Zenhouse Skrevet 11 timer siden #46421 Del Skrevet 11 timer siden Sarah93 skrev (54 minutter siden): Hun har nok ikke vært så veldig narkoman. Og hun kan nok få smertestillende som alle andre - det var ikke snakk om opiatavhenhighet. Det hun sannsynligvis hadde var et skadelig forbruk av beroligende tabletter som eskalerte, og som hun trengte kortvarig behandling for å bli kvitt. Det vitner om veldig lite kunnskap å tro at alle som har hatt et eskalerende forbruk av noe er «narkoman» og må straffes for det til evig tid. Hvis hun derimot *fortsatt* hadde misbrukt tabletter i stor skala, hadde det vært en annen sak. Men det har vi ingen holdepunkter for å tro. Det hun virkelig er avhengig av, er plastiske operasjoner. https://www.vg.no/rampelys/i/eJE5q4/sophie-elise-vil-ha-rusreform-vil-gjoere-vaart-samfunn-og-enkeltmennesket-bedre «– Legen skrev ikke ut mer, jeg måtte kjøpe det på gata. Jeg kunne blitt straffet av politiet for det. Hadde det hjulpet meg med angsten og søvnen?» ( Sophie Elise) - Først, jeg er helt enig med deg. Men at hun har villet gitt inntrykk av og være tung rusavhengig helt selv. Å gå og kjøpe piller på gata, mens man ser seg over skulderen etter politiet, da er man hekta altså. Men nå tror jeg ikke dette er sant da. Det var nok bare litt kult å være «dop-Sophie» der og da. ( beklager formatet på skriften, fikk det ikke bort) 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 11 timer siden #46422 Del Skrevet 11 timer siden Zenhouse skrev (20 minutter siden): https://www.vg.no/rampelys/i/eJE5q4/sophie-elise-vil-ha-rusreform-vil-gjoere-vaart-samfunn-og-enkeltmennesket-bedre «– Legen skrev ikke ut mer, jeg måtte kjøpe det på gata. Jeg kunne blitt straffet av politiet for det. Hadde det hjulpet meg med angsten og søvnen?» ( Sophie Elise) - Først, jeg er helt enig med deg. Men at hun har villet gitt inntrykk av og være tung rusavhengig helt selv. Å gå og kjøpe piller på gata, mens man ser seg over skulderen etter politiet, da er man hekta altså. Men nå tror jeg ikke dette er sant da. Det var nok bare litt kult å være «dop-Sophie» der og da. ( beklager formatet på skriften, fikk det ikke bort) Jeg tror også hun bevisst kjørte på med "dop-Sophie" - for å skape innhold. Jeg er helt sikker på at nedtrapping og seponering i samarbeid med fastlege og poliklinisk oppfølging ville vært tilstrekkelig. Men "tung rusbruk" og beintøff rehabilitering gjorde seg bedre på Lindmo. Presentere henne som en slags sterk overlever som en soft-launch før den famøse podcasten med Fetisha. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 9 timer siden #46423 Del Skrevet 9 timer siden Isild skrev (1 time siden): Jeg tror også hun bevisst kjørte på med "dop-Sophie" - for å skape innhold. Jeg er helt sikker på at nedtrapping og seponering i samarbeid med fastlege og poliklinisk oppfølging ville vært tilstrekkelig. Men "tung rusbruk" og beintøff rehabilitering gjorde seg bedre på Lindmo. Presentere henne som en slags sterk overlever som en soft-launch før den famøse podcasten med Fetisha. Det tror jeg også, men jeg tror hun trodde det skulle slå annerledes ut enn det faktisk gjorde. Det var ikke noe følgerne hennes eller samarbeidsparnerne hennes likte, og hun tapte nok mye på det. Derfor hadde hun vel behov for å rebrande seg som gravid og senere mor. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7 timer siden #46424 Del Skrevet 7 timer siden Sarah93 skrev (4 timer siden): Hun har nok ikke vært så veldig narkoman. Og hun kan nok få smertestillende som alle andre - det var ikke snakk om opiatavhenhighet. Det hun sannsynligvis hadde var et skadelig forbruk av beroligende tabletter som eskalerte, og som hun trengte kortvarig behandling for å bli kvitt. Det vitner om veldig lite kunnskap å tro at alle som har hatt et eskalerende forbruk av noe er «narkoman» og må straffes for det til evig tid. Hvis hun derimot *fortsatt* hadde misbrukt tabletter i stor skala, hadde det vært en annen sak. Men det har vi ingen holdepunkter for å tro. Det hun virkelig er avhengig av, er plastiske operasjoner. Hun var narkoman. Både avhengig av piller og kokain. Hva hun driver med nå vet jo ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 7 timer siden #46425 Del Skrevet 7 timer siden Djungelvrål skrev (5 minutter siden): Hun var narkoman. Både avhengig av piller og kokain. Hva hun driver med nå vet jo ingen. Hun påsto hun var avhengig, men hun lyver og overdriver om absolutt alt, så ingen vet hva som egentlig stemmer. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 6 timer siden #46426 Del Skrevet 6 timer siden Djungelvrål skrev (1 time siden): Hun var narkoman. Både avhengig av piller og kokain. Hva hun driver med nå vet jo ingen. Bare flyttet den avhengigheten tilbake til kosmetisk kirurgi, er ofte sånn når man har en personlighet som lett blir avhengig av noe.. Mange som tar slankeoperasjon er jo avhengig av kicket mat gir dem, når de er opererte blir det flytta over til noen annet! Jeg kjenner 2 stk som ble avhengig av piller og opiater etterpå, heldigvis er de avrusa, en fant Jesus, andre fant trening … bedre det da .. en kirurgi hele tiden 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooli Skrevet 5 timer siden #46427 Del Skrevet 5 timer siden M.G.E skrev (15 timer siden): I alle dager, det har gått under radaren min! Men jeg ser det jo.. Hun er jo nå en helt annen utgave av hva hun var . Nå begynner det å bli sånn kattekvinne ansikt Følger henne på snap. Kattekvinne ansikt er riktig. Det er sånn det har blitt. Vanvittig forskjell. Hun ser det ikke selv lenger. Det har vippet over… MEN hun reiser minsann ikke til USA så lenge Trump er president. Så rumpeimplantater må bli kvar! 🤠 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4 timer siden #46428 Del Skrevet 4 timer siden Uff. Hun kan ikke reise til USA til høsten og utføre sin 3 operasjon til 700 000+ pga Trumps politikk. Er det meningen vi ska hylle henne? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sys64738 Skrevet 4 timer siden #46429 Del Skrevet 4 timer siden LOL! Ikke kom å innbill meg at hun ikke kommer til å reise til USA på 4 år! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4 timer siden #46430 Del Skrevet 4 timer siden I andre tråder blir influencere hengt ut for å planlegge USA tur mens SE blir hengt ut for å avlyse sin.. Morsomt det der. Forstår forøvrig godt hun ikke vil legge igjen så mye penger i et land som blir styrt av en sånn tosk.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 3 timer siden #46431 Del Skrevet 3 timer siden Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 2 timer siden #46432 Del Skrevet 2 timer siden Djungelvrål skrev (2 timer siden): Uff. Hun kan ikke reise til USA til høsten og utføre sin 3 operasjon til 700 000+ pga Trumps politikk. Er det meningen vi ska hylle henne? Hun tror sikkert at vi synes synd på henne. Tenk å ikke kunne reise til USA for unødig plastisk kirurgi. Trump er virkelig en bæsj. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 2 timer siden #46433 Del Skrevet 2 timer siden Vet noen hvilken kirurg/klinikk hun har brukt til den siste operasjonen? Har ikke fulgt med, men regner med at hun har gjort god research i forkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 2 timer siden #46434 Del Skrevet 2 timer siden cerruti skrev (23 minutter siden): Vet noen hvilken kirurg/klinikk hun har brukt til den siste operasjonen? Har ikke fulgt med, men regner med at hun har gjort god research i forkant. Mette Haga Akademiklinikken er det vel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet 1 time siden #46435 Del Skrevet 1 time siden Noen av dere tenker altfor intensivt over hva sophie Elise gjør å tenker. Og hvor kalkulert osv. Menneskelig heter det. Kan det tenkes at hun faktisk bare sier det sånn hun opplever livet sitt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå