Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Isild skrev (3 timer siden):

Det er nok utseendemessig SE har Pamela som forbilde vil jeg tro. Forskjellen er at Pamela (med unntak av hårbleking og brystimplantater) hadde sitt naturlige utseende. SE har nok den type utseende som mal når hun utfører sine titalls operasjoner. Noe som er bare sykt. 

Hun blir på en måte en litt skremmende imitator. `Sophie Elise` er en slags avatar hun har modellert og øvd inn, og jeg tror nok hun selv håper den har blitt en Pamela. 

Ellers enig i at det var fint å se en usminket Pamela i 2023. Usminket og ærlig om at livet har vært mest dritt. Vi som er gamle nok til å huske hennes storhetstid trodde nok at hun var den heldigste kvinnen i verden (da var vi noen-og-tyve) - det var hun virkelig ikke. Håper hun får det godt videre i livet nå. 

Anderson fant ny mening med livet da hun fikk sine to sønner, og har vel også uttalt at det "reddet" henne. Hun fikk et annet fokus. Ser ut til at hun har gjort en meget god jobb også.

Endret av IreneV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lill :) skrev (45 minutter siden):

SE skjønner åpenbart ikke forskjellen på å kritiseres for x antall plastiske operasjoner når man er et forbilde og påvirker, og det å være «sexy» . «https://www.nettavisen.no/livsstil/sophie-elise-kaster-seg-inn-i-botox-debatten-far-stotte-av-playboy-modell/s/5-95-890574

Playboymodellen dro det mye brukte sjalusikortet. Hun mener altså at andre er sjalu på at Sophie Elise har tatt et titalls operasjoner for å bli "sexy" (ingen vet hvordan hun egentlig ville sett ut) 

Nei, ingen er veldig sjalu for at noen opererer seg til det ugjenkjennelige. Det er en helt annen debatt enn å være sjalu på at noen fra naturens side er sexy. 

• Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (Akkurat nå):

Playboymodellen dro det mye brukte sjalusikortet. Hun mener altså at andre er sjalu på at Sophie Elise har tatt et titalls operasjoner for å bli "sexy" (ingen vet hvordan hun egentlig ville sett ut) 

Nei, ingen er veldig sjalu for at noen opererer seg til det ugjenkjennelige. Det er en helt annen debatt enn å være sjalu på at noen fra naturens side er sexy. 

Å dra sjalusikortet er så fordummende for debatten om plastisk kirurgi. De aller fleste kunne sikkert hatt muligheten til en operasjon eller flere hvis de ønsket. De burde heller spørre seg hvorfor såpass mange kritiserer SE sine inngrep og operasjoner under helt andre premisser enn at det bunner i sjalusi. 

Personlig synes jeg den rumpa til SE ser helt forferdelig ut. Den passer overhodet ikke til kroppen, og den ser bare ut som en diger kladd. Hva er det å misunne?

Selv unngår jeg unødige operasjoner og inngrep som innebærer narkose. Det er faktisk ikke helt uten risiko. 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (17 minutter siden):

Det er vel ikke noe hemmelighet at mange i den bransjen anser plastisk kirurgi som et arbeidsverktøy, og klarer derfor ikke forstå hvorfor det kritiseres.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter og ser dokumentaren om PamelaAnderson nå. For ei skjønn, naturlig (bortsett fra boobsa)  vakker dame -med og UTEN sminke! Hun er jo helt nydelig på innsiden og utsiden. Hun og SE er milevis fra hverandre både mentalt sett og utseendemessig: naturlig skjønnhet og særtrekk i ansikt kan aldri fikses og kjøpes. Vi er alle forskjellige og man kan ikke operere seg til noen man ikke er. 

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missLynch skrev (25 minutter siden):

Sitter og ser dokumentaren om PamelaAnderson nå. For ei skjønn, naturlig (bortsett fra boobsa)  vakker dame -med og UTEN sminke! Hun er jo helt nydelig på innsiden og utsiden.

Trist at først i 2023,innser så mange at Pam er ei grepa dame.

Man kan være både vakker og ha mye å by på ellers.

Flott dame,SE når henne ikke til anklene engang.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missLynch skrev (1 time siden):

Sitter og ser dokumentaren om PamelaAnderson nå. For ei skjønn, naturlig (bortsett fra boobsa)  vakker dame -med og UTEN sminke! Hun er jo helt nydelig på innsiden og utsiden. Hun og SE er milevis fra hverandre både mentalt sett og utseendemessig: naturlig skjønnhet og særtrekk i ansikt kan aldri fikses og kjøpes. Vi er alle forskjellige og man kan ikke operere seg til noen man ikke er. 

Derfor kommer SE til å fortsette med å operere seg, om igjen og om igjen, fordi hun jakter på noe hun vil være - men som hun aldri kan bli. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rains of castamere
Isild skrev (4 timer siden):

Hjelpes, trodde folk ble ferdige med å dra sjalusikortet i senest 2012… Man kan være kritisk mot ting uten at man er sjalu. Det er helt vesentlig å kunne være det, faktisk! Gud bedre, blir så matt. 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (9 timer siden):

Sjalusi?? Ville ikke hatt kroppen eller livet hennes om jeg så fikk en billiard kroner 😅

Nettopp, det er et så håpløst argument at man blir provosert. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (12 timer siden):

SE skjønner åpenbart ikke forskjellen på å kritiseres for x antall plastiske operasjoner når man er et forbilde og påvirker, og det å være «sexy» . «https://www.nettavisen.no/livsstil/sophie-elise-kaster-seg-inn-i-botox-debatten-far-stotte-av-playboy-modell/s/5-95-890574

Nei det er håpløst. 
jeg reagerer på at SE mener at hun blir stemplet som «idiot» fordi om hun er sexy. En dum bimbo. Det er klart det utløser støtte  til henne fra mange. Og en må jo være enig i det, man trenger ikke være «dum» selv om man har store falske pupper og liker å flashe dem.  
Men det er jo nettopp det- jeg tviler på at de fleste her i tråden mener hun er bokstavelig talt dum, kritikken går jo heller på at hun er kynisk, kalkulerende, egosentrisk, farlig påvirker osv. Så dette er også en av de helt bevisste postene hennes- hun vet utmerket godt at det er det kritikken går i- ikke om hun er «idiot» eller ikke…. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (9 timer siden):

Derfor kommer SE til å fortsette med å operere seg, om igjen og om igjen, fordi hun jakter på noe hun vil være - men som hun aldri kan bli. 

Hun opererer seg helt unødvendig hver 6 mnd,  det har hun gjort i åresvis. Hun fortsetter med det så ikke tenk på det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djungelvrål skrev (38 minutter siden):

Hun opererer seg helt unødvendig hver 6 mnd,  det har hun gjort i åresvis. Hun fortsetter med det så ikke tenk på det. 

Hmmmm … Hva mener du? At jeg ikke burde kommentert innlegget til @missLynch? At jeg ikke skal si noe om hva jeg tenker om årsaken til for eksempel hennes og andres mange inngrep? At jeg ikke skal blande meg i diskusjonen? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fælt at disse får full firsprang i NRK 😳 Så burde jeg jo latt være å lytte, men måtte høre. I siste episode er det først en  15åring som ber om råd fra disse to rundt utestengelse. Derfra går det rett i hvor digg stygge gutter er å ligge med. Særlig nå som hun er så pen :flau:At disse sitter å rådgir sårbar ungdom, er jo hèlt bak mål. Så skal jeg selvfølgelig gå i meg selv og la være å gi de mer lytting 🙈🙌🥳

• Liker 29
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/2/2023 at 11:04 PM, Blueberrysmoothie said:

Ser i linken over at Senneset omtales som en meningssterk stemme i kampen mot skjønnhetsindustrien. Sist jeg så hun i et klipp fra noe blogg awards som nylig var så kjente jeg hun ikke igjen, trodde hun var en fillers og sminkedame fra paradise hotell!

Jeg følger ikke denne dama så vet ikke når endringen har skjedd, men at hun er motstander at skjønnhetsindustrien blir hvertfall feil når hun så tydelig er en del av det problemet ved å bli en av dem..

Sorry vet at denne tråden ikke handler om henne men.. Trist å se til og med voksne kvinner som er bevisste på problemet selv blir påvirket av de usunne influencerne og ender med å fronte samme ideal.. Det sier mye om hvor stor påvirkningskraften er!

Feil tråd, men allikevel.  

https://p3.no/dokumentar/tanker-fra-post-4/

Synes ikke det er greit å kritisere eller kommentere andres utseende, men Ingeborg Sennesets oppførsel og dobbeltmoral gjør at det blir nødvendig. 

Hun mottar kred (og tar gjerne imot) for å være en kritisk røst i debatten rundt skjønnhetstyranni. Men her snakker vi altså periodevis løsnegler og løsvipper, selftan og microblading. Filler i kinn, botox og ikke minst lip fillers som hun hevder å ha sluttet med. 

Poenget er, at Ingeborg Senneset beskrives som en meningssterk stemme i kampen mot skjønnhetsindustrien er helt himla absurd… og trist.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pust skrev (2 timer siden):

Hmmmm … Hva mener du? At jeg ikke burde kommentert innlegget til @missLynch? At jeg ikke skal si noe om hva jeg tenker om årsaken til for eksempel hennes og andres mange inngrep? At jeg ikke skal blande meg i diskusjonen? 

«Ikke tenk på det» er bare et ytrykk som er ironisk ment i denne sammenhengen. 😉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suzi85 skrev (3 minutter siden):

Feil tråd, men allikevel.  

https://p3.no/dokumentar/tanker-fra-post-4/

Synes ikke det er greit å kritisere eller kommentere andres utseende, men Ingeborg Sennesets oppførsel og dobbeltmoral gjør at det blir nødvendig. 

Hun mottar kred (og tar gjerne imot) for å være en kritisk røst i debatten rundt skjønnhetstyranni. Men her snakker vi altså periodevis løsnegler og løsvipper, selftan og microblading. Filler i kinn, botox og ikke minst lip fillers som hun hevder å ha sluttet med. 

Poenget er, at Ingeborg Senneset beskrives som en meningssterk stemme i kampen mot skjønnhetsindustrien er helt himla absurd… og trist.

Hun forandrer på utseendet månedlig,  hun ønsker at vi skal kommentere utseendet hennes.  Er derfor hun gjør det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (12 minutter siden):

Hun forandrer på utseendet månedlig,  hun ønsker at vi skal kommentere utseendet hennes.  Er derfor hun gjør det. 

Plastisk kirurgi kan også bli en avhengighet. SE har en historikk med å studere seg selv med lupe for å finne ting som kan fikses på, for eksempel tynt hår bak ørene. Hun fikserer på enkeltområder på kroppen, og streber etter hip dips, thigh gap og andre absurditeter som folk flest ikke en gang aner hva er - før hun snakker om det. Dette er sykelig, men hun nevner aldri denne lidelsen på den ellers så lange lista over diagnoser hun påberoper seg å ha. 

«Forbilde»

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexy kommer innenfra. Det har med selvtillit å gjøre og utstråling. Overdimensjonerte pupper og rumpe er ikke sexy.

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...