Kålrota Skrevet 5. august #47881 Skrevet 5. august Mener dere at dere alltid har vært to foreldre på tilvenning? Virkelig? Vi delte det opp med våre barn, det er da helt vanlig? Kan dere ikke kritisere henne for alt det sprø hun gjør, ikke plukke på detaljer som dette? 13 3
Littelulla Skrevet 5. august #47882 Skrevet 5. august Kålrota skrev (6 minutter siden): Mener dere at dere alltid har vært to foreldre på tilvenning? Virkelig? Vi delte det opp med våre barn, det er da helt vanlig? Kan dere ikke kritisere henne for alt det sprø hun gjør, ikke plukke på detaljer som dette? Helt enig. Å henge seg opp i dette blir å hakke for hakkingens del, og det er unødvendig. 11
Kjempeliten Skrevet 6. august #47883 Skrevet 6. august Kålrota skrev (5 timer siden): Mener dere at dere alltid har vært to foreldre på tilvenning? Virkelig? Vi delte det opp med våre barn, det er da helt vanlig? Kan dere ikke kritisere henne for alt det sprø hun gjør, ikke plukke på detaljer som dette? Poenget er at det er så typisk. Det blir litt som om du har en venn som har avlyst å møte deg 3 ganger på rad. Den 4. gangen må hun også avlyse fordi hun fikk en legetime da eller en vakt på jobb og hun trenger pengene. En god grunn isolert sett, men nå begynner det å bli skikkelig irriterende at det alltid skal dukke opp noe annet.. Hun er jo så mye borte frs dette barnet at det nesten begynner å bli komisk. 15 3
baremeg007 Skrevet 6. august #47884 Skrevet 6. august Hva skjedde med å «skjerme han fra skjerm»? V godtok min forespørsel på IG nesten med en gang nylig, siden da har det vært en rekke helt gjenkjennbare og usladda bilder av ungen. 6
Isild Skrevet 6. august #47885 Skrevet 6. august For å spore litt av fra dette med barnehagen. Jeg syns det er på tide å "avskilte" SE AS som miljøbevisst en gang for alle jeg. Dette plastikkgreiene hun forsøkte å selge som "bærekraftig" er skikkelig drøyt. Hun kunne ikke brydd seg mindre om noe som helst annet enn penger og oppmerksomhet. Hun er tvers igjennom fake. Hun hadde solgt familien sin om så var tror jeg. 18 10
Zenhouse Skrevet 6. august #47886 Skrevet 6. august SE felte tårer i sminkestolen på fotoshooten fordi hun begynte å tenke på barna i Gaza. Tror hun virkelig dette er troverdig? Hadde hun enda sagt at hun felte noen tårer fordi hun kom til å tenke på første barnehagedag i Oslo, så kunne det vært sant. Men barn i Gaza?? 8 26
Isild Skrevet onsdag kl 07:51 #47887 Skrevet onsdag kl 07:51 Zenhouse skrev (18 minutter siden): SE felte tårer i sminkestolen på fotoshooten fordi hun begynte å tenke på barna i Gaza. Tror hun virkelig dette er troverdig? Hadde hun enda sagt at hun felte noen tårer fordi hun kom til å tenke på første barnehagedag i Oslo, så kunne det vært sant. Men barn i Gaza?? Det eneste det får meg til å tenke på er den gangen hun sa noe sånt som at : "Når jeg ser at følgerne mine mister litt tillit/blir mindre aktive, så drar jeg noe om depresjon eller noe sånn at jeg henter de tilbake" (ikke sitert, men noe ala dette sa hun en gang) Gråte over barna i Gaza er nok et helt bevisst valg og helt uten troverdighet ja. 20 8
Orly Skrevet onsdag kl 07:53 #47888 Skrevet onsdag kl 07:53 Kålrota skrev (10 timer siden): Mener dere at dere alltid har vært to foreldre på tilvenning? Virkelig? Vi delte det opp med våre barn, det er da helt vanlig? Kan dere ikke kritisere henne for alt det sprø hun gjør, ikke plukke på detaljer som dette? Nå har ikke jeg kritisert dette, men det er veldig vanlig at begge foreldre er med første dagen, 4
Anemoi Skrevet onsdag kl 09:18 #47889 Skrevet onsdag kl 09:18 (endret) Denne ble lagt ut i går. Selv om hun sier at hun mister følgere når hun fronter Gaza, vil hun fortsette med det… 🙄 Det som er hennes egenskapte nemesis er at veldig mange ikke lenger tror på det hun sier - uansett hva og hvor god saken er. Endret onsdag kl 09:19 av Anemoi 4 3
Vilde78 Skrevet onsdag kl 09:24 #47890 Skrevet onsdag kl 09:24 Klart det er vanligst at bare en av foreldrene er med på tilvenning - vi vanlige dødelige må jo på jobb og de færreste har mulighet til at begge får til tilvenning. Dog tror jeg de fleste strekker seg for at begge får vært med første dagen, ganske vanlig å ville dele den opplevelsen med barnet sitt. Og kanskje spesielt det første barnet. Det er dét jeg ikke skjønner - her har vi en førstegangsmor som ganske åpenbart har mulighet om hun vil. Hun trenger ikke pengene, hun har ingen vanskelig arbeidsgiver. Og likevel er hun på jobb - i andre enden av landet og er dermed borte i flere dager, ikke bare på dagtid. Dette sammen med alt behovet for barnepike for å få egentid, kjærestetid, venninnetid, alenetid, megtid... så er det hele ganske stusselig. 7 1 9
Littelulla Skrevet onsdag kl 09:45 #47891 Skrevet onsdag kl 09:45 Vilde78 skrev (19 minutter siden): Klart det er vanligst at bare en av foreldrene er med på tilvenning - vi vanlige dødelige må jo på jobb og de færreste har mulighet til at begge får til tilvenning. Dog tror jeg de fleste strekker seg for at begge får vært med første dagen, ganske vanlig å ville dele den opplevelsen med barnet sitt. Og kanskje spesielt det første barnet. Det er dét jeg ikke skjønner - her har vi en førstegangsmor som ganske åpenbart har mulighet om hun vil. Hun trenger ikke pengene, hun har ingen vanskelig arbeidsgiver. Og likevel er hun på jobb - i andre enden av landet og er dermed borte i flere dager, ikke bare på dagtid. Dette sammen med alt behovet for barnepike for å få egentid, kjærestetid, venninnetid, alenetid, megtid... så er det hele ganske stusselig. Dette er faktisk et godt tegn: SE har respekt nok for de andre involvertes tid (fotograf, stylister, etc) til ikke å endre planene i siste liten, da det plutselig ble uventet oppstart i barnehagen akkurat nå. Det setter hun foran sitt behov til å være med første dag i barnehagen, når pappaen faktisk er med sønnen deres. 1 1
Tough cookie Skrevet onsdag kl 09:54 #47892 Skrevet onsdag kl 09:54 (endret) Orly skrev (2 timer siden): Nå har ikke jeg kritisert dette, men det er veldig vanlig at begge foreldre er med første dagen, Jeg er pedagogisk leder i barnehage, og kan si at det også er vanlig at kun én forelder er til stede hvis den andre forelderen ikke er i bildet, er bortreist eller er syk. Tilvenning foregår over flere dager/ uker, og det er de første dagene SE ikke er med. Dette er ikke for å forsvare Sophie Elise, men er litt enig med henne i at hun ikke hadde fått noe særlig kritikk/ eller kritikk i det hele tatt, hvis hun var faren. Endret onsdag kl 10:24 av Tough cookie 8 3
Orly Skrevet onsdag kl 09:57 #47893 Skrevet onsdag kl 09:57 Tough cookie skrev (1 minutt siden): Jeg er pedagogisk leder i barnehage og kan si at det også vanlig at kun én forelder er til stede, hvis den andre forelderen ikke er i bildet, er bortreist eller er syk. Tilvenning foregår over flere dager/ uker, og det er de første dagene SE ikke er med. Dette er ikke for å forsvare Sophie Elise, men er litt enig med henne i at hun ikke hadde fått noe særlig kritikk/ eller kritikk i det hele tatt, hvis hun var faren. Det kan jo hende at Helmer faktisk er mer knyttet til sin far enn SE også. Min erfaring er at første dagen er det vanlig at man er to , så vil det alltid være noen som ikke kan være 2️⃣ av ulike grunner ja. 3
Stein-saks-papir Skrevet onsdag kl 11:01 #47894 Skrevet onsdag kl 11:01 Ingen av ungene i barnehagen vår hadde med 2 foreldre første dag. 5 1
BaHare Skrevet onsdag kl 11:11 #47895 Skrevet onsdag kl 11:11 (endret) Tough cookie skrev (1 time siden): Jeg er pedagogisk leder i barnehage, og kan si at det også er vanlig at kun én forelder er til stede hvis den andre forelderen ikke er i bildet, er bortreist eller er syk. Tilvenning foregår over flere dager/ uker, og det er de første dagene SE ikke er med. Dette er ikke for å forsvare Sophie Elise, men er litt enig med henne i at hun ikke hadde fått noe særlig kritikk/ eller kritikk i det hele tatt, hvis hun var faren. Hadde hun ikke nevnt offentlig at det var tilvenning i barnehagen ville ingen visst og ingen fått kritikk. 😊 Det kritikkverdige er at hun gir opplysninger om barnet slik at det blir diskutert. Kanskje det er det hun ønsker. 🤷🏼♀️ Endret onsdag kl 11:16 av BaHare 9 13
Orly Skrevet onsdag kl 12:42 #47896 Skrevet onsdag kl 12:42 BaHare skrev (1 time siden): Hadde hun ikke nevnt offentlig at det var tilvenning i barnehagen ville ingen visst og ingen fått kritikk. 😊 Det kritikkverdige er at hun gir opplysninger om barnet slik at det blir diskutert. Kanskje det er det hun ønsker. 🤷🏼♀️ Helt riktig 👏 4 1
Zenhouse Skrevet onsdag kl 13:46 #47897 Skrevet onsdag kl 13:46 Anemoi skrev (4 timer siden): Denne ble lagt ut i går. Selv om hun sier at hun mister følgere når hun fronter Gaza, vil hun fortsette med det… 🙄 Det som er hennes egenskapte nemesis er at veldig mange ikke lenger tror på det hun sier - uansett hva og hvor god saken er. Hehe ja hun mister ikke følgere fordi hun poster om Gaza, men heller fordi følgerne IKKE TROR det er ektefølt engasjement. SE har gått ut på dato. Dette minner meg forresten om da Kristin Glesvik sa det samme om følgerfrafallet sitt- skyldte på Gaza-engasjementet sitt, mens det i realiteten var at hun dreit seg ut på det Glow up- prosjektet med Belinda Jakobsen. 🤭 14 18
Anemoi Skrevet onsdag kl 13:53 #47898 Skrevet onsdag kl 13:53 Zenhouse skrev (6 minutter siden): Hehe ja hun mister ikke følgere fordi hun poster om Gaza, men heller fordi følgerne IKKE TROR det er ektefølt engasjement. SE har gått ut på dato. Dette minner meg forresten om da Kristin Glesvik sa det samme om følgerfrafallet sitt- skyldte på Gaza-engasjementet sitt, mens det i realiteten var at hun dreit seg ut på det Glow up- prosjektet med Belinda Jakobsen. 🤭 Veldig godt poeng og veldig bra sammenligning! 👍🏻 9 1
Frisk Frosk Skrevet onsdag kl 13:54 #47899 Skrevet onsdag kl 13:54 Isild skrev (6 timer siden): For å spore litt av fra dette med barnehagen. Jeg syns det er på tide å "avskilte" SE AS som miljøbevisst en gang for alle jeg. Dette plastikkgreiene hun forsøkte å selge som "bærekraftig" er skikkelig drøyt. Hun kunne ikke brydd seg mindre om noe som helst annet enn penger og oppmerksomhet. Hun er tvers igjennom fake. Hun hadde solgt familien sin om så var tror jeg. Du trenger ikke tro... Sofie Steen Isachsen selger allerede sin familie - sitt barn... Og det har hun gjort siden hun avslørte den planlagte graviditeten, som hun tidligere også har skrevet ville være hennes forretningsstrategi om hun ikke tjente penger på andre måter lenger, for barn kunne man visst lett tjene millioner på... Samboeren ble jo også solgt og blir fremdeles solgt, men han virker mer og mer å være samme ulla som "Sophie Elise", masseeksponerer sitt barn til fremmede for selv å tjene penger. Foreldrene har jo bidratt som innhold enten direkte eller indirekte i det meste av hennes tid som influenser. Hunder og katter SSI har skaffet seg er også solgt på hennes bedriftskanaler for å tjene penger. Hun selger sitt barn, seg selv og andre i sin nærhet. Alt i grådighetens og ansvarsfraskrivelsens navn, alt for å selv få oppmerksomhet og få penger til å fortsette med selvskading med unødvendige, risikofylte kosmetiske operasjoner som er i ferd med å ødelegge helsen hennes. Hun ikke tar ansvar for egen psykiske helse (hun har jo uttalt at hun ikke går til psykolog fordi hun mener å være smartere enn psykologer...), og mener tydeligvis at hun kan selge alt og alle som kommer henne nær nok, enten hun kjøper dem, som hundene og katt, eller hun føder barn. 13 7
Potetjinta Skrevet onsdag kl 13:55 #47900 Skrevet onsdag kl 13:55 (endret) Zenhouse skrev (9 minutter siden): Hehe ja hun mister ikke følgere fordi hun poster om Gaza, men heller fordi følgerne IKKE TROR det er ektefølt engasjement. SE har gått ut på dato. Dette minner meg forresten om da Kristin Glesvik sa det samme om følgerfrafallet sitt- skyldte på Gaza-engasjementet sitt, mens det i realiteten var at hun dreit seg ut på det Glow up- prosjektet med Belinda Jakobsen. 🤭 Fordi hun poster om Gaza og folk ønsker pause at hun mister følgere! Folk begynner å bli lei Endret onsdag kl 13:57 av Potetjinta 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå