Glufseguri Skrevet 15. februar 2023 #32641 Del Skrevet 15. februar 2023 Veldig habil😏 (bildet er fra denne artikkelen) 32 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 15. februar 2023 #32642 Del Skrevet 15. februar 2023 Glufseguri skrev (2 minutter siden): Han er ikke et gram habil i denne saken siden de er venner på privaten. Profilbildet ditt 😶 12 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 15. februar 2023 #32643 Del Skrevet 15. februar 2023 IreneV skrev (56 minutter siden): Hva med å ansette en kvinne som kan vise til noe annet enn realitydeltagelser? Mange unge kvinnelige gründere å ta av, som er under 25 år og samtidig tar utdanning! Og det uten å utlevere privatlivet sitt på sosiale medier! Tenk at de finnes! Skulle ikke tro det. Kristin er nok for gammel. Hun er dessuten et menneske med innhold, etikk og moral. Det er ikke det NRK vil ha, 9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endre_Kone Skrevet 15. februar 2023 #32644 Del Skrevet 15. februar 2023 Kanskje ikke rart hun er litt høy på seg selv, som det sies. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 15. februar 2023 #32645 Del Skrevet 15. februar 2023 Glufseguri skrev (1 minutt siden): Veldig habil😏 (bildet er fra denne artikkelen) Ja nettopp! Men, det er nok ikke alle som leser den støtten som fra en venn, men som en redaktør. Det er riktignok poengtert at de er venner, og det er bra. Men jeg begynner å bli lei av at alt skal unnskyldes med at hun må tåle mye. Da tenker jeg at det er på tide å tenke seg om både en og to ganger før en legger ut noe, uttaler seg om noe osv.. Alle vet at en offentlig person blir ekstra nøye studert kontra naboen i etasjen over. 11 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 15. februar 2023 #32646 Del Skrevet 15. februar 2023 Bloom13 skrev (23 timer siden): Restauranter og barer får prikker på skjenkeløyvet fordi de bruker emojier av drinker for å promotere egen bedrift, bryggerier får konsekvenser hvis gjester tagger dem i bilder av at de har besøkt stedet, hvis det er et glass øl på bildet. Sophie Elise kan posere med ulovlige rusmidler og får likevel fortsette å jobbe i NRK, altså statskanalen, uten noe form for konsekvenser. Hva er det som skjer?? Enig. Jeg skjønner virkelig ikke at dette ikke får konsekvenser 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 15. februar 2023 #32647 Del Skrevet 15. februar 2023 Ebbeliten skrev (1 minutt siden): Kristin er nok for gammel. Hun er dessuten et menneske med innhold, etikk og moral. Det er ikke det NRK vil ha, Jeg synes hun er for gammel, med tanke på målgruppen. Ellers vet jeg ikke så mye om KG, annet enn at hun er det man vel kaller "realitykjendis". Og jeg er litt lei av dem, også de med innhold... Heier dog på at hun nå utleverer den råtne bransjen. Innovasjon Norge har presentert flere unge, kvinnelige gründere. Kanskje et program/podcast om kvinner under 30 som satser på noe annet enn tik tok og reality hadde vært noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. februar 2023 #32648 Del Skrevet 15. februar 2023 IreneV skrev (Akkurat nå): Ellers vet jeg ikke så mye om KG, annet enn at hun er det man vel kaller "realitykjendis". I bittelille Norge er jo tvkjendiser av ymse slag stort sett det vi har av "kjendiser",så.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 15. februar 2023 #32649 Del Skrevet 15. februar 2023 Bloom13 skrev (2 minutter siden): https://www.vg.no/rampelys/i/q1mxaz/sophie-elises-redaktoervenn-danby-choi-hun-skal-taale-mye Jeg blir så provosert når noen mener problemet er "cancel-kulturen", for å unnskylde at kjendiser fucker opp og blir tatt på fersken. Dette handler om mye mer enn å være woke. Den artikkelen skriker jo "stakkars Sophie, hun har det så vanskelig ". Enig med deg! Enhver arbeidstaker som ikke gjør jobben sin og som trår feil gang på gang, hadde det fått konsekvenser for. Det handler ikke om cancel- kultur, det handler om at folk må innrette seg etter eksisterende lover og regler. Hun velger et liv hvor hun lever på kanten av hva som er akseptert, og støtt og stadig «ramler» hun over grensen. Har ikke tall på hvor mange ganger hun har gjort dette og kommer seg unna hver gang ved å spille på «stakkars meg», «det var bare kødd» osv… Det hadde ikke funket sånn i et normalt arbeidsliv! Alt man gjør i livet får konsekvenser i en eller annen form, bare ikke for Sophie Elise ser det ut som. Og han Choi, hvis han er en ekte venn, burde heller ha uttrykt bekymring for rusbruken til venninnen sin og tilbudt henne hjelp fremfor å normalisere at advokater og andre også ruser seg. Det rettferdiggjør ikke at SE gjør det i all offentlighet for det! 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Burkababe Skrevet 15. februar 2023 #32650 Del Skrevet 15. februar 2023 9 minutter siden, Endre_Kone said: Kanskje ikke rart hun er litt høy på seg selv, som det sies. Hjelper med litt bruspulver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 15. februar 2023 #32651 Del Skrevet 15. februar 2023 Oida skrev (6 minutter siden): Hvor og når har jeg så uttalt meg om dekningen av saken i andre medier i forhold til NRK? Hvor har jeg dratt paralleller mellom VG, TV2, Nettavisen, Aftenposten og NRK? Absolutt ingen steder er svaret, om du skulle være i tvil. Jeg har sitert dine kommentarer om at NRK driver med sensur og ikke dekker denne saken. Jeg har vist til programmer, på NRK, hvor denne saken er omtalt. Jeg har ikke med et ord dratt andre mediers omtale av denne saken inn i mine kommentarer. Så jeg foreslår at du puster med magen selv om ikke alle er enig med deg i alt du skriver. Du vet, livet, og diskusjonen, blir ca en milliard morsommere om du ikke tillegger dine meningsmotstandere utsagn som ikke har rot i virkeligheten. Jeg foreslår at du puster med magen og leser det første innlegget mitt en gang til. I det innlegget drar JEG paralleller til andre mediehus. Klokka 9 i dag tidlig var det antallet klager hovedoppslag, eller stort oppslag, hos de fleste andre aviser, mens det ikke ble nevnt et ord om saken hos NRK. Da argumenterte du at saken var tatt opp i NRK nyheter og på radio(?). Men det var altså, på det tidspunktet, ikke tatt opp på nettavisen deres... Jeg står ved at NRKs dekning av saken er av langt lavere intensitet og grundighet enn andre kanaler, som ikke har binding til Sophie Elise og ikke får 6 milliarder av statskassa. De ønsker åpenbart at saken skal dø ut. Å ikke melde nyheter er også en form for nyhetsformidling. Hva du mener om NRKs dekning kontra andre mediehus vet jeg ingenting om. Jeg har spurt, og du svarer ikke. Og det er jo synd, for det var hele essensen i innlegget mitt. Innlegget du altså svarte på... Du virker mest interessert i å irettesette meg, og det er synd, for diskusjonen blir ca en milliard ganger morsommere hvis du holder deg til sak og ikke person. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 15. februar 2023 #32652 Del Skrevet 15. februar 2023 Spanky skrev (7 minutter siden): Ja nettopp! Men, det er nok ikke alle som leser den støtten som fra en venn, men som en redaktør. Det er riktignok poengtert at de er venner, og det er bra. Men jeg begynner å bli lei av at alt skal unnskyldes med at hun må tåle mye. Da tenker jeg at det er på tide å tenke seg om både en og to ganger før en legger ut noe, uttaler seg om noe osv.. Alle vet at en offentlig person blir ekstra nøye studert kontra naboen i etasjen over. Enig. Hun er sin egen merkevare, det har hun valgt og jobbet iherdig for i mange år. Da må hun tåle at folk har en mening om det hun sier og gjør, hun er ikke en stille forretningskvinne som urettferdig blir sett i kortene. Hun har også en plattform hvor hun når mange. Og denne bagatelliseringen av posens innhold; Vil vi virkelig ha et samfunn hvor det å posere med narkotika/ noe som absolutt tolkes som det er så normalt at man tar sefie med BFF’en og legger ut? 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 15. februar 2023 #32653 Del Skrevet 15. februar 2023 Burkababe skrev (5 minutter siden): Hjelper med litt bruspulver. Pulverheksa🙃 17 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyjenta Skrevet 15. februar 2023 #32654 Del Skrevet 15. februar 2023 Nå kaster folk seg på at man ikke «vet» hva som er i posen. så.. hva er det disse folka tror det er i posen? Hva er det man vanligvis eller uvanligvis har i en slik pose på fest? Kan seriøst ikke komme på noe og spør oppriktig. 25 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 15. februar 2023 #32655 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Jeg tror "folk" begynner å bli lei av alt dramaet rundt Sophie Elise nå, og det at det nå renner inn klager er en måte å si fra på. Hun blir hverken miljøaktivist, dyreverner, rakettforsker eller "liten og uskyldig offer" selv om media i årevis har skrevet om de fine klærne den nakne keiseren har på. Vi kan se og høre helt selv. Keiseren har ikke på klær!! Dette kommer til å blåse over, men dette vil nok lage en feit ripe i imaget (miljøforkjemper, dyreverner osv) Sophie Elise har tidligere gått under radaren hos de fleste - fordi de ikke følger med på hva hun EGENTLIG selger (tvilsomme råd om psykisk helse, kroppspress, fest, fyll, sex og drama + fast fashion og billigdritt-produkter) De aller fleste leser bare om henne i overskrifter i avisen - og der står det som regel at hun er urettferdig behandlet, mobbet, offer eller står for så mye fint. Nå er det nok flere som får opp øynene for at hun ikke er en liten søt miljøforkjemper allikevel. Hun er en voksen dame som det tilsynelatende ser ut som om er på en eller annen form for "kjøret". Endret 15. februar 2023 av Isild 44 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 15. februar 2023 #32656 Del Skrevet 15. februar 2023 IreneV skrev (1 time siden): Hva med å ansette en kvinne som kan vise til noe annet enn realitydeltagelser? Mange unge kvinnelige gründere å ta av, som er under 25 år og samtidig tar utdanning! Og det uten å utlevere privatlivet sitt på sosiale medier! Tenk at de finnes! Skulle ikke tro det. Nå snakket jeg om type influenser og da er KG den beste. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Othelia08 Skrevet 15. februar 2023 Populært innlegg #32657 Del Skrevet 15. februar 2023 Mener Danby at det er ok å ruse seg fordi advokater, politi og andre i høye stillinger også ruser seg? Jeg nekter å tro at de kjendisene vil ha legalisering fordi de bryr seg så sinnssykt mye om rusmisbrukere, dette handler om at de selv vil slippe unna med å ta seg en linje eller to på do. Vennene til lillebroren min på 14 år ser på kokain som noe eksklusivt og kult fordi det blir glamorisert og uskyldiggjort i media. De ser på det som noe rike folk og eliten driver med. Unge ser jo opp til dette. Jeg syns den utviklingen er skummel. 48 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 15. februar 2023 #32658 Del Skrevet 15. februar 2023 Honey Dew skrev (Akkurat nå): Nå snakket jeg om type influenser og da er KG den beste. Mulig. Men jeg ønsker at Nrk skal satse på andre enn kommersielle influencere for å nå målgruppen kvinner 15-30. jeg orker ikke mer av champagnedrikking og utlevering av privatliv i diverse studioer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 15. februar 2023 #32659 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Othelia08 skrev (4 minutter siden): Mener Danby at det er ok å ruse seg fordi advokater, politi og andre i høye stillinger også ruser seg? Jeg nekter å tro at de kjendisene vil ha legalisering fordi de bryr seg så sinnssykt mye om rusmisbrukere, dette handler om at de selv vil slippe unna med å ta seg en linje eller to på do. Vennene til lillebroren min på 14 år ser på kokain som noe eksklusivt og kult fordi det blir glamorisert og uskyldiggjort i media. De ser på det som noe rike folk og eliten driver med. Unge ser jo opp til dette. Jeg syns den utviklingen er skummel. Smuglet inn via tarmen på kvinner som er slaver for organiserte kriminelle. Eksklusivt. Endret 15. februar 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 15. februar 2023 #32660 Del Skrevet 15. februar 2023 Denne tråden ble plutselig morsom å følge. Cancel culture, lenge leve! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå