Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Justlooking skrev (3 timer siden):

Er ikke dette på samme restaurant som noen tipser se og hør om i dag etter at det var sendt ut og bekreftet slutt i hennes kanaler? https://www.seher.no/kjendis/viste-seg-sammen-etter-bruddet/83233433

Ja, det har du nok rett i. Så ikke den før nå. Rigget hele jævla «bruddet»? Neste uke er det vel «fant tilbake - for tredje gang!»…

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuttititt skrev (8 timer siden):

Jeg hørte Sebastian Solberg sin pod her om dagen (den nyeste episoden) og der snakker han om et stort kjendisbrudd som står for døren og ryktene innenfor eliten som sier det er en stygg utroskapssak involvert. Jeg tenkte med engang på dette når jeg så bruddoverskriften i dag. 

Er et annet brudd, med en tidl programdeltaker/Eurovisiondeltaker og kona. De gikk nettopp fra hverandre, også med et lite barn. Det eneste jeg klarer tenke på når jeg tenker på han fyren nå er den teite do-reklamen han var med i for noen år siden. Penga rår! 😂 Han fikk nok mye penger for den reklamen (håper jeg…)

• Liker 9
Skrevet

Håper igjen at Sofie snart "legger opp som Sophie Elise" - og finner seg selv offline. Hun burde logge av nettet og logge PÅ virkeligheten, sønnen og sin egen helse og lykke. Håper hun finner ekte kjærlighet - som varer, og et sted å bo hvor de blir værende - som faktisk gir henne en ro. 

Forholdet til V var nok mest et vennskap, som ble en "redning"  - da han ble med på noe så ellevillt som bli gravide `uka etter` de møttes. Det hele virket "staget". Hun forklarte selv i en av bøkene sine at om karrieren virkelig hang i en tynn tråd, så var gravid det sterkeste kortet hun hadde igjen. 

Hun brukte det kortet etter posegate. Hun har vært helt "manisk" som influencer etter å være aktuell, sjokkere, provosere og hatt hyppige "hamskifter". Nå har hun ikke lenger bare seg selv å tenke på - selv om det desverre fortsatt virker sånn. 

Hun burde gi seg nå, og finne noe helt annet å gjøre. 

• Liker 26
  • Nyttig 9
Skrevet
Fjasefrue skrev (15 timer siden):

IMG_1050.thumb.png.362a1d0be17858c35820d444a711c8b2.png

Syns ikke hun ser så ung ut jeg… har sett henne når jeg var ute å reiste en gang, det er MYE sminke

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet
Tralalalala skrev (1 time siden):

Syns ikke hun ser så ung ut jeg… har sett henne når jeg var ute å reiste en gang, det er MYE sminke

Herregud så selvdiggende og kleine disse influencerne er, hvem finner på å skrive noe sånt om seg selv? ÅPenbart henne, da.

• Liker 21
Skrevet
Tralalalala skrev (1 time siden):

Ser ut som en vanlig voksen dame i 30 årene med et barn spør du meg

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (3 timer siden):

"denne gangen uten sønnen" står det i teksten. Er de noensinne MED sønnen??

😂👏🏻

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Sinccis skrev (14 timer siden):

Vegard delte dette bildet på sin Instagram, som Joakim la ut. Fra de var ute og spiste på restaurant i dag, etter at bruddnyheten ble publisert. Føler nesten hele bruddet bare er for å skape oppmerksomhet i beleilig tid for kleskolleksjonen hennes. Altså hvem legger ut sånt samme dagen man har lagt ut at man har gjort det slutt, og det er så tøft at man ikke ønsker å kommentere det ytterligere 😪

IMG_4577.jpeg

kan jo ha vært taktisk fra hennes side og han selv, for alle husker hvordan det gikk sist. Hun fikk følelser for noen der "inne". 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Sugar&Spice skrev (6 timer siden):

Er et annet brudd, med en tidl programdeltaker/Eurovisiondeltaker og kona. De gikk nettopp fra hverandre, også med et lite barn. Det eneste jeg klarer tenke på når jeg tenker på han fyren nå er den teite do-reklamen han var med i for noen år siden. Penga rår! 😂 Han fikk nok mye penger for den reklamen (håper jeg…)

tenkte det samme, siden bruddet kom rett etter fødselen. Har vært lang ventetid for mannen. 

Men veldig dårlig nyhet å servere i media, befolkningen trenger virkelig ikke roteringssystemet i sving der kjendiser veksler partner. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Minnus skrev (3 timer siden):

Ser ut som en vanlig voksen dame i 30 årene med et barn spør du meg

Hun har jo skrevet på bildene selv at hun ser ut som et barn med et barn, ikke jeg

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Lagt ut i går 

IMG_8180.jpeg

• Nyttig 1
Skrevet

Noe som skurrer sterkt her. Kalkulert og et spill for gallerier, som det meste i influencerbransjen?

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
Anonymus00 skrev (Akkurat nå):

Noe som skurrer sterkt her. Kalkulert og et spill for gallerier, som det meste i influencerbransjen?

(Ref JK «ex-kjærester» bile)

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Noen som vet hvorfor det er slutt? 

Skrevet

Disse bildene er tatt slik at det skal se ut som snikfotografering. Legg merke til det står under bildene-  Foto: privat 

Altså har en privat person tatt bildene, jeg tviler ikke på at navnet  begynner på J….

Jeg tror neppe Seoghør legger ut bilder tatt uten (ex-) parets vilje og vitende, dagen før Seoghør selv skal få en avgjørelse i FPU, som de forøvrig tapte idag. Den gjaldt snikfotografering av Emilie Enger Mehl utenfor et hotell. 

IMG_3713.png

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Zenhouse skrev (3 minutter siden):

Disse bildene er tatt slik at det skal se ut som snikfotografering. Legg merke til det står under bildene-  Foto: privat 

Altså har en privat person tatt bildene, jeg tviler ikke på at navnet  begynner på J….

Jeg tror neppe Seoghør legger ut bilder tatt uten (ex-) parets vilje og vitende, dagen før Seoghør selv skal få en avgjørelse i FPU, som de forøvrig tapte idag. Den gjaldt snikfotografering av Emilie Enger Mehl utenfor et hotell. 

IMG_3713.png

Alt tyder på et regissert brudd. Tipper det er virkelig, men regissert, slik at det skal selge best mulig. Det er en trend nå der influensere annonserer brudd. Gjerne med lange erklæringer til hverandre, hvor de skriver at de elsker og respekterer hverandre og bla bla bla. Så kommer sannheten fram etterhvert. På diverse podcasts. Og da er det som regel ikke så pent lenger. Kristin Gjelsvik hadde vel noe lignende opplegg?  Alt er til salgs. Stakkars barn. 

Endret av Doris Becker
  • Liker 13
  • Nyttig 20
Skrevet
Doris Becker skrev (Akkurat nå):

Alt tyder på et regissert brudd. Tipper det er virkelig, men regissert, slik at det skal selge best mulig. Det er en trend nå der influensere annonserer brudd. Gjerne med lange erklæringer til hverandre, hvor de skriver at de slker og respekterer hverandre og bla bla bla. Så kommer sannheten fram etterhvert. På diverse podcasts. Og da er det som regel ikke så pent lenger. Kristin Gjelsvik hadde vel noe lignende opplegg?  Alt er til salgs. Stakkars barn. 

Han er jo så liten at han ikke vil huske bruddet. Men så kan han få lov å lese om det på internett når han blir større. 
At man ikke kan bruke hodet sitt litt… det er ikke bra at sånne mennesker har barn, de klarer ikke se annet enn innover på seg selv 

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
Missy1 skrev (10 minutter siden):

Han er jo så liten at han ikke vil huske bruddet. Men så kan han få lov å lese om det på internett når han blir større. 
At man ikke kan bruke hodet sitt litt… det er ikke bra at sånne mennesker har barn, de klarer ikke se annet enn innover på seg selv 

Barn av skjermavhengige er det veldig synd på. Håper han er mest mulig med nannyen. 

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...