Sinccis Skrevet lørdag kl 19:32 #44781 Del Skrevet lørdag kl 19:32 massi skrev (36 minutter siden): ikke for å skape trafikk til kanalene hennes, men på instastoryen hun nylig la ut er det svært tydelig at hun har gjort noe med øyeområdet nylig La merke til det samme, med mindre det er et filter hun bruker for å skape spekulasjon. Ser ellers ut som en «cat eye lift». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet lørdag kl 19:43 #44782 Del Skrevet lørdag kl 19:43 massi skrev (47 minutter siden): ikke for å skape trafikk til kanalene hennes, men på instastoryen hun nylig la ut er det svært tydelig at hun har gjort noe med øyeområdet nylig Så det på tagget bilde frisøren la ut også. Så hovent ut under øynene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaiana Skrevet lørdag kl 19:54 #44783 Del Skrevet lørdag kl 19:54 Ikke vanskelig å se at hun har operert seg igjen nei. Så synd 😕 Hoven rundt øynene og klarer ikke lukke dem skikkelig. Tipper det er derfor hun har hatt pause. Og så har sikkert noen snikfilmet henne og derfor denne «stakkars» meg meldingen før hun forsvant en stund. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet lørdag kl 19:59 #44784 Del Skrevet lørdag kl 19:59 Sinccis skrev (25 minutter siden): La merke til det samme, med mindre det er et filter hun bruker for å skape spekulasjon. Ser ellers ut som en «cat eye lift». Igjen? Tok ikke hun pony tail lift for ikke lenge siden? Hvor mye siger det hos henne, egentlig? Hun er ikke fylt 30 enda. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet lørdag kl 20:05 #44785 Del Skrevet lørdag kl 20:05 Vaiana skrev (5 minutter siden): Ikke vanskelig å se at hun har operert seg igjen nei. Så synd 😕 Hoven rundt øynene og klarer ikke lukke dem skikkelig. Tipper det er derfor hun har hatt pause. Og så har sikkert noen snikfilmet henne og derfor denne «stakkars» meg meldingen før hun forsvant en stund. Nettopp gjennomført et nytt inngrep i ansiktet, samtidig som de er med i en artikkel i et ukeblad der samboeren sier at han liker best den naturlige SE. 🤭 har bikket over i det komiske for lenge siden… 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet lørdag kl 20:47 #44786 Del Skrevet lørdag kl 20:47 Og hva med lille H, som stadig må forholde seg til en «ny» mor. Husker enda skrekken min lillebror fikk da min mor plutselig hadde løst hår, og hun ellers alltid hadde det i hestehale. 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykaat Skrevet lørdag kl 20:54 #44787 Del Skrevet lørdag kl 20:54 hun så bedre ut førr, nå ser hun konstant sliten ut 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet lørdag kl 21:09 #44788 Del Skrevet lørdag kl 21:09 kittykaat skrev (14 minutter siden): hun så bedre ut førr, nå ser hun konstant sliten ut Bilde? Vil ikke gi klikk på hennes kanaler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet lørdag kl 21:17 #44789 Del Skrevet lørdag kl 21:17 Cami9 skrev (2 timer siden): Leste nettopp på SNAP - en liste SE har lagt ut om babyens rutiner. Er dette et tegn på at BV har vært inne i bildet? Siden hun nå virker så opptatt av å «vise» at hun har «normale rutiner» for barnet? Hun gjorde det da han var nyfødt også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet lørdag kl 21:22 #44790 Del Skrevet lørdag kl 21:22 kittykaat skrev (27 minutter siden): hun så bedre ut førr, nå ser hun konstant sliten ut Vel, jeg ser også mer sliten ut etter jeg fikk barn 🤐 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massi Skrevet lørdag kl 21:31 #44791 Del Skrevet lørdag kl 21:31 Era Vulgaris skrev (1 time siden): Igjen? Tok ikke hun pony tail lift for ikke lenge siden? Hvor mye siger det hos henne, egentlig? Hun er ikke fylt 30 enda. dette et tredje gang hun tar øyeløft, selv om jeg ikke tror det er helt samme prosedyre alle tre gangene. Husker at noen år før ponytail-liftet, gikk det rundt bilder der man helt tydelig så et rødt operasjonsarr langs med hårfestet på hver side, i øyehøyde. Så ponytail-lift for kanskje fire(?) år siden, og nå dette. I tillegg har hun jo tatt midlertidig brynsløft med botox. De brynene sitter så langt opp nå, at det øyenskyggebudsjettet hennes må jo være astronomisk. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykaat Skrevet lørdag kl 21:33 #44792 Del Skrevet lørdag kl 21:33 velociraptor skrev (10 minutter siden): Vel, jeg ser også mer sliten ut etter jeg fikk barn 🤐 hun var søt før los angeles-turen. hennes nye utseende er 100 prosent på grunn av ny operasjon 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykaat Skrevet lørdag kl 21:36 #44793 Del Skrevet lørdag kl 21:36 Xstrella skrev (24 minutter siden): Bilde? Vil ikke gi klikk på hennes kanaler. vet ikke hvordan jeg skal legge inn bilder her, men tro ikke hun får penger hvis du klikker på instagramhistorien hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massi Skrevet lørdag kl 21:40 #44794 Del Skrevet lørdag kl 21:40 Xstrella skrev (31 minutter siden): Bilde? Vil ikke gi klikk på hennes kanaler. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massi Skrevet lørdag kl 21:41 #44795 Del Skrevet lørdag kl 21:41 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet lørdag kl 21:47 #44796 Del Skrevet lørdag kl 21:47 massi skrev (2 minutter siden): Er målet hennes å bli lik Jocelyn? ://www.seher.no/kjendis/kattekvinnen-skal-snakke-ut/77548914 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet lørdag kl 21:51 #44797 Del Skrevet lørdag kl 21:51 massi skrev (16 minutter siden): dette et tredje gang hun tar øyeløft, selv om jeg ikke tror det er helt samme prosedyre alle tre gangene. Husker at noen år før ponytail-liftet, gikk det rundt bilder der man helt tydelig så et rødt operasjonsarr langs med hårfestet på hver side, i øyehøyde. Så ponytail-lift for kanskje fire(?) år siden, og nå dette. I tillegg har hun jo tatt midlertidig brynsløft med botox. De brynene sitter så langt opp nå, at det øyenskyggebudsjettet hennes må jo være astronomisk. 🤭🤭 Av bildene å dømme er målet «katt i sterk motvind». De trenger kanskje ikke øyenskygge 🤷♀️ Hun er i ferd med å bli en parodi. Knapt 30 år og ansiktet må løftes til nye høyder hvert annet år. Snart har hun musehår på haka. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet lørdag kl 21:52 #44798 Del Skrevet lørdag kl 21:52 (endret) Hun la ut et bilde at hun har brukt telefon tre timer i snitt om dagen. Og sa at det ikker er gærent til å være influenser. Har hun glemt at hun har hatt pause fra sosiale medier? Endret lørdag kl 21:53 av Stoltskeiv 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy_87 Skrevet lørdag kl 21:55 #44799 Del Skrevet lørdag kl 21:55 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet lørdag kl 21:55 #44800 Del Skrevet lørdag kl 21:55 Jøsses, er det den nye kattekvinnen? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå