Gjest IreneV Skrevet 17. februar 2023 #33381 Skrevet 17. februar 2023 (endret) Drizzt skrev (8 minutter siden): Ah, den nye utvalgte til Marius. Var det hun som ble avbildet med narkotika. Så spennende å se reaksjonen til Marius og kronprinsfamilien. Jeg skjønner ikke hva de to unge kvinnene kan være (positive) rollemodeller for. De gjør nok best i å ikke kommentere dette. Blir det forlovelse, så vil jeg tro Haukland rådes til å legge ned sin influencer-karriere, og kanskje komme med en offentlig uttalelse, slik MM gjorde i sin tid. Der hun tar avstand fra tidligere livsstil og dumme valg, og ber om tilgivelse fra dem som følte seg støtt av hennes handlinger. Endret 17. februar 2023 av IreneV
J.. Skrevet 17. februar 2023 #33382 Skrevet 17. februar 2023 IreneV skrev (2 minutter siden): De gjør nok best i å ikke kommentere dette. Blir det forlovelse, så vil jeg tro Haukland vil bi rådet til å legge ned sin influencer-karriere, og kanskje komme med en offentlig uttalelse, slik MM gjorde i sin tid. Der hun tar avstand fra tidligere livsstil og dumme valg, og ber om tilgivelse til dem som følte seg støtt av hennes handlinger. MM skal bli Norges dronning en dag,Nora blir aldri annet enn Marius sin kjæreste (evt kone),da han ikke har og aldri kommer til å få noen tittel.. 8 1 2
elskermenn Skrevet 17. februar 2023 #33383 Skrevet 17. februar 2023 J.. skrev (12 timer siden): Denne uttalelsen postet jeg på side 116 eller noe,men den står ennå. Han hang jo med SE i 2018 2019 1 1
Gjest IreneV Skrevet 17. februar 2023 #33384 Skrevet 17. februar 2023 elskermenn skrev (Akkurat nå): Han hang jo med SE i 2018 2019 Han har vel skjønt et og annet da. Og godt er det. Bra at folk som har hengt i dette giftige miljøet tar avstand.
Gjest Finlay Skrevet 17. februar 2023 #33385 Skrevet 17. februar 2023 elskermenn skrev (5 minutter siden): Han hang jo med SE i 2018 2019 SE levde vel et ganske annet liv på den tiden, enn det hun har frontet det siste året.
Honey Dew Skrevet 17. februar 2023 #33386 Skrevet 17. februar 2023 IreneV skrev (15 minutter siden): De gjør nok best i å ikke kommentere dette. Blir det forlovelse, så vil jeg tro Haukland rådes til å legge ned sin influencer-karriere, og kanskje komme med en offentlig uttalelse, slik MM gjorde i sin tid. Der hun tar avstand fra tidligere livsstil og dumme valg, og ber om tilgivelse fra dem som følte seg støtt av hennes handlinger. Nå er ikke Marius kongelig, så kongehuset har egentlig ingenting med Nora å gjøre. 9
Drizzt Skrevet 17. februar 2023 #33387 Skrevet 17. februar 2023 IreneV skrev (17 minutter siden): De gjør nok best i å ikke kommentere dette. Blir det forlovelse, så vil jeg tro Haukland rådes til å legge ned sin influencer-karriere, og kanskje komme med en offentlig uttalelse, slik MM gjorde i sin tid. Der hun tar avstand fra tidligere livsstil og dumme valg, og ber om tilgivelse fra dem som følte seg støtt av hennes handlinger. Er det ikke bedre å la være å gjøre dumme ting og dermed slippe å beklage seg for noe som helst senere? Herregud for noen ''rollemodeller'' dagens unge jenter har ... 8
Gjest IreneV Skrevet 17. februar 2023 #33388 Skrevet 17. februar 2023 (endret) Honey Dew skrev (4 minutter siden): Nå er ikke Marius kongelig, så kongehuset har egentlig ingenting med Nora å gjøre. Tar Se og Hør feil da? Jeg gikk ut fra deres kommentar: "Det styrker den offentlige interessen at hun har flyttet inn på Skaugum hvor også kronprinsparet har offisiell adresse. Denne tilknytningen til Norges mest offentlige familie har selvstendig betydning." Vil jo tro de råder henne internt, hvis det blir giftemål? https://www.seher.no/kjendis/derfor-publiserer-vi/78513095 Endret 17. februar 2023 av IreneV
Drizzt Skrevet 17. februar 2023 #33389 Skrevet 17. februar 2023 J.. skrev (15 minutter siden): MM skal bli Norges dronning en dag,Nora blir aldri annet enn Marius sin kjæreste (evt kone),da han ikke har og aldri kommer til å få noen tittel.. Men hun blir dronningens og kongens svigerdatter (skulle de gifte seg). Durek blekner i forhold til skandale om narkotikabruk. 4 2
Drizzt Skrevet 17. februar 2023 #33390 Skrevet 17. februar 2023 IreneV skrev (Akkurat nå): Tar Se og Hør feil da? Jeg gikk ut fra deres kommentar: "Det styrker den offentlige interessen at hun har flyttet inn på Skaugum hvor også kronprinsparet har offisiell adresse. Denne tilknytningen til Norges mest offentlige familie har selvstendig betydning." Vil jo tro de råder henne internt, hvis det blir giftemål? Se og Hør tar ikke feil her, nei. Det er absolutt av offentlig interesse. 13 1
Honey Dew Skrevet 17. februar 2023 #33391 Skrevet 17. februar 2023 Ford3000 skrev (53 minutter siden): Godt det ikke bare var meg som tenkte på det da jeg hørte episoden... Dyrebeskyttelsen har alltid mengder med katter som venter på et riktig hjem. Hadde jeg skulle skaffet meg katt, hadde det blitt via Dyrebeskyttelsen. Men neida, SE måtte finne en katt med rett utseende, uten å møte oppdretter først. Altså, nettkjøp er en ting, jeg kjøper mye rart på nettet uten å se på det, men dyr er ikke en gjenstand, det er et levende vesen og da bør man møte oppdretter hvis man går for en spesiell type hund eller katt gitt det lar seg gjøre, eller ha god kontakt i forkant før man betaler dette mennesket. Det å kjøpe en katt på lik linje som man kjøper en veske på nett, det blir litt rart etter min mening... Ikke at noen spurte etter den såklart. Skam på oppdretteren som solgte katten il henne. 14
Gjest Finlay Skrevet 17. februar 2023 #33392 Skrevet 17. februar 2023 Kongehuset er naturligvis ikke forpliktet til å uttale seg om denne saken, hverken nå eller senere. Det kommer de heller aldri til å gjøre. Samtidig har Nora noe med kongehuset å gjøre pr i dag, enten man liker det eller ei. Hun er samboer med kronprinsessens sønn, og de planlegger å kjøpe felles bolig. "Et naturlig steg" uttalte Nora til media for et par dager. Hypotetisk, men likevel -HVIS forholdet varer, er det ikke utenkelig at det kommer barn etterhvert, vår neste dronnings barnebarn, og kongens bonus-barnebarn.
Honey Dew Skrevet 17. februar 2023 #33393 Skrevet 17. februar 2023 Drizzt skrev (4 minutter siden): Men hun blir dronningens og kongens svigerdatter (skulle de gifte seg). Durek blekner i forhold til skandale om narkotikabruk. Nei, hun blir ikke kongens svigerdatter. Det er ikke han som er faren til Marius. 5 1
Gjest IreneV Skrevet 17. februar 2023 #33394 Skrevet 17. februar 2023 Honey Dew skrev (1 minutt siden): Nei, hun blir ikke kongens svigerdatter. Det er ikke han som er faren til Marius. Hen tenker kanskje frem i tid her? En dag ganske så snart, så blir MM Dronning.
Honey Dew Skrevet 17. februar 2023 #33395 Skrevet 17. februar 2023 IreneV skrev (6 minutter siden): Tar Se og Hør feil da? Jeg gikk ut fra deres kommentar: "Det styrker den offentlige interessen at hun har flyttet inn på Skaugum hvor også kronprinsparet har offisiell adresse. Denne tilknytningen til Norges mest offentlige familie har selvstendig betydning." Vil jo tro de råder henne internt, hvis det blir giftemål? https://www.seher.no/kjendis/derfor-publiserer-vi/78513095 Hva Se og Hør skriver og hva som er virkeligheten er to vidt forskjellige ting. 1 1
Kinder Skrevet 17. februar 2023 #33396 Skrevet 17. februar 2023 Entern skrev (2 timer siden): Se og Hør har bedre moral enn NRK 😳 Ja, det hadde jeg aldri trodd skulle skje😂 Elsker at se og hør påpeker at dette er voksne kvinner, siden Sophie Elise gjerne bruker unnskyldningen om at hun bare er ei (lita) jente som prøver å finne seg selv, når hun får kritikk for noe. NRK er også med på å bygge oppunder narrativet om at Sophie Elise bare er ei ung jente, når de beskriver henne som den frekke storesøsteren du ikke viste at du trengte (før nå). I beste fall kan de beskrive henne som den gærne tanta du ikke viste at du trengte (og den tanta trenger du heller ikke nå). Så kudos til se&hør her👏 22 1 5
Missy1 Skrevet 17. februar 2023 #33397 Skrevet 17. februar 2023 kraftwerk skrev (31 minutter siden): Her er jeg uenig med deg. Alle får en litt forskjellig virkning av de forskjellige stoffene, og kokain er kjent som stimulerende og fremmer eufori - og man flykter fra andre følelser. Kokain er også kjent for å gjøre en svært aggressiv og sint, når man først har brukt det en stund. Derav utrykket "kolasint" Hvis du hinter om Cannabis så må jeg også si meg litt uenig med deg, det er ikke slik at man gir mer faen når man inntar det. Cannabis virker på flere reseptorer i hjernen, som faktisk gjør at man kan bli mer sensitiv og følsom - derav får mange angst og sosial angst av Cannabis med ett høyt innhold av THC. Kjemiske rusmidler er de rusmidlene man faktisk "gir faen" på, siden konsekvenstenkning kan utebli, man blir impulsiv og undertrykker andre følelser, som empati. Tror aldri jeg har møtt noen som har røyker Cannabis som f.eks er aggressiv, stjeler biler og er voldelig - det skjer derimot når man inntar disse andre stoffene. Alkohol er et godt eksempel på rusmiddel som gjør at en gir faen 3 1
Gjest IreneV Skrevet 17. februar 2023 #33398 Skrevet 17. februar 2023 Honey Dew skrev (1 minutt siden): Hva Se og Hør skriver og hva som er virkeligheten er to vidt forskjellige ting. Ok. Takk for informasjonen. Jeg er dessverre ikke en ekspert på dette, så takker for at du deler.
J.. Skrevet 17. februar 2023 #33399 Skrevet 17. februar 2023 (endret) elskermenn skrev (55 minutter siden): Han hang jo med SE i 2018 2019 Han er også blogger/YouTuber,så ikke så rart de var i samme omgangskrets. Hun er ikke akkurat typen han vanligvis omgåes i privat sammenheng. Endret 17. februar 2023 av J.. 2 1
J.. Skrevet 17. februar 2023 #33400 Skrevet 17. februar 2023 Kinder skrev (1 minutt siden): Ja, det hadde jeg aldri trodd skulle skje😂 Elsker at se og hør påpeker at dette er voksne kvinner, siden Sophie Elise gjerne bruker unnskyldningen om at hun bare er ei (lita) jente som prøver å finne seg selv, når hun får kritikk for noe. NRK er også med på å bygge oppunder narrativet om at Sophie Elise bare er ei ung jente, når de beskriver henne som den frekke storesøsteren du ikke viste at du trengte (før nå). I beste fall kan de beskrive henne som den gærne tanta du ikke viste at du trengte (og den tanta trenger du heller ikke nå). Så kudos til se&hør her👏 Hjelper heller ikke at så mange andre også konsekvent omtaler henne som "jente". Må man være en Amasone kvinne på 180 og 100+ kg for å bli oppfattet som kvinne,sånn satt på spissen? Å være lav/slank har jo lite å si på alderen din,man er fortsatt x år gammel. 18 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå