Doris Becker Skrevet 1. desember 2024 #44821 Del Skrevet 1. desember 2024 (endret) J.. skrev (20 minutter siden): Dette stemmer ikke. Hun er en av de største SC "stjernene" i Norge,selv om hun knapt poster noe. Har også økt med ca 129K følgere på IG det siste året.. Kraftig resultatfall, og dalende kurve på Proff. Men mulig det har endret seg. tiden vil vise. Hun er vel avhengig da. Av oppmerksomheten. Hvis businessen går så det griner, men hun ikke kan logge av litt, la familien og sønnen få en pause. Hun forsøkte å forklare resultatfallet, og stemmer forklaringen så går ikke produktene og annen business særlig bra, alt avhenger av at hun konstant må være tilstede på sine kanaler, selge seg selv,og nå også familien 24-7. https://kampanje.com/medier/2024/10/millionsmell-for-sophie-elise--overskuddet-har-krympet-betraktelig/ Endret 1. desember 2024 av Doris Becker 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 1. desember 2024 #44822 Del Skrevet 1. desember 2024 Det går seg nok litt til, dette kattepreget. Som sist. Men at hun tør ta sjansen, det fatter jeg ikke. En ting er hva hun gjør med seg selv, men hvorfor lyve slik i forkant? A’la «jeg elsker smilerynkene mine, kommer aldri til å gjøre noe med dem» 15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 1. desember 2024 #44823 Del Skrevet 1. desember 2024 Magetaske skrev (1 time siden): Ojsann. Stakkars jente. Hva har skjedd med ansiktet? Hvorfor stakkar? Hun gjør det her med viten og vilje. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 1. desember 2024 #44824 Del Skrevet 1. desember 2024 Zenhouse skrev (3 minutter siden): Det går seg nok litt til, dette kattepreget. Som sist. Men at hun tør ta sjansen, det fatter jeg ikke. En ting er hva hun gjør med seg selv, men hvorfor lyve slik i forkant? A’la «jeg elsker smilerynkene mine, kommer aldri til å gjøre noe med dem» Hun lyver da om absolutt alt mulig. 8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 1. desember 2024 #44825 Del Skrevet 1. desember 2024 Era Vulgaris skrev (2 minutter siden): Hun lyver da om absolutt alt mulig. Vet det. Likevel tar jeg meg i å bli litt paff. Over at det går an. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 1. desember 2024 #44826 Del Skrevet 1. desember 2024 Cami9 skrev (15 timer siden): Leste nettopp på SNAP - en liste SE har lagt ut om babyens rutiner. Er dette et tegn på at BV har vært inne i bildet? Siden hun nå virker så opptatt av å «vise» at hun har «normale rutiner» for barnet? Noen har kanskje begynt å si i fra, eller vist henne kritikken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 1. desember 2024 #44827 Del Skrevet 1. desember 2024 Zenhouse skrev (1 time siden): Vet det. Likevel tar jeg meg i å bli litt paff. Over at det går an. Som andre har påpekt så blir hun tatt i jug hele tiden. En kan jo stille spørsmålet om det er en valgt strategi for å få ekstra oppmerksomhet rundt egen person (som også er firmaet)? Jeg tror det. Som i dette eksempelet: Hun sier at det ikke ble noen operasjon nå, drar hjem, møter opp på event hvor man tydelig ser at «noe» har skjedd med fjeset hennes. Hun prøver ikke akkurat å skjule det. Hadde hun villet det, så kunne hun holdt seg hjemme et par uker til sporene i fjest var mindre tydelige. Men hun altså å stille opp i offentligheten, noe som fører til debatt rundt om eller hva som har skjedd med trynet hennes denne gangen 🤑 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 1. desember 2024 #44828 Del Skrevet 1. desember 2024 Zenhouse skrev (1 time siden): Vet det. Likevel tar jeg meg i å bli litt paff. Over at det går an. Det er jeg enig i. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 1. desember 2024 #44829 Del Skrevet 1. desember 2024 Tilfeldig at Ammehjelpen opplyser om at vektdyner/vektsoveposer for babyer medfører risiko og dermed ikke anbefalt å bruke, rett etter at SE i sin kanal reklamerte for vektsovepose til baby? 🤔 17 2 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 1. desember 2024 #44830 Del Skrevet 1. desember 2024 Det gjør meg skikkelig trist å se hvordan hun ser ut nå etter det som må ha vært en cat eye/ almond eye operasjon. Jeg håper at hun bare er ekstra hoven og at det blir mye, mye bedre. Hun ser skikkelig ut som en katt i motvind. Hvorfor. 🥺 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 1. desember 2024 #44831 Del Skrevet 1. desember 2024 KaraThrace skrev (8 minutter siden): Det gjør meg skikkelig trist å se hvordan hun ser ut nå etter det som må ha vært en cat eye/ almond eye operasjon. Jeg håper at hun bare er ekstra hoven og at det blir mye, mye bedre. Hun ser skikkelig ut som en katt i motvind. Hvorfor. 🥺 Dette er alarmerende på så mange måter. Nå har ikke jeg sett henne, men hun var nettopp i media, altså 26.11, der hun sa hun skulle "forsvinne" for en stund: https://www.nettavisen.no/kjendis/sophie-elise-tar-pause-fra-sosiale-medier/s/5-95-2151224 Forøvrig et ganske uretusjert bilde av henne i artikkelen. Ansiktet fremstår overfylt og veldig operert. Og nå enda en operasjon i dette ansiktet? Jeg må si meg uenig i at hun har seg selv å skylde. Her er det kirurgene som burde tatt ansvar. Her er det psykiatri inne i bildet. Det kan ikke forklares på noen annen måte. Hun fikk en sønn for 7 mnd siden, og så er dette fokuset... ? Hvis det viser seg å være løgn alt sammen, altså retusjerte bilder for å skape spekulasjoner, ja så er det også sykt. Er det noen journalister med integritet som kan ta tak i dette? Gjerne som del av en større artikkelserie. For dette er et samfunnsproblem nå. Influensere av denne typen, og påvirkningen de har, men også det at de selv går til grunne, med media på slep. 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymus00 Skrevet 1. desember 2024 #44832 Del Skrevet 1. desember 2024 (endret) Dette er bare helt sykt trist om det stemmer😔 men ser jo på bildene hvor operert hun ser ut rundt øynene. Når min var baby gikk jeg lenge mellom hårvask for hun reagerte så på forandringer i ansikt, særlig vått hår med håndklerurban merkelig nok.. var helt hjærteskjærende🥹 jeg har utsatt en viktig operasjon (fødselsskade nedentil) som påvirker livskvaliteten min en god del. Minste er nå blitt 4 år, og først nå føler jeg hun takler ok om jeg er borte 4-5 dager. Da er hun hjemme med pappaen. For de er SÅ avhengig av mor/nærmeste tilknytningsperson den første tiden - og den tiden får man aldri tilbake! Synes denne hovedregelen er fin å forholde seg til Mnd= timer borte År=dager borte Så: 4 år= 4 dager innafor Og vektdyne😭 Barn AKKUMULERER så mye inntrykk og stress gjennom dagen, de forløser stress med gråt om kveldene uten å bli ihjelvugget i en vuggekurv, og gjennom bevegelser (ofte om natten).. eller å kunne søke fysisk nærhet til mor Hun trenger hjelp…. dette er verre enn jeg trodde Endret 1. desember 2024 av Anonymus00 26 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. desember 2024 #44833 Del Skrevet 1. desember 2024 Doris Becker skrev (På 28.11.2024 den 15.04): De implantatene er livsfarlige. Har sett flere klagesaker, og flere implantater har blitt tilbakekalt, som norske kvinner opererte inn for ca 10 år siden. (Eurocilicone, Allergan, textured) De forårsaker en sjelden form for kreft ALCL. De fleste får kapsling av en viss grad, og er de under muskel er det nærmest umulig å fjerne kapselen, hvis man skulle ønske det. Den vokser fast i brystmuskelen på forsiden og ribbein på bakside, slik at det å fjerne hele kapselen kan medføre skade på muskel og ribbein. Jeg vet ikke hvor mange operasjoner hun har hatt i bryst, men hver gang etterlates det jo en viss mengde av arrvev/kapsel som kroppen ikke vil klare å bryte ned. Jeg synes synd på ditt familemedlem. Hun er absolutt ikke alene! Det er så mange tilfeller av dette, men det kommer ikke ut dessverre. Det føles skamfullt og vanskelig for mange. Hun har hatt 4 brystoperasjoner 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massi Skrevet 1. desember 2024 #44834 Del Skrevet 1. desember 2024 Djungelvrål skrev (6 minutter siden): Hun har hatt 4 brystoperasjoner fem om man regner med operasjonen mellom første og andre operasjon, der hun hadde rifter eller lignende på ene implantatet, og det måtte byttes. lurer på hva narkose nærmere 20 ganger på ikke 12 år engang gjør med hjernen hennes 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massi Skrevet 1. desember 2024 #44835 Del Skrevet 1. desember 2024 det er jo helt sinnsykt. håper det blir bedre med tiden og når hovenhet gir seg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 1. desember 2024 #44836 Del Skrevet 1. desember 2024 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mut Skrevet 1. desember 2024 #44837 Del Skrevet 1. desember 2024 Doris Becker skrev (3 timer siden): Etter operasjonen får man sterke medikamenter, opioider. Mulig det trekker litt? Eller det er en form for Munchausen syndrom, der hun søker oppmerksomhet og "omsorg" gjennom selvpåførte operasjoner. Friskt er det ikke, uansett hva det er. Man får også opioider etter planlagt keisersnitt. Man får IKKE opioder etter planlagt keisersnitt. Kun Paracet og Ibux. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 1. desember 2024 #44838 Del Skrevet 1. desember 2024 Hva har hun gjort med ansiktet? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie91 Skrevet 1. desember 2024 #44839 Del Skrevet 1. desember 2024 Hvorfor oppdaterer hun ikke bare på snap? Skal det liksom være mer "spennende" og dras ut mest mulig for å få flere til å følge hu på snap? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massi Skrevet 1. desember 2024 #44840 Del Skrevet 1. desember 2024 Palmemor skrev (29 minutter siden): Hva har hun gjort med ansiktet? ser ut til at hun har gjort en form for øyeløft/øvre ansikt-løft. Cat eye eller almond eye eller hva de nå heter 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå