Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Just now, IreneV said:

Ikke vi kvinner. Vi burde nok heller ikke ha stemmerett.

Om en ikke ønsker å være i en mediestorm rundt bruk av narkotika og posting av bilder om det, så er det jo heldigvis en enkel løsning: Ikke bruk narkotika, og post for all del ikke bilder av det.

Merkelig hvordan noen tror at å gi noen en offerrolle gjør saken bedre.

• Liker 20
Skrevet (endret)
IreneV skrev (4 minutter siden):

Og hennes like. Står for det ja. De påvirker unge jenter, direkte, og fører til økning av spiseforstyrrelser. Hvorfor tror du hun fikk Gullbarbie?

Du sa det skyldtes SE (helt konkret henne),men klarer ikke bevise det.

Jeg TROR fint lite om saken,men jeg VET der imot at hun "vant" GB for å være et rævva forbilde på grunn av all idiotien hun har holdt på med de siste årene,ikke utelukkende på grunn av utseende eller kroppsfasong.

Nå er jeg faktisk vanvittig lei den nedlatende tonen din.

Du prøver å dumme andre ned for å få frem poengene dine,men det eneste som skjer er at poenget blir borte i eget flåseri.

Hvis noen vil fortelle meg hvordan man kan ignorere brukere,fortell gjerne.

Endret av J..
  • Liker 6
Skrevet
Zenhouse skrev (3 minutter siden):

Og der kom Iselin Guttormsen på banen, hun synes synd på jentene som står i stormen. 
Kvinner, Guttormsen, de er kvinner! 

Forundrer meg ikke om Guttormsen bruker kjønnet. Hva om det var feks Joakim Kleven, hva da? (Tror forøvrig han har bedre vett …)

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Det blir som om Lindsay Lohan i sin værste periode med narkotika-misbruk skulle blitt utnevnt av staten som et offentlig forbilde for unge jenter.

• Liker 36
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
avsbdnf skrev (3 minutter siden):

Det blir som om Lindsay Lohan i sin værste periode med narkotika-misbruk skulle blitt utnevnt av staten som et offentlig forbilde for unge jenter.

.... SE har jo ikke blitt utnevnt som et forbilde nå? Det er et utrolig dårlig eksempel du kommer med. Problemet er at SE er utnevnt som et forbilde av NRK og i etterkant publiserer dette bildet hvor NRK ikke ønsker å delta i debatten om hun fortsatt skal promoteres som et forbilde av NRK. 

Skrevet
Sitat

- Vær snill alltid, selv om man er uenig. Jeg får vondt av jentene som står i stormen nå. Jeg synes det er en ukultur i samfunnet at vi er så skadefryd og slenger oss på hetsen. Vi kan være uenige om ting og tang men jeg liker ikke den trenden med at det er kult å være stygg mot andre, sier Guttormsen

Har SE egentlig blitt hetset?? Hvor har noen vært stygge mot henne? Folk er kritiske og vil at NRK skal kutte alle bånd, men hva har det med skadefryd å gjøre? 
Selvfølgelig blir mobbe-kortet dratt opp med en gang noen er kritiske til det SE driver med. Slår aldri feil. 

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Othelia08 skrev (1 minutt siden):

Har SE egentlig blitt hetset?? Hvor har noen vært stygge mot henne? Folk er kritiske og vil at NRK skal kutte alle bånd, men hva har det med skadefryd å gjøre? 
Selvfølgelig blir mobbe-kortet dratt opp med en gang noen er kritiske til det SE driver med. Slår aldri feil. 

Her speiler hun jo bare seg selv/M.Hansen-saken,i SE/NRK-saken..

"Vet hvor fælt det er å bli hengt ut slik🥺.."

• Liker 14
Skrevet (endret)
ATLAS6 skrev (5 minutter siden):

.... SE har jo ikke blitt utnevnt som et forbilde nå? Det er et utrolig dårlig eksempel du kommer med. Problemet er at SE er utnevnt som et forbilde av NRK og i etterkant publiserer dette bildet hvor NRK ikke ønsker å delta i debatten om hun fortsatt skal promoteres som et forbilde av NRK. 

image.png.422c5896a4a0326ae8b9002d7b44cc65.png

Og hvem jobber hun for?
Den Norske stat.

Endret av avsbdnf
  • Liker 15
  • Hjerte 1
Skrevet
avsbdnf skrev (Akkurat nå):

Spoiler

Ja, hva er poenget ditt? Hun har jo ikke fått stempelet "forbilde" i dag akkurat. Poenget ditt i ditt eksempel er at hun er utnevnt som forbilde nå mens denne saken pågår, og det stemmer ikke. 

Skrevet
avsbdnf skrev (2 minutter siden):

Er ikke den boken veldig gammel? Vet at det ikke er et fotografi av henne, men det ligner en 40-år gammel kvinne.. 

• Liker 2
Skrevet
Jayne skrev (1 minutt siden):

Er ikke den boken veldig gammel? Vet at det ikke er et fotografi av henne, men det ligner en 40-år gammel kvinne.. 

ja den er gammel, nå ligner hun mer en 50-åring :D 

• Liker 6
Skrevet
ATLAS6 skrev (2 minutter siden):

Ja, hva er poenget ditt? Hun har jo ikke fått stempelet "forbilde" i dag akkurat. Poenget ditt i ditt eksempel er at hun er utnevnt som forbilde nå mens denne saken pågår, og det stemmer ikke. 

Poenget mitt er at hun brukes av Nrk (Statskanalen) fordi hun visstnok skal være et "forbilde" for unge jenter. Det er jo alle influencere. Det ligger jo tilogmed i navnet influencer. Du påvirker ditt publikum med dine holdninger og meninger.
Hva er dine holdninger og meninger?

Jo at livet blir bedre når man er narkoman

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

jeg fikk ikke til å legge inn link... Men dette var som vanlig en treffende tekst 😅

Screenshot_20230215_202449_Facebook.jpg

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Poenget mitt er at hun brukes av Nrk (Statskanalen) fordi hun visstnok skal være et "forbilde" for unge jenter. Det er jo alle influencere. Det ligger jo tilogmed i navnet influencer. Du påvirker ditt publikum med dine holdninger og meninger.
Hva er dine holdninger og meninger?

Jo at livet blir bedre når man er narkoman

Folk må seriøst begynne å lese hva andre og hva de selv skriver før de legger ut innlegg og kommenterer på andres. 

Vi er helt enige i at SE er et dårlig forbilde. Jeg er uenig i ditt eksempel fordi SE ikke har blitt utnevnt som forbilde under dette bildekaoset. 

avsbdnf skrev (15 minutter siden):

Dette er jo feil. SE er ikke utnevnt et forbilde nå / i dag / denne uken. Hun har vært utnevnt som et forbilde for mange år siden, og har en podcast i NRK hvor promoteringen fortsatt er at SE er et forbilde. Problemet er at NRK ikke vil delta i debatten av å ta bort stempelet som forbilde. 

(Å insinuere at jeg mener livet er bedre som narkomann er så hinsides at du burde skamme deg. Du er rapportert)

Skrevet

Jeg spurte mine jenter på 13 og 15 om de følger SE noen steder, det gjorde de heldigvis ikke. Å jeg sa at det skal dere heller ikke begynne med. Tenk på alle unger jenter som følger denne jenta og ser opp til henne. SE burde skamme seg. Sammen med venninna som sikkert er å se på slottsmiddager snart. Å NRK er en stor skam som tillater dette. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
Skrevet
ATLAS6 skrev (Akkurat nå):

Folk må seriøst begynne å lese hva andre og hva de selv skriver før de legger ut innlegg og kommenterer på andres. 

Vi er helt enige i at SE er et dårlig forbilde. Jeg er uenig i ditt eksempel fordi SE ikke har blitt utnevnt som forbilde under dette bildekaoset. 

Dette er jo feil. SE er ikke utnevnt et forbilde nå / i dag / denne uken. Hun har vært utnevnt som et forbilde for mange år siden, og har en podcast i NRK hvor promoteringen fortsatt er at SE er et forbilde. Problemet er at NRK ikke vil delta i debatten av å ta bort stempelet som forbilde. 

(Å insinuere at jeg mener livet er bedre som narkomann er så hinsides at du burde skamme deg. Du er rapportert)

Om Jonas Gahr Støre begår en voldtekt etter han er utnevnt som Statsminister, skal han da beskyttes fordi "han ble jo ikke statsminister samme uke som han voldtok noen".

Herregud for et åndsvakt argument. I så tilfelle hadde han selvfølgelig mistet den tittelen på flekken, og staten hadde avsluttet hans arbeidsforhold.

• Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Om Jonas Gahr Støre begår en voldtekt etter han er utnevnt som Statsminister, skal han da beskyttes fordi "han ble jo ikke statsminister samme uke som han voldtok noen".

Herregud for et åndsvakt argument. I så tilfelle hadde han selvfølgelig mistet den tittelen på flekken, og staten hadde avsluttet hans arbeidsforhold.

Det går faktisk ikke an å diskutere med noen hvis du ikke er overhode interessert i å lese hva de andre skriver. Eksemplet ditt henger derfor ikke på greip. Du er velkommen til å forsøke igjen når du har lest kommentaren min og ditt første innlegg som jeg kommenterte på. 

Skrevet
ATLAS6 skrev (Akkurat nå):

Det går faktisk ikke an å diskutere med noen hvis du ikke er overhode interessert i å lese hva de andre skriver. Eksemplet ditt henger derfor ikke på greip. Du er velkommen til å forsøke igjen når du har lest kommentaren min og ditt første innlegg som jeg kommenterte på. 

haha, typisk "Jeg har ikke noe godt motsvar" svada. I rest my case.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
avsbdnf skrev (1 minutt siden):

haha, typisk "Jeg har ikke noe godt motsvar" svada. I rest my case.

Nei, jeg har masse motargumenter, men da må du faktisk svare på hva jeg spør deg om og lese mine svar. Det gjør ikke du og kommer bare med masse rare svar som ditt siste eksemplet som ikke henger på greip. Derfor går det ikke an å svare på det. Jeg gir deg derfor en sjanse til å forsøke å forklare deg på nytt med et brukbart argument som faktisk lager fornuft, men du velger vel igjen å ikke lese denne kommentaren før du kaster deg over tastaturet fordi det er det som passer din diskusjonsstil best. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...