Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Salka skrev:

Er det virkelig mulig? Mitt lange innlegg om at det ikke bare er unge jenter som kjenner på presset, men også godt voksne ble også fjernet. Jeg skrev at jeg sliter med selvtilliten og ikke visste hva hipdips var før jeg leste her og at jeg har både liten rumpe, ikke brede hofter, ikke spesielt fyldige lepper og hipdips. Altså ingenting etter idealet i bloggerverdenen. På hvilken helvetes måte er det omtale av kropp? Får man ikke lov til å si noe om egen kropp en gang? Får man ikke lov å fortelle at man har blondt hår uten extentions? Jeg nevnte hverken vekt eller høyde. Dette er så LATTERLIG at jeg blir helt dårlig. Jeg fortalte hvilken påvirkning media har på meg som er godt voksen og at jeg da ikke kan forestille meg hvor tøft unge jenter har det idag, jeg nevnte ikke SE sin kropp med et ord! Her har jeg brukt lang tid på et reflektert innlegg og åpnet meg og fortalt hvordan jeg påvirkes av media enda jeg ikke engang leser bloggen hennes og så blir det bare fjernet! Det er rett og slett respektløst! Dere kommer til slutt til å skyve mesteparten av brukerne fra dere når dere setter på oss munnkurv hele tiden.

Jeg foreslår at dere fjerner både rampelys, kropp og helse, trening, mote og velværeforumet. Alle disse forumene går på kropp og utseende. Snart kan man vel ikke spørre om hvilken sminke som passer til brune øyne en gang, for øyne er jo også en del av kroppen er det ikke? 

I feel you, sister :icon_frown: Dette er den største svakheten med KG. En del av moderatorene har gangsyn som en blind hamster og modererer deretter. Jeg har også tidligere skrevet lange og reflekterte innlegg, hvor jeg prøvde å trekke linjer og analysere. De ble stort sett alltid slettet som avsporing, spekulasjon og whatnot. Dødsirriterende, og man gidder bare ikke i lengden. Og jeg synes SE-tråden er spesielt ille på dette området. Nå gidder jeg aldri skrive lange, reflekterte innlegg lenger, men lirer bare av meg noe ræl i farten. Det får stort sett alltid stå.:tongue: Man kan kanskje si at KG oppdrar brukerne til å skrive tanketomt vas - ikke rart forumet får et dårlig rykte etter hvert.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rose11
6 timer siden, Salka skrev:

Er det virkelig mulig? Mitt lange innlegg om at det ikke bare er unge jenter som kjenner på presset, men også godt voksne ble også fjernet. Jeg skrev at jeg sliter med selvtilliten og ikke visste hva hipdips var før jeg leste her og at jeg har både liten rumpe, ikke brede hofter, ikke spesielt fyldige lepper og hipdips. Altså ingenting etter idealet i bloggerverdenen. På hvilken helvetes måte er det omtale av kropp? Får man ikke lov til å si noe om egen kropp en gang? Får man ikke lov å fortelle at man har blondt hår uten extentions? Jeg nevnte hverken vekt eller høyde. Dette er så LATTERLIG at jeg blir helt dårlig. Jeg fortalte hvilken påvirkning media har på meg som er godt voksen og at jeg da ikke kan forestille meg hvor tøft unge jenter har det idag, jeg nevnte ikke SE sin kropp med et ord! Her har jeg brukt lang tid på et reflektert innlegg og åpnet meg og fortalt hvordan jeg påvirkes av media enda jeg ikke engang leser bloggen hennes og så blir det bare fjernet! Det er rett og slett respektløst! Dere kommer til slutt til å skyve mesteparten av brukerne fra dere når dere setter på oss munnkurv hele tiden.

Jeg foreslår at dere fjerner både rampelys, kropp og helse, trening, mote og velværeforumet. Alle disse forumene går på kropp og utseende. Snart kan man vel ikke spørre om hvilken sminke som passer til brune øyne en gang, for øyne er jo også en del av kroppen er det ikke? 

Når jeg ikke skjønner hvorfor mitt innlegg ble fjernet, så sender jeg en melding til den som fjernet min kommentar.  Lurer på hvorfor det ble fjernet. Som oftest svarer de at innlegget mitt ble fjernet ved et uhell. Ar det gikk litt fort i svingene. 

Men du burde sende en PM og høre. Synes du fortjener en forklaring. 

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så LATTERLIG nysgjerrig på hva som egentlig var greia mellom henne og Thodesen.

Hvem sikter hun til i sitt nyeste innlegg? Robin? Thodesen? Mathias? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, abanabi skrev:

Jeg er så LATTERLIG nysgjerrig på hva som egentlig var greia mellom henne og Thodesen.

Jeg gjetter på at det er Thodesen. Bare utfra at hun har "fått" både Robin og Mathias, men han fikk hun ikke. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
20 minutter siden, abanabi skrev:

Det er Thodesen. Greia mellom dem var at hun ville ha et seriøst forhold noe han ikke ville

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja,tenk så dramatisk og traumatisk å bli AVVIST.

🙄

Endret av J..
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, abanabi skrev:

Det er Thodesen hun sikter til.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Var hun så forelska i thodesen? Kommer dette frem pã bloggen et sted? Eller hvor har dere det fra? :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
29 minutter siden, Metzili skrev:

Hæ? Var hun så forelska i thodesen? Kommer dette frem pã bloggen et sted? Eller hvor har dere det fra? :) 

Hun hinter og hinter om en eldre mann, la ut bilde av de to på instagram  og skrev «ilammi» - og slettet det etter noen timer, skrev poetiske blogginnlegg om kjærlighet samtidig som de to ble observert på byen sent på natt, etc ... Ikke spekulering, dette, bare fakta. Det KAN jo ha vært en annen eldre kar, altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, orfeus skrev:

Hun hinter og hinter om en eldre mann, la ut bilde av de to på instagram  og skrev «ilammi» - og slettet det etter noen timer, skrev poetiske blogginnlegg om kjærlighet samtidig som de to ble observert på byen sent på natt, etc ... Ikke spekulering, dette, bare fakta. Det KAN jo ha vært en annen eldre kar, altså. 

Så dem på Elle festen. Sophie satt i trappa på takterrassen og sutra mens Thodesen prøvde å finne ut hva som var greia. Nå er ikke Sophie den eneste bloggeren han har lagt seg ned med heller da. 

Endret av Viking-girl
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er morsomt at Thodesen har holdt på med Sophie Elise siden han trossalt parodierer bloggere som henne i Tina & Bettina-greien. Hihi.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Viking-girl skrev:

Så dem på Elle festen. Sophie satt i trappa på takterrassen og sutra mens Thodesen prøvde å finne ut hva som var greia. Nå er ikke Sophie den eneste bloggeren han har lagt seg ned med heller da. 

Hvem andre? :yvonne:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11

Men Thodesen er jo 13? år eldre enn henne, så han var kanskje ikke interessert i et seriøst forhold med en som er så mye yngre. Han ville vel heller bare ha det litt gøy med henne, mens hun ville ha et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rose11 skrev:

Men Thodesen er jo 13? år eldre enn henne, så han var kanskje ikke interessert i et seriøst forhold med en som er så mye yngre. Han ville vel heller bare ha det litt gøy med henne, mens hun ville ha et forhold.

Jeg fikk inntrykk av at han syntes det var flaut å bli assosiert med henne. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorbus
7 timer siden, masekopp skrev:

Syns det er morsomt at Thodesen har holdt på med Sophie Elise siden han trossalt parodierer bloggere som henne i Tina & Bettina-greien. Hihi.

Research?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger litt etter her, men papirfobi??!! 

Og agenturet hennes har fått tillatelse til å signere papirer for henne fordi hun ikke orker å ta i ett ark? Jeg skjønner ingenting.

håper noen som studerer psykologi skriver sluttoppgaven sin om henne, hun burde jo være tungt medisinert mtp alle diagnosene og sykdommene hun har! 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
1 time siden, _Malene skrev:

Jeg fikk inntrykk av at han syntes det var flaut å bli assosiert med henne. 

Skjønner jeg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det innlegget på bloggen hennes nå hvor hotellet liksom har laget bilderammer osv til henne, skjønner de ikke at det virker litt useriøst? En flaske champagne og en bukett med blomster er stilig, det der ser ut som en venninnegave fra en på 14 år.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Pipa skrev:

Det innlegget på bloggen hennes nå hvor hotellet liksom har laget bilderammer osv til henne, skjønner de ikke at det virker litt useriøst? En flaske champagne og en bukett med blomster er stilig, det der ser ut som en venninnegave fra en på 14 år.

Synes det var ganske creepy 🙊 hadde blitt litt stressa hvis jeg hadde fått bilder av foreldrene mine som jeg ikke visste hvor kom fra.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...