Zenhouse Skrevet 1 time siden #44861 Del Skrevet 1 time siden massi skrev (Akkurat nå): jeg tror det er så enkelt som at hun jakter på den perfekte kroppen, samt blitt litt avhengig av det rushet hun sikkert opplever i tiden etter operasjoner Det er helt klart en avhengighet i bunn her, når hun ikke kan planlegge nært forestående operasjoner pga graviditet og nyfødtperiode, fyller hun jo det behovet ved å injisere hodebunnen for å stimulere hårvekst feks. Det er alltid noe på gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 1 time siden #44862 Del Skrevet 1 time siden massi skrev (2 timer siden): det er jo helt sinnsykt. håper det blir bedre med tiden og når hovenhet gir seg Hjelpes … atter en gang et lift av noe slag …? Helt forferdelig … Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 1 time siden #44863 Del Skrevet 1 time siden Doris Becker skrev (12 timer siden): Hun klarer ikke legge ned some. Oppmerksomhetsbehovet er for stort, og hun kan heller ikke risikere å miste inntekt. Tallene hennes er dalende. De når et punkt der de ser eldre ut (overbehandlet ansikt). Hårfestet hennes i pannen er flyttet nesten en cm bakover siste 5 årene ser det ut til... Ansiktsløft forårsaker ikke hårtap, men huden dras oppover, og hårsekkene i operasjonsområdet kan skades. Hjelper lite med Lonolox da... Botox må benyttes forsiktig. Fillers vil nesten alltid være ødeleggende over tid. Mange kirurger advarer nå mot fillers. Det brytes visst ikke ned det heller, slik de påsto, men ødelegger vevet over tid. Har man benyttet mye av det vil det føre til dårlige resultater hvis de på et senere tidspunkt ønsker ansiktsløft. Og mer fillers vil føre til putefjes og tunge heng. Har man i tillegg tatt mye botox, så er musklene svekket og forverrer situasjonen ytterligere. Jeg har sett kvinner som ser ut som de er rammet av hjerneslag og ansiktslammelse. Det var nyttig info! Og det må være veldig skremmende for alle de som har tatt fillers hvert halvår.... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokoladee Skrevet 40 minutter siden #44864 Del Skrevet 40 minutter siden Mut skrev (1 time siden): Da har de iallfall svært ulik praksis på ulike sykehus. Det er iallfall ingen standard å få oksycodon etter snitt. Ikke helt det samme, men jeg fødte i år og fikk tilbud om oxy da jeg revnet grad 3. Mener å huske at venninne som fødte med planlagt ks ikke fikk det. Vi fødte på st Olavs, slik som SE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 18 minutter siden #44865 Del Skrevet 18 minutter siden Så henne på Asbjørns Julekalender . Dama virker jo helt «Off» , ingen interaksjon med publikum, ingen humor. Hun virker nesten litt robot aktig uten ekte følelser. Håper hun får skikkelig hjelp snart. Dette er trist og se på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå