Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Doris Becker skrev (På 10.12.2024 den 10.05):

De kan dette :) De klemmer  kun vevet inn der, så får du ultralyd etterpå. Viktigste er å finne ut hva du har i kroppen, produsent, og år de er produsert, og en kontroll hos kirurgen som satte dem inn. Dette skal være gratis. Du har rett på jornalen din, og kontroll etter 10 år anbefales.  Er det bekymringer rundt implantatene, så får du henvisning fra fastlegen. Noen må dessverre ta det privat, koster vel da 2-3000kr. 

Det er ikke noen grunn for "noen må dessverre ta det privat, koster vel da 2-3000kr", det synes jeg samtlige som privat legger inn silikon burde vært pålagt og betale oppfølging privat også. Estetisk kirurgi hvor det er anbefalt justering med innlegg av silikon hos en kvinne bør bli dekket av det offentlige og også oppfølging etterpå.

Dessverre brukes det for mange operasjonsmidler og ressurser i de offentlige helseforetakene her i Norge, for å "redde" og korrigere feiloperasjoner gjennomført i f.eks. utlandet. Dette dekkes gjennom skattepengene våres for idiotiske operasjoner i utlandet og for at noen har latt seg påvirke til å ta idiotiske estetiske inngrep. De burde blitt krevde en rimelig stor egenandel for slikt.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Allo skrev (2 timer siden):

Hun har likevel en usedvanlig lang panne. 

Det er vel nettopp slike kommentarer som gjør at hun opererer seg hele tiden. 

• Liker 4
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allo skrev (3 timer siden):

Hun har likevel en usedvanlig lang panne. 

Tror ikke det var "lengden" (altså bredden) på pannen hennes som ble kommentert. (Har for øvrig aldri hørt om lengde i denne forbindelsen.)

Men høyden på pannen; altså avstanden mellom øyebryn og hårfeste.

Endret av Zeniora
Redigering :)
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som SE er så provosert av hva som skrives om henne at hun har bestemt seg for å gjøre mer av det hun kritiseres for. Hun er som et barn i trassalderen som ikke vil ta til seg noe som helst for alle som kritiserer henne er «haters», som bare har bestemt seg for å ikke like henne. Jeg har aldri kritisert henne før, men når jeg skjønner hvorfor hun ble så raskt gravid, og at hele svangerskapet ble dokumentert ned til minste detalj, og særlig da hun var på trening og postet bilder av seksuell art i en åletrang outfit med pupper og rumpe i fokus syns jeg hun ble uspiselig. Jeg trodde ikke at det skulle bli verre, og at hun som en dreven blogger og influenser i en ganske rå bransje burde ha forstått at gutten burde skjermes fra morens aktivitet. Men det gikk fra galt til verre da gutten var kommet til verden, med en følgerskare på mange hundre tusen så bruker hun gutten i forretningsøyemed uten blygsel. Han er blitt et produkt for moren, som hans far tydeligvis også godtar. Det er bare uendelig trist å se, for gutten vokser til, og er det noe barn og unge hater så er det å se bilder av seg selv spredt på nett av foreldre og besteforeldre fra da de var barn. De fleste andre foreldre og besteforeldre har sluttet helt med dette, selv om bilder de har delt som regel ikke var fra offentlige profiler ift SE sine hundretusener av følgere. Jeg er ikke i tvil om at Kripos sine alvorlige råd om deling av bilder av barn kan medføre at bildene av barnet blir lastet ned og misbrukt på det mørke nettet hvor pedofile befinner seg, har SE fått med seg, men hun gir blanke i anbefalinger fra selv Kripos. Jeg har hørt at faren til gutten er politi, vet ikke om det medfører riktighet, men hvis det stemmer så er det sjokkerende at bilder blir delt likevel. 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zeniora skrev (22 minutter siden):

Tror ikke det var "lengden" (altså bredden) på pannen hennes som ble kommentert. (Har for øvrig aldri hørt om lengde i denne forbindelsen.)

Men høyden på pannen; altså avstanden mellom øyebryn og hårfeste.

Ja, selvfølgelig høyden. Beklager. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nimbus skrev (2 timer siden):

Det er vel nettopp slike kommentarer som gjør at hun opererer seg hele tiden. 

Hun legger ut flere bilder av seg selv daglig, og hun opererer seg hver 6 mnd.  Hun legger dermed opp til det selv.  Hvis hun er så ømtåelig kan hun jo bare slutte å i være påvirker og få seg en normal jobb. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djungelvrål skrev (5 timer siden):

Hun legger ut flere bilder av seg selv daglig, og hun opererer seg hver 6 mnd.  Hun legger dermed opp til det selv.  Hvis hun er så ømtåelig kan hun jo bare slutte å i være påvirker og få seg en normal jobb. 

Uansett sykt å kommentere på lengden eller bredden på panna (!) Og forsvare det med at hun legger opp til det selv. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (15 timer siden):

Skal fikse brystimplantatene også (Snapchat story) på grunn av at «silikonet er blitt slitt». Vet man må/bør bytte ut implantater etter hvert, men er da ikke så lenge siden hun tok nye sist? Gjenstår å se om det blir større eller mindre neste gang🤷🏼‍♀️

Hun sa legen sa hun burde,ikke at hun skulle..

Screenshot_20241218_133517_Snapchat.jpg

Endret av J..
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt dette gjør hun, likevel sa hun for noen dager siden at hun "ikke akkurat tenker så mye på meg selv lenger" fordi hun nå har barn. Har hun virkelig vært mer selvsentrert enn dette?

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (10 timer siden):

Det er ikke noen grunn for "noen må dessverre ta det privat, koster vel da 2-3000kr", det synes jeg samtlige som privat legger inn silikon burde vært pålagt og betale oppfølging privat også. Estetisk kirurgi hvor det er anbefalt justering med innlegg av silikon hos en kvinne bør bli dekket av det offentlige og også oppfølging etterpå.

Dessverre brukes det for mange operasjonsmidler og ressurser i de offentlige helseforetakene her i Norge, for å "redde" og korrigere feiloperasjoner gjennomført i f.eks. utlandet. Dette dekkes gjennom skattepengene våres for idiotiske operasjoner i utlandet og for at noen har latt seg påvirke til å ta idiotiske estetiske inngrep. De burde blitt krevde en rimelig stor egenandel for slikt.

Jeg er helt uenig. Kvinner blir utsatt for både feilinformasjon fra plastiske kirurger, der implantater de har solgt som "helt trygge" og med varighet "livet ut" nå har blitt tilbakekalt, og det uten at kvinnene får beskjed! I tillegg har kvinner de siste 10-15 årene blitt utsatt for massiv reklame, helt uten regelverk, fra sosiale medier og influensere, som får herje helt fritt. Vi vil komme til å se dramatisk økning av autoimmune sykdommer hos kvinner fremover, grunnet silikon, fillers og annet. Det har aldri blitt utført så mye operasjoner og andre inngrep som siste årene, og det bare øker! Jeg tror de vil finne at tall på psykisk sykdom, spiseforstyrrelser, selvskading og diverse autoimmune sykdommer korrelerer med økende tall av kvinner som foretar denne type inngrep, og ikke minst at det har direkte forbindelse til den helt groteske påvirkningen vi blir utsatt for gjennom influensere som SEI og hennes kollegaer.
Selvsagt skal disse kvinnene få hjelp hvis de har implantater som ødelegger deres helse. Allergan har blitt tilbakekalt, og Eurosilikon vil nok bli det her også, slik det har blitt i flere land. Teksturerte såkalte "anatomiske" implantat knyttes til kreftsykdommen ALCL. Kapsling grad 2  er også veldig  vanlig, og underrapportert.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 timer siden):

Hun sa legen sa hun burde,ikke at hun skulle..

Ja, for det er noen som tror at hun ikke skal operere brystene mer?😅 er jo sånn hun nesten alltid begrunner før hun skal operere noe; «legen sa jeg bør operere kjeven, fikk vite at implantater i rumpa må byttes ut, fikk beskjed om at silikonet er blitt slitt, uff orker egentlig ikke å operere men..» og vipps så er det nytt utseende igjen, wooops 🙃

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (11 timer siden):

hæ? for en utrolig mobbete holdning

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

massi skrev (23 timer siden):

margit har tidligere kalt se ondskapsfull, så kanskje ikke les én kommentar og påstå at du vet

kanskje du i så fall heller burde sitert ett av innleggene der hun faktisk kalte henne ondskapsfull da? Det gir ingen mening å sitere et innlegg som sier en ting, for å kritisere vedkommende for en helt annen kommentar som visstnok sa noe helt annet.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

velociraptor skrev (1 minutt siden):

kanskje du i så fall heller burde sitert ett av innleggene der hun faktisk kalte henne ondskapsfull da? Det gir ingen mening å sitere et innlegg som sier en ting, for å kritisere vedkommende for en helt annen kommentar som visstnok sa noe helt annet.

jeg har vært i diskusjon med margit om akkurat det tidligere, og ser derfor ikke at det er problematisk å fortsette den diskusjonen i et senere, lignende innlegg (ikke «en helt annen kommentar som sa noe helt annet», kom igjen) jeg hverken orket eller hadde behov for å bla meg tilbake og lete gjennom et uvisst antall sider, da jeg vet at margit veldig godt vet hvordan jeg stiller meg til at hun kaller et menneske hun aldri har møtt for ondskapsfull, bare fordi hun ikke liker henne. de færreste her inne liker vel SE særlig godt, meg selv inkludert, men synes det er en dårlig egenskap å oppføre seg som en bølle i skolegården, når man må gå utifra at folk her er voksne. sånne kommentarer gir kvinneguiden det dårlige ryktet det har

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte sjekke litt. Hun fjernet helt i januar 2019 så litt lenger siden enn jeg tenkte, også satt hun inn nye i august 19. Da opplyser hun at det er de minste implantatene som finnes hun har satt inn. Men hun har operert brystene igjen etter det da eller? For det hun har nå er vel ikke 70-80 g? 

https://sosialnytt.com/sophie-elise-har-lagt-inn-silikon-i-brystene-igjen/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (6 minutter siden):

Måtte sjekke litt. Hun fjernet helt i januar 2019 så litt lenger siden enn jeg tenkte, også satt hun inn nye i august 19. Da opplyser hun at det er de minste implantatene som finnes hun har satt inn. Men hun har operert brystene igjen etter det da eller? For det hun har nå er vel ikke 70-80 g? 

https://sosialnytt.com/sophie-elise-har-lagt-inn-silikon-i-brystene-igjen/

Hun opererte inn større etter Farmen.

Endret av Sinccis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
massi skrev (2 timer siden):

jeg har vært i diskusjon med margit om akkurat det tidligere, og ser derfor ikke at det er problematisk å fortsette den diskusjonen i et senere, lignende innlegg (ikke «en helt annen kommentar som sa noe helt annet», kom igjen) jeg hverken orket eller hadde behov for å bla meg tilbake og lete gjennom et uvisst antall sider, da jeg vet at margit veldig godt vet hvordan jeg stiller meg til at hun kaller et menneske hun aldri har møtt for ondskapsfull, bare fordi hun ikke liker henne. de færreste her inne liker vel SE særlig godt, meg selv inkludert, men synes det er en dårlig egenskap å oppføre seg som en bølle i skolegården, når man må gå utifra at folk her er voksne. sånne kommentarer gir kvinneguiden det dårlige ryktet det har

Hva synes du om at hun reklamerte  ulovlig for et reseptbelagt middel mot hårtap  samtidig som hun lot som hun ammet? Et legemiddel som kan skade barnet. Enten lot hun som hun ammet, eller så lot hun som hun tok legemiddelet. Jeg synes "ondskapsfull" klinger ganske riktig der jeg da, uansett hvordan det henger sammen.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (23 minutter siden):

Hva synes du om at hun reklamerte  ulovlig for et reseptbelagt middel mot hårtap  samtidig som hun lot som hun ammet? Et legemiddel som kan skade barnet. Enten lot hun som hun ammet, eller så lot hun som hun tok legemiddelet. Jeg synes "ondskapsfull" klinger ganske riktig der jeg da, uansett hvordan det henger sammen.

En tredje mulighet er  selvsagt at hun tok legemiddelet og ammet samtidig. At hun får lov til å drive denne kanalen i det hele tatt! Bare en smekk på fingeren etter denne ulovlige reklamen. Uforståelig og skremmende.

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu ska ha oss til å tro at massering med flat sten gjør at man får mer definerte kinnbein,  og den tapinga… 🤣🤣🤣

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...