Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sinccis skrev (10 timer siden):

Nå har jo Sofie sagt at hun er 155 cm da, og det er jo ganske mye lavere enn gjennomsnittshøyde. (Ja, er klar over at hun forandrer høyden sin ofte. Som alt annet ved seg selv og livet sitt)

«Jeg med mine 155 centimeter vil være sjanseløs der.» https://www.ht.no/nyheter/i/M1Lx5J/sophie-elise-til-farmen-jeg-har-aldri-pushet-meg-selv-pa-den-maten-for

SE er ikke 155 cm🤣 

Har faktisk stått ved siden av henne en gang, jeg er 160, og vil si vi var like høye- (Ingen hadde høye hæler.) At hun er 159 kan stemme, ser hun har oppgitt det også. Hun elsker å være lav, og fremhever det når muligheten byr seg.

At hun var ekstremt lav før Farmen passet nok rollen hun hadde planlagt å ha der inne. Liten og sårbar, kan ikke utfordres i tunge fysiske konkurranser, eller settes til hardt arbeid. Bare være lille Sophie Elise, Dorthe Skappels nutteliten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rufs skrev (7 timer siden):

Fødselspsykolog? Hva i alle dager? 

Det jobbes muligens framover mot keisersnitt. 

Skrevet
Finlay skrev (41 minutter siden):

Slik vi alle kjenner til SE så er det vel å forvente at hun gir seg selv noen fødselsdiagnoser…

fødselsangst og fødselsdepresjon kommer vel på bordet etterhvert. Akkurat nå er hun mest opptatt av cravings… som om det er noe alle gravide MÅ FÅ

• Liker 26
  • Nyttig 4
Skrevet
Finlay skrev (9 timer siden):

Jeg blir overrasket om hun føder naturlig.  Hun har jo lagt seg selv i narkose en 20-25 g frivillig så en gang til eller fra spiller jo ingen rolle.  Ikke et arr fra eller til heller kanskje. Også får hun jo lagt en operasjon til på merittlista si, hun har jo vanligvis 1 operasjon hver 6 mnd. 

• Liker 15
  • Nyttig 5
Skrevet

Hun svarte på hva hun mener om keisersnitt på Instagram i dag. Hun er «for» keisersnitt, de hun kjenner som er født sånn er helt vanlige og friske mennesker 🥴 Tror ikke hun skjønner at man ikke kan velge selv, man tar ikke keisersnitt for moro skyld, man må ha en medisinsk grunn, men man kan selvfølgelig søke. Mulig hun har fødselsangst, da. 

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet
Apekatten skrev (3 minutter siden):

Hun svarte på hva hun mener om keisersnitt på Instagram i dag. Hun er «for» keisersnitt, de hun kjenner som er født sånn er helt vanlige og friske mennesker 🥴 Tror ikke hun skjønner at man ikke kan velge selv, man tar ikke keisersnitt for moro skyld, man må ha en medisinsk grunn, men man kan selvfølgelig søke. Mulig hun har fødselsangst, da. 

😂😂😂 helt vanlige og friske du… såpass. Keisersnitt bør unngås, både for mor og barn. Men da får hun mer å skrive om og en ekstra operasjon med påfølgende dramatikk.

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet

En graviditet er virkelig en perfekt tilstand for navlebeskuende influencere med en ganske høy grad av narsissisme. Hver eneste lille detalj omkring eget humør, helse, kropp, tanker og følelser kan dyrkes og deles med hele verden som sin scene. 

Så kommer barnet, og plutselig skal veldig mange egne behov settes til side for et annet menneskes skyld. Denne overgangen blir mildt sagt ekstrem for SE. 

• Liker 28
  • Nyttig 13
Skrevet
Era Vulgaris skrev (2 minutter siden):

En graviditet er virkelig en perfekt tilstand for navlebeskuende influencere med en ganske høy grad av narsissisme. Hver eneste lille detalj omkring eget humør, helse, kropp, tanker og følelser kan dyrkes og deles med hele verden som sin scene. 

Så kommer barnet, og plutselig skal veldig mange egne behov settes til side for et annet menneskes skyld. Denne overgangen blir mildt sagt ekstrem for SE. 

Har tenkt på det samme… og jeg tror ikke hun er i nærheten av forberedt på hvor mye jobb det er å ta seg av et barn 😕 

Det er tungt nok for vanlige folk som ikke vanligvis bruker timesvis på å se seg selv i speilet og ta selfier… for SE blir det ekstra tungt for hun har heller aldri hatt en vanlig jobb. 
Og når babyen kommer, skal hun da fortsette å leve av å eksponere seg selv slik som hun gjør nå? Hvordan skal hun da samtidig klare å skjerme babyen fra rampelyset?

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet
Missy1 skrev (2 minutter siden):

Har tenkt på det samme… og jeg tror ikke hun er i nærheten av forberedt på hvor mye jobb det er å ta seg av et barn 😕 

Det er tungt nok for vanlige folk som ikke vanligvis bruker timesvis på å se seg selv i speilet og ta selfier… for SE blir det ekstra tungt for hun har heller aldri hatt en vanlig jobb. 
Og når babyen kommer, skal hun da fortsette å leve av å eksponere seg selv slik som hun gjør nå? Hvordan skal hun da samtidig klare å skjerme babyen fra rampelyset?

Hun kommer sikkert til å ansette noen som kan ta seg av barnet så hun får egentid.

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet

Hun har ikke tenkt til å skjerme barnet; se siste bilde

29B0E818-B37C-4FB6-9713-DE77CEFF4F50.jpeg

42838F62-4774-4B9A-BD3B-AA843EF9077D.jpeg

3C45AB19-1D48-4A8C-A58A-E3F72D314FF8.jpeg

EEBB8520-0614-4160-AC29-627DCCA9B3CE.jpeg

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Justlooking skrev (37 minutter siden):

Hun kommer sikkert til å ansette noen som kan ta seg av barnet så hun får egentid.

Ja, bare det ikke blir så ille som dyrene hun har hatt og sendt til Harstad når det har blitt for mye ansvar, men hun skal få lov og tid til å bevise at hun kan bli en god mor tross alt

• Liker 13
Skrevet
Arne Tiholt skrev (9 minutter siden):

Akkurat det er ingen overraskelse, dessverre. Dette barnet blir hennes nye inntektskilde, nå som hennes egen verdi som influenser er dalende. 
Og uttalelsen om å «ta vare på utseendet sitt» er jo oppsiktsvekkende i seg selv. Hun er gjennomoperert, full av plast og fillers. Er det å ta vare på utseendet?  

• Liker 18
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Arne Tiholt skrev (29 minutter siden):

«Jeg har aldri  vært noen som har festet til langt på natt» 😂oh Sophie mer løgner ❤️❤️❤️

Endret av FruR
  • Liker 21
  • Nyttig 10
Skrevet

Har ikke så mye greie på det 🙈 men hva er det hun egentlig har gjort med leppene? Hun har sikkert fillers eller hva det heter. Men er de sminka "ekstra", eller de slik? 

Screenshot_20231212_134615_Snapchat.jpg

• Liker 2
Skrevet
Bibbi_ skrev (10 minutter siden):

Har ikke så mye greie på det 🙈 men hva er det hun egentlig har gjort med leppene? Hun har sikkert fillers eller hva det heter. Men er de sminka "ekstra", eller de slik? 

Mye fillers og "overlined" med lipliner.

• Liker 15
Skrevet
Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Ser ut som hun har lipliner en centimeter utenfor overleppa. Ser heeelt tullete ut. Kombinert med den sveisen ser det bare ut som hun prøver hardt å ligne på Emma ellingensen eller andre ungdommer med samme overdrevne «estetikk». 

• Liker 18
Skrevet
Bibbi_ skrev (3 timer siden):

Jeg tenker med skrekk og gru når en baby skal lære å tolke følelser når det den møter er et stivt, maskeansikt som det over år er brukt gift på for å få mimikkløst. Når babyer ikke greier å tolke mors følelser så blir babyer ofte usikre, frustrerte og kan få hemmet egen utvikling, noe forskning har vist.

Det bildet som vises her er for meg skremmende, som en stiv, følelsesløs maske. Hun skriver at hun gråt - men man ser ikke spor etter gråt eller at hun er lei seg, hun skriver hun er glad for fine meldinger, men ingen glede kan spores. Hun skriver at hormonene gjør henne gal, men ingen følelser kan ses på henne, bare det ihjelforandrede ansiktet uten linjer, uten mimikk, uten følelser kan ses. Ingen følelser, bare en maske som i beste fall ser ut som en plastdukke med et nesten tomt, ruset blikk.

Dette er den typen bilder denne kommende moren helt bevisst velger å legge ut på sin bedriftskanal, som bedriftsinnhold. Hun velger helt bevisst hvordan hun skal se ut, hva hun vil formidle, hvordan hun vil uttrykke seg på bildet. Hun har flere ganger påpekt at det hun legger ut er nøye gjennomtenkt. Men hva vil hun egentlig formidle her som bilde og tekst synes å ikke ha noe med hverandre å gjøre? Jeg forstår det ikke. Hvordan skal en baby tolke et så mimikkløst ansikt?

• Liker 17
  • Nyttig 19
Skrevet
6 hours ago, Arne Tiholt said:

I første bilde skriver hun at hun vil bokstavelig talt leve gjennom barnet og bruke det som en ny sjanse for seg selv. 

• Liker 21
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg tenker på hvor usikker SE har vært hele livet og derfor gjort utallige inngrep for å se perfekt ut. Eller det hun tenker er perfekt. 
Den ungen som kommer er ikke ferdigoperert. Så vil ganske så sikkert ikke være lik SE i utseendet. 😅 Men vil få tidenes dårligste rollemodell som mor, og sånn sett sikkert en egen konto til fremtidige «fikseringer». 

Er det en ting jeg ønsker meg nå når det er økonomisk tøffere for de fleste, så er det at influencerjobben bli overflødig og vi får en motreaksjon mot den galskapen som har utviklet seg de senere år. 🙏🏻

• Liker 25
  • Nyttig 12
Skrevet (endret)
Finlay skrev (På 9.12.2023 den 12.19):

Og godt gjort å bli gravid den dagen foreldrene giftet seg, som var 19 august. Og likevel være hele 20 uker på vei nå🤣

Hvis hun ble gravid 19 august så er termindato i mai…(for å finne ut når man ble gravid så tar man første dag i siste menstruasjon + 7 dager -3mnd)….., eller man tar første dag i siste menstruasjon + 280 dager) så stemmer det ikke med termin i april

Jeg ble gravid i august med yngste, hadde termin 25 mai, men hun ble født 6 uker prematur i april.

edit; sjekket terminkalkulator med unnfangelse 19 august, og da blir termin med 28- dagers syklus 14 mai og er da iuke 18+4

https://www.babyverden.no/gravid/terminkalkulator/

Endret av skruf
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...