Wednesday Addams Skrevet 15. februar 2023 #32801 Del Skrevet 15. februar 2023 Just now, J.. said: Etikk-ansvarlig sa på Dax18 at SE ikke ville uttale seg og ikke ville at hennes forklaring skulle gjengis til media,men at den var god nok for NRK. Altså,lol. Gud bedre.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 15. februar 2023 #32802 Del Skrevet 15. februar 2023 ATLAS6 skrev (3 minutter siden): Det er det du kommenterer på. Hvordan skal man tolke at det ikke gjelder bildet? Er enig i at hun ikke er det beste forbildet og bidrar til enorm kroppspress, men man gir ikke andre skylden for andres dødsfall uansett. Å mene at SE står bak disse dødsfallene er så idiotisk at jeg har ikke ord. Du har tydeligvis ikke fulgt med i timen. Du må lese deg opp om kroppspress og ringvirkningene av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. februar 2023 #32803 Del Skrevet 15. februar 2023 Vixella skrev (1 minutt siden): Jeg kommer til å følge med på det kommentarfeltet der. Det blir spennende å se hva slags forsvar hardcore fans av Sophie Elise har å komme med. Enkelte ting blir kanskje for vanskelig å skulle forsvare. Spent på hva Kong Halvor har å kommentere der,han har jo hatt mye på hjerte de siste 3 dagene,haha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. februar 2023 #32804 Del Skrevet 15. februar 2023 IreneV skrev (Akkurat nå): Du har tydeligvis ikke fulgt med i timen. Du må lese deg opp om kroppspress og ringvirkningene av det. Du undergraver poenget ditt ved å snakke ned til andre slik.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 15. februar 2023 #32805 Del Skrevet 15. februar 2023 Just now, J.. said: Spent på hva Kong Halvor har å kommentere der,han har jo hatt mye på hjerte de siste 3 dagene,haha. Jeg leste litt for fort og i hodet mitt ble det "Kong Harald". Lurte virkelig på hva det var jeg hadde gått glipp av. Blir riktig så spennende, ja. Jeg har popcornet klart jeg. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 15. februar 2023 #32806 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) ATLAS6 skrev (7 minutter siden): Det er det du kommenterer på. Hvordan skal man tolke at det ikke gjelder bildet? Er enig i at hun ikke er det beste forbildet og bidrar til enorm kroppspress, men man gir ikke andre skylden for andres dødsfall uansett. Å mene at SE står bak disse dødsfallene er så idiotisk at jeg har ikke ord. Skjønner du ikke hvor respektløst det er med et sånt bilde, rett etter to slike dødsfall, når du er hyret inn av NRK for å nå nettopp den målgruppen de var i? Endret 15. februar 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 15. februar 2023 #32807 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Feilpost. Endret 15. februar 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 15. februar 2023 #32808 Del Skrevet 15. februar 2023 Fjugur skrev (11 minutter siden): Nrk-fyr blir intervjuet på Dagsrevyen, får spørsmålet: Er dette en god sak for Nrk? Nei, vi skulle gjerne vært foruten, det er jeg sikker på at SE også ville vært.. SE er nok strålende fornøyd med all denne omtalen og blesten dette gir… at NRK kan være SÅ naive… argghhhhh! De får bare spenne fast setebeltene! Det er ikke akkurat lenge siden mediasaken med Lustrabadet - og hun har vært hos dem i under et halvt år. Da lyktes de heller ikke i å få noe svar fra profilen sin. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 15. februar 2023 #32809 Del Skrevet 15. februar 2023 Felis skrev (5 timer siden): Jeg foreslår at du puster med magen og leser det første innlegget mitt en gang til. I det innlegget drar JEG paralleller til andre mediehus. Klokka 9 i dag tidlig var det antallet klager hovedoppslag, eller stort oppslag, hos de fleste andre aviser, mens det ikke ble nevnt et ord om saken hos NRK. Da argumenterte du at saken var tatt opp i NRK nyheter og på radio(?). Men det var altså, på det tidspunktet, ikke tatt opp på nettavisen deres... Jeg står ved at NRKs dekning av saken er av langt lavere intensitet og grundighet enn andre kanaler, som ikke har binding til Sophie Elise og ikke får 6 milliarder av statskassa. De ønsker åpenbart at saken skal dø ut. Å ikke melde nyheter er også en form for nyhetsformidling. Hva du mener om NRKs dekning kontra andre mediehus vet jeg ingenting om. Jeg har spurt, og du svarer ikke. Og det er jo synd, for det var hele essensen i innlegget mitt. Innlegget du altså svarte på... Du virker mest interessert i å irettesette meg, og det er synd, for diskusjonen blir ca en milliard ganger morsommere hvis du holder deg til sak og ikke person. Seriøst, påstår du virkelig at jeg har gått på person? Jeg foreslår du leser mine kommentarer på dine innlegg igjen. Det å påpeke at saken har blitt tatt opp i en kanal du påstår driver sensur er å diskutere sak. Det samme kan sies om å vise til at det er forskjell på omtale av en sak i Dagsrevyen og behandling av en sak i Kringkastingsrådet. Forøvrig, kanalen du påstår driver sensur hadde tok opp saken både i Dagsnytt 18 og Dagsrevyen. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koktreke Skrevet 15. februar 2023 #32810 Del Skrevet 15. februar 2023 Vixella skrev (6 minutter siden): Jeg kommer til å følge med på det kommentarfeltet der. Det blir spennende å se hva slags forsvar hardcore fans av Sophie Elise har å komme med. Enkelte ting blir kanskje for vanskelig å skulle forsvare. Det er nesten så jeg må krype til korset å lage meg en Instagram-konto for dette 🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 15. februar 2023 #32811 Del Skrevet 15. februar 2023 IreneV skrev (2 minutter siden): Du har tydeligvis ikke fulgt med i timen. Du må lese deg opp om kroppspress og ringvirkningene av det. Her må du faktisk rulle inn. SE har et ansvar for å bidra positivt i kampen mot kroppspress som et godt forbilde for målgruppen sin. SE har ikke et personlig, eller firma ansvar, at noen dør som følge av spiseforstyrrelse eller en narkotikaoverdose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 15. februar 2023 #32812 Del Skrevet 15. februar 2023 IreneV skrev (4 minutter siden): Skjønner du ikke hvor respektløst det er med et sånt bilde, rett etter to slike dødsfall, når du er hyret inn av NRK for å nå nettopp den målgruppen de var i? Joda, som jeg har sagt mange ganger i tråden allerede. Jeg mener også at du ikke kan implisere at SE har skylden for disse tragiske dødsfallene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 15. februar 2023 #32813 Del Skrevet 15. februar 2023 ATLAS6 skrev (Akkurat nå): Her må du faktisk rulle inn. SE har et ansvar for å bidra positivt i kampen mot kroppspress som et godt forbilde for målgruppen sin. SE har ikke et personlig, eller firma ansvar, at noen dør som følge av spiseforstyrrelse eller en narkotikaoverdose. Hvorfor tror du Redd barna ga henne Årets Gullbarbie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 15. februar 2023 #32814 Del Skrevet 15. februar 2023 koktreke skrev (2 minutter siden): Det er nesten så jeg må krype til korset å lage meg en Instagram-konto for dette 🤪 Foreløpig kun folk som er enige med Kristin som har kommentert 🙏🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 15. februar 2023 #32815 Del Skrevet 15. februar 2023 IreneV skrev (1 minutt siden): Hvorfor tror du Redd barna ga henne Årets Gullbarbie? Jeg tror du seriøst må begynne å lese hva jeg faktisk skriver før du hamrer i vei på tastaturet. Pust med magen og prøv igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 15. februar 2023 #32816 Del Skrevet 15. februar 2023 2 minutter siden, koktreke said: Det er nesten så jeg må krype til korset å lage meg en Instagram-konto for dette 🤪 Ja, du går nesten glipp av århundrets drama, omtrent. Det er allerede noen som skriver om at Kristin driver med personangrep. Akk, ja.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 15. februar 2023 #32817 Del Skrevet 15. februar 2023 Just now, Ville91 said: Foreløpig kun folk som er enige med Kristin som har kommentert 🙏🏼 Var ei der som skrev "Hold deg til sakens kjerne, og dropp personangrepet er du snill" eller noe i den duren. Interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 15. februar 2023 #32818 Del Skrevet 15. februar 2023 ATLAS6 skrev (1 minutt siden): Joda, som jeg har sagt mange ganger i tråden allerede. Jeg mener også at du ikke kan implisere at SE har skylden for disse tragiske dødsfallene. Alvorlige spiseforstyrrelser hos unge jenter har økt kraftig siste årene. Forskning peker på influencere som SE AS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 15. februar 2023 #32819 Del Skrevet 15. februar 2023 ATLAS6 skrev (2 minutter siden): Jeg tror du seriøst må begynne å lese hva jeg faktisk skriver før du hamrer i vei på tastaturet. Pust med magen og prøv igjen. Hun har et moralsk ansvar. Og får jeg og andre det som vi vil, så vil hun også få et juridisk ansvar etterhvert. Det vil ikke bli lov å holde på slik hun gjør. Det dreper unge jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. februar 2023 #32820 Del Skrevet 15. februar 2023 IreneV skrev (3 minutter siden): Forskning peker på influencere som SE AS. Siden du presenterer dette som forskning og derfor fakta,er det bare å dokumentere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå