Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Sinccis skrev (12 minutter siden):

Regner med personen mente at babyen er heldig som får die melk fra SE? Men nå ammer jo ikke SE da, siden hun syntes det var slitsomt å måtte være tilgjengelig for babyen såpass mye, så babyen får kun flaske. Så det ble jo litt uheldig da.

Babyen har fått flaske hele tiden. Hun pumpet i starten, men gadd ikke mer fordi det tok så mye tid 🤷🏼‍♀️

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Era Vulgaris skrev (På 1.7.2024 den 19.42):

Det forundrer meg ikke det minste. Hun vil jo helst være evig tenåring, og modenhetsnivået er jo også stagnert på det stadiet. 

" Er jo bare en liten jente som prøver å finne min vei her i livet". Det er ikke så mange år siden den der kom fra "forretningskvinnen  Sophie Elise". 

Men ja, ser jo nå at hun forsåvidt er en liten jente. Merker mer og mer at det ikke har vært noen utvikling. Veldig umoden. 

  • Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan bare håpe at hun har innsett nå da at barnet er et ansvar som er tilstedeværende hele tida i mange år framover og ikke en accessoire hun kan slenge i skuffen når det passer. Hun har ikke noe valg nå, hun må bli voksen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerka skrev (2 timer siden):

Man kan bare håpe at hun har innsett nå da at barnet er et ansvar som er tilstedeværende hele tida i mange år framover og ikke en accessoire hun kan slenge i skuffen når det passer. Hun har ikke noe valg nå, hun må bli voksen. 

Kommer aldri til å skje

  • Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (6 timer siden):

" Er jo bare en liten jente som prøver å finne min vei her i livet". Det er ikke så mange år siden den der kom fra "forretningskvinnen  Sophie Elise". 

Men ja, ser jo nå at hun forsåvidt er en liten jente. Merker mer og mer at det ikke har vært noen utvikling. Veldig umoden. 

Hun virker redd og usikker og det skinner igjennom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerka skrev (13 timer siden):

Man kan bare håpe at hun har innsett nå da at barnet er et ansvar som er tilstedeværende hele tida i mange år framover og ikke en accessoire hun kan slenge i skuffen når det passer. Hun har ikke noe valg nå, hun må bli voksen. 

Det virker iallefall som om hun reflekterer litt over det. Hun sa vel i nå nylig at hun ikke kunne sitte å brette ut om følelser osv (slik hun har pleid å gjøre) - for nå er hun mor. Videre nevnte hun at hun ikke følte hun kunne vise seg i bikini fordi hun ble "shamet" for å se bra ut etter graviditet og fødsel.  Noe sånt som at "kropp er naturlig for meg, så det er så dumt at jeg ikke kan legge ut det jeg liker og pleier" 

Kropp er naturlig for meg?? Jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine. Ingen i hele Norge har vel en så unaturlig kropp som henne? Helt unødvendig rekonstruert fordi hun IKKE hadde et naturlig forhold til kroppen sin? Hun har brukt hundrevis av tusen kroner for å få en helt annen kropp - som er `bra nok` til å vises frem -  for likes! Hører hun hva hun selv sier? 

Hun har virkelig stoppet opp på et utrolig kleint sted mentalt. 

  • Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (1 time siden):

Det virker iallefall som om hun reflekterer litt over det. Hun sa vel i nå nylig at hun ikke kunne sitte å brette ut om følelser osv (slik hun har pleid å gjøre) - for nå er hun mor. Videre nevnte hun at hun ikke følte hun kunne vise seg i bikini fordi hun ble "shamet" for å se bra ut etter graviditet og fødsel.  Noe sånt som at "kropp er naturlig for meg, så det er så dumt at jeg ikke kan legge ut det jeg liker og pleier" 

Kropp er naturlig for meg?? Jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine. Ingen i hele Norge har vel en så unaturlig kropp som henne? Helt unødvendig rekonstruert fordi hun IKKE hadde et naturlig forhold til kroppen sin? Hun har brukt hundrevis av tusen kroner for å få en helt annen kropp - som er `bra nok` til å vises frem -  for likes! Hører hun hva hun selv sier? 

Hun har virkelig stoppet opp på et utrolig kleint sted mentalt. 

Tenkte det samme ! Det er vel ingen i Norges land som har et så unaturlig og kunstig utseende som henne , ser man på bilder av henne noen år tilbake og i dag så ser det ut som 2 forskjellige personer . Og hun hadde vel bare fikset på det om svangerskap hadde gjort noen forandring på kroppen . 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (6 minutter siden):

Tenkte det samme ! Det er vel ingen i Norges land som har et så unaturlig og kunstig utseende som henne , ser man på bilder av henne noen år tilbake og i dag så ser det ut som 2 forskjellige personer . Og hun hadde vel bare fikset på det om svangerskap hadde gjort noen forandring på kroppen . 

Nettopp! Hun er helt feil person til å snakke om at "kropp er naturlig". Hun ligner ikke engang seg selv. Hun har rekonstruert hele seg med massiv kirurgi. Hun hadde ikke vist seg frem slik hun egentlig så ut - det er derfor hun har operert. 

Så budskapet blir jo egenltig at "Jeg har operert meg til det ugjenkjennelige og har endelig en helt annen og `bra nok` kropp - Nå vil jeg vise meg frem så jeg kan få anerkjennelse og beundring,  og forkle det som at "jeg viser kropp fordi det er naturlig" 

Farlig påvirkning! 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (8 minutter siden):

Nettopp! Hun er helt feil person til å snakke om at "kropp er naturlig". Hun ligner ikke engang seg selv.

 

Hun sier ikke hun viser frem en naturlig kropp,hun sier det er naturlig for henne å poste lettkledde bilder av kropp..

Trenger ikke vri det til noe det ikke er..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (7 minutter siden):

Hun sier ikke hun viser frem en naturlig kropp,hun sier det er naturlig for henne å poste lettkledde bilder av kropp..

Trenger ikke vri det til noe det ikke er..

Dette er faktisk sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (9 minutter siden):

Hun sier ikke hun viser frem en naturlig kropp,hun sier det er naturlig for henne å poste lettkledde bilder av kropp..

Trenger ikke vri det til noe det ikke er..

Jada, men jeg tror du forsto hva jeg mente! Det ville ikke vært naturlig for henne å poste lettkledde bilder av sin naturlige kropp. 

Så enkelt er det! 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (Akkurat nå):

Jada, men jeg tror du forsto hva jeg mente! Det ville ikke vært naturlig for henne å poste lettkledde bilder av sin naturlige kropp. 

Så enkelt er det! 

Du vrir jo om på hva hun skrev og la det frem som sannhet,det er tøvete.

Hun har jo også postet lettkledde bilder siden dag 1,så hun har jo postet bilder av kroppen FØR operasjoner og gjennom alle resultatene (gode og dårlige).

Alle vet hun er operert i hopetall så det er ingen hemmelighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (5 minutter siden):

Dette er faktisk sant. 

Nei, det er det ikke. Hun sier at hun har et naturlig forhold til kropp, og at hun derfor ønsker å poste bilder av seg selv i bikini. 

Har hun det? Et naturlig forhold til kropp? 

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (Akkurat nå):

Nei, det er det ikke. Hun sier at hun har et naturlig forhold til kropp, og at hun derfor ønsker å poste bilder av seg selv i bikini. 

Har hun det? Et naturlig forhold til kropp? 

Hun har åpenbart et avslappet (naturlig) forhold til å vise å seg lettkledd/naken,så ja,det er jo faktisk sant som hun sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (Akkurat nå):

Du vrir jo om på hva hun skrev og la det frem som sannhet,det er tøvete.

Hun har jo også postet lettkledde bilder siden dag 1,så hun har jo postet bilder av kroppen FØR operasjoner og gjennom alle resultatene (gode og dårlige).

Alle vet hun er operert i hopetall så det er ingen hemmelighet.

Jeg vrir ikke på noenting. Hun sa at hun har et naturlig forhold til kropp og at hun derfor ønsker å legge ut lettkledde bilder. Så jeg spør som jeg spurte Klink. Har hun det? Et naturlig forhold til kropp? 

 

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (Akkurat nå):

Jeg vrir ikke på noenting. Hun sa at hun har et naturlig forhold til kropp og at hun derfor ønsker å legge ut lettkledde bilder. Så jeg spør som jeg spurte Klink. Har hun det? Et naturlig forhold til kropp? 

 

Jeg har allerede svart deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er ikke svar til de som ikke forsto hva jeg mente. Mer en utdyping av hva jeg mener. 

Jeg syns det er helt galt av SE å si at hun ønsker å vise seg lettkledd fordi hun har et naturlig forhold til kropp. Jeg er sterkt imot å vanliggjøre massiv kirurgi for å få "instakropp". Hun har ikke tatt alle disse operasjonene fordi hun har hatt et naturlig forhold til kropp, tvert imot. 

Jeg forstår at hun har et naturlig forhold til å vise seg lettkledd, men hun har ikke et naturlig forhold til kropp, det er ikke derfor hun vil kle av seg. Hun vil kle av seg så hun kan få likes for den kroppen hun nå endelig liker. 

Jeg kan ikke huske å ha sett veldig mange lettkledde bilder eller rumpebilder av Sofie før hun opererte, men jeg fulgte ikke så mye med så det kan jeg ha gått glipp av. Jeg husker at hun poserte mye, sminket seg mye, mye hår i fokus osv. Men jeg husker ikke at hun kledde av seg før hun hadde kjøpt seg ny kropp. 

 

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (33 minutter siden):

Nei, det er det ikke. Hun sier at hun har et naturlig forhold til kropp, og at hun derfor ønsker å poste bilder av seg selv i bikini. 

Har hun det? Et naturlig forhold til kropp? 

Hun skriver at «kropp er naturlig for meg» og at «det er sommer og jeg ønsker å poste innhold som for meg føles naturlig» I tillegg snakker hun om at hun ikke hadde brydd seg om at kroppen forandrer seg etter graviditet og at hun skal gro brynene for å bli mer naturlig-ish. Jeg himler litt med øynene her, gro ut bryn for å bli mer naturlig 🫣… 

Jeg tolker det hele som at hun ikke mener at hun har en naturlig kropp eller et naturlig forhold til kropp. Begge deler har hun vært åpen om at hun ikke har. Mer at det er naturlig for henne å legge ut bilder av kroppen sin og at det er mer naturlig med lettkledde bilder i sommervarmen.  ( les: bruke kroppen sin i sosiale medier for å få klikk av ekle menn og tjene penger. Og om vinteren kan en være like lettkledd som om sommeren bare folk ser innholdet hennes så hun får penger) 

Endret av Klink
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (16 minutter siden):

Hun skriver at «kropp er naturlig for meg» og at «det er sommer og jeg ønsker å poste innhold som for meg føles naturlig» I tillegg snakker hun om at hun ikke hadde brydd seg om at kroppen forandrer seg etter graviditet og at hun skal gro brynene for å bli mer naturlig-ish. Jeg himler litt med øynene her, gro ut bryn for å bli mer naturlig 🫣… 

Jeg tolker det hele som at hun ikke mener at hun har en naturlig kropp eller et naturlig forhold til kropp. Begge deler har hun vært åpen om at hun ikke har. Mer at det er naturlig for henne å legge ut bilder av kroppen sin og at det er mer naturlig med lettkledde bilder i sommervarmen.  ( les: bruke kroppen sin i sosiale medier for å få klikk av ekle menn og tjene penger. Og om vinteren kan en være like lettkledd som om sommeren bare folk ser innholdet mitt så jeg får penger) 

Sophie Elise Isachsen har uttalt at "Kropp er naturlig for meg"??

Oh the irony 🫣

"Natur er det motsatte av kultur. Naturlig brukes også som motsetning til kunstig, om en opprinnelig karakter. En persons eller tings natur brukes videre om medfødte, iboende egenskaper, som er karakteristiske for vedkommende persons eller tings art, til forskjell fra de tillærte, ervervede egenskaper."

https://snl.no/natur

"Natur i videste forstand er ensbetydende med det fysiske universet. Ofte brukes ordet mer begrenset om økosystemer i villmark, det vil si noe som ikke er skapt av eller bearbeidet av mennesker."

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Natur

Sophie Elise har lagt seg under kniven for skjønnhetsoperasjoner dusinvis av ganger, i tillegg til at ansiktet er kronisk oppblåst av fillers, botox  restylane og øvrig sculpting. Det finnes ikke noe naturlig igjen. Til og med hårfestet hennes er tatovert lavere.

Hun må gjerne si at hun er en ekshibisjonist, for det er det ingen tvil om. Men å bruke ordet naturlig om sin gjennomopererte kropp som er full av fillers, implantater og arrvev, det blir for dumt.

Endret av Rastebenk
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...