Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Ninaen skrev (9 timer siden):

Oppfordrer deg i så måte til å slette disse kommentarene ang sf, se min kommentar over også. De bidrar med null i diskusjonen rundt SE, og kan kun bidra til å trigge og tipse folk slik de står nå. Så om du er bekymra for at andre skal utvikle samme sykdom som deg, slett dem. 

Jag håller inte med om att det inte har något med SE att göra då det var hon själv som la ut på snapchat att det inte innehåller något till hennes hur många tusen följare där. Och nu senast la hon ut att hon spiser en liiiiiten portion keso 🙄🫠 Men jag tar bort de inläggen. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes å se at interessen for SSI dabber av… Nå er det andre influensere som tar hovedbildet, mens SSI (nok ganske så febrilsk)  leter etter sitt nye image. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken artist tror dere at hun har leid inn til dåpen? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Hvilken artist tror dere at hun har leid inn til dåpen? 🤔

Kunne virkelig ikke brydd meg mindre. Hvem leier inn en artist til en barnedåp? 
 

Kikket så vidt innom snap hos henne, og får helt fnatt over hvor utseendefiksert det er mulig å være. Finstuderer hver millimeter av seg selv foran kamera. Og «anbefaler ingen å gjøre permanente endringer på utseende». Hele henne er permanent forandret. Og det stakkars håret som får gjennomgå ukentlig. Hennes eget hår detter vel snart av. Jeg hadde ikke orket forholde meg til et så navlebeskuende og overflatisk menneske. 
 

Og evinnelige click baits. Nå skal vi lure på hvem hun ønsker å skvære opp med. 

  • Liker 23
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan jo starte med å skvære opp med seg selv og se om hun lærer noe av det. Hjelpes, det er mange storhetstanker om egen persona i den influenseren der. Så spennende er det ikke.

  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden):

Hun kan jo starte med å skvære opp med seg selv og se om hun lærer noe av det. Hjelpes, det er mange storhetstanker om egen persona i den influenseren der. Så spennende er det ikke.

Nei, overhodet ikke. Og morsrollen har virkelig satt henne i en skvis. Hvordan skal hun fremstå nå for å holde på følgernes interesse? Hvem gidder høre på evig lange enetaler om hennes utseende og tanker om seg selv, ispedd reklame, og fremvisning av kritikkverdig omsorg for eget barn. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Era Vulgaris skrev (5 timer siden):

Kunne virkelig ikke brydd meg mindre. Hvem leier inn en artist til en barnedåp? 
 

Kikket så vidt innom snap hos henne, og får helt fnatt over hvor utseendefiksert det er mulig å være. Finstuderer hver millimeter av seg selv foran kamera. Og «anbefaler ingen å gjøre permanente endringer på utseende». Hele henne er permanent forandret. Og det stakkars håret som får gjennomgå ukentlig. Hennes eget hår detter vel snart av. Jeg hadde ikke orket forholde meg til et så navlebeskuende og overflatisk menneske. 
 

Og evinnelige click baits. Nå skal vi lure på hvem hun ønsker å skvære opp med. 

Hun har knapt hår og går på medisiner for å øke hårvekst! Så svir hun det av med bleking og løshår!

men skryter av egen vipper som er blitt så lang, inn med reklame og får mer cash! 
når det i hovedsak er de tablettene hun tar som gir henne de vippene!!

Det glemmer folk! Hun har selv sagt at det øker hårvekst på hele kroppen!

Ellers dette nye med ernæringsekspert som jobber med alle kjendiser bla bla bla! Jeg blir matt av den dama og hennes fiksering på å se ut som en utstillingsdukke 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen hadde kommentert at ungen var blitt så stor, da mente hun det bare så sånn ut fordi hun selv var så liten. :himle:

  • Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (19 minutter siden):

Noen hadde kommentert at ungen var blitt så stor, da mente hun det bare så sånn ut fordi hun selv var så liten. :himle:

HAHHAH

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (1 time siden):

Noen hadde kommentert at ungen var blitt så stor, da mente hun det bare så sånn ut fordi hun selv var så liten. :himle:

For en merkelig uttalelse, skjønner hun ikke at det er positivt ment? Hun er virkelig en studie. 

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ang. størrelse var jo en kommentar til en snapfølger som kom med denne (unødvendige) kommentaren:

«Han har jo blitt diger😳»

Endret av skogsbaer
f
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (17 minutter siden):

Er nok bare Sofie som fortsatt bare er en liten jente 🥺

IMG_8237.png

Liten jente?   Hun er strax 30.  Hun ser dessuten ikke spesielt fysisk liten ut.  Det har hun jo selv sørget for med alt for store brystimplantater og  masse magefett sprøytet inn i ræva.    Det siste jeg tenker om kroppen hennes er liten. 

  • Liker 17
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bra hun er så nøye med å sensurere ungen. Det er heldigvis ingen som får med seg hvordan han ser ut  :sarkasme:

 

Fyi, smiley la jeg til.  Jeg synes ikke det er riktig at unger eksponeres sånn

Screenshot_20240809_224654_Snapchat.jpg

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (3 minutter siden):

Det er bra hun er så nøye med å sensurere ungen. Det er heldigvis ingen som får med seg hvordan han ser ut  :sarkasme:

 

Fyi, smiley la jeg til.  Jeg synes ikke det er riktig at unger eksponeres sånn

Screenshot_20240809_224654_Snapchat.jpg

Den evinnelige offerrollen igjen. La være å eksponere ungen din og brette ut alt du foretar deg, så slipper du det. Men da blir hun jo fullstendig irrelevant, og det ønsker hun i hvert fall ikke. 

  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (1 time siden):

Liten jente?   Hun er strax 30.  

Kjente jeg reagerte litt på det, hvilken kvinne som er 30 år omtaler seg som "jente" ?

Ingen jeg kjenner ihvertfall. Syntes det var en meget spesiell uttalelse om seg selv. Hun er en mor og 30 år, rart å ikke omtale seg som kvinne, eller i det minste "liten person". "Jente" hørtes utrolig barnslig ut.

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og der er hele ungens utseende publisert, ja... 🫠

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då antar jag att det är bekräftat att hon i alla fall ska till en plastikkirurg i L.A för konsultation gällande rumpan.. Jag hoppas inte hon gör någon BBL eller något annat livsfarligt. 

Screenshot_20240809_231354_Snapchat.jpg

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

winterchild skrev (13 minutter siden):

Då antar jag att det är bekräftat att hon i alla fall ska till en plastikkirurg i L.A för konsultation gällande rumpan.. Jag hoppas inte hon gör någon BBL eller något annat livsfarligt. 

Screenshot_20240809_231354_Snapchat.jpg

Hun skal tydeligvis fjerne den kunstige rumpa og hoftene som hun bygge enda mer ut for en stund siden. Nå er det helt «ut» å se ut som henne, og da følger vel hun trendene som vanlig. Godt at en normal kropp er mer vanlig nå, det har vært et vanvittig galskap i alt for mange år. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (11 minutter siden):

Hun skal tydeligvis fjerne den kunstige rumpa og hoftene som hun bygge enda mer ut for en stund siden. Nå er det helt «ut» å se ut som henne, og da følger vel hun trendene som vanlig. Godt at en normal kropp er mer vanlig nå, det har vært et vanvittig galskap i alt for mange år. 

Nåja, det er nok ønsketenking at hun fjerner innholdet i stumpen fordi hun ønsker å se mest mulig naturlig ut. SE vil se mest mulig sexy ut, alltid. Hvorvidt sexy er å fylle på eller tømme er hun likegyldig til. Hun mente jo for en stund tilbake at hun ikke ville gjøre noe med ræva fordi hun risikerte å sitte igjen med overflødig hud, og det er jo ikke sexy med løshud på rumpa må vite. Nå virker det som at hun har kommet til enighet med seg selv om at hun er garantert hengeræv hvis hun ikke letter på lasten inni der. Med andre ord er svær hengeræv mer usexy enn litt løshud. Hva som er sexy i SEs verden kan og vil nok endre seg med tiden, at hun har noe ideal om å være mest mulig naturlig tror jeg ikke man skal lese inn i det

Endret av AntiBullshit
  • Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...