Lorieen Skrevet 17. desember 2024 #45241 Del Skrevet 17. desember 2024 Portis skrev (28 minutter siden): Har hun operert øynene sine? Synes de ser så annerledes ut for tiden. Eller er det bare måten hun sminker seg på? Ser ut som hun har tatt fox eye operasjon Ja, hun har vært i Los Angeles og pønta seg igjen. Ser helt jævlig ut. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 17. desember 2024 #45242 Del Skrevet 17. desember 2024 Tough cookie skrev (2 timer siden): Trude Drevland kan ta seg en bolle synes jeg. Sophie Elise sa ikke noe nedsettende om Bergen eller bergensere, og selvfølgelig reagerer man når man blir matforgiftet. Ja, dette er jo faktisk helt ufortjent. Her er det Trude som er ute etter oppmerksomhet. 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 18. desember 2024 #45243 Del Skrevet 18. desember 2024 Margit777 skrev (På 12.12.2024 den 0.12): Hvorfor vil hun fremstå som en ond og ubetenksom mor? Tjener man mer på den måte? ja, man tjener mer på den måten. massi skrev (På 12.12.2024 den 16.17): du driver å hevder at SE er ondskapsfull, og det mener jeg du ikke har noen forutsetninger for å uttale deg om. man kan ta se på MYE, men mener du går for langt, og fordummer pg usakliggjør hele debatten Nei, hun sa at hun fremstiller seg som ond, ikke at hun ER ond. baldrian skrev (På 17.12.2024 den 0.17): Herlighet, se på Dagbladets forside - virkelig store ting som skjer her i landet: https://www.dagbladet.no/kjendis/raser-mot-sophie-elise-skjerpings/82398815 Det der er latterlig, så mange ting man kan kritisere SE for, og så henger hun seg opp i det der? Her er jeg 100 % på SE sin side. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 18. desember 2024 #45244 Del Skrevet 18. desember 2024 Anbefaler henne, og alle egentlig, å høre på Barn med Skjerm-episoden av Trygdekontoret: https://radio.nrk.no/podkast/trygdekontoret/l_7dc3f4a6-4dda-40ad-83f4-a64ddaa0adca 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. desember 2024 #45245 Del Skrevet 18. desember 2024 Gratulerer til Sophie Elise som er 30 år i dag! 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 18. desember 2024 #45246 Del Skrevet 18. desember 2024 Allo skrev (På 16.12.2024 den 22.14): Hun ser helt sprø ut, unnskyld. Nesten litt sånn «crazy eyes» opplegg. Hva har skjedd med hårfestet hennes, hun har jo en kjempelang panne? Som noen skrev, så har hun løftet haken på det bildet. Dermed blir hårfestet også lenger bakover. Hvis du ser på bildet der hun forteller om matforgiftningen, så er hodet i normal posisjon, og da er hårfestet også lenger nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massi Skrevet 18. desember 2024 #45247 Del Skrevet 18. desember 2024 velociraptor skrev (3 timer siden): ja, man tjener mer på den måten. Nei, hun sa at hun fremstiller seg som ond, ikke at hun ER ond. Det der er latterlig, så mange ting man kan kritisere SE for, og så henger hun seg opp i det der? Her er jeg 100 % på SE sin side. margit har tidligere kalt se ondskapsfull, så kanskje ikke les én kommentar og påstå at du vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 18. desember 2024 #45248 Del Skrevet 18. desember 2024 Skal fikse brystimplantatene også (Snapchat story) på grunn av at «silikonet er blitt slitt». Vet man må/bør bytte ut implantater etter hvert, men er da ikke så lenge siden hun tok nye sist? Gjenstår å se om det blir større eller mindre neste gang🤷🏼♀️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 18. desember 2024 #45249 Del Skrevet 18. desember 2024 Sinccis skrev (29 minutter siden): Skal fikse brystimplantatene også (Snapchat story) på grunn av at «silikonet er blitt slitt». Vet man må/bør bytte ut implantater etter hvert, men er da ikke så lenge siden hun tok nye sist? Gjenstår å se om det blir større eller mindre neste gang🤷🏼♀️ Jeg synes det er helt ubegripelig at noen utsetter seg for unødvendig kirurgi slik hun gjør. De fleste mennesker ønsker å unngå kirurgi så godt det lar seg gjøre, da det alltid er en viss risiko involvert, og man blir pasient en tid etterpå. For henne virker det nesten som en hobby. Det må være utrolig slitsomt å være så selvsentrert og hyperfiksert på eget utseende. Hver minste lille detalj studeres med lupe, og alt kan fikses kirurgisk. Jeg glemmer ikke da hun tegnet på seg hår bak ørene, da hun syntes hun hadde for lite hår der. Det har aldri noen gang falt meg inn å studere det området hos meg selv. 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18. desember 2024 #45250 Del Skrevet 18. desember 2024 Sinccis skrev (1 time siden): Skal fikse brystimplantatene også (Snapchat story) på grunn av at «silikonet er blitt slitt». Vet man må/bør bytte ut implantater etter hvert, men er da ikke så lenge siden hun tok nye sist? Gjenstår å se om det blir større eller mindre neste gang🤷🏼♀️ Det er bare noen få år siden. Dagens implantater kan du ha livet ut med mindre man får lekkasje eller ønsker å bytte pga endret utseende. Tipper det er det siste for SE. Hun er selvsagt ikke fornøyd. Blir 5 eller sjette brystoperasjonen dette da. 7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 18. desember 2024 #45251 Del Skrevet 18. desember 2024 Jeg ble så overrasket over at hun fylte 30år idag. Jeg trodde seriøst at hun var mye eldre. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mao1 Skrevet 18. desember 2024 #45252 Del Skrevet 18. desember 2024 (endret) Uff, en som er så ihjeloperert som henne burde jo ikke lansere sminke eller reklamere for egen sminke. Er ikke akkurat god reklame, hun ligner jo mer og mer på Jocelyn Wildenstein 😳 Endret 18. desember 2024 av mao1 10 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Allo Skrevet 18. desember 2024 #45253 Del Skrevet 18. desember 2024 Hulderen skrev (8 timer siden): Som noen skrev, så har hun løftet haken på det bildet. Dermed blir hårfestet også lenger bakover. Hvis du ser på bildet der hun forteller om matforgiftningen, så er hodet i normal posisjon, og da er hårfestet også lenger nede. Hun har likevel en usedvanlig lang panne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 18. desember 2024 #45254 Del Skrevet 18. desember 2024 Er det vanlig å vekke barn fra soving på dagtid når de er 7 måneder? Eller er det også «rage baiiiit» eller hva dere kaller det? 😆 Nannyen som har sagt det? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 18. desember 2024 #45255 Del Skrevet 18. desember 2024 Kaisamaia skrev (17 minutter siden): Er det vanlig å vekke barn fra soving på dagtid når de er 7 måneder? Eller er det også «rage baiiiit» eller hva dere kaller det? 😆 Nannyen som har sagt det? Jeg skulle virkelig ønske hun lot være å dele noe som helst som omhandler sønnen. Det virker som om det er det eneste hun har igjen å publisere nå, provokasjoner som skal få folk til å reagere. Slutt, bare slutt! 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkelt&Komplisert Skrevet 18. desember 2024 #45256 Del Skrevet 18. desember 2024 Kaisamaia skrev (25 minutter siden): Er det vanlig å vekke barn fra soving på dagtid når de er 7 måneder? Eller er det også «rage baiiiit» eller hva dere kaller det? 😆 Nannyen som har sagt det? Tror ikke det? Jeg har aldri hørt om noen som gjør, eller har gjort, det.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 18. desember 2024 #45257 Del Skrevet 18. desember 2024 (endret) Enkelt&Komplisert skrev (30 minutter siden): Tror ikke det? Jeg har aldri hørt om noen som gjør, eller har gjort, det.. Det er ikke _vanlig_nei..barn har ulike soverytme. Hva som passer for noen barn, passer ikke for andre barn igjen. Sorry, feilsiterte, det var til personen du svarte Endret 18. desember 2024 av Hatsumomo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Allo Skrevet 18. desember 2024 #45258 Del Skrevet 18. desember 2024 Djungelvrål skrev (5 timer siden): Det er bare noen få år siden. Dagens implantater kan du ha livet ut med mindre man får lekkasje eller ønsker å bytte pga endret utseende. Tipper det er det siste for SE. Hun er selvsagt ikke fornøyd. Blir 5 eller sjette brystoperasjonen dette da. Wow. Er det sant? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 18. desember 2024 #45259 Del Skrevet 18. desember 2024 (endret) Era Vulgaris skrev (6 timer siden): Jeg synes det er helt ubegripelig at noen utsetter seg for unødvendig kirurgi slik hun gjør. De fleste mennesker ønsker å unngå kirurgi så godt det lar seg gjøre, da det alltid er en viss risiko involvert, og man blir pasient en tid etterpå. For henne virker det nesten som en hobby. Det må være utrolig slitsomt å være så selvsentrert og hyperfiksert på eget utseende. Hver minste lille detalj studeres med lupe, og alt kan fikses kirurgisk. Jeg glemmer ikke da hun tegnet på seg hår bak ørene, da hun syntes hun hadde for lite hår der. Det har aldri noen gang falt meg inn å studere det området hos meg selv. Jeg har alltid mistenkt henne for å elske det å bli operert, det å være pasient og bli dullet med, tatt vare på, bli testet og målt og få oppmerksomhet. Hele. Døgnet. Og det å få deilig smertestillende … Endret 18. desember 2024 av Pust la til en setning 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 18. desember 2024 #45260 Del Skrevet 18. desember 2024 Pust skrev (1 minutt siden): Jeg har alltid mistenkt henne for å elske det å bli operert, det å være pasient og bli dullet med, tatt vare på, bli testet og målt og få oppmerksomhet. Hele. Døgnet. Og det å få deilig smertestillende … Meget mulig. Jeg tror i tillegg at må ha en form for Body dysmorphia 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå