Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Heartgirl skrev (38 minutter siden):

Jepp 😊

Utseende ytterligere forandret (ihjeloperert) siden dette «musikalske» innslaget, men mantraet består.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 6
Gjest Heartgirl
Skrevet
Xmasclovn skrev (6 minutter siden):

Utseende ytterligere forandret (ihjeloperert) siden dette «musikalske» innslaget, men mantraet består.

Ja huff. Sier mye om at selvtilliten hennes har vært lik null når man må ty til kosmetiske operasjoner i den tro om at en vil få bedre selvtillit. 

Hun er ikke til og kjenne igjen etter dette. Totalt ødelagt seg selv. 

Gjest Heartgirl
Skrevet
Wald86 skrev (4 minutter siden):

Det er trist, forstyrrende og sjokkerende å lese blogg og følge tidslinjen til SE AS fra start og til nå
Jeg finner ikke bloggen hun hadde før 2011, er det noen som vet hvor jeg kan finne den? Hun skal ha startet som 13-14 åring, det vil si at hun startet i 2008. Det var et intervju med henne i en avis rundt den tid. Hun hadde visstnok rundt 500 lesere allerede den gangen. 

Bilde tatt fra: https://sophieelise.blogg.no/1391101971_30012014.html

1048268-12-1391102027984.jpg

Husker hun satt på bloggvideoene sine og klaget over hvor stygg hun var. Hun har definitivt ikke hatt godt av og eksponere seg på some. 

Gjest winterchild
Skrevet

Herregud är ju helt omöjligt att se att det är hon. Så tragiskt. 

Skrevet
Wald86 skrev (2 timer siden):

Det er trist, forstyrrende og sjokkerende å lese blogg og følge tidslinjen til SE AS fra start og til nå
Jeg finner ikke bloggen hun hadde før 2011, er det noen som vet hvor jeg kan finne den? Hun skal ha startet som 13-14 åring, det vil si at hun startet i 2008. Det var et intervju med henne i en avis rundt den tid. Hun hadde visstnok rundt 500 lesere allerede den gangen. 

Synes hun var søt den gang.

• Liker 3
Skrevet (endret)
Wald86 skrev (14 timer siden):

Her er det. Mer moden tankegang den gang enn nå 😳

Screenshot_2024-03-06-10-23-27-06_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Endret av Vampyrina
  • Liker 7
Skrevet
Vampyrina skrev (3 minutter siden):

Så søt hun var før! Vanskelig å se at det er henne.

• Liker 9
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
winterchild skrev (16 timer siden):

Herregud är ju helt omöjligt att se att det är hon. Så tragiskt. 

Ligner veldig på sin søster og mor på de gamle bildene. Hun hadde nok vokst opp til å ligne mye på de uten alle operasjonene. Lurer oppriktig på hva de synes om det, eller om det har påvirket dem i det hele tatt. Hun har jo operert bort alle likheter de hadde fordi det synes hun var stygt.

IMG_4096.jpeg

IMG_4093.jpeg

• Liker 8
  • Nyttig 1
Gjest Heartgirl
Skrevet
Sinccis skrev (10 minutter siden):

Ligner veldig på sin søster og mor på de gamle bildene. Hun hadde nok vokst opp til å ligne mye på de uten alle operasjonene. Lurer oppriktig på hva de synes om det, eller om det har påvirket dem i det hele tatt. Hun har jo operert bort alle likheter de hadde fordi det synes hun var stygt.

IMG_4096.jpeg

IMG_4093.jpeg

Jeg husker en episode på "Bloggerne" på TV hvor SE var med. Hun satt ute i hagen hjemme hos foreldrene sine og pratet med moren om at hun ville gjøre om en ny neseoperasjonen i Spania som hun tidligere hadde blitt gjort i Norge. Moren lurte på hva som var hensikten med dette legebesøket og SE fortalte det. Moren ristet litt oppgitt på hodet. 

Hun fikk ikke tatt en ny neseoperasjon fordi legen mente at det må gå to år før en ny neseoperasjon siden brusken skal forme seg på nytt og legen mente at nesen til SE var fin. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 5
Gjest Heartgirl
Skrevet
Wald86 skrev (39 minutter siden):

Sofie Elise 14 år var en nydelig jente. Og som så mange andre var hun usikker. Er jeg pen nok? Er jeg kul nok? Slik jeg leser henne var hun mer fokusert på dette enn normalt, og hun startet en blogg, der hun følte hun ble sett. Hun ønsket å fremstå slik hun ønsket å bli sett, og det var langt fra slik hun så seg selv. Mangel på egenkjærlighet. Å være og å bevise noe, det er  to forskjellige virkeligheter.

Hun var en nydelig 14 åring som dessverre slet med usikkerhet og som du skriver ble usikkerheten til sitt eget utseende mer enn normalt. 

Det var trist og høre og se videoene hvor hun påstod hun var stygg. Mangel på egenkjærlighet så absolutt. 

Skrevet
Vampyrina skrev (6 timer siden):

Jeg merker meg at SE sier som 14-åring : «understreker hun at hun verken har blitt utsatt for mobbing eller utestengelse av klassen.» 

Begynte mobbingen og utestengelsen etter hun var 14 da? SE har da formidlet at hun opplevde det i ungdomstiden… joda neida…..

• Liker 27
  • Nyttig 6
Skrevet
Wald86 skrev (23 timer siden):

Jeg syns hun hadde mye mørkere øyne når hun var på denne alderen... og lurer på om hun bruker lysere linser fast.  

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 8
  • Nyttig 4
Gjest Heartgirl
Skrevet
MzMe skrev (7 timer siden):

Wow 😱😱😱

Hjelpe meg hva some har ødelagt henne :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...