Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Drizzt skrev (5 minutter siden):

Det er slik hun håndterer berettiget kritikk.

Hun gjemmer seg.

Hun slutter å svare på NRKs henvendelser, mens det er NRK som gir henne skattepenger i lønn.

Pa-te-tisk.

Det er jo smått komisk. Appåtil fra en godt voksen person som driver et multimillion AS. Det minste man kunne forvente fra en ansatt/samarbeidspartner er jo å løfte opp røret og gi et svar. Hehe. Latterlig. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg beklager men har vanskelig for å tro på noe hun kommer med. Det har vært så mange løgner i så mange år. Håper i alle fall nrk samarbeidet snart er over.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Drizzt said:

Hadde hun tid å skrive alt dette, så hadde hun tid å tenke over om hun skulle publisere bildet eller ikke. Hun valgte å publisere det.

Du skjønner vel at det er en forskjell på et innlegg hun sikkert har jobbet med sammen med medierådgivere over flere dager, og en bilde hun la ut sammen med mange andre bilder kjapt i fylla?  

Endret av Carrie_S
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (1 time siden):

Hvor er vennene til Sofie i dette kaoset? Hvorfor støtter de ikke Sofie og uttaler seg til mediene? Og hva er det med med dem som dukker opp fra skyggene og bader i lyset fra SE AS akkurat nå? Det er noe merkelig over det, for eksempel redaktøren for nettstedet Subjekt, Danby C, en mann som gjerne liker å fremstå som intellektuell og saklig, en som i alle fall jeg ikke kan tro har noe til felles med SE / Sofie annet enn at de noen ganger er i samme rom og «drikker fra samme flaske», han er nå plutselig en veldig nær venn. Det samme gjelder gjestekommentatoren i Vårt Land, David S; ville han ha sine fem minutter i studiolyset - eller er det noe annet og mer fysisk som lå bak den litt pubertale forsvarstaler hans i Vårt Land og i Debatten-studio?

Danby Choi og Sophie Elise har vært gode venner i flere år, bare sånn FYI. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie_S skrev (Akkurat nå):

Du skjønner vel at det er en forskjell på et innlegg hun sikkert har jobbet med sammen med medierådgivere, og en bilde hun la ut sammen med mange andre i fylla?  

Det var ikke i fylla :) Hun lagde bildekarussel. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt denne skal så veldig nøye, men jeg forstår ikke hvorfor det er SE som får all skiten? Det var den andre "influenseren" med narkotika?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Olive_North skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke fulgt denne skal så veldig nøye, men jeg forstår ikke hvorfor det er SE som får all skiten? Det var den andre "influenseren" med narkotika?

Dette er svart på minst 200 ganger.

• Liker 44
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Drizzt said:

Det var ikke i fylla :) Hun lagde bildekarussel. 

Er du virkelig seriøs?  Kan man ikke lage en bildekarusell på Instagram når man er full og/eller påvirket? I så fall er nok jeg et unikum, for det har jeg gjort flere ganger når jeg har vært på kulturarrangementer og samtidig drukket vin. Det var ellers veldig tydelig på de andre bildene i den karusellen at de ikke bare drakk brus og koste seg med brettspill den kvelden. 

Endret av Carrie_S
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil noen gjengi kort hva hun sier i Instavideoen? :sjenert: Ønsker ikke å følge nå som kontoen er privat. Men litt nysgjerrig 🙈

Kan ta råversjonen: Er det noe nytt, eller er det like unnvikende? 

Tipper dette sprellet også er bestillingen fra NRK.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Tradegy said:

Tipper dette sprellet også er bestillingen fra NRK.. 

Ikke en bestilling, det er et forsøk på å beholde podden og andre samarbeidspartnere, ikke noe NRK har bestilt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (8 minutter siden):

Danby Choi og Sophie Elise har vært gode venner i flere år, bare sånn FYI. 

Han er jo for en liberal ruspolitikk😒

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Sarinabalerina said:

Hvem er den andre influenseren? 

Nora Haukland. Kjæreste med Mette Marits sønn Marius, som hun bor sammen med på Skaugum.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm

100% at teksten er skrevet og gjennomgått av managementet i samråd med NRK. Det der er ikke Sophie Elises egne ord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie_S skrev (15 minutter siden):

Er du virkelig seriøs?  Kan man ikke lage en bildekarusell på Instagram når man er full og/eller påvirket? I så fall er nok jeg et unikum, for det har jeg gjort flere ganger når jeg har vært på kulturarrangementer og samtidig drukket vin. Det var ellers veldig tydelig på de andre bildene i den karusellen at de ikke bare drakk brus og koste seg med brettspill den kvelden. 

Men hun brukte jo jobbkontoen sin?  Hadde du postet bilder i fylla på den?  Så kunder fikk se? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, theonlyPinkPanter said:

100% at teksten er skrevet og gjennomgått av managementet i samråd med NRK. Det der er ikke Sophie Elises egne ord. 

:klappe:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Montro hva som skjer bak lukkede dører i NRK i dag.

Det hadde jo vært greit oppbygd om planen er at de lar Sophie Elise legge ut sin "unnskyldning" i dag tidlig, for så å sende ut en pressemelding om at samarbeidet er avsluttet i 16-tiden.

Jeg er ganske sikker på at det er sånn andre medier ville gjort det, om det var hos dem dette skjedde. Men NRK har jo vist seg å virkelig kjøre sin egen stil, så det blir spennende å se ...

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Blueberrysmoothie said:

Hehehe jeg husker for mange år siden når jeg kikket innom bloggen til SE så var det en gutt som til hver eneste post skrev dype kjærlighetserklæringer om hvor rå SE var, den vakreste han visste om, om hun ville gifte seg med han, at han elsker henne, kalte hun for jenta si osv. Jeg la merke til at SE på den tiden pleide å svare andre i kommentarfeltet men ikke han gutten men han fortsatte å være besatt i et håp om å få hennes oppmerksomhet. Dette er minst ti år siden så jeg hadde helt glemt det, men han på TVen i går minte meg om han 😅

Haha, han husker jeg også! Veldig gøy 🙂

Han hørtes ut som han var type 11 år, eller hadde noe mindre håndbagasje.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, IreneV said:

Men hun brukte jo jobbkontoen sin?  Hadde du postet bilder i fylla på den?  Så kunder fikk se? 

Festingen er en del av imaget hennes, og har vært det i mange år. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...