Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

5 timer siden, JessicaL skrev:

Hun var virkelig helt flat før. Se feks video fra senkveld. Det er helt umulig å gå fra ingen rumpe til enorm rumpe ved hjelp av trening. Ikke engang bodybuilders lykkes med det. 

Det syntes jeg var stygt sagt. Hun var da ikke 'helt flat før'! Syntes hun hadde en fin liten sprettrumpe, som passet godt til hennes petite ramme. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Sandin skrev:

Har ikke denne Joakim laget noe program om dårlige forhold for de som arbeider med å sy klær? SE kjøper stadig klær på Ebay, og disse har man i hvert fall ingen oversikt over hvor er produsert! Har kun trykket meg inn en gang for å se, og da kom jeg til noen som sendte fra Asia. Sannsynligheten for at skitbillige klær på Ebay sendt fra Asia er laget av arbeidere med dårlige arbeidsvilkår er vel stor? 

Burde kommentert det der på bloggen til Joakim! Jo, masse billig fra Asia på Ebay...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler litt av den hvorforlyverdu brukeren... Hahaha synes det er litt gøy og bra at noen faktisk tar seg tiden til å påpeke dette. Fordi hun er en offentlig person med et forvridd selvbilde som påvirker ekstremt mange personer. Er det rart unge jenter går rundt med dårlig kroppsbilde når så mange av bildene de ser døgnet rundt er av personer som har operert seg både foran og bak? Synes hun hadde fin rumpe før. Det er bare trist. Attpåtil skal hun legge ut bilder av den hele tia. Hadde hun ikke gjort det hadde jo saken vært litt annerledes også.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om hun er stuck med den rumpen, jeg. Det kan jo bli interessant når hun blir eldre..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Solivagant skrev:

Lurer på om hun er stuck med den rumpen, jeg. Det kan jo bli interessant når hun blir eldre..

Går vel an å fettsuge den? Men da får hun vel en slapp rumpe :P Blir gøy å se hvordan ræva ser ut om 10 år 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første uttalelse fra Sofie Elise angående rumpen; Jeg har aldri sagt at jeg ikke har operert, og jeg har aldri sagt at jeg har operert.

Hva jeg velger å uttaler meg om og ikke, er vel min sak.

Noe i den duren svarer hun på  IG kontoen hvorforlyverdu..

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solstråletårer

Er det noen som vet hvor godt boken hennes solgte. Ble så stille om den synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun reklamerer om at skincare reddet huden hennes, er helt fantastisk, at det er årsaken til at hun er kvisefri nå osv. Hun gikk jo på Isotretinoin, som er den egentlige årsaken. Stakkars unge lesere som tror man får så pen hud av tablettene hun reklamerer for.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Solstråletårer skrev:

Ja regnet  med at de første gikk fort ut. Men sånn etterpå når dem store nyheten ga  seg. Hvor mange bøker er solgt til nå.

Finner ikke noe om den etter januar, men den solgte godt da også. Kom jo ut i oktober. Etter det ble det ganske stille.

https://www.ntbinfo.no/pressemelding/sophie-elise-tilbake-pa-boktoppen?publisherId=7465835&releaseId=13855221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa i den nyeste YouTube-videoen med Joakim for rundt en uke siden at hun har solgt 45 000 eksemplarer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, K91 skrev:

Hun sa i den nyeste YouTube-videoen med Joakim for rundt en uke siden at hun har solgt 45 000 eksemplarer. 

Det er jo.. "ingenting".

Sånn egentlig?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, J.. skrev:

Det er jo.. "ingenting".

Sånn egentlig?

Tja, ganske forbasket bra av en 21 åring i Norge spør du meg.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest/hørt at hun allerede er godt i gang med oppfølgeren.. 
Kommer ikke til å kjøpe neste bok, da jeg ikke kjøpte første bok.. 
Finnes da jaggu annet og mer fornuftig å bruke penger på :=)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, XbellaX skrev:

Tja, ganske forbasket bra av en 21 åring i Norge spør du meg.

Skal man applaudere alt folk får til fordi vi bor i ett lite land og folk er unge,blir det jammen meg mye tomt skryt.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Strikkeberta skrev:

Mener å ha lest/hørt at hun allerede er godt i gang med oppfølgeren.. 
Kommer ikke til å kjøpe neste bok, da jeg ikke kjøpte første bok.. 
Finnes da jaggu annet og mer fornuftig å bruke penger på :=)

Jepp!

"Kjærlighet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, J.. skrev:

Skal man applaudere alt folk får til fordi vi bor i ett lite land og folk er unge,blir det jammen meg mye tomt skryt.

Er det om å gjøre å rakke ned på henne for alt og ingenting -eller kan vi forsøke å ha en nyansert debatt. Jenta klarte selge ca 45 000 eksemplarer av debutboken sin, om ikke det fortjener ros så vet ikke jeg. Det finnes nok av områder å kritisere SE på, jeg synes ikke dette er et av dem.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, XbellaX skrev:

Er det om å gjøre å rakke ned på henne for alt og ingenting -eller kan vi forsøke å ha en nyansert debatt. Jenta klarte selge ca 45 000 eksemplarer av debutboken sin, om ikke det fortjener ros så vet ikke jeg. Det finnes nok av områder å kritisere SE på, jeg synes ikke dette er et av dem.

Dette er brukerdebatt.

Men nei,det er ikke å rakke ned på henne fordi jeg synes boken hennes floppet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Squill
39 minutter siden, J.. skrev:

Det er jo.. "ingenting".

Sånn egentlig?

45.000 solgte bøker er -veldig- mye i norsk målestokk. Et vanlig førsteopplag for en normal forfatter er på 2000-3000. Tar vi utgangspunkt i utsalgspris for SEs bok og gjetter at hun får royalty på rundt 15-17% per solgte bok (det vanlige er 12-15% til forfatteren, men hun er jo kjendis) har hun nok tjent 50.000 per 1000 solgte bøker, eller 2,3 millioner på 45.000 solgte bøker. Da kan vi bare forestille oss hva forlaget har tjent... De er nok definitivt glade for oppfølgeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...