Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Sovushka skrev (21 timer siden):

Gjettet helt riktig. Så klart kunne ikke hun ødelegge fiffi, man kan alltids finne på noe å si for å få KS innvilget.

Skjønner ikke at folk tror keisersnitt er quick fix.. det hadde ikke jeg valgt om jeg kunne velge - og spesielt ikke hvis jeg hadde vært sykt opptatt av utseende 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J.. skrev (5 timer siden):

Feil.

Hun opplevde ny voldtekt FØR hun ble sammen med Vegard,men etter hun var sammen med Isak,altså har dette skjedd for max 3 år siden,og ETTER underlivsoperasjonen.

Tror du folk "bare" kan oppleve overgrep én gang?

 

https://www.kk.no/livet/ble-seksuelt-misbrukt-1/81123827

 

https://www.dagbladet.no/kjendis/har-blitt-seksuelt-misbrukt/81116425

Hva snakker du om? Nå er du på ville veier.

 

En bruker her sa at det var rart hun taklet å operere underlivet, men ikke å føde, grunnet overgrep. Du skrev da at underlivet ble operert FØR hun ble utsatt for overgrep. Det stemmer jo ikke fordi hun opplevde også overgrep FØR underlivsoperasjonen.

 

Altså er det rart at hun får panikk av å skulle føde, men ikke av å operere der nede.

 

Så, nei, det er ikke feil. Og hva har det spm. med saken å gjøre? 😂

Endret av Enkelt&Komplisert
  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

winterchild skrev (2 timer siden):

Tragiskt nog kan man ju inte lita på att det är sant. Hon ljuger och ljuger. Personligen fick jag rejält avsmak på henne efter den påstådda spontant aborten, som ska ha skett då hon och Vegard precis blev tillsammans? Och de hade planlagt barn sekunden de såg varandra tydligen.. Det är allvarliga saker hon påstår har skett henne, jag har vänner som har kämpat i år med att få barn, behövt göra abort på sjukt foster.. Allt händer tydligen SE, om det är sant är det självklart fruktansvärt. MEN hon är inte trovärdig. Känns hemskt att ifrågasätta en persons våldtäkt och sexuella övergrepp, men det blir tyvärr resultatet när man helt enkelt inte kan LITA på henne. 

Spekulasjon incoming; mon tro hvem som egentlig er far... den tidslinjen er jo bare krøll

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (17 timer siden):

SE er som alltid full av BS. Vaginal fødsel eller keisersnitt, er meg revnende likegyldig. Så klart skal det nå skapes blest om dette, god PR. Fint Norge har noe å snakke om mens SE er på ferie. 

Synes jeg har lest spekulasjoner om dette i lang tid jeg, Var vel ok å få det bekrefta? Jeg bryr meg ikke, men mange gjør det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt&Komplisert skrev (25 minutter siden):

Spekulasjon incoming; mon tro hvem som egentlig er far... den tidslinjen er jo bare krøll

Det känns ibland som om hon lägger upp det till att folk ska spekulera om sånt.. Eller spekulera om hon verkligen fick kejsarsnitt då hon la ut en bikinibild där man inte ser något ärr.. hon lever av spekulationer. Det är otroligt tacky beteende. Stackars lilla bebis 💔

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (1 time siden):

Skjønner ikke at folk tror keisersnitt er quick fix.. det hadde ikke jeg valgt om jeg kunne velge - og spesielt ikke hvis jeg hadde vært sykt opptatt av utseende 

Det var jo på en måte quick fix for henne når hun gikk trilletur 3 dager etter, og gjorde styrketrening 2 uker etter 😅 og hun elsker jo å vise frem arrene sine etter operasjoner, legger fint ut bikinibilder nå også, så utseendemessig plager det jo ikke heller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sinccis skrev (6 timer siden):

Det var jo på en måte quick fix for henne når hun gikk trilletur 3 dager etter, og gjorde styrketrening 2 uker etter 😅 og hun elsker jo å vise frem arrene sine etter operasjoner, legger fint ut bikinibilder nå også, så utseendemessig plager det jo ikke heller.

Da er hun e jo en av de heldige. Noen må jo få være det også.. Keisersnitt er ikke = null stress, alt går på skinner, uten komplikasjoner osv. 

Hadde jeg ikke vært der selv under graviditeten min + fått ungen med meg så hadde jeg ikke visste at jeg hadde født en gang, men det er jo selvfølgelig ingen selvfølge

Fødsel er en stor påkjenning for kroppen, og ved keisersnitt så har man blitt operert og skjært i. Man kan heller ikke betale for ett "pent" og lite arr

Endret av duskelapp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

velociraptor skrev (20 timer siden):

kanskje du kan lage en egen tråd om hvilken fortreffelig mor og kvinne du er?

Jeg behøver ikke det, men ikke se bort fra at jeg svarer deg på din tråd når du oppretter en om hvorfor mødre som ikke ammer er dårlige mødre. Sånn siden mine svar tross alt var til din avsporing. 

Jeg foreslår at vi begge i det videre holder oss til det denne tråden handler om 😊

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (7 timer siden):

Skjønner ikke at folk tror keisersnitt er quick fix.. det hadde ikke jeg valgt om jeg kunne velge - og spesielt ikke hvis jeg hadde vært sykt opptatt av utseende 

For henne som har tatt nærmere 30 operasjoner er det innlysende at det er en quick-fix.  Ikke hennes stil å ligge med rier i timer og dager.  Kan ikke se det for meg på noen som helst måte. Hun er altfor pinglete til det.

  • Liker 11
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (12 minutter siden):

For henne som har tatt nærmere 30 operasjoner er det innlysende at det er en quick-fix.  Ikke hennes stil å ligge med rier i timer og dager.  Kan ikke se det for meg på noen som helst måte. Hun er altfor pinglete til det.

For et talentløst svar. Så, fordi man har gjort x antall operasjoner - som forøvrig ikke kan sammenlignes med et keisersnitt - så er det en quick fix? Mindre intelligent logikk…

Keisersnitt er en av de mest inngripende operasjonene man kan gjøre. Sammenligne det med brystoperasjon, rumpeløft eller whatever, neseop, - er jo helt bak mål.  Wow..

 

«kan ikke se for meg, hun er for pinglete» … OOOOG hadde hun nå født vaginalt, så tipper jeg  du hadde kommentert noe i dur av : «Javel, hun har gjort noe som milioner av kvinner gjør. Herregud så tragisk hun er som må blogge om det…»

 

 

 

 

Endret av pocahontas88
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at problemet her er ikke om hun har tatt keisersnitt eller ikke. Problemet er at det alltid skjer noe ekstra med SE og hun har mistet troverdigheten for lenge siden. Det virker som hun planlegger alt ut i fra som har høyest nyhetsverdi og da gjør det ingenting om det er sant eller ikke. En vanlig vaginal fødsel uten tilknytningsvansker/fødselsdepresjon/traumer i etterkant er jo ikke så spennende, heller ikke en helt vanlig barnedåp osv…. Før barnet kom var det jo også alltid noe ekstra. Det er rart at ett menneske skal være maks uheldig med alt de foretar seg, typ. 
Jeg (og flere andre) sa det før barnet ble født at det helt sikkert kom til å bli noe ekstra som mange kan relatere til i forbindelse med at hun ble mor. Hun har både hatt traumer, tilknytningsvansker, ammeproblemer, fødselsdepresjon, vært tidlig tilbake på trening, skaffer nanny, har en dåp helt utenom det vanlige og sikkert mye mer. Dette er ting som enten skaper blest eller mange kan relatere til- som igjen gir medieomtale og fører til diskusjoner på ulike forum. Hun vet hva hun gjør. 

  • Liker 9
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt vet hun hva hun gjør - hun lever av PR. Er det så rart? Selvsagt blir det noe ekstra når en av Norges største influenser er gravid/føder. De lever av å lage innhold. 

Det er likevel ingen grunn til å lire av seg nedlatende kommentarer om ens forløselsesmetode. Kvalmt å lese hvordan andre kvinner snakker ned andre kvinner. 
«Redd for å ødelegge fiffi» «Pinglete» osv osv. Bitre kjerringer rett og slett. 

Trilletur 3 dager etter keisersnitt er forøvrig helt normalt om man er i form til det. Og - oppfordres til av helsepersonell. Opp på beina så fort som mulig og daglig bevegelse er topp.

 

 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...