Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Zenhouse skrev (5 minutter siden):

Lurer på om Anne Holt enda synes at målet helliger middelet? Om hun da i det hele tatt får med seg dette- tviler jo på det da. 

Det lurer virkelig jeg også på!!! 

Sofie er jo midt inne i en hvitvaskingsprosess av seg selv. Siden hun har gjort dette mange ganger tidligere, vet hun hvilke grep hun kan ta. Nå fronter hun bl.a. nynorskbøker og seg selv som foredragsholder. Samtidig er sønnen sendt til Harstad og barnehagetilvenningen avbrutt… 

• Liker 12
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zenhouse skrev (5 timer siden):

Lurer på om Anne Holt enda synes at målet helliger middelet? Om hun da i det hele tatt får med seg dette- tviler jo på det da. 

Tviler sterkt på det jeg også. Hun følger nok ikke veldig mye med på SE AS, og er en av de som har fått med seg at man ikke skal mobbe Sophie Elise. Man skal heller ikke undervurdere henne osv. Hun har klart å etablere seg som offer - og gjøre seg fredet for kritikk. Hun har også klart å få en "viktig stemme" uten å egentlig ha noe å si. 

Kom til å tenke på kommentaren til Anki Gerhardsen for 10 år tilbake. "Hvorfor i all verden skal vi støtte Sophie Elise Isachsen?" 

https://www.journalisten.no/sophie-elise-isachsen-rosablogger-nordlys/hvorfor-i-all-verden-skal-vi-stotte-sophie-elise-isachsen/303873

Grøsser litt når jeg leser den nå, det hele ble bare værre med årene. Det spiller ingen rolle om hun røyker og drikker i badeland, har det en milliard ganger morsommere med dopet til Marius, snakker om "rundpuling" i en podcast myntet på 15-åringer. Det spiller heller ingen rolle at hun spiller på kropp og sex i alt hun gjør, og at kroppen er uoppnåelig da den er resultat av massiv kirurgi. Kroppen og seksualiseringen brukes massivt i reklame, men vi kan ikke kritisere det - for da blir det en ny runde med at Sophie Elise blir mobbet og hetset. 

Anne Holt, Unni Lindell m.fl VIL bedras. 

• Liker 5
  • Nyttig 13
Skrevet
Zenhouse skrev (6 timer siden):

Nå er jeg ikke alltid enig med Anne Holt, men likefullt har jeg hatt respekt for henne. Den respekten står seg nok ikke lenger... Anne Holt får med seg det meste, vær du sikker på det.

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Isild skrev (6 timer siden):

Tviler sterkt på det jeg også. Hun følger nok ikke veldig mye med på SE AS, og er en av de som har fått med seg at man ikke skal mobbe Sophie Elise. Man skal heller ikke undervurdere henne osv. Hun har klart å etablere seg som offer - og gjøre seg fredet for kritikk. Hun har også klart å få en "viktig stemme" uten å egentlig ha noe å si. 

Kom til å tenke på kommentaren til Anki Gerhardsen for 10 år tilbake. "Hvorfor i all verden skal vi støtte Sophie Elise Isachsen?" 

https://www.journalisten.no/sophie-elise-isachsen-rosablogger-nordlys/hvorfor-i-all-verden-skal-vi-stotte-sophie-elise-isachsen/303873

Grøsser litt når jeg leser den nå, det hele ble bare værre med årene. Det spiller ingen rolle om hun røyker og drikker i badeland, har det en milliard ganger morsommere med dopet til Marius, snakker om "rundpuling" i en podcast myntet på 15-åringer. Det spiller heller ingen rolle at hun spiller på kropp og sex i alt hun gjør, og at kroppen er uoppnåelig da den er resultat av massiv kirurgi. Kroppen og seksualiseringen brukes massivt i reklame, men vi kan ikke kritisere det - for da blir det en ny runde med at Sophie Elise blir mobbet og hetset. 

Anne Holt, Unni Lindell m.fl VIL bedras. 

Veldig bra og tankevekkende innlegg! 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...