 

Det er nettopp dette som er problemet.

Det er ingenting som tyder på at vi vil se mindre av Sophie Elise så lenge folk synes det er morsomt og følge med på henne, desverre.

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Hun skriver at hvis ingen visste hvem hun var i morgen så ville det vært helt ok. Hun hater å være kjendis. Hvorfor lyver hun? Hun elsker jo oppmerksomheten hun får, enten den er god eller dårlig 

• Liker 18
  • Nyttig 9
Skrevet
Palmemor skrev (7 minutter siden):

Hun skriver at hvis ingen visste hvem hun var i morgen så ville det vært helt ok. Hun hater å være kjendis. Hvorfor lyver hun? Hun elsker jo oppmerksomheten hun får, enten den er god eller dårlig 

Screenshot_20250907_135743_Snapchat.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Maia3 skrev (1 minutt siden):

Screenshot_20250907_135743_Snapchat.jpg

Screenshot_20250907_135953_Snapchat.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...