Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

15 timer siden, elisaday skrev:

Æsj. Æsj. Æsj. Men for all del, godt for hennes oppblåsbare selvbilde at hun selv påstår hun selv synes hun ser.... "digg" ut. 

Bra for henne at hun synes hun ser digg ut. Åpenbart ser hun seg selv på en annen måte enn de fleste andre ser henne. Forvrengt virkelighetsoppfatning på alle plan der i gården. Kjipt med alle operasjonene dersom hun hadde sett at hun endte opp som et freakshow. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, K91 skrev:

Hun har skrevet at hun sluttet å fjerne den. 

"Jeg skulle ønske jeg hadde den nå fordi den er fin, helt uavhengig av meg og Mathias. Men den er ikke helt borte og jeg kan alltids ta den en gang til! Man ser enda at den er der, og det er vel en grunn til at jeg sluttet å fjerne den lenge før det ble noe med meg og M igjen. Den er en del av meg :)"

http://m.sophieelise.blogg.no/1483370269_.html

Ser jo ikke ut med en halvfjernet tatovering.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Solivagant skrev:

Ser jo ikke ut med en halvfjernet tatovering.

Nei, enig i det.. Burde bare fullføre når hun først har begynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, K91 skrev:

Nei, enig i det.. Burde bare fullføre når hun først har begynt.

Synes vel det er egdy og skiller seg ut 🙄

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke er tattisene hennes, så er det puppene, rumpa, lårene. Hun er jo utrolig kroppsfiksert

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, K91 skrev:

Hun har skrevet at hun sluttet å fjerne den. 

"Jeg skulle ønske jeg hadde den nå fordi den er fin, helt uavhengig av meg og Mathias. Men den er ikke helt borte og jeg kan alltids ta den en gang til! Man ser enda at den er der, og det er vel en grunn til at jeg sluttet å fjerne den lenge før det ble noe med meg og M igjen. Den er en del av meg :)"

http://m.sophieelise.blogg.no/1483370269_.html

Var det ikke bøker hun ikke kunne ha pga papirfobi? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Kløftfrid skrev:

Var det ikke bøker hun ikke kunne ha pga papirfobi? 

Pocketbøker ihvertfall 😂 Men hun har jo lest mange av etter at hun skrev om den såkalte fobien..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, JessicaL skrev:

Hvem omtaler seg selv som "digg"? 

"Norges Mektigste Mediekvinne" 😂 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Viking-girl skrev:

Er vel ikke noe hun kan operere for tiden så noe må hun jo finne på! 

Ja var det jeg tenkte på hvertfall. Enda noe hun kan gjøre med kroppen som hun kommer til å få oppmerksomhet og "cred" for.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
1 time siden, elisaday skrev:

"Norges Mektigste Mediekvinne" 😂 

Hun fikk ikke den tittelen i år igjen, heldigvis! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, TomineB skrev:

Hun fikk ikke den tittelen i år igjen, heldigvis! 

Fatter fortsatt ikke hvorfor hun fikk den i fjor. Hva var juryens begrunnelse for at hun skulle få den tittelen i 2016 er meg en gåte! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Viking-girl skrev:

Fatter fortsatt ikke hvorfor hun fikk den i fjor. Hva var juryens begrunnelse for at hun skulle få den tittelen i 2016 er meg en gåte! 

Hvem fikk den i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anna Nas
3 minutter siden, Christy89 skrev:

Hvem fikk den i år?

Det ser ut for at kåringen var en engangsforeteelse. Da jeg googlet saken, fikk jeg bare opp denne ene kåringen. "Kåringen" ser ut til å være en liste som er satt opp av tidligere Harstad Tidende-redaktør Bård Borch Michalsen som har byline på saken om kåringen av «Medie-Norges 50 mektigste» for 2015. Det er hans sønn, Gard L. Michalsen, som er redaktør i Medier24. Også han er involvert i utformingen av listen.

Harstad er dermed godt representert i "juryen", som ikke er en jury, hvis jeg skjønner Harstad Tidende rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

@Viking-girl @Christy89

Det bør nevnes at det var Michalsen junior som startet balubaen - i sammenheng med at han startet et nytt nettsted; M24, etter å ha mistet jobben i en lokalavis i Finnmark. At pappa hjelper til med å skrive på den nye nettsiden hans, er jo fint.

gard_michaelsen.jpg?itok=ZpCbOpoT

http://journalisten.no/2015/02/gard-michalsen-med-enmanns-nettavis-om-mediene

https://www.medier24.no/artikler/hvem-er-medie-norges-50-mektigste-her-er-var-2015-liste/361591

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna Nas
1 minutt siden, orfeus skrev:

Det bør nevnes at det var Michalsen junior som startet balubaen - i sammenheng med at han startet et nytt nettsted; M24, etter å ha mistet jobben i en lokalavis i Finnmark. At pappa hjelper til med å skrive på den nye nettsiden hans, er jo fint.

gard_michaelsen.jpg?itok=ZpCbOpoT

http://journalisten.no/2015/02/gard-michalsen-med-enmanns-nettavis-om-mediene

https://www.medier24.no/artikler/hvem-er-medie-norges-50-mektigste-her-er-var-2015-liste/361591

🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt meg på flytoget for en halvtime siden på Lillestrøm og hørte noen med nordnorsk dialekt. Etter en stund gikk det opp for meg at det hørtes ut som Sophie, snudde meg og pokker der satt hun. Tror vi skal på samme fly🙄🙄 

edit: Vegard Harm er også her. Alle skal visst på Tysnesfest

Endret av rundtfingern
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, rundtfingern skrev:

Satt meg på flytoget for en halvtime siden på Lillestrøm og hørte noen med nordnorsk dialekt. Etter en stund gikk det opp for meg at det hørtes ut som Sophie, snudde meg og pokker der satt hun. Tror vi skal på samme fly🙄🙄 

edit: Vegard Harm er også her. Alle skal visst på Tysnesfest

Nei nå er jeg glad jeg valgte å droppe det i år.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi snakker om å motsi seg selv. Siste innlegg på bloggen, "Hvorfor jeg ikke skal drikke alkohol ut året" (dårlig setning).

Hun skriver altså i ett avsnitt at hun elsker å være sosial. I neste avsnitt er hun introvert.

Og sånn går nu dagan.......

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...