J.. Skrevet 21. mars 2023 #36181 Skrevet 21. mars 2023 Needleader97 skrev (Akkurat nå): Blir alt som omhandler Fetisha tatt i denne tråden? Finner ikke egen tråd om Fetisha nemlig... Bare å lage en det,hun er jo offentlig person.. 6
Gjest IreneV Skrevet 22. mars 2023 #36182 Skrevet 22. mars 2023 (endret) "Tall hentet fra Acast onsdag formiddag, viser at 106.405 lyttere har hørt den første episoden av den nye podkasten, På grunn av at podkasten er relativt ny, vises den ikke hos Podtoppen, opplyser Siem.Men ut i fra oppdaterte tall på topplisten deres ville «Sophie & Fetisha» ligget på en 6. plass. I tillegg viser tallene deres sammenlignet med tall fra Podtoppen at podkasten til Isachsen er den største uavhengige podkasten i landet." https://www.nettavisen.no/livsstil/lyttersuksess-for-sophie-fetisha/s/5-95-988855 Endret 22. mars 2023 av IreneV
Ænema Skrevet 22. mars 2023 #36183 Skrevet 22. mars 2023 IreneV skrev (27 minutter siden): "Tall hentet fra Acast onsdag formiddag, viser at 106.405 lyttere har hørt den første episoden av den nye podkasten, På grunn av at podkasten er relativt ny, vises den ikke hos Podtoppen, opplyser Siem.Men ut i fra oppdaterte tall på topplisten deres ville «Sophie & Fetisha» ligget på en 6. plass. I tillegg viser tallene deres sammenlignet med tall fra Podtoppen at podkasten til Isachsen er den største uavhengige podkasten i landet." https://www.nettavisen.no/livsstil/lyttersuksess-for-sophie-fetisha/s/5-95-988855 ikke rart vi aldri blir kvitt "nyheter" om SE. jo flere idioter som hører på hun, jo mer skriver media om hun. hadde ønsket at jeg kunne blokkere alt som omhandlet SE på internett. 21 2
J.. Skrevet 22. mars 2023 #36184 Skrevet 22. mars 2023 IreneV skrev (37 minutter siden): "Tall hentet fra Acast onsdag formiddag, viser at 106.405 lyttere har hørt den første episoden av den nye podkasten, På grunn av at podkasten er relativt ny, vises den ikke hos Podtoppen, opplyser Siem.Men ut i fra oppdaterte tall på topplisten deres ville «Sophie & Fetisha» ligget på en 6. plass. I tillegg viser tallene deres sammenlignet med tall fra Podtoppen at podkasten til Isachsen er den største uavhengige podkasten i landet." https://www.nettavisen.no/livsstil/lyttersuksess-for-sophie-fetisha/s/5-95-988855 Blir for dumt med en sånn kåring etter én episode. Vil se tallene etter en sesong istedet. 18 2
Gjest IreneV Skrevet 22. mars 2023 #36185 Skrevet 22. mars 2023 Ænema skrev (14 minutter siden): ikke rart vi aldri blir kvitt "nyheter" om SE. jo flere idioter som hører på hun, jo mer skriver media om hun. hadde ønsket at jeg kunne blokkere alt som omhandlet SE på internett. Dette er mange lyttere. Deprimerende at så mange ønsker reality og influencer-søppel. At folk (kvinner 28-40) lar seg lokke av dette image-jaget, og drømmer seg bort i narsissismen det representerer.
Gjest Finlay Skrevet 22. mars 2023 #36186 Skrevet 22. mars 2023 (endret) IreneV skrev (1 time siden): "Tall hentet fra Acast onsdag formiddag, viser at 106.405 lyttere har hørt den første episoden av den nye podkasten, På grunn av at podkasten er relativt ny, vises den ikke hos Podtoppen, opplyser Siem.Men ut i fra oppdaterte tall på topplisten deres ville «Sophie & Fetisha» ligget på en 6. plass. I tillegg viser tallene deres sammenlignet med tall fra Podtoppen at podkasten til Isachsen er den største uavhengige podkasten i landet." https://www.nettavisen.no/livsstil/lyttersuksess-for-sophie-fetisha/s/5-95-988855 ".....podkasten til Isachsen er den største uavhengige podkasten i landet." Den er den største uavhengige podcasten akkurat nå. Altså i prinsippet en pengemaskin. Bortsett fra at tallene nok er kunstig høye. De surfer på oppmerksomheten rundt posebildet, og bråket med NRK fremdeles. For å tjene penger trenger de annonsører, blir spennende å se om noen vil (tør). For hvor attraktive er de for øyeblikket? (dvs Sophie Elise) Nå skal de dessuten podde to ganger i uka framover, hvor skal de hente innhold fra? Fylle 2 x episoder pr. uke med stoff av type rundpuling? I så fall tror jeg lyttertallene vil dale ganske kjapt. Tror faktisk folk vil gå lei av to voksne kvinner som stort sett griseprater, et par timer i uka. Alternativet er vel å produsere skandaler på løpende bånd, og fylle podden med det. Da vil nok tallene holde seg høye, men potensielle annonsører vil sannsynligvis vegre seg enda mer. Uten samarbeidspartnere betyr høye lyttertall ingenting. Endret 22. mars 2023 av Finlay
Havnefogden Skrevet 22. mars 2023 #36187 Skrevet 22. mars 2023 Finlay skrev (2 minutter siden): ".....podkasten til Isachsen er den største uavhengige podkasten i landet." Den er den største uavhengige podcasten akkurat nå. Altså i prinsippet en pengemaskin. Bortsett fra at tallene nok er kunstig høye. De surfer på oppmerksomheten rundt posebildet, og bråket med NRK fremdeles. For å tjene penger trenger de annonsører, blir spennende å se om noen vil (tør). For hvor attraktive er de for øyeblikket? (dvs Sophie Elise) Nå skal de dessuten podde to ganger i uka framover, hvor skal de hente innhold fra? Fylle 2 x episoder pr. uke med stoff av type rundpuling? I så fall tror jeg lyttertallene vil dale ganske kjapt. Tror faktisk folk vil gå lei av to voksne kvinner som stort sett griseprater, et par timer i uka. Alternativet er vel å produsere skandaler på løpende bånd, og fylle podden med det. Da vil nok tallene holde seg høye, men potensielle annonsører vil sannsynligvis vegre seg enda mer. Uten samarbeidspartnere betyr høye lyttertall ingenting. Nettopp mitt poeng også. Og det skal bli interessant å se om det dukker opp noen sponsorer. Jeg hørte på ca 20 minutter av den andre episoden deres. Den med Timing. SE dominerer og tar det meste av plassen. Ikke at det blir noe bedre av den grunn... 3
dårligbrukernavn Skrevet 23. mars 2023 #36188 Skrevet 23. mars 2023 (endret) Finlay skrev (På 22.3.2023 den 16.05): ".....podkasten til Isachsen er den største uavhengige podkasten i landet." Den er den største uavhengige podcasten akkurat nå. Altså i prinsippet en pengemaskin. Bortsett fra at tallene nok er kunstig høye. De surfer på oppmerksomheten rundt posebildet, og bråket med NRK fremdeles. For å tjene penger trenger de annonsører, blir spennende å se om noen vil (tør). For hvor attraktive er de for øyeblikket? (dvs Sophie Elise) Nå skal de dessuten podde to ganger i uka framover, hvor skal de hente innhold fra? Fylle 2 x episoder pr. uke med stoff av type rundpuling? I så fall tror jeg lyttertallene vil dale ganske kjapt. Tror faktisk folk vil gå lei av to voksne kvinner som stort sett griseprater, et par timer i uka. Alternativet er vel å produsere skandaler på løpende bånd, og fylle podden med det. Da vil nok tallene holde seg høye, men potensielle annonsører vil sannsynligvis vegre seg enda mer. Uten samarbeidspartnere betyr høye lyttertall ingenting. Selvfølgelig er lyttertallene høye i den første episoden - for det første pga det som har foregått i kjølvannet av bildet med pulverposen, og for det andre er de jo faktisk en av rimelig få podcaster som er nettopp uavhengige/gratis. De store/populære er jo hos Podme og Podimo. Uansett vil lyttertallene selvfølgelig dale. Endret 23. mars 2023 av dårligbrukernavn Feil 4
Gjest supernova_87 Skrevet 23. mars 2023 #36189 Skrevet 23. mars 2023 IreneV skrev (11 timer siden): Dette er mange lyttere. Deprimerende at så mange ønsker reality og influencer-søppel. At folk (kvinner 28-40) lar seg lokke av dette image-jaget, og drømmer seg bort i narsissismen det representerer. Men hvem ER de folka. Om SE tar over for Pernille i nytt på nytt kommer jeg aldri til å se det igjen.
Isild Skrevet 23. mars 2023 #36190 Skrevet 23. mars 2023 J.. skrev (15 timer siden): Blir for dumt med en sånn kåring etter én episode. Vil se tallene etter en sesong istedet. Enig. Podcasten surfer nå på at den er "skandale-podcasten" NRK fikk problemer med. Veldig mange av lytterne vil nok falle av etterhvert som nysgjerrigheten er mettet - først da vil man se et reellt lyttertall. 9
Sk57 Skrevet 23. mars 2023 #36191 Skrevet 23. mars 2023 Jeg leste et sted i nyhetene at Fetisha skulle få sitt eget program på Nrk.Det skulle visst handle om å snakke med andre kjendiser.....Det er så en ikke tror det en hører.(Husker ikke hvor jeg leste det) 9
Snublefot62 Skrevet 23. mars 2023 #36192 Skrevet 23. mars 2023 Sk57 skrev (1 minutt siden): Jeg leste et sted i nyhetene at Fetisha skulle få sitt eget program på Nrk.Det skulle visst handle om å snakke med andre kjendiser.....Det er så en ikke tror det en hører.(Husker ikke hvor jeg leste det) Jeg tror jeg i så tilfelle vet hvem første kjendis er.... 9
Ænema Skrevet 23. mars 2023 #36193 Skrevet 23. mars 2023 den kjendis runkeringen altså.. alle program er med kjendiser, de samme på rundgang i lille Norge.. skjønner ikke at folk orker. 30 2
Pust Skrevet 23. mars 2023 #36194 Skrevet 23. mars 2023 (endret) Sk57 skrev (32 minutter siden): Jeg leste et sted i nyhetene at Fetisha skulle få sitt eget program på Nrk.Det skulle visst handle om å snakke med andre kjendiser.....Det er så en ikke tror det en hører.(Husker ikke hvor jeg leste det) Det er «ungdomsredaksjonen» 4.etasje som står bak serien Fetisha dater. Jeg tror kanskje Fetisha er mer i stand til å faktisk intervjue andre enn hva SE har vært. Førstnevnte klarer å fokusere på den som intervjues, ikke bare snakke om seg selv. https://www.nrk.no/presse/fetisha-williams-i-ny-serie-om-dating-i-nrk-tv-1.16347738 Endret 23. mars 2023 av Pust 9
Era Vulgaris Skrevet 23. mars 2023 #36195 Skrevet 23. mars 2023 Ænema skrev (1 time siden): den kjendis runkeringen altså.. alle program er med kjendiser, de samme på rundgang i lille Norge.. skjønner ikke at folk orker. Vi blir mer og mer hjernedøde i dette landet. Velger å se «kjendiser» som aldri har gjort det skapte grann i livet, digge hverandre i diverse idiotiske tv-programmer, drevet fram av media - og nå også statskanalen. Er det ingen som bryr seg om noe med substans lenger? 15 2 5
Snublefot62 Skrevet 23. mars 2023 #36196 Skrevet 23. mars 2023 Era Vulgaris skrev (17 minutter siden): Er det ingen som bryr seg om noe med substans lenger? Med substans, mener du for eks poser med hvitt pulver i? 12 1
DianaV Skrevet 23. mars 2023 #36197 Skrevet 23. mars 2023 Fikk meg en latter nå, fra https://www.dagbladet.no/kultur/bedre-uten-sophie-elise/78835511 "Bedre uten Sophie Elise" "Fetisha Williams viser at hun er en mye bedre programleder når hun står alene. Det er likevel ikke nok til å redde denne serien." Som fikk terningkast 3.... 28
Era Vulgaris Skrevet 23. mars 2023 #36198 Skrevet 23. mars 2023 Snublefot62 skrev (49 minutter siden): Med substans, mener du for eks poser med hvitt pulver i? Ikke akkurat det, nei 😅 1
Cancelled Skrevet 23. mars 2023 #36199 Skrevet 23. mars 2023 Snublefot62 skrev (7 timer siden): Med substans, mener du for eks poser med hvitt pulver i? *Snortfie humper opp og ned i sengen med puppene og rumpen sin og klapper i ekstase, mens hun lager sel-lyder...* 11
Isild Skrevet 26. mars 2023 #36200 Skrevet 26. mars 2023 Au da! Kasper har skrevet bok. Håper for all del ikke den handler mye om forholdet til SE, for det tror jeg han taper på. Da blir den bare en gossip-bok. https://www.seher.no/kjendis/om-eksens-bok-sjokk-da-jeg-leste/78858007?fbclid=IwAR35gVIfebf8aYgfl_EZQg82qAPU6Z4lf6p__VN5WADlqrGQjeQnxuIGL3M 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå