Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Hattifnatten skrev:

Noen som fikk med seg den foundationen hun reklamerte for på snap (tror jeg det var)? Den som var blanding av concealer og foundation? Skulle gjerne sjekket opp den litt nærmere :sjenert:. Ikke påvirkelig i det heeeele tatt :plystre:..

Tror det var denne :) Har lest at den er bra! https://www.coverbrands.no/conceal-perfect-2-in-1-foundation-concealer?gclid=CMCY6v2b2dICFV5lGQod8ZgKGw

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig i mot plastiske operasjoner, og synes det er synd at mange jenter velger å gjøre det fremfor å bare lære seg å bli glad i hvordan man selv ser ut. Men kjeveoperasjonen til SE synes jeg ikke hun bør få noe særlig tyn for. Det er en rutineoperasjon for kirurgene ved Ullevål, da veldig mange mennesker har et bittavvik. Jeg tok selv den operasjonen fordi jeg hadde kryssbitt og skjev kjeve, noe som gjorde at jeg slet tennene mine feil og sannsynligvis måtte byttet dem ut lenge før normalt. Hun hadde heller ikke fått operasjonen dekket om det kun var kosmetiske årsaker, dette er pga hun kan få større problemer med tenner og kjeve. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mm456 skrev:

Supert! Takk! 😊

2 timer siden, J.. skrev:

Jeg har ikke sett snappen,men jeg bruker en som er 3-i-1..

Max factor flawless all day..

Fondation,concealer å primer i en.. :)

Godt tips iallefall! Takk 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
48 minutter siden, lb skrev:

Jeg er veldig i mot plastiske operasjoner, og synes det er synd at mange jenter velger å gjøre det fremfor å bare lære seg å bli glad i hvordan man selv ser ut. Men kjeveoperasjonen til SE synes jeg ikke hun bør få noe særlig tyn for. Det er en rutineoperasjon for kirurgene ved Ullevål, da veldig mange mennesker har et bittavvik. Jeg tok selv den operasjonen fordi jeg hadde kryssbitt og skjev kjeve, noe som gjorde at jeg slet tennene mine feil og sannsynligvis måtte byttet dem ut lenge før normalt. Hun hadde heller ikke fått operasjonen dekket om det kun var kosmetiske årsaker, dette er pga hun kan få større problemer med tenner og kjeve. 

Hun har overbitt, noe som har blitt vurdert unødvendig å gjøre noe med (i følge hennes egne uttalelser i bloggen). Man kan regulere tenner og operere kjeve av skjønnhetsårsaker, det eneste som skjer er at egenandelen øker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, orfeus skrev:

Hun har overbitt, noe som har blitt vurdert unødvendig å gjøre noe med (i følge hennes egne uttalelser i bloggen). Man kan regulere tenner og operere kjeve av skjønnhetsårsaker, det eneste som skjer er at egenandelen øker.

Hun har vel kanskje selv ment at det ikke har vært nødvendig å gjøre noe med. Og ja, selvfølgelig KAN man velge å gjøre det av skjønnhetsårsaker, du dør ikke av skjeve tenner og underbitt/overbitt/hva enn, men de aller fleste ønsker et mest mulig optimalt bitt. Jeg mener bare at i denne situasjonen så har SE fått dette dekket, fordi Tannlegehøyskolen mener at hun er innenfor gruppen som skal få det dekt. Hadde dette vært en hvilken som helst annen person som valgte å gjøre det av samme årsaker, hadde ingen brydd seg. Dette er kun fordi hun har tatt andre operasjoner tidligere.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, lb skrev:

Min datter sliter også med kryssbitt. Det påvirker henne veldig hvordan hun må spise maten og hvordan hun snakker. Trist at hun ødelegger tennene på denne måten. Siden hun har en diagnose og må gjøre store tannfyllinger og lign under narkose, men reguleringstannlegen vil ikke være med på "opplegget", ikke om vi hadde lagt 100 tusen på bordet til han. 

Sykehuset stiller med anestesileger og det som trengs, men her setter altså reguleringstannlegen seg på bakbeina fordi hun må ligge ca 2 timer i narkose for at han kan få jobbe i fred og sette på regulering. Sist hun hadde tannbehandling i full narkose var hun i narkose i hvertfall 2,5 timer. Lurer på om vi skal bytte reguleringstannlege. Hun er kun 21 år og tyggeflaten blir helt ødelagt på den ene sida. 

Endret av Vikinggirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vikinggirl skrev:

Min datter sliter også med kryssbitt. Det påvirker henne veldig hvordan hun må spise maten og hvordan hun snakker. Trist at hun ødelegger tennene på denne måten. Siden hun har en diagnose og må gjøre store tannfyllinger og lign under narkose, men reguleringstannlegen vil ikke være med på "opplegget", ikke om vi hadde lagt 100 tusen på bordet til han. 

Sykehuset stiller med anestesileger og det som trengs, men her setter altså reguleringstannlegen seg på bakbeina fordi hun må ligge ca 2 timer i narkose for at han kan få jobbe i fred og sette på regulering. Sist hun hadde tannbehandling i full narkose var hun i narkose i hvertfall 2,5 timer. Lurer på om vi skal bytte reguleringstannlege. Hun er kun 21 år og tyggeflaten blir helt ødelagt på den ene sida. 

Det hørtes absolutt ikke noe ålreit ut!

Nå blir dette litt avsporing fra tråden, moderator må bare slette om det ikke passer seg. Hørt litt forskjellig om operasjon for kryssbitt, problemet mitt var at hele kjeven også var skjev, så uansett hvor lang tid jeg hadde regulering ville det ikke rettet opp noe annet enn et par skjeve tenner. Nå vet jeg ikke hvor i landet du holder til, men jeg gikk til SpesDent på Strømmen, utrolig flinke der! Lykke til uansett :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X

Hadde mine lepper blitt større og større uten at jeg hadde gjort noe hadde jeg blitt riktig så skremt. Og bestilt legetime asap, for det er da virkelig ikke normalt? Og om leppene hadde blitt permanent så svære etter noen runder med ikke-permanent fylling, så hadde jeg advart mot bruk av midlene + de som har utført dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE lyver så mye at hun selv virker til å tro på det. De leppene er alt annet enn naturlig. Det virker som løgn smitter i bloggmiljøet for herregud så mye toppbloggerene lyver. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har nødvendigvis ikke gjort noe med leppene, det ser mest ut som hun har overlina de noe kraftig. Akkurat som hennes forbilde Kylie Jenner gjør. Leppene ser jo ikke bra ut, men en slik størrelse er dessverre veldig populært for tiden.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
På 10.3.2017 den 14.26, smartbimbo skrev:

Det er ikke måte på hvor mange sykdommer/lidelser hun har gitt seg selv (i følge tidligere og nyere blogginnlegg). 

Bipolar, ADHD, angst, depresjon, narsissist, hun har/har hatt psykose? For å bare nevne noe i farta. Blir man ikke lagt inn dersom man har psykose? Jeg kjenner ei jente som er like gammel som meg, som var lagt inn i flere måneder da hun hadde psykose. Er klar over at noen med psykose kan slite mer enn andre som også har det, men jeg føler noe skrurrer. 

Noen som kan gi en forklaring på når SE mener at hun hadde psykose osv? 

Borderline har hun ikke hatt enda. Det blir vel det neste :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Rose11
14 timer siden, frk91 skrev:

Hun har nødvendigvis ikke gjort noe med leppene, det ser mest ut som hun har overlina de noe kraftig. Akkurat som hennes forbilde Kylie Jenner gjør. Leppene ser jo ikke bra ut, men en slik størrelse er dessverre veldig populært for tiden.

Ja dessverre. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, da kom det akkurat en utblåsning fra henne på snapchat hvor hun tar opp dette med hvordan det bare er jenter med dobbelthake som får uttale seg om kropp uten å få kritikk, men ikke hun som er blond og "deilig". Dette er hennes ord, ikke mine. Hun oppfordrer så folk til å slutte å snakke om kropp, og å melde seg ut når folk diskuterer at (blant annet) rumpa hennes er stor. Jeg sitter igjen med følelsen av at hun fullstendig misforstår hva folk kritiserer henne for, eller at hun bevisst vrir om på det for å få det til å virke som at alle er misunnelige på at hun er "blond og deilig" og ikke at hun er en hykler av dimensjoner.

Det meste jeg leser av kritikk mot henne går jo på at hun snakker så utrolig høyt om hva andre bør gjøre men gjør det totalt motsatte selv. Hun etterlyser mindre kroppsfokus men supplerer hvert innlegg med et halvnakent bilde som er totalt irrelevant for det hun skriver, hun sier hun er ferdig med å operere seg samtidig som rumpen på "mystisk vis" dobles i størrelse over natten, hun sier at folk skal elske seg selv samtidig som hun knapt aksepterer 1 centimeter av sin egen kropp, og hun kritiserer andre for å prøve å være trendy når hun selv følger alle trender. Snakk om en vandrende selvmotsigelse.

Endret av 365vinter
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, 365vinter skrev:

Jada, da kom det akkurat en utblåsning fra henne på snapchat hvor hun tar opp dette med hvordan det bare er jenter med dobbelthake som får uttale seg om kropp uten å få kritikk, men ikke hun som er blond og "deilig". Dette er hennes ord, ikke mine. Hun oppfordrer så folk til å slutte å snakke om kropp, og å melde seg ut når folk diskuterer at (blant annet) rumpa hennes er stor. Jeg sitter igjen med følelsen av at hun fullstendig misforstår hva folk kritiserer henne for, eller at hun bevisst vrir om på det for å få det til å virke som at alle er misunnelige på at hun er "blond og deilig" og ikke at hun er en hykler av dimensjoner.

Det meste jeg leser av kritikk mot henne går jo på at hun snakker så utrolig høyt om hva andre bør gjøre men gjør det totalt motsatte selv. Hun etterlyser mindre kroppsfokus men supplerer hvert innlegg med et halvnakent bilde som er totalt irrelevant for det hun skriver, hun sier hun er ferdig med å operere seg samtidig som rumpen på "mystisk vis" dobles i størrelse over natten, hun sier at folk skal elske seg selv samtidig som hun knapt aksepterer 1 centimeter av sin egen kropp, og hun kritiserer andre for å prøve å være trendy når hun selv følger alle trender. Snakk om en vandrende selvmotsigelse.

Hun irriterer meg sånn og DET irriterer meg enda mer :glare:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er og forblir fascinerende. Drar en Paralell mellom SE og Kellyanne Conway ‘Alternative Facts’ <3 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...