baremeg007 Skrevet 18. juni #47281 Skrevet 18. juni Justlooking skrev (3 timer siden): Er ikke dette på samme restaurant som noen tipser se og hør om i dag etter at det var sendt ut og bekreftet slutt i hennes kanaler? https://www.seher.no/kjendis/viste-seg-sammen-etter-bruddet/83233433 Ja, det har du nok rett i. Så ikke den før nå. Rigget hele jævla «bruddet»? Neste uke er det vel «fant tilbake - for tredje gang!»… 20 1
Populært innlegg Kjempeliten Skrevet 18. juni Populært innlegg #47282 Skrevet 18. juni baremeg007 skrev (1 time siden): Ja, det har du nok rett i. Så ikke den før nå. Rigget hele jævla «bruddet»? Neste uke er det vel «fant tilbake - for tredje gang!»… Ungen er hos "nanny", så hun kan dra på lunsj med typen hun akkurat har slått opp med, og holde fotoshoot for at en venn skal spre drama om henne på internett. Veldig modent. 34 19
Sugar&Spice Skrevet 18. juni #47283 Skrevet 18. juni Tuttititt skrev (8 timer siden): Jeg hørte Sebastian Solberg sin pod her om dagen (den nyeste episoden) og der snakker han om et stort kjendisbrudd som står for døren og ryktene innenfor eliten som sier det er en stygg utroskapssak involvert. Jeg tenkte med engang på dette når jeg så bruddoverskriften i dag. Er et annet brudd, med en tidl programdeltaker/Eurovisiondeltaker og kona. De gikk nettopp fra hverandre, også med et lite barn. Det eneste jeg klarer tenke på når jeg tenker på han fyren nå er den teite do-reklamen han var med i for noen år siden. Penga rår! 😂 Han fikk nok mye penger for den reklamen (håper jeg…) 9
Populært innlegg Palmemor Skrevet 18. juni Populært innlegg #47284 Skrevet 18. juni Justlooking skrev (9 timer siden): Er ikke dette på samme restaurant som noen tipser se og hør om i dag etter at det var sendt ut og bekreftet slutt i hennes kanaler? https://www.seher.no/kjendis/viste-seg-sammen-etter-bruddet/83233433 "denne gangen uten sønnen" står det i teksten. Er de noensinne MED sønnen?? 50 9
Isild Skrevet 18. juni #47285 Skrevet 18. juni Håper igjen at Sofie snart "legger opp som Sophie Elise" - og finner seg selv offline. Hun burde logge av nettet og logge PÅ virkeligheten, sønnen og sin egen helse og lykke. Håper hun finner ekte kjærlighet - som varer, og et sted å bo hvor de blir værende - som faktisk gir henne en ro. Forholdet til V var nok mest et vennskap, som ble en "redning" - da han ble med på noe så ellevillt som bli gravide `uka etter` de møttes. Det hele virket "staget". Hun forklarte selv i en av bøkene sine at om karrieren virkelig hang i en tynn tråd, så var gravid det sterkeste kortet hun hadde igjen. Hun brukte det kortet etter posegate. Hun har vært helt "manisk" som influencer etter å være aktuell, sjokkere, provosere og hatt hyppige "hamskifter". Nå har hun ikke lenger bare seg selv å tenke på - selv om det desverre fortsatt virker sånn. Hun burde gi seg nå, og finne noe helt annet å gjøre. 26 9
Tralalalala Skrevet 18. juni #47286 Skrevet 18. juni Fjasefrue skrev (15 timer siden): Syns ikke hun ser så ung ut jeg… har sett henne når jeg var ute å reiste en gang, det er MYE sminke 18 2
hvalstad45 Skrevet 18. juni #47287 Skrevet 18. juni Tralalalala skrev (1 time siden): Syns ikke hun ser så ung ut jeg… har sett henne når jeg var ute å reiste en gang, det er MYE sminke Herregud så selvdiggende og kleine disse influencerne er, hvem finner på å skrive noe sånt om seg selv? ÅPenbart henne, da. 21
Minnus Skrevet 18. juni #47288 Skrevet 18. juni Tralalalala skrev (1 time siden): Syns ikke hun ser så ung ut jeg… har sett henne når jeg var ute å reiste en gang, det er MYE sminke Ser ut som en vanlig voksen dame i 30 årene med et barn spør du meg 15 1
Minnus Skrevet 18. juni #47289 Skrevet 18. juni Palmemor skrev (3 timer siden): "denne gangen uten sønnen" står det i teksten. Er de noensinne MED sønnen?? 😂👏🏻 7 4
Egenskap Skrevet 18. juni #47290 Skrevet 18. juni Sinccis skrev (14 timer siden): Vegard delte dette bildet på sin Instagram, som Joakim la ut. Fra de var ute og spiste på restaurant i dag, etter at bruddnyheten ble publisert. Føler nesten hele bruddet bare er for å skape oppmerksomhet i beleilig tid for kleskolleksjonen hennes. Altså hvem legger ut sånt samme dagen man har lagt ut at man har gjort det slutt, og det er så tøft at man ikke ønsker å kommentere det ytterligere 😪 kan jo ha vært taktisk fra hennes side og han selv, for alle husker hvordan det gikk sist. Hun fikk følelser for noen der "inne". 3 1
Egenskap Skrevet 18. juni #47291 Skrevet 18. juni Sugar&Spice skrev (6 timer siden): Er et annet brudd, med en tidl programdeltaker/Eurovisiondeltaker og kona. De gikk nettopp fra hverandre, også med et lite barn. Det eneste jeg klarer tenke på når jeg tenker på han fyren nå er den teite do-reklamen han var med i for noen år siden. Penga rår! 😂 Han fikk nok mye penger for den reklamen (håper jeg…) tenkte det samme, siden bruddet kom rett etter fødselen. Har vært lang ventetid for mannen. Men veldig dårlig nyhet å servere i media, befolkningen trenger virkelig ikke roteringssystemet i sving der kjendiser veksler partner. 2 1
Tralalalala Skrevet 18. juni #47292 Skrevet 18. juni Minnus skrev (3 timer siden): Ser ut som en vanlig voksen dame i 30 årene med et barn spør du meg Hun har jo skrevet på bildene selv at hun ser ut som et barn med et barn, ikke jeg 3 1
Anonymus00 Skrevet 18. juni #47294 Skrevet 18. juni Noe som skurrer sterkt her. Kalkulert og et spill for gallerier, som det meste i influencerbransjen? 14 3
Anonymus00 Skrevet 18. juni #47295 Skrevet 18. juni Anonymus00 skrev (Akkurat nå): Noe som skurrer sterkt her. Kalkulert og et spill for gallerier, som det meste i influencerbransjen? (Ref JK «ex-kjærester» bile) 2 1
Zenhouse Skrevet 18. juni #47297 Skrevet 18. juni Disse bildene er tatt slik at det skal se ut som snikfotografering. Legg merke til det står under bildene- Foto: privat Altså har en privat person tatt bildene, jeg tviler ikke på at navnet begynner på J…. Jeg tror neppe Seoghør legger ut bilder tatt uten (ex-) parets vilje og vitende, dagen før Seoghør selv skal få en avgjørelse i FPU, som de forøvrig tapte idag. Den gjaldt snikfotografering av Emilie Enger Mehl utenfor et hotell. 10 6
Doris Becker Skrevet 18. juni #47298 Skrevet 18. juni (endret) Zenhouse skrev (3 minutter siden): Disse bildene er tatt slik at det skal se ut som snikfotografering. Legg merke til det står under bildene- Foto: privat Altså har en privat person tatt bildene, jeg tviler ikke på at navnet begynner på J…. Jeg tror neppe Seoghør legger ut bilder tatt uten (ex-) parets vilje og vitende, dagen før Seoghør selv skal få en avgjørelse i FPU, som de forøvrig tapte idag. Den gjaldt snikfotografering av Emilie Enger Mehl utenfor et hotell. Alt tyder på et regissert brudd. Tipper det er virkelig, men regissert, slik at det skal selge best mulig. Det er en trend nå der influensere annonserer brudd. Gjerne med lange erklæringer til hverandre, hvor de skriver at de elsker og respekterer hverandre og bla bla bla. Så kommer sannheten fram etterhvert. På diverse podcasts. Og da er det som regel ikke så pent lenger. Kristin Gjelsvik hadde vel noe lignende opplegg? Alt er til salgs. Stakkars barn. Endret 18. juni av Doris Becker 13 20
Missy1 Skrevet 18. juni #47299 Skrevet 18. juni Doris Becker skrev (Akkurat nå): Alt tyder på et regissert brudd. Tipper det er virkelig, men regissert, slik at det skal selge best mulig. Det er en trend nå der influensere annonserer brudd. Gjerne med lange erklæringer til hverandre, hvor de skriver at de slker og respekterer hverandre og bla bla bla. Så kommer sannheten fram etterhvert. På diverse podcasts. Og da er det som regel ikke så pent lenger. Kristin Gjelsvik hadde vel noe lignende opplegg? Alt er til salgs. Stakkars barn. Han er jo så liten at han ikke vil huske bruddet. Men så kan han få lov å lese om det på internett når han blir større. At man ikke kan bruke hodet sitt litt… det er ikke bra at sånne mennesker har barn, de klarer ikke se annet enn innover på seg selv 16 4
Doris Becker Skrevet 18. juni #47300 Skrevet 18. juni Missy1 skrev (10 minutter siden): Han er jo så liten at han ikke vil huske bruddet. Men så kan han få lov å lese om det på internett når han blir større. At man ikke kan bruke hodet sitt litt… det er ikke bra at sånne mennesker har barn, de klarer ikke se annet enn innover på seg selv Barn av skjermavhengige er det veldig synd på. Håper han er mest mulig med nannyen. 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå