shorty Skrevet 17. oktober 2023 #37881 Del Skrevet 17. oktober 2023 Djungelvrål skrev (3 timer siden): Mye som er mye sykere. Å påstå at gigarumpen sin er et resultat av squats for eksempel. Det er nok forskjell på hva folk mener, jeg syntes det er ganske sjukt å lyve om å være vegetarianer i maaaange år 😅 ho inrømte jo etterhvert at den åpenbart var operert. Mulig ho ble inspirert av The kardashians. De skylder jo alltid på trening 😂 Syntes det er så sjukt at image er viktigere enn integritet og moral, man må jo føle seg fryktelig tom etterhvert, når man vet at alt er fake og man blir likt på feil grunnlag. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. oktober 2023 #37882 Del Skrevet 18. oktober 2023 Motelvibes skrev (På 15.10.2023 den 16.10): Ikke hvis den er rå. Annen sushi, som er kokt, ja så lenge den ikke er krysskontaminert med rå fisk. Gravide har ti ganger større fare for å få listeria enn andre. Derfor frarådes sushi og i tillegg fisk med høyt kvikksølvinnhold fordi det kan påvirke utviklingen av fosteret. Er ikke sushi rå fisk da? Trodde ikke den var kokt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 18. oktober 2023 #37883 Del Skrevet 18. oktober 2023 Honey Dew skrev (2 timer siden): Er ikke sushi rå fisk da? Trodde ikke den var kokt. Tradisjonell sushi er. Men det er ikke fisken men selve risen som definerer at det er sushi. Du har F eks California roll, den er ikke rå. Eller sushi med røkt laks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VaniIIe Skrevet 18. oktober 2023 #37884 Del Skrevet 18. oktober 2023 1 hour ago, Motelvibes said: Tradisjonell sushi er. Men det er ikke fisken men selve risen som definerer at det er sushi. Du har F eks California roll, den er ikke rå. Eller sushi med røkt laks. Man kan uansett spise sushi med rå fisk som gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 18. oktober 2023 #37885 Del Skrevet 18. oktober 2023 VaniIIe skrev (6 timer siden): Man kan uansett spise sushi med rå fisk som gravid Man kan spise og drikke alt man ønsker, røyke også, men om det er så lurt er en annen ting. Ubehandlet fisk er en risiko jeg ikke ville tatt som gravid. En ting er det du får servert, en annen ting er hva maten har vært i kontakt med før du får den servert. Den som har vært inne på et restaurantkjøkkenet vet at det sjelden er avgrensede, skarpe soner mellom de forskjellige operasjonene. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. oktober 2023 #37886 Del Skrevet 19. oktober 2023 Pust skrev (13 timer siden): Man kan spise og drikke alt man ønsker, røyke også, men om det er så lurt er en annen ting. Ubehandlet fisk er en risiko jeg ikke ville tatt som gravid. En ting er det du får servert, en annen ting er hva maten har vært i kontakt med før du får den servert. Den som har vært inne på et restaurantkjøkkenet vet at det sjelden er avgrensede, skarpe soner mellom de forskjellige operasjonene. Sushi-fisk er ikke ubehaldlet. Den har vært frossen for å drepe eventuelle parasitter. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 19. oktober 2023 #37887 Del Skrevet 19. oktober 2023 Er det virkelige noen som tror på at SE legger ut randome bilder på Instagram uten å ha sett gjennom de med lupe først? Ser desverre ikke det helt for meg... Tror Isabelle Raad er inne på noe der. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 19. oktober 2023 #37888 Del Skrevet 19. oktober 2023 Pust skrev (På 17.10.2023 den 12.17): Det er bare trist at hun ikke forstår at fisk også er dyr. Men det er nok kulere å aksjonere mot hvalfangst enn mot inhumane fiskemetoder og de forferdelige forholdene i oppdrettsanleggene. 😔 Hun poserte jo stolt sammen med Isak på jakt med en død fugl i hånda...så det narrative hennes skifter fort ut i fra hvem hun vil tekke. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 19. oktober 2023 #37889 Del Skrevet 19. oktober 2023 Carabilla skrev (2 minutter siden): Hun poserte jo stolt sammen med Isak på jakt med en død fugl i hånda...så det narrative hennes skifter fort ut i fra hvem hun vil tekke. Sofie er det perfekte eksempel på en person uten egen personlighet. Hun er som en blank whiteboard eller en tom cd-rom - hver gang hun får en ny venninne eller en ny kjæreste så laster hun opp en ny personlighet som matcher den nye relasjonens interesser. Temmelig fascinerende å være vitne til, i grunnen. 17 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 19. oktober 2023 #37890 Del Skrevet 19. oktober 2023 Nå har det gått en måned siden hun sto og strøk seg over magen i Hellas. Burde ikke den magen blitt større på disse ukene? Hun ser ikke gravid ut😄 Bilde fra snap i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 19. oktober 2023 #37891 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Finlay skrev (30 minutter siden): Nå har det gått en måned siden hun sto og strøk seg over magen i Hellas. Burde ikke den magen blitt større på disse ukene? Hun ser ikke gravid ut😄 Bilde fra snap i dag: Jeg var 6 mnd på vei da jeg fikk en liten kul på magen, graviditen syntes ikke i det heletatt før 2 mnd før fødsel. Var også sånn tynn flis som Sofie Elise. Leppene ser forøvrig større ut da. Endret 19. oktober 2023 av Carabilla 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 19. oktober 2023 #37892 Del Skrevet 19. oktober 2023 Carabilla skrev (9 minutter siden): Jeg var 6 mnd på vei da jeg fikk en liten kul på magen, graviditen syntes ikke i det heletatt før 2 mnd før fødsel. Var også sånn tynn flis som Sofie Elise. Leppene ser forøvrig større ut da. Sånn kan det også være. Men er åpenbart ikke tilfelle med SE da, HVIS hun skulle være gravid. For hun hadde jo en liten bump allerede for en mnd siden, som enten står på stedet hvil, har krympet, eller bare var en oppblåst mage. At leppene er større...vel, i dette tilfellet er ikke det nødvendigvis et tegn på svangerskap😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 19. oktober 2023 #37893 Del Skrevet 19. oktober 2023 Finlay skrev (3 timer siden): Nå har det gått en måned siden hun sto og strøk seg over magen i Hellas. Burde ikke den magen blitt større på disse ukene? Hun ser ikke gravid ut😄 Bilde fra snap i dag: Helt merkelig posering. Poseringen kan godt skjule en ev. mage. Men hele kroppen ser ut til å være sammensatt av deler som ikke passer sammen pga. hvordan hun poserer, vidvinkel og altfor mange operasjoner i ansiktet. Men posering, vinkling osv. er selvfølgelig helt bevisst fra hennes side, så man kan jo lure på hva hennes hensikt med det er? Antar hun vil at folk skal spekulere, gravid, ikke gravid, se på meg, se på meg, se på meg, se på meeeg, SE på meg! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 19. oktober 2023 #37894 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Frisk Frosk skrev (16 minutter siden): Men posering, vinkling osv. er selvfølgelig helt bevisst fra hennes side, så man kan jo lure på hva hennes hensikt med det er? Antar hun vil at folk skal spekulere, gravid, ikke gravid, se på meg, se på meg, se på meg, se på meeeg, SE på meg! Det er akkurat dette -Se på MEG -som gjør at jeg tviler på at hun er gravid. Har SE en sjans i havet til å gå rundt i flere måneder UTEN å vise hvor sexy hun er som gravid? UTEN å gå rundt i trange, korte topper, med bar mage? Jeg kan ikke forestille meg det🤣 Endret 19. oktober 2023 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 19. oktober 2023 #37895 Del Skrevet 19. oktober 2023 Djungelvrål skrev (11 timer siden): Sushi-fisk er ikke ubehaldlet. Den har vært frossen for å drepe eventuelle parasitter. Det har man dessverre ingen garanti for. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 20. oktober 2023 #37896 Del Skrevet 20. oktober 2023 https://www.seher.no/video/snakker-ut-dette-er-sannheten/pG627rR2 Er det virkelig noen som helst som tror på at SE legger ut bilder helt i "blinde". Dummeste jeg har hørt. De er nøye utvalgt og posert. De uttaler seg fortsatt ingenting om at de faktisk poserer med narkotika. Bare masse vissvass om at det var vanskelig å være dem. 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wald86 Skrevet 20. oktober 2023 #37897 Del Skrevet 20. oktober 2023 (endret) . Endret 9. november 2023 av Wald86 4 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsikke90 Skrevet 20. oktober 2023 #37898 Del Skrevet 20. oktober 2023 3 hours ago, Wald86 said: Klipp fra ny serie viser "diskusjon" rundt bildet av Nora Haukland med hvitt pulver pose i hånden. Isabel Raad synes det er merkelig at Sophie Elise kan poste noe feil. Men Isabel Raad postet nylig selv "feil" om vekten sin 44 kg og ordene "summer is here" på egen profil. Som @Isild skriver, ingen diskuterer ansvar for følgere, ingen diskuterer hva som var i posen, og hvorfor den i det hele tatt var i hånden. En ting er bra med serien. Den er ikke så retusjert. Kvinnene ser ut som sin egen alder, og viser dem som de er i virkeligheten. Vedlagt bilde er fra artikkel: https://www.nettavisen.no/video/konfronteres-om-skandalebildet-er-det-mulig/v/5-95-1402050 Alt de snakker om er hvorvidt Sophie postet bildet med vilje eller ikke. Det er ganske utrolig at ingen diskuterer hvorfor de hadde kokain i utgangspunktet.. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 20. oktober 2023 #37899 Del Skrevet 20. oktober 2023 solsikke90 skrev (56 minutter siden): Alt de snakker om er hvorvidt Sophie postet bildet med vilje eller ikke. Det er ganske utrolig at ingen diskuterer hvorfor de hadde kokain i utgangspunktet.. Er fordi det er så vanlig i det miljøet og alle har sikkert svin på skogen 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 20. oktober 2023 #37900 Del Skrevet 20. oktober 2023 Wald86 skrev (6 timer siden): Klipp fra ny serie viser "diskusjon" rundt bildet av Nora Haukland med hvitt pulver pose i hånden. Isabel Raad synes det er merkelig at Sophie Elise kan poste noe feil. Men Isabel Raad postet nylig selv "feil" om vekten sin 44 kg og ordene "summer is here" på egen profil. Som @Isild skriver, ingen diskuterer ansvar for følgere, ingen diskuterer hva som var i posen, og hvorfor den i det hele tatt var i hånden. En ting er bra med serien. Den er ikke så retusjert. Kvinnene ser ut som sin egen alder, og viser dem som de er i virkeligheten. Vedlagt bilde er fra artikkel: https://www.nettavisen.no/video/konfronteres-om-skandalebildet-er-det-mulig/v/5-95-1402050 Helt utrolig, tror nesten ikke dette umulig å være så - ja dumme er ordet jeg synes passer her. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå