Isild Skrevet 23. oktober 2023 #37941 Skrevet 23. oktober 2023 Wald86 skrev (2 minutter siden): I tillegg er ikke konteksten på sosiale medier veldig forstyrrende. Det skal godt gjøres å ikke ha fått med seg innleggelse etter påstått overdose i fjor også. Når en kvinne som Isabel Raad eller Sophie E entrer rommet for en konsultasjon, så bør alarmklokkene ringe kraftig allerede. Det minste kirurgen kan gjøre er å google dem. At silikoninnlegg i rumpe og bryst må byttes ut forstår jeg, men Isabel Raad har fått satt inn enorme implantat. Og det kunne ha ventet til vekten og matproblemer var stabilt. Hun bruker også operasjonen av brystene hyppig som content, enormt fokus på dem. Disse kvinnene blandes litt sammen nå. Men det er på grunn av ny serie. Sterkt kritikkverdig at de lager underholdning av "skjebner" som SE og Isabel Raad. De er Norges største påvirkere, som indirekte og direkte påvirker til at rus er morsomt, farlige operasjoner, overforbruk, selvdiagnostisering og proana. Gratulerer med dagen til underholdningsbransjen! 16 1
Isild Skrevet 23. oktober 2023 #37942 Skrevet 23. oktober 2023 velociraptor skrev (2 minutter siden): kun hvis man vet hvor høy hun er, men jeg gikk akkurat inn på insta profilen og hun er tydelig undervektig på stories, veldig trist. Hun har delt høyden sin mange ganger, så den vet man også. Men ja, bildene taler også for seg selv på profilen hennes nå. Bare veldig trist. 8
Wald86 Skrevet 23. oktober 2023 #37943 Skrevet 23. oktober 2023 (endret) . Endret 13. november 2023 av Wald86 7 4
Isild Skrevet 23. oktober 2023 #37944 Skrevet 23. oktober 2023 Wald86 skrev (Akkurat nå): Det ble feil i min post, konteksten i hennes sosiale meder er forstyrrende, men du skjønte det. Media og sosiale medieplattformer har skapt influencere som ISabel R og Sophe E. De har et kjempestort ansvar. Men det er disse influencerne som har dratt inn mest penger i pengemaskinen. Som jeg har skrevet før, så er influencerne bare små brikker. Som tygges opp og spyttes ut hvis de ikke lenger er aktuelle. Dette forteller meg at content som nå kjøres hardt, thinspo, pro ana, sexy lolita, "live" fra overdoseinnleggelse og rusinnleggelse, post med pose med hvitt pulver, det selger. De stenges ute, men er straks tilbake. Målgruppen de speiler seg i er de som kjøper mest innen skjønnhetsprodukter. Skjønnhetsindustrien øker i takt med spisefortyrrelser og rusproblemer... Den setningen du skrev der skulle jeg gjerne lest som overskrift i mediene. Men det kommer vi ALDRI til å se. 7
Wald86 Skrevet 23. oktober 2023 #37945 Skrevet 23. oktober 2023 (endret) . Endret 14. november 2023 av Wald86 5 3
Djungelvrål Skrevet 23. oktober 2023 #37946 Skrevet 23. oktober 2023 (endret) Wald86 skrev (17 timer siden): Bilder fra Farmen er fine. Mulig hun ufrivillig måtte ta opphold i botox- og fillers maraton... Men der så hun jammen ganske naturlig ut. Og da må kirurgene ha vært ganske dyktige. Det var vel en som måtte redde nesa fra kollaps. Den er smal, men de har fått på plass neseryggen, og kanskje bedret tilstanden. Lepper og bryster ikke tragisk stort. Men så skjedde det noe i etterkant. Og kirurgen som opererte burde miste jobb og framtidig praksis. Selv om det var i utlandet, så må de se at pasienten ikke skal opereres mer. Den kirurgen burde henges ut til tørk. Så hun naturlig ut på farmen? 3-4 neseoperasjoner, filler i ansikt, botox, hakeoperasjon, øyelokkoperasjon, 3 puppeoperasjoner, 2 rumpeoperasjoner, pålimte vipper, laminerte bryn, pålimt hår. Nei. Endret 23. oktober 2023 av Djungelvrål 10 13
Wald86 Skrevet 23. oktober 2023 #37947 Skrevet 23. oktober 2023 (endret) . Endret 12. november 2023 av Wald86 8
DianaV Skrevet 23. oktober 2023 #37948 Skrevet 23. oktober 2023 Wald86 skrev (23 timer siden): Bilder fra Farmen er fine. Mulig hun ufrivillig måtte ta opphold i botox- og fillers maraton... Men der så hun jammen ganske naturlig ut. Og da må kirurgene ha vært ganske dyktige. Det var vel en som måtte redde nesa fra kollaps. Den er smal, men de har fått på plass neseryggen, og kanskje bedret tilstanden. Lepper og bryster ikke tragisk stort. Men så skjedde det noe i etterkant. Og kirurgen som opererte burde miste jobb og framtidig praksis. Selv om det var i utlandet, så må de se at pasienten ikke skal opereres mer. Den kirurgen burde henges ut til tørk. Lol okei. Dette er fra farmen. Dette er dama som begynte å ta botox som 18 åring for å... "forebygge" 20 5
Wald86 Skrevet 23. oktober 2023 #37949 Skrevet 23. oktober 2023 (endret) . Endret 23. oktober 2023 av Wald86
velociraptor Skrevet 23. oktober 2023 #37950 Skrevet 23. oktober 2023 Wald86 skrev (3 minutter siden): Jeg googlet "Sophie Elise farmen", og da kom en rekke bilder opp. Grei str på bryst, ansikt med vanlig fylde, nesen ser operert ut, men kinn og øyelokk henger litt som på en kvinne nær 30... naturlig og søt synes jeg da, (med extentions og tatoverte bryn). Hadde ikke gjettet at hun hadde gjennomgått så omfattende kirurgi hvis jeg ikke hadde visst det. På farmen-innspilling Det var min mening. Greit at du synes noe annet Men så skjedde det mye. Og de kirurgene har skapt et veldig stramt ansikt. Og nye pupper igjen. Og i det hele tatt. Triste greier. Jeg synes det viser ekstremt godt at det er dratt i hud, fylt på lepper, nesa er maltraktert, implantat i haka, strammet rundt øynene… Helt utrolig at noen synes hun så «naturlig» ut på farmen. 17
Wald86 Skrevet 23. oktober 2023 #37951 Skrevet 23. oktober 2023 (endret) . Endret 12. november 2023 av Wald86 9
velociraptor Skrevet 23. oktober 2023 #37952 Skrevet 23. oktober 2023 Wald86 skrev (2 timer siden): Nå må jeg ta tilbake alt dette med at hun så naturlig ut, etter å ha sett klipp. Men bedre enn nå... Litt mer bevegelse og rynker. Kirurgene og kosmetiske sykepleiere burde miste jobben som fortsetter å operere henne. Uetisk. ja enig i at det var bedre enn nå 2
Zenhouse Skrevet 24. oktober 2023 #37953 Skrevet 24. oktober 2023 (endret) velociraptor skrev (16 timer siden): Jeg synes det viser ekstremt godt at det er dratt i hud, fylt på lepper, nesa er maltraktert, implantat i haka, strammet rundt øynene… Helt utrolig at noen synes hun så «naturlig» ut på farmen. Jeg skrev det. Men jeg skrev også «naturlig» i anførselstegn. Og jeg mener fortsatt at det fortsatt var på en måte fremdeles «innafor» hadde hun bare stoppet der. De fleste som så henne på farmen syns jo bare hun var så søt og god. Så jo det i div kommentar felt. (selv om jeg godt forstår det du skriver) Det som har skjedd etter det, har bare vært helt ugjenkallelig over kanten, det gjør bare vondt å se noen selvskade seg slik. Endret 24. oktober 2023 av Zenhouse Tillegg 7
Wald86 Skrevet 24. oktober 2023 #37954 Skrevet 24. oktober 2023 (endret) . Endret 12. november 2023 av Wald86 12 1
Zenhouse Skrevet 24. oktober 2023 #37955 Skrevet 24. oktober 2023 Wald86 skrev (1 time siden): Selvskading er rette ordet. Hun er ikke gammel, men har foretatt omfattende rekonstruksjon av ansikt og kropp. Flere ganger! Jeg fatter ikke at kirurger tør. Selv om hun benytter seg av forskjellige, så ber de vel om journal? Eller kan se hva som har blitt gjort før dem. Hun har i løpet av 10 år tatt 4 neseoperasjoner, omfattende kjevekirurgi med implantat hake, leppeløft, trådløft, intimkirurgi, ansiktsløft, 4 brystoperasjoner(inn, ut, inn og så større igjen), 2 BBL(inn, og så bytte). Dette tilsvarer flere store kirurgiske inngrep i året? Og helt unødvendig... Det er ikke til å tro. I tillegg masse lase og botox og fillers. Det er ikke store inngrep, men krevende for kroppen det også. Den må heles. Det er sikkert skrevet masse om det her inne, og beklager hvis jeg gjentar noe mange har hørt før. Men kirurgene som opererer, det er så skammelig. Kirurgene garderer seg med signerte kontrakter av pasienten. Men i slike tilfeller mener jeg det ikke holder. Skulle vært internationale regelverk som rammer denne type unødvendig og ødeleggende kirurgi. Helt ufattelig når en ser det listet opp slik. Denne trangen til å utføre endringer på egen kropp, til de grader… som et sidespor- SE har innimellom disse store inngrepene også hatt mengder «små endringer», kan nevne piercing i navle, nippel og tre ganger i tungen, i tillegg til spontane tatoveringer. Dette er i og for seg ikke spesielle ting, men når det gjelder henne ser jeg det i sammenheng med en slags «trang» til å forandre noe med selg selv med jevne mellomrom. 12
Wald86 Skrevet 24. oktober 2023 #37956 Skrevet 24. oktober 2023 (endret) . Endret 12. november 2023 av Wald86 9
Gjest Finlay Skrevet 24. oktober 2023 #37957 Skrevet 24. oktober 2023 Zenhouse skrev (5 timer siden): Jeg skrev det. Men jeg skrev også «naturlig» i anførselstegn. Og jeg mener fortsatt at det fortsatt var på en måte fremdeles «innafor» hadde hun bare stoppet der. De fleste som så henne på farmen syns jo bare hun var så søt og god. Så jo det i div kommentar felt. (selv om jeg godt forstår det du skriver) Det som har skjedd etter det, har bare vært helt ugjenkallelig over kanten, det gjør bare vondt å se noen selvskade seg slik. Stemmer på en prikk det du skriver. De som har fulgt med på henne visste jo at hun hadde et antall kosmetiske inngrep bak seg da hun var på Farmen. Hun var operert, men hun så ikke operert ut. Ja hadde hun bare stoppet der. Den siste ansiktsløftningen var virkelig dråpen, sett utenfra. Forhåpentligvis er hun fornøyd selv.
Era Vulgaris Skrevet 24. oktober 2023 #37958 Skrevet 24. oktober 2023 Finlay skrev (45 minutter siden): Stemmer på en prikk det du skriver. De som har fulgt med på henne visste jo at hun hadde et antall kosmetiske inngrep bak seg da hun var på Farmen. Hun var operert, men hun så ikke operert ut. Ja hadde hun bare stoppet der. Den siste ansiktsløftningen var virkelig dråpen, sett utenfra. Forhåpentligvis er hun fornøyd selv. Hvor fornøyd kan hun være, når hun bruker filter på alt hun poster? 🤷♀️ 7 2
Honey Dew Skrevet 24. oktober 2023 #37959 Skrevet 24. oktober 2023 Wald86 skrev (4 timer siden): Selvskading er rette ordet. Hun er ikke gammel, men har foretatt omfattende rekonstruksjon av ansikt og kropp. Flere ganger! Jeg fatter ikke at kirurger tør. Selv om hun benytter seg av forskjellige, så ber de vel om journal? Eller kan se hva som har blitt gjort før dem. Hun har i løpet av 10 år tatt 4 neseoperasjoner, omfattende kjevekirurgi med implantat hake, leppeløft, trådløft, intimkirurgi, ansiktsløft, 4 brystoperasjoner(inn, ut, inn og så større igjen), 2 BBL(inn, og så bytte). Dette tilsvarer flere store kirurgiske inngrep i året? Og helt unødvendig... Det er ikke til å tro. I tillegg masse lase og botox og fillers. Det er ikke store inngrep, men krevende for kroppen det også. Den må heles. Det er sikkert skrevet masse om det her inne, og beklager hvis jeg gjentar noe mange har hørt før. Men kirurgene som opererer, det er så skammelig. Kirurgene garderer seg med signerte kontrakter av pasienten. Men i slike tilfeller mener jeg det ikke holder. Skulle vært internationale regelverk som rammer denne type unødvendig og ødeleggende kirurgi. Hvis hun gjør det i utlandet, er det ikke så enkelt å få tak i journal.
Gjest Finlay Skrevet 24. oktober 2023 #37960 Skrevet 24. oktober 2023 Era Vulgaris skrev (25 minutter siden): Hvor fornøyd kan hun være, når hun bruker filter på alt hun poster? 🤷♀️ Tja, si det... Hun poster ganske mye uten filter og uten makeup også. Men ser jo at hun er ekstremt omhyggelig når det gjelder vinkler poseringer. Hun ser uansett totalt annerledes ut live, uten filter, og uten 100% kontroll på vinkler til enhver tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå