Silva Pluvialis Skrevet 16. februar 2023 #33241 Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (2 timer siden): Herregud for noe komplett idiotisk søppel 🥴🤪 Jepp, og dette sponses av statskanalen? Nå må NRK få øynene opp 5
Entern Skrevet 16. februar 2023 #33242 Skrevet 16. februar 2023 Sprite skrev (38 minutter siden): Jeg respekterte NRK en gang i tiden. så på NRK som en sånn eldre mann man skal respektere som gjerne er krigsveteran osv.. Ikke nå lengre NRK er ikke lenger en ærverdig gammel mann, mer en ekkel gammel mann som går rundt på bar og roper «noen som vil ha en sugardaddy???»🐷 21 2 2
elskersommer Skrevet 16. februar 2023 #33243 Skrevet 16. februar 2023 Carrie_S skrev (1 time siden): Men, igjen: hun har mange utenlandske følgere også, så det regnestykket er ikke fullt så enkelt. Da får du nesten gå igjennom hennes følgere og luke ut de utenlandske.. da får du det riktig 1
elskersommer Skrevet 16. februar 2023 #33244 Skrevet 16. februar 2023 avsbdnf skrev (3 minutter siden): Dette er ikke nå?
Loboto Skrevet 16. februar 2023 #33245 Skrevet 16. februar 2023 avsbdnf skrev (29 minutter siden): Man hadde jo nylig en stor sak om en tropp soldater i garden som ble dimmitert etter å ha innrømmet bruk av narkotika. Kan det være at noen i kongefamilien selger narkotika ettersom det er så mange narkotikasaker med tilknytning slottet? Først når SE ble veninne med noen fra tilknytning kongefamilien så dukket det opp kokain på bildene. Kanskje Durek eller Marius selger. Jeg håper dette er en form for humor. For rot i virkeligheten har det ikke 3
Entern Skrevet 16. februar 2023 #33246 Skrevet 16. februar 2023 Tvillingsjel skrev (3 minutter siden): Jepp, og dette sponses av statskanalen? Nå må NRK få øynene opp Ja det er helt latterlig 🤪 2
J.. Skrevet 16. februar 2023 #33247 Skrevet 16. februar 2023 (endret) elskersommer skrev (2 minutter siden): Dette er ikke nå? Det er fake. SE har hatt privat profil siden i vår,det hadde ikke stått "follow" på et bilde om vedkommende følgte henne/posten er ikke synlig for andre enn følgere.. Og SE har skjult likes.. Endret 16. februar 2023 av J.. 4
avsbdnf Skrevet 16. februar 2023 #33248 Skrevet 16. februar 2023 elskersommer skrev (2 minutter siden): Dette er ikke nå? Det er bare satire 1
Gjest NordreSving Skrevet 16. februar 2023 #33249 Skrevet 16. februar 2023 pop up bruker skrev (7 minutter siden): Ironisk at fimaer som Rema 1000, Lyco og Cubus vurderer samarbeidet, mens NRK bare kjører på uten å se kritikken engang. Det er forskjellen på en kommersiell aktør og en lisensfinansiert aktør. Mens førstnevnte er avhengig av omdømmet og publikum for å overleve, trenger ikke NRK å forholde seg til det.
lurker Skrevet 16. februar 2023 #33250 Skrevet 16. februar 2023 57 minutter siden, SVK said: Skulle tro matbutikkene ønsket en mer barnevennlig selger av godteri enn Sophie Elise. Har mer forståelse for at hun selger drikkespill. Ja, har Rema 1000 forstått de seksuelle undertonene i navnet Candygirl mon tro? Pinlig om de ikke har det, og pinlig om de har det, men syntes det har vært fett,. 12
Entern Skrevet 16. februar 2023 #33251 Skrevet 16. februar 2023 NordreSving skrev (3 minutter siden): Det er forskjellen på en kommersiell aktør og en lisensfinansiert aktør. Mens førstnevnte er avhengig av omdømmet og publikum for å overleve, trenger ikke NRK å forholde seg til det. Korrekt. Samtidig er det helt absurd at Rema 1000 og Cubus fremstår mer moralsk oppegående enn NRK 😵 23
J.. Skrevet 16. februar 2023 #33252 Skrevet 16. februar 2023 https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/5BRz5X/dette-har-alltid-vaert-uutholdelig 4
Gjest NordreSving Skrevet 16. februar 2023 #33253 Skrevet 16. februar 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Korrekt. Samtidig er det helt absurd at Rema 1000 og Cubus fremstår mer moralsk oppegående enn NRK 😵 Ja, det er nesten ikke til å tro. Og likevel, her er vi nå.
Populært innlegg lurker Skrevet 16. februar 2023 Populært innlegg #33254 Skrevet 16. februar 2023 Veldig på siden av saken, men jeg blir forbanna hver gang NRK sier at de trenger profiler utenfra for å nå unge kvinner. De har vært notorisk dårlige på å utvikle de talentene de har hatt. Jeg husker Harald Eia snakket om det når Ida Fladen var gjest i Big 5. Hun hadde stor suksess med Prosjekt Perfekt på NRK, likevel fikk hun ikke tilbud om noe mer der. Ramona Kåss Furuseth hadde jo også stor suksess med sin serie om psykisk helse, jeg kan ikke huske at hun har jobbet med flere tv-serier etter det. Det finnes sikkert mange flere eksempler enn disse. Satsingen på unge kvinner i P3 har også virket laber de siste 5-10 årene. 52 1 6
Cancelled Skrevet 16. februar 2023 #33255 Skrevet 16. februar 2023 Brått er våren på vei og da får vi vårkåte Snortfie overalt igjen med pupper og rumpe i full blomst. Jeg spår at hun kommer til å ligge naken på en stokk, flytende nedover i en elv og dette blir postet på Instagram med caption: "Denne lille jenta er kåt og klar for Viggo Kristiansen" Så kommer halve bransjen, de nye bestissene hennes og alle konefrisyrene som skal alltid forsvare henne, til å beskylde alle andre for å mobbe, hetse og plage stakkars lille Snortfie - fordi ord og handlinger skal ikke ha konsekvenser lenger, for da er det woke og cancel culture. Jeg sier det, om hun ikke blir pælma ut av rampelyset snart, så får vi kontroverser på det nivået og verre etterhvert. 20 1
Blærgh Skrevet 16. februar 2023 #33256 Skrevet 16. februar 2023 lurker skrev (5 minutter siden): Veldig på siden av saken, men jeg blir forbanna hver gang NRK sier at de trenger profiler utenfra for å nå unge kvinner. De har vært notorisk dårlige på å utvikle de talentene de har hatt. Jeg husker Harald Eia snakket om det når Ida Fladen var gjest i Big 5. Hun hadde stor suksess med Prosjekt Perfekt på NRK, likevel fikk hun ikke tilbud om noe mer der. Ramona Kåss Furuseth hadde jo også stor suksess med sin serie om psykisk helse, jeg kan ikke huske at hun har jobbet med flere tv-serier etter det. Det finnes sikkert mange flere eksempler enn disse. Satsingen på unge kvinner i P3 har også virket laber de siste 5-10 årene. Wow, dette har du så innmari rett i!! 👏 To veldig gode eksempler. De er vel ikke "unge" nok eller noe. 17
elskersommer Skrevet 16. februar 2023 #33257 Skrevet 16. februar 2023 avsbdnf skrev (21 minutter siden): Det er bare satire Begynte og lure
shorty Skrevet 16. februar 2023 #33258 Skrevet 16. februar 2023 SE har mistet 2000 følgere på instagram siden det med bildet med posen. Så det er helt tydelig at mange også tar avstand. Anbefaler andre å også unfollowe henne, og ikke kjøpe hennes produkter eller produkter via henne. 35 3 3
Silva Pluvialis Skrevet 16. februar 2023 #33259 Skrevet 16. februar 2023 Jeg har avfulgt SE nå og anbefaler alle å gjøre det. Jeg har vært en "passiv" følger, dvs verken sett innleggene, kjøpt produkter eller blitt påvirket . Jeg er aldri på IG og ser ikke hva SE eller andre "påvirkere" legger ut. Bryr meg svært lite om det presset de fronter knyttet til utseende eller andre ting. Det er totalt hjernedødt og uinteressant. Men har nå avfulgt alle norske "kjendiser". Eneste jeg følger er familie, venner og noen utenlandske skuespillere. Anbefales . Skal jeg følge noen heretter er det fordi de har substans og fronter noe av relevans for mennesker og samfunn. Jeg gidder ikke å sponse ræl, når jeg likevel aldri ser hva de legger ut. 36 3 7
Gjest IreneV Skrevet 16. februar 2023 #33260 Skrevet 16. februar 2023 lurker skrev (29 minutter siden): Veldig på siden av saken, men jeg blir forbanna hver gang NRK sier at de trenger profiler utenfra for å nå unge kvinner. De har vært notorisk dårlige på å utvikle de talentene de har hatt. Jeg husker Harald Eia snakket om det når Ida Fladen var gjest i Big 5. Hun hadde stor suksess med Prosjekt Perfekt på NRK, likevel fikk hun ikke tilbud om noe mer der. Ramona Kåss Furuseth hadde jo også stor suksess med sin serie om psykisk helse, jeg kan ikke huske at hun har jobbet med flere tv-serier etter det. Det finnes sikkert mange flere eksempler enn disse. Satsingen på unge kvinner i P3 har også virket laber de siste 5-10 årene. Dette er ikke på siden av saken synes jeg, men on point! Dette burde noen skrive en kronikk om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå