Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk, 10 dager uten ungen. Barnet klarer jo ikke å vite hvem omsorgspersonene hans er lenger! Plutselig er det besteforeldrene som passer, så nanny, så foreldrene.. Han må bli helt forvirret stakkar.

• Liker 34
  • Nyttig 7
Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning og persondebatt.

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet
Dropsen skrev (7 timer siden):

Tenk, 10 dager uten ungen. Barnet klarer jo ikke å vite hvem omsorgspersonene hans er lenger! Plutselig er det besteforeldrene som passer, så nanny, så foreldrene.. Han må bli helt forvirret stakkar.

Hun har vel ikke gjort det samme som det hun gjorde med dyrene hun skaffet seg, sendt han til foreldrene? 😳

• Liker 14
Skrevet
Honey Dew skrev (1 time siden):

Hun har vel ikke gjort det samme som det hun gjorde med dyrene hun skaffet seg, sendt han til foreldrene? 😳

Jo, og nå tar Sophie Elise opp i offentligheten at hennes egen mor reagerer på at det er langt å reise med en så liten baby (som nettopp har vært borte fra sine primære omsorgsgivere, blitt litt knyttet til nye omsorgspersoner, røsket bort fra dem også, plassert i armene på en tilfeldig nanny, og nå skal fly over Atlanteren fordi mams må ha en «konsultasjon»…). Det ville ikke overrasket meg det spor om det at hennes egen mor faktisk sier ifra om at det ikke er ok gjør at Sophie Elise ikke lar dem passe han fremover. I klassisk punish the naysayers-taktikk som tatt ut av narsissistens guidebok. I Sophie Elises univers er det kun plass til enablers og folk som nikker og smiler. 

• Liker 23
  • Nyttig 8
Skrevet

https://www.tv2.no/underholdning/apner-seg-om-angsten-folte-jeg-skulle-do/17154423/

Her får SE lov til å presentere en offerhistorie som overhodet ikke stemmer. Hun tar opp hatet og mammapolitet. At hun får kritikk for å være et sekund borte fra baby. Og bruker som eksempel: 

«Paret deltok nylig på ELLE-gallaen uten lille ……., og er forberedt på at det nok en gang kan vekke negative reaksjoner. 

– Det er sikkert noen som kommer til å hate at vi er her i dag, men sånn er det, sier hun.»

Usikker på om jeg tror journalisten er sleip eller dum. 

• Liker 20
  • Nyttig 4
Skrevet
Zenhouse skrev (15 minutter siden):

https://www.tv2.no/underholdning/apner-seg-om-angsten-folte-jeg-skulle-do/17154423/

Her får SE lov til å presentere en offerhistorie som overhodet ikke stemmer. Hun tar opp hatet og mammapolitet. At hun får kritikk for å være et sekund borte fra baby (….) 

Et sekund 🤭 Det verste er at hun helt sikkert tror på det selv, at det er derfor hun får kritikk, fordi hun har vært «et sekund» borte fra baby. 

• Liker 14
Skrevet

Altså er ikke dette en sak for barnevernet? Jeg vil si at dette er omsorgssvikt!? Eller? Å etterlate barnet til to ukjente mennesker i 10 dager, hente barnet, dra rett på galla-fest og overlate barnet til en Nanny?? Barnet husker ikke foreldrene etter 10 dager, så barnet må være totalt forvirret. Han vet ikke hvem han skal forholde seg til lenger, og han har ingen trygge personer i livet sitt. I tillegg så kommer jo night-Nanny i desember som skal ha han på natten sånn at hun får sove.  "Få søvnrutiner" som hun kalte det !

• Liker 27
  • Hjerte 3
  • Nyttig 8
Skrevet
mao1 skrev (På 27.10.2024 den 0.30):

Jeg har fortsatt til gode å se henne holde barnet sitt på hofta MOT seg og inntil seg, fremfor hengende i armkroken, vendt bort fra mor, som en bamse hun akkurat har vunnet på tivoli… Ingen tegn til morsfølelse.

Siterer meg selv, jeg. Denne gjelder jo fortsatt. Og det at hun forsømmer baby i 10 dager forsterker det bare.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
mao1 skrev (16 minutter siden):

Siterer meg selv, jeg. Denne gjelder jo fortsatt. Og det at hun forsømmer baby i 10 dager forsterker det bare.

Det er jo bare til pynt. Ett vedheng hun legger vekk når det er i veien 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
Honey Dew skrev (3 timer siden):

Joda, i 10 dager. For så og hente han hjem, levere han til en nanny og dra på gallafest.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Noen skulle ha hatt et opphold på mødrehjemmet.. for hun tar ihvertfall ikke vare på sitt eget barn. Meg meg og atter meg .. Håper besteforeldrene stepper inn etterhvert, for dette lover ikke godt. 

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet

Burde kanskje ikke bli sjokkert… 

Utseendefokusert på babyer også.

IMG_5209.png

• Liker 6
Skrevet

Jeg var en av dem som prøvde meg på å forsvare henne litt tidligere mtp tid borte fra babyen.. Hadde vel et håp om at det kanskje ikke var så ille som det kunne framstå. Men nå har det jo gått over alle støvleskaft. Hun er mindre oppegående og mer skadet/syk enn jeg trodde. Har ikke fulgt henne noe særlig tidligere, så har vel ikke fått med meg galskapen. 

Jeg tør å påstå at ingen med normal tilknytning til babyen forlater den i så mange dager med mindre det er en nødsituasjon (spesielt når begge drar!). Håper de får hjelp til å lære hvordan man er foreldre.. 

• Liker 27
  • Nyttig 4
Skrevet
Eyr skrev (20 minutter siden):

IMG_5209.png

Glemte hun alle operasjonene sine?

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Eyr skrev (26 minutter siden):

IMG_5209.png

Altså sorry, men nå måtte jeg le meg ihjel. Å  snakke om å ligne hverandre hahahaha: kan jeg presisere: operasjonene hennes ligner på ham? Og å snakke om barn på denne måten… husket denne saken: 
https://www.sowetanlive.co.za/amp/news/world/2013-11-08-man-sues-wife-for-ugly-kids-wins-case/

Endret av Alinawidman
  • Liker 19
Annonse
Skrevet
Cuddlegirl skrev (På 4.11.2024 den 23.33):

Det var visst ikke 4 dager hun var borte fra han, men 10 dager! Så jævlg trist!

Flere som hadde sett henne i Oslo søndagen. 

Jeg får helt vondt av å tenke på å skulle være borte så lenge da min egen sønn var baby! Det var utenkelig å gjøre noe sånt ❤️ 

Si meg en ting; er influencere/kjendiser fritatt fra å komme i Barnevernets søkelys for ting som hadde blitt en barnevernssak for andre? Kan SE bare fortsette å forlate sønnen så lenge hun vil i årene framover, bare fordi hun er den hun er? Samme hvor dårlig tilknytning sønnen hennes da vil ha...? Man kan begynne å lure. 

• Liker 18
Skrevet
Dropsen skrev (2 timer siden):

Altså er ikke dette en sak for barnevernet? Jeg vil si at dette er omsorgssvikt!? Eller? Å etterlate barnet til to ukjente mennesker i 10 dager, hente barnet, dra rett på galla-fest og overlate barnet til en Nanny?? Barnet husker ikke foreldrene etter 10 dager, så barnet må være totalt forvirret. Han vet ikke hvem han skal forholde seg til lenger, og han har ingen trygge personer i livet sitt. I tillegg så kommer jo night-Nanny i desember som skal ha han på natten sånn at hun får sove.  "Få søvnrutiner" som hun kalte det !

Nei! Klart han er forvirret ..  han er 7 mnd. Nå må dere slutte opp.

Jeg hadde foreldre som jobbet og styrte rundt da jeg var så liten. Senere roet det seg litt men fremdeles preget av jobb. 

Jeg husker ikke noe av dette. Jeg har gode relasjoner til mine foreldre, ingen problemer. Da jeg ble voksen ser jeg på dette (som jeg blir fortalt) som spennende. 

Dropp tråden og begynn å se rundt dere , sikkert mange som trenger hjelp og veiledning. 

• Liker 1
Skrevet
Eyr skrev (1 time siden):

IMG_5209.png

De ligner ikke på hvarandre?? Synes han ser litt rar ut.. 

• Liker 2
Skrevet

Uansett hvor mye eller lite SE lyver om sønnen sin og det livet hun konstruerer for han på nett så tør jeg vedde mye penger på at dette kommer til å forfølge han som en klegg etterhvert som han vokser til. Hvorvidt man kjenner igjen ansiktet hans eller ikke har ingenting å si når «alle» uansett kommer til å stille det samme spørsmålet så snart de får vite at han er sønnen til SE: «vokste du virkelig opp sånn? Med ny nanny hver uke? Hva gjorde du om du våknet av mareritt om natten, måtte du få trøst av natt-nannyen? Hva med faren din? Hvorfor var ikke han mer med deg?». Tenk dere hvor lei den gutten kommer til å bli av å måtte bekrefte/avkrefte det narrativet som mor konstruerte og solgte for penger? Prisen er det han som betaler, kanskje ikke før om noen år - men det er jo en grunn for at «tradisjonelle kjendiser» strekker seg langt for å skjerme barna fra denne type oppmerksomhet. 

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
siesta skrev (1 time siden):

Nei! Klart han er forvirret ..  han er 7 mnd. Nå må dere slutte opp.

Jeg hadde foreldre som jobbet og styrte rundt da jeg var så liten. Senere roet det seg litt men fremdeles preget av jobb. 

Jeg husker ikke noe av dette. Jeg har gode relasjoner til mine foreldre, ingen problemer. Da jeg ble voksen ser jeg på dette (som jeg blir fortalt) som spennende. 

Dropp tråden og begynn å se rundt dere , sikkert mange som trenger hjelp og veiledning. 

Nå må DU slutte å forsvare henne.

Du husker ikke noe av det nei, da kan du like gjerne bare levere ungen til fremmede folk frem til barnet får langtidshukommelse, fordi barnet husker ingenting uansett? Bra tankegang. Det er ikke sånn det fungerer. Les deg opp.

• Liker 33
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...