Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Isild skrev (51 minutter siden):

Kanskje det er barnefar som har satt ned foten ift at han ikke ønsker å være offentlig eller omtales offentlig ? Jeg håper egentlig det - da vil sønnen få normalitet i livet sitt også, ikke bare alt det kleine og utleverende fra/hos mor. 

Tviler, da han legger ut mye av sønnen på sin Instagram der han har fått veldig mange følgere.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Sinccis skrev (2 timer siden):

Tviler, da han legger ut mye av sønnen på sin Instagram der han har fått veldig mange følgere.

Trist å høre :(

Endret av Isild
  • Liker 7
Skrevet (endret)

dobbelpost

Endret av Isild
Skrevet
Isild skrev (7 timer siden):

Kanskje det er barnefar som har satt ned foten ift at han ikke ønsker å være offentlig eller omtales offentlig ? Jeg håper egentlig det - da vil sønnen få normalitet i livet sitt også, ikke bare alt det kleine og utleverende fra/hos mor. 

Jeg tipper hun, som vanlig, venter til hun får en eller annen deal hvor hun kan tjene penger på å utlevere detaljer. Vi har sett det gang på gang. "Nå kommer det endelig en bok som forteller ALT om hva som skjedde", "nå lanserer jeg ny podcast hvor dere vil få høre alt om fødsel/posebildet/farmen/fødselsdepresjon" og så videre og så videre.

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
solsikke90 skrev (5 minutter siden):

Jeg tipper hun, som vanlig, venter til hun får en eller annen deal hvor hun kan tjene penger på å utlevere detaljer. Vi har sett det gang på gang. "Nå kommer det endelig en bok som forteller ALT om hva som skjedde", "nå lanserer jeg ny podcast hvor dere vil få høre alt om fødsel/posebildet/farmen/fødselsdepresjon" og så videre og så videre.

Men, pleier ikke eksene hennes å få gi ut bok? Så da blir vel kanskje Vegard forfatter han også 😅

• Nyttig 1
Skrevet
Sinccis skrev (10 minutter siden):

Men, pleier ikke eksene hennes å få gi ut bok? Så da blir vel kanskje Vegard forfatter han også 😅

1 eks har gitt ut bok,der SE er nevnt i et kortfattet kapittel.

Det er ikke akkurat flertall eller noen "spill all" bøker der ute om henne..

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
J.. skrev (26 minutter siden):

1 eks har gitt ut bok,der SE er nevnt i et kortfattet kapittel.

Det er ikke akkurat flertall eller noen "spill all" bøker der ute om henne..

2 ekser har gitt ut bok, som jeg vet om. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Ikke rart hun la ned podcasten omtrent på samme tid forholdet var over- all den tid innholdet i podcasten var 70 % om parforholdet/sexlivet/foreldrerollen. 😅

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tipper at hun og «barnefar» ikke har gjort det slutt en gang. Hun bare fabrikkerer et brudd i håp om kommersielle gevinster, i samme slengen får hun mulighet til å skjerme barn og far ettersom fraværet deres blir en naturlig konsekvens av at «de ikke er sammen lengre». 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AntiBullshit skrev (13 timer siden):

Jeg tipper at hun og «barnefar» ikke har gjort det slutt en gang. Hun bare fabrikkerer et brudd i håp om kommersielle gevinster, i samme slengen får hun mulighet til å skjerme barn og far ettersom fraværet deres blir en naturlig konsekvens av at «de ikke er sammen lengre». 

Jeg lurer på om de egentlig noengang virkelig var "sammen" jeg faktisk. Kanskje fra hans side, men ikke så sikker på om hennes agenda var noe som helst annet enn å redde karrieren med å bli gravid (som hun så uflatterende beskrev i en  bok. Gravid var et "go to" hvis det virkelig gjaldt) 

• Liker 18
  • Nyttig 7
Skrevet
DownWithTheTrolls skrev (På 9.7.2025 den 16.36):

Jeg vil aldri forstå SE sitt argument om at barnets hyling og roping er trafikkfarlig, eller andres argument om at kvalme rettferdiggjør å snu barnet for tidlig. Det fins ørepropper mot lyd. Det fins babywipes og klesbytter (som vi var storforbrukere av, med barn som spydde ufattelig mye). Det som ikke fins er erstatning for barna man evt mister i en bilulykke fordi de sitter feil vei. Jeg skjønnet ikke at folk tør ta sjansen.

Hun skriver også at hun ikke visste at barna helst skal være bakovervendt til 4 år. Men hun har vel ikke vært på helsestasjonen? Der fikk i hvertfall vi info om bilsikring på en av de første kontrollene. Hun må da klare å lese seg opp også. 

Vi har også en unge som skriker i bil, og vi skal kjøre 7 timer i sommer. Snur ikke ungen av den grunn. Man får finne andre løsninger. 

• Liker 9
  • Hjerte 2
Skrevet
Kjempeliten skrev (1 time siden):

Hun skriver også at hun ikke visste at barna helst skal være bakovervendt til 4 år. Men hun har vel ikke vært på helsestasjonen? Der fikk i hvertfall vi info om bilsikring på en av de første kontrollene. Hun må da klare å lese seg opp også. 

Vi har også en unge som skriker i bil, og vi skal kjøre 7 timer i sommer. Snur ikke ungen av den grunn. Man får finne andre løsninger. 

Hun sier også at hu ikke tør å kjøre bil med han uansett, så det er vel ikke nødvendig å snu han tidlig når hun kan sitte ved sidenav og holde han underholdt så han ikke hyler og skriker. Speil kan også hjelpe

• Liker 5
Skrevet
Isild skrev (14 timer siden):

Jeg lurer på om de egentlig noengang virkelig var "sammen" jeg faktisk. Kanskje fra hans side, men ikke så sikker på om hennes agenda var noe som helst annet enn å redde karrieren med å bli gravid (som hun så uflatterende beskrev i en  bok. Gravid var et "go to" hvis det virkelig gjaldt) 

Sikkert ikke fra hans side heller, han er vel bare en mannlig golddigger.

Kjempeliten skrev (2 timer siden):

Helsestasjon er ekkelt, de slemme helsesøstrene er jo så urimelige motstandere av narkotika etc. Veldig plagsomt.

• Liker 22
  • Nyttig 7
Skrevet
Missy1 skrev (5 timer siden):

Hun sier også at hu ikke tør å kjøre bil med han uansett, så det er vel ikke nødvendig å snu han tidlig når hun kan sitte ved sidenav og holde han underholdt så han ikke hyler og skriker. Speil kan også hjelpe

Ja, speil, leker og underholde og holde i hånda. Men sånt kan vel ikke hun nedverdige seg til. Ser for meg SE, en svett og sliten småbarnsmor som har prøvd å underholde barnet sitt i bilen. Det er jo slitsomt, men sånn er det.

• Liker 3
Skrevet
Kjempeliten skrev (20 minutter siden):

Ja, speil, leker og underholde og holde i hånda. Men sånt kan vel ikke hun nedverdige seg til. Ser for meg SE, en svett og sliten småbarnsmor som har prøvd å underholde barnet sitt i bilen. Det er jo slitsomt, men sånn er det.

Må være litt av et sjokk å innse at en unge så visst ikke var det accessory hun trodde det var basert på kontoene til Caroline B.Eriksen & co 😅

• Liker 17
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

Så tilfeldigvis snappen til SE AS for et par dager siden. Der var det full glam i "sexy" golfinspirert outfit med halvåpen munn, iblandet "sje ka æ må gjør hver gang han har spist selv" - hvorpå hun krabber rundt  ipå gulvet outfiten og plukker opp noen bær. 

Det er noe av det rareste jeg har sett. Godt mulig det er helt annerledes off cam, men det så iallefall så kleint og tilgjort ut at jeg fikk følelsen av at hun lekte med dukker. 

Endret av Isild
  • Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
Isild skrev (6 timer siden):

Så tilfeldigvis snappen til SE AS for et par dager siden. Der var det full glam i "sexy" golfinspirert outfit med halvåpen munn, iblandet "sje ka æ må gjør hver gang han har spist selv" - hvorpå hun krabber rundt  ipå gulvet outfiten og plukker opp noen bær. 

Det er noe av det rareste jeg har sett. Godt mulig det er helt annerledes off cam, men det så iallefall så kleint og tilgjort ut at jeg fikk følelsen av at hun lekte med dukker. 

Hun leker mamma

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet
Isola2 skrev (2 timer siden):

Hun leker mamma

Det er faktisk akkurat sånn hun får det til å se ut. Ikke spesiellt god innlevelse i "leken" heller, ser bare rart ut.

• Liker 9
Skrevet

hvorfor står hun å drar opp toppen, og viser bikinitrusa på oppsiden av shortsen? Hun er så harry 

• Liker 3
Skrevet
Isola2 skrev (3 timer siden):

Hun leker mamma

Er nettopp det hun gjør, hun er mamma når det passer henne og hennes timeplan, hun virker ikke å ha noe naturlig bånd til barnet sitt. Alt ser oppstilt og rart ut, som om hun har lånt et barn å posere med…

• Liker 6
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...