Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest TomineB
1 time siden, LeilaS skrev:

Synes det var rart hun dro med seg Joachim. Uansett om han er gay eller ikke, så vil man jo ha alenetid når de først kommer for å besøke deg. Ikke noe gøy når de har med en kompis /venninne på slep. 

Hun var ei uke med Joakim før hun neste uke var med Mathias. Etter dette ble det stille om Mathias 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shake that ass bisj, and let me see what you bought. Just shake that ass, bisj, and let me see what you bought. So shake that ass, bisj, you know what you've bought... So Shake That, So Shake That, just shake that... 

Endret av elisaday
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten Hegseth hintet til at Sofie Elise hadde tatt fettinjeksjoner på den nyeste podcasten deres. Vergard svarte med "neei" "jeg vet ikke jeg". Hahaha

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest orfeus
47 minutter siden, Svartedauden skrev:

Morten Hegseth hintet til at Sofie Elise hadde tatt fettinjeksjoner på den nyeste podcasten deres. Vergard svarte med "neei" "jeg vet ikke jeg". Hahaha

Vegard er jo kompis og får være med på Tryvann og greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, orfeus skrev:

Vegard er jo kompis og får være med på Tryvann og greier.

Ha ha! Han tør jo ikke å si noe der.. de er jo venner (?)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har bekreftet at hun er singel ja. Samt i et tidligere innlegg bekreftet hun indirekte at det var sant at hun hadde en greie med Henrik Thodesen. På 17. mai i fjor dro hun til en flørt som var 15 år eldre (Thodesen er født tidlig i 1980). 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, smartbimbo skrev:

Hun har bekreftet at hun er singel ja. Samt i et tidligere innlegg bekreftet hun indirekte at det var sant at hun hadde en greie med Henrik Thodesen. På 17. mai i fjor dro hun til en flørt som var 15 år eldre (Thodesen er født tidlig i 1980). 

Jeg synes det er litt creepy at en mann på 35-36 tenner på en jente som er 15 år yngre. Men smak og behag. 

Endret av Snuppah00
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, smartbimbo skrev:

Det med Henrik har blitt bekreftet flere steder. Selv om han helst ikke ville at folk skulle vite det..

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, _Malene skrev:

Det med Henrik har blitt bekreftet flere steder. Selv om han helst ikke ville at folk skulle vite det..

Greiest med litt mer diskré pulevenner ja..

Men viktig å fortelle at man "henger med" kjendisene. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

For å kunne fettsuge ett sted og flytte fettet til et annet sted må man nødvendigvis legge på seg litt hvis man er tynn. 

Hun la ut et bilde av seg selv og Thodesen, i en hotellheis, på Instagram, med teksten "ilammi". Dagen etter var bildet fjernet. Dette var under en humorfestival i Bergen, tror jeg. Og så var hun plutselig dj.

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men spiller hun bare musikk fra Spotyfy listen sin da? Siden hun liksom er/var DJ? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Snuppah00 skrev:

Kan man da kalle seg en DJ? :PTil og med en 7 åring kan jo gjøre det liksom.

Jeg aner ikke,men om det ikke er en beskyttet tittel kan man vel slenge den rundt seg slik man ønsker..

Tåpelig..

Hun sier jo selv hun får spillejobber av ren trynefaktor,ikke talent..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste innlegg: man trenger ikke botox for å være rynkefri 🙄

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Viking-girl skrev:

Siste innlegg: man trenger ikke botox for å være rynkefri 🙄

Det var automatisk reklamebanner.

Det siste innlegget er "det alle lurer på" med bilde bakfra som fremhever rumpa. Ingen svar om rumpa selvfølgelig 🙄

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, smartbimbo skrev:

I en av youtube-videoene hun og Joachim har så snakket de om at hun en gang hadde mistet parykken under sex. Det kom veldig tydelig frem at det skjedde når hun var med Thodesen..

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...