Missy1 Skrevet torsdag kl 17:54 #44641 Del Skrevet torsdag kl 17:54 Isild skrev (14 minutter siden): Det er ikke mange dagene siden Nora og SE delte at de har hatt flere trekanter sammen. Man vet jo aldri hva politiet har funnet på mobilen til Marius - kanskje bilder hun ikke visste ble tatt f.eks. Hun var jo ganske nedsnødd av diverse rusmidler og medikamener selv, så ikke godt å si hva slags fester de har hatt sammen. https://www.dagbladet.no/kjendis/har-hatt-trekant-sammen/82178877 Men, jeg tror egentlig heller ikke det handler om MBH. Egentlig kunne hun spart seg den cliffhanger-posten. Det holder å skrive at man tar seg fri mens man er på ferien/turen. Hun ELSKER at man spekulerer, og da klarer jeg ikke helt å ta det så veldig alvorlig heller. Hadde det knust hjertet hennes på ekte, så hadde hun ikke brukt det som clickbait tror jeg. Hun kunne skrevet «nå tar jeg ferie for å kose meg med familien min, deler med dere når jeg er hjemme igjen» eller noe i den duren. Hun kunne også unnlatt å si noe som helst, at hun forsvinner i perioder (for å skape spekulasjoner) er jo ikke noe nytt 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet torsdag kl 18:05 #44642 Del Skrevet torsdag kl 18:05 Isild skrev (24 minutter siden): Det er ikke mange dagene siden Nora og SE delte at de har hatt flere trekanter sammen. Man vet jo aldri hva politiet har funnet på mobilen til Marius - kanskje bilder hun ikke visste ble tatt f.eks. Hun var jo ganske nedsnødd av diverse rusmidler og medikamener selv, så ikke godt å si hva slags fester de har hatt sammen. https://www.dagbladet.no/kjendis/har-hatt-trekant-sammen/82178877 Men, jeg tror egentlig heller ikke det handler om MBH. Egentlig kunne hun spart seg den cliffhanger-posten. Det holder å skrive at man tar seg fri mens man er på ferien/turen. Hun ELSKER at man spekulerer, og da klarer jeg ikke helt å ta det så veldig alvorlig heller. Hadde det knust hjertet hennes på ekte, så hadde hun ikke brukt det som clickbait tror jeg. Sier litt om hvilket inntrykk SE (bevisst) har gitt av seg selv når man tror årsaken til pausen er en av disse : a) meldt til barnevernet b) skalkeskjul for å ta plastikk-operasjon ørtenogførti eller c) trekant-bilder på avveie 🙄 22 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet torsdag kl 18:05 #44643 Del Skrevet torsdag kl 18:05 Missy1 skrev (10 minutter siden): Hun kunne skrevet «nå tar jeg ferie for å kose meg med familien min, deler med dere når jeg er hjemme igjen» eller noe i den duren. Hun kunne også unnlatt å si noe som helst, at hun forsvinner i perioder (for å skape spekulasjoner) er jo ikke noe nytt Nettopp. Helt klart at hun bruker det som evt har skjedd som clickbait. Ville vært voksent å ikke involvere følgerne i det og heller bare sagt at hun vil logge av litt for å være med familien på ferie ja. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet torsdag kl 18:07 #44644 Del Skrevet torsdag kl 18:07 Isild skrev (28 minutter siden): Det er ikke mange dagene siden Nora og SE delte at de har hatt flere trekanter sammen. Man vet jo aldri hva politiet har funnet på mobilen til Marius - kanskje bilder hun ikke visste ble tatt f.eks. Hun var jo ganske nedsnødd av diverse rusmidler og medikamener selv, så ikke godt å si hva slags fester de har hatt sammen. https://www.dagbladet.no/kjendis/har-hatt-trekant-sammen/82178877 Men, jeg tror egentlig heller ikke det handler om MBH. Egentlig kunne hun spart seg den cliffhanger-posten. Det holder å skrive at man tar seg fri mens man er på ferien/turen. Hun ELSKER at man spekulerer, og da klarer jeg ikke helt å ta det så veldig alvorlig heller. Hadde det knust hjertet hennes på ekte, så hadde hun ikke brukt det som clickbait tror jeg. Småbarnsrollen og deltagelse gruppesex/orgier passer så bra sammen syns jeg. 16 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet torsdag kl 18:12 #44645 Del Skrevet torsdag kl 18:12 Djungelvrål skrev (2 minutter siden): Småbarnsrollen og deltagelse gruppesex/orgier passer så bra sammen syns jeg. Ja veldig lekkert. Hun virker å ha mistet alle filter ift hva hun deler. Helt desperat etter å holde seg relevant. 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hahaha Skrevet torsdag kl 18:20 #44646 Del Skrevet torsdag kl 18:20 Isild skrev (12 minutter siden): Nettopp. Helt klart at hun bruker det som evt har skjedd som clickbait. Ville vært voksent å ikke involvere følgerne i det og heller bare sagt at hun vil logge av litt for å være med familien på ferie ja. Enig! Hvis det f.eks er barnevern, hadde det vært mye bedre om hun delte med engang. Men hun satser vel sikkert da isåfall på at de kommer seg helskinnet gjennom undersøkelsen når hun kommer hjem. Så kan hun klage på hvordan andre er forferdelige og hun har rett. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet torsdag kl 20:04 #44647 Del Skrevet torsdag kl 20:04 (endret) Har sjelden hørt og sett noen som bruker så lite tid med barnet sitt,som SE.Uten tvil er gutten utsatt for emosjonell omsorgssvikt.De prioriterer sex og hverandre 24/7 og han kommer sist.Første leveåret er veldig avgjørende for resten av livet. Trygg tilknytning til omsorgspersonene (mor og far) er så viktig. Hun trenger veiledning fra bv for slik hun praktiserer så er det ikke innafor normalen,en vær oppegående mor er sterkere tilknyttet barnet sitt og vil være rundt barnet hele tiden. Endret torsdag kl 20:06 av Tears in heaven 18 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeniora Skrevet torsdag kl 22:12 #44648 Del Skrevet torsdag kl 22:12 (endret) Hun er nok for lengst i gang med å planlegge den runde dagen sin. Det er jo ikke så lenge til (jule-)kalenderen viser 18. desember. Det passer vel fint med noen dager og uker mer eller mindre i dekning nå, fram til da. Også for å skru opp (enkelte(s) forventninger, så klart. Ikke minst. Endret torsdag kl 22:15 av Zeniora Leif/redigering :) 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempeliten Skrevet i går, 05:50 #44649 Del Skrevet i går, 05:50 Isild skrev (11 timer siden): Nettopp. Helt klart at hun bruker det som evt har skjedd som clickbait. Ville vært voksent å ikke involvere følgerne i det og heller bare sagt at hun vil logge av litt for å være med familien på ferie ja. Når hun røper dette, kommer hun til å klage over at folk blander seg og kritiserer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet i går, 07:22 #44650 Del Skrevet i går, 07:22 (endret) Kjempeliten skrev (1 time siden): Når hun røper dette, kommer hun til å klage over at folk blander seg og kritiserer. Noen ganger kommer det over meg hvor sjukt dette influenser "yrket" er. En type av red light district blandet med "Forfall". Serien der Kristoffer Schau bodde i et utstillingsvindu på Karl Johan i en uke, og alle kunne se inn.Han gjorde forskjellige stunts for å vekke oppmerksomhet han spiste blant annet sin egen føflekk, for å vekke avsky og få oppmerksomhet. Influenserne lever på denne måten. Og noen med barn! Jeg tror ikke samfunnet og industrien de er del av har skjønt hvor skadelig dette er for psyken. For alle involverte. Også de som ser på. Forfall er rette ordet. Endret i går, 07:22 av Doris Becker 9 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet i går, 10:34 #44651 Del Skrevet i går, 10:34 Doris Becker skrev (3 timer siden): Noen ganger kommer det over meg hvor sjukt dette influenser "yrket" er. En type av red light district blandet med "Forfall". Serien der Kristoffer Schau bodde i et utstillingsvindu på Karl Johan i en uke, og alle kunne se inn.Han gjorde forskjellige stunts for å vekke oppmerksomhet han spiste blant annet sin egen føflekk, for å vekke avsky og få oppmerksomhet. Influenserne lever på denne måten. Og noen med barn! Jeg tror ikke samfunnet og industrien de er del av har skjønt hvor skadelig dette er for psyken. For alle involverte. Også de som ser på. Forfall er rette ordet. Tankevekkende og relevant sammenligning. Gårsdagens bloggere som nå er desperate etter å holde seg i monitor serverer "forfall". "Forfall" vil alltid ha et publikum desverre, så det er rent forfall for samfunnet også. Heldigvis, så virker det som den generasjonen som er i 20-årene og yngre nå ikke er like opptatt av reality, influencere og "søppel på TV", så det er vel på vei nedover får vi håpe. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet i går, 11:38 #44652 Del Skrevet i går, 11:38 Isild skrev (58 minutter siden): Tankevekkende og relevant sammenligning. Gårsdagens bloggere som nå er desperate etter å holde seg i monitor serverer "forfall". "Forfall" vil alltid ha et publikum desverre, så det er rent forfall for samfunnet også. Heldigvis, så virker det som den generasjonen som er i 20-årene og yngre nå ikke er like opptatt av reality, influencere og "søppel på TV", så det er vel på vei nedover får vi håpe. Det er "queenagers" som er verst. Altså som følger denne type rosa-bloggere, som nå har ny såpeopera kombinert med tv-shop i diverse kanaler. Bare ragebait og drama rundt egen person og flashing av dyre innkjøp og opererte kropper. Vanskelig å si hvor det går, hvis ikke det kommer noen begrensninger. Det skaper avhengighet i alle aldersgrupper, på hver sin måte. Forbruket øker og øker. Det blir veldig kontrast til alt snakk om klimamål. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet i går, 14:31 #44653 Del Skrevet i går, 14:31 Catnip skrev (På 20.11.2024 den 20.37): Njaaaa. Fååååår han så masse kjærlighet, sånn eeeegentlig???? Bor du i nærheten av dem og ser dem i real life? Ser du at han ikke får det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet i går, 14:37 #44654 Del Skrevet i går, 14:37 Bibbi_ skrev (På 20.11.2024 den 23.25): Enig, helt enig at det er helt koko å la en liten gutt være vegetarianer. Mulig du mener det, men det er ikke et grunnlag å melde noen til barnevernet på 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet i går, 16:43 #44655 Del Skrevet i går, 16:43 Heike72 skrev (2 timer siden): Bor du i nærheten av dem og ser dem i real life? Ser du at han ikke får det? Man ser bare det Sophie Elise deler, og hun deler fordi hun ønsker å skape diskusjoner. Det har hun i aller høyeste grad klart. Hun legger ut om manglende følelse av tilknytning, ammeproblemer, nanny, natt-nanny, kjærestetid ++ fordi hun vet at det vil provosere mange. Jeg personlig syns det er helt feil å dele fra hverdagen og barndommen til barnet sitt for å skape "bråk" (trafikk) i kanalene sine. Hun kan holde seg til å selge produkter, bøker og annet som ikke har noe med barnet å gjøre. Nå har nok sikkert mange blitt så provosert at de har meldt til BV. Jeg syns ikke dette er noe for BV å bruke resssurser på i hele tatt, men hvis det er mange nok som sender "bekymringsmelding", så må de vel ta en prat om ikke annet. Fokuset deres vil sikkert være at det ville være lurt av SE AS å slutte å dele alt det hun gjør. Når det er sagt. Jeg syns både hun og barnefar fremstår som giddalause og umodne, helt uten tålegrense. De fremstiller seg selv som fullstendig tafatte i foreldrerollen. Men noen barnevernssak er det nok ikke. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet i går, 18:21 #44656 Del Skrevet i går, 18:21 Isild skrev (1 time siden): Man ser bare det Sophie Elise deler, og hun deler fordi hun ønsker å skape diskusjoner. Det har hun i aller høyeste grad klart. Hun legger ut om manglende følelse av tilknytning, ammeproblemer, nanny, natt-nanny, kjærestetid ++ fordi hun vet at det vil provosere mange. Jeg personlig syns det er helt feil å dele fra hverdagen og barndommen til barnet sitt for å skape "bråk" (trafikk) i kanalene sine. Hun kan holde seg til å selge produkter, bøker og annet som ikke har noe med barnet å gjøre. Nå har nok sikkert mange blitt så provosert at de har meldt til BV. Jeg syns ikke dette er noe for BV å bruke resssurser på i hele tatt, men hvis det er mange nok som sender "bekymringsmelding", så må de vel ta en prat om ikke annet. Fokuset deres vil sikkert være at det ville være lurt av SE AS å slutte å dele alt det hun gjør. Når det er sagt. Jeg syns både hun og barnefar fremstår som giddalause og umodne, helt uten tålegrense. De fremstiller seg selv som fullstendig tafatte i foreldrerollen. Men noen barnevernssak er det nok ikke. Men samtidig kan det være at hun får en liten realitysjekk. Men hun går vel inn i en offerrolle da også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smos1 Skrevet i går, 19:11 #44657 Del Skrevet i går, 19:11 https://www.seher.no/kjendis/kjendis-venninne-avhort/82278860 Er dette henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet i går, 19:18 #44658 Del Skrevet i går, 19:18 Smos1 skrev (6 minutter siden): https://www.seher.no/kjendis/kjendis-venninne-avhort/82278860 Er dette henne? SE er ikke akkurat "nær vennine" med Marius. Tenker det er snakk om Karianne Vilde,de har vært venner i 10+år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smos1 Skrevet i går, 19:20 #44659 Del Skrevet i går, 19:20 J.. skrev (1 minutt siden): SE er ikke akkurat "nær vennine" med Marius. Tenker det er snakk om Karianne Vilde,de har vært venner i 10+år.. Nei, men hun er nær venninne av Nora som var sammen med Marius. Leste du artikkelen ? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkelt&Komplisert Skrevet i går, 19:28 #44660 Del Skrevet i går, 19:28 J.. skrev (10 minutter siden): SE er ikke akkurat "nær vennine" med Marius. Tenker det er snakk om Karianne Vilde,de har vært venner i 10+år.. Les artikkelen... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå