Lesehest1 Skrevet 3. september #48141 Skrevet 3. september Bildene er jo latterlige. Bok på kropp i undertøy… Blir matt. 8 1
Ane Rikke Skrevet 3. september #48142 Skrevet 3. september Cami9 skrev (14 minutter siden): Hun har en sønn nå, som bør slippe at det ligger hundreogørten bilder av mors kropp ute på nett Hundreogørten? Det er vesentlig flere … For ikke så lenge siden kunne man jo risikere å få ræva hennes servert bare man tok seg en liten tur innom IKEA. 4 4
Cami9 Skrevet 3. september #48143 Skrevet 3. september Ane Rikke skrev (35 minutter siden): Hundreogørten? Det er vesentlig flere … For ikke så lenge siden kunne man jo risikere å få ræva hennes servert bare man tok seg en liten tur innom IKEA. Skulle egt skrive hundreogørtentusen, men ble ikke helt enig med meg selv her🤣 2
kittykaat Skrevet 4. september #48144 Skrevet 4. september Ane Rikke skrev (11 timer siden): Hundreogørten? Det er vesentlig flere … For ikke så lenge siden kunne man jo risikere å få ræva hennes servert bare man tok seg en liten tur innom IKEA. 😆😆😆 Jeg synes det er ganske tydelig at det var Vegard som dumpet henne. Alle skulle synts hun var pinlig med måten hun oppfører seg offentlig på. Det kan være morsomt for en umoden fyr i starten, men til slutt skammer man seg bare. 8 1
baremeg007 Skrevet 4. september #48145 Skrevet 4. september Lesehest1 skrev (4 minutter siden): Hun er da mor hele tiden! I praksis er hun jo ingen mor, men en som stuer egen unge bort til andre og selv «stikker innom og koser på» i ny og ne. Ungen skjønner vel knapt at han har en mor i det hele tatt, stakkars… 8 8
Sh999 Skrevet 4. september #48146 Skrevet 4. september Hun tenker altså ikke på sin egen sønn når han er borte, for å «beskytte» seg selv ( tenker hun bare «pakker «det inn her, for at det skal høres fint ut) Hun er bare «mor» når det passer henne. Her er det noe fundamentalt galt. 🤬 8 9
Maia3 Skrevet 4. september #48147 Skrevet 4. september baremeg007 skrev (40 minutter siden): I praksis er hun jo ingen mor, men en som stuer egen unge bort til andre og selv «stikker innom og koser på» i ny og ne. Ungen skjønner vel knapt at han har en mor i det hele tatt, stakkars… Hun skryter av at han så mamma på TV. Er vel snart eneste stedet han ser henne 🤬 5 2
Era Vulgaris Skrevet 4. september #48148 Skrevet 4. september Hun burde faktisk ikke fått barn. Noe jeg også uttalte da hun annonserte graviditeten. Tror aldri jeg har sett noen flashe narsissismen sin slik hun gjør. 8 14
Maia3 Skrevet 4. september #48149 Skrevet 4. september Cami9 skrev (6 timer siden): Hun setter seg selv og egne behov foran sin egen sønn… 2 1
Era Vulgaris Skrevet 4. september #48150 Skrevet 4. september Maia3 skrev (43 minutter siden): Hva skal dette liksom bevise? Hun velger selv å publisere innhold som gjør at hun får kritikk. Så går hun rett i offerrollen, som vanlig. 14 6
Sol Rampelyset Skrevet 4. september #48151 Skrevet 4. september Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 1
Palmemor Skrevet 4. september #48152 Skrevet 4. september Hun sier selv hun er i harmoni uten telefon. Hva med å ikke eksponere livet sitt på nett? Hun klarer seg sikkert med inntekt fra glöd og andre produkter hun selger? 13 8
Amber Skrevet 4. september #48153 Skrevet 4. september baremeg007 skrev (7 timer siden): I praksis er hun jo ingen mor, men en som stuer egen unge bort til andre og selv «stikker innom og koser på» i ny og ne. Ungen skjønner vel knapt at han har en mor i det hele tatt, stakkars… Herregud her er det mye stygt å finne fra mammapolitiet.. blir helt målløs😟 Har selv hatt 50/50 samvær og kjenner meg litt igjen i det hun prøver å forklare her men man kan selvfølgelig vende det til å bli værst mulig hvis man er skikkelig god på momshaming og snakke stygt om andre. Mange her som trenger å rapporteres😕 4 4
baremeg007 Skrevet 4. september #48154 Skrevet 4. september Amber skrev (24 minutter siden): Blablabla Nevn en eneste ting fra hva du siterte som er «stygt» ifølge deg selv. Hva mener du helt alvorlig er stygt med å påpeke faktum, det jeg lurer jeg oppriktig på? Unner du ikke ethvert barn å vokse opp med tilstedeværende foreldre som faktisk setter ungen sin fremst? 7 9
Era Vulgaris Skrevet 4. september #48155 Skrevet 4. september Amber skrev (23 minutter siden): Herregud her er det mye stygt å finne fra mammapolitiet.. blir helt målløs😟 Har selv hatt 50/50 samvær og kjenner meg litt igjen i det hun prøver å forklare her men man kan selvfølgelig vende det til å bli værst mulig hvis man er skikkelig god på momshaming og snakke stygt om andre. Mange her som trenger å rapporteres😕 Rapporteres for hva? Vi kommenterer det hun selv deler omkring morsrollen sin, og da må man regne med reaksjoner uten at det er momshaming. Hun elsker all oppmerksomhet, og det er nettopp derfor hun deler det hun gjør. Ingen skal fortelle meg det er til en 1-årings beste å ha 50/50 delt bosted, og i tillegg ha så mye dagmamma/nanny + barnehage den lille tiden han er hos mor. 13 9
M.H85 Skrevet 4. september #48156 Skrevet 4. september Mye kan sies om godeste S.E, men kom igjen.. skjerpings damer... Sitte å hyle om hun er en dårlig mor bare fordi hun har dagmamma eller barnevakt eller barnet er hos far osv. Dette er 2025. Hun har den "jobben" hun har, hun har den livsstilen hun har. Tror neppe dette barnet lider. Tror faktisk S.E klarer seg greit som mamma. Tviler sterkt på at gutten lider noen nød. Tvert i mot har han både en far, hun har en familie.. sikkert mye hjelp å få. S.E er en plastikk dukke. Hun har tatt mange dumme valg. Hun er elsket og hatet, men ingen kan påstå hun er en dårlig mor bare "fordi" hun har en jobb der hun farter en del rundt. Jeg har aldri skjønt dem som har et behov for å dømme folk ikke har et a4 liv, at de da automatisk er dårlige foreldre. Når det er sagt har det vært mye jeg har ristet på hodet av vedr denne damen, men ikke at hun er en dårlig mor. 5 1 2
blvck Skrevet 4. september #48157 Skrevet 4. september (endret) Palmemor skrev (2 timer siden): Hun sier selv hun er i harmoni uten telefon. Hva med å ikke eksponere livet sitt på nett? Hun klarer seg sikkert med inntekt fra glöd og andre produkter hun selger? Hun burde ha laget seg en så stor platform nå at hun kunne drevet salg uten eksponering av seg selv eller barnet. Kan sammenligne med Camilla Pihil, hun bruler seg selv absoutt, men ikke på samme måten i det hele tatt, og hun tjener veldig bra. Endret 4. september av blvck 1 1
Snurris Skrevet 4. september #48158 Skrevet 4. september M.H85 skrev (46 minutter siden): Mye kan sies om godeste S.E, men kom igjen.. skjerpings damer... Sitte å hyle om hun er en dårlig mor bare fordi hun har dagmamma eller barnevakt eller barnet er hos far osv. Dette er 2025. Hun har den "jobben" hun har, hun har den livsstilen hun har. Tror neppe dette barnet lider. Tror faktisk S.E klarer seg greit som mamma. Tviler sterkt på at gutten lider noen nød. Tvert i mot har han både en far, hun har en familie.. sikkert mye hjelp å få. S.E er en plastikk dukke. Hun har tatt mange dumme valg. Hun er elsket og hatet, men ingen kan påstå hun er en dårlig mor bare "fordi" hun har en jobb der hun farter en del rundt. Jeg har aldri skjønt dem som har et behov for å dømme folk ikke har et a4 liv, at de da automatisk er dårlige foreldre. Når det er sagt har det vært mye jeg har ristet på hodet av vedr denne damen, men ikke at hun er en dårlig mor. https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/mener-mye-bruk-av-botox-kan-gjore-deg-mindre-egnet-som-omsorgsperson-1.16249680 Bare den biten med at hun er plastikkdukke er vel skadelig i seg selv, også kommer alt det andre på toppen. 4 3
Era Vulgaris Skrevet 5. september #48159 Skrevet 5. september M.H85 skrev (10 timer siden): Mye kan sies om godeste S.E, men kom igjen.. skjerpings damer... Sitte å hyle om hun er en dårlig mor bare fordi hun har dagmamma eller barnevakt eller barnet er hos far osv. Dette er 2025. Hun har den "jobben" hun har, hun har den livsstilen hun har. Tror neppe dette barnet lider. Tror faktisk S.E klarer seg greit som mamma. Tviler sterkt på at gutten lider noen nød. Tvert i mot har han både en far, hun har en familie.. sikkert mye hjelp å få. S.E er en plastikk dukke. Hun har tatt mange dumme valg. Hun er elsket og hatet, men ingen kan påstå hun er en dårlig mor bare "fordi" hun har en jobb der hun farter en del rundt. Jeg har aldri skjønt dem som har et behov for å dømme folk ikke har et a4 liv, at de da automatisk er dårlige foreldre. Når det er sagt har det vært mye jeg har ristet på hodet av vedr denne damen, men ikke at hun er en dårlig mor. Jeg tror ikke du har fulgt med etter som du bagatelliserer det hun holder på med. Det skulle vært interessant å vite hva du legger til grunn for å påstå at hun er en god mor, ut fra innholdet hun publiserer i sine sosiale medier. 11 5
M.H85 Skrevet 5. september #48160 Skrevet 5. september Era Vulgaris skrev (17 minutter siden): Jeg tror ikke du har fulgt med etter som du bagatelliserer det hun holder på med. Det skulle vært interessant å vite hva du legger til grunn for å påstå at hun er en god mor, ut fra innholdet hun publiserer i sine sosiale medier. Jeg hverken følger eller er særlig interessert nei i å vite når hun har barnefri osv😅 Jeg snakket bare generelt. Hvilke gode grunner har du da for å kalle henne en dårlig mor? Kom med de så får man se hvilket grunnlag det er. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå