KillerKitty Skrevet 6. mars 2017 #2821 Del Skrevet 6. mars 2017 10 timer siden, J.. skrev: Det er jo ikke rart hun aldri blir fornøyd når komplekser sitter i hodet,ikke kroppen.. Haddr på ingen måte overrasket meg om hun en dag blir diagnotisert med dysmorfofobi. Har den diagnosen selv, og kunne aldri vært så offentlig. Hvis hun virkelig syntes selv at hun var stygg hadde hun neppe hatt den jobben hun har. Om man der i mot ikke klarer å leve et normalt liv blir det for meg mer sannsynlig at diagnosen faktisk er reell 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 6. mars 2017 #2822 Del Skrevet 6. mars 2017 Lurer på om hun har gitt seg selv diagnosen narsissistisk personlighetsforstyrrelse? (Jeg lurer faktisk helt reelt på dette.) 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KillerKitty Skrevet 6. mars 2017 #2823 Del Skrevet 6. mars 2017 46 minutter siden, _Malene skrev: Lurer på om hun har gitt seg selv diagnosen narsissistisk personlighetsforstyrrelse? (Jeg lurer faktisk helt reelt på dette.) Dette går vel under hets, men absolutt ikke ment sånn : En narsissist blir fremstilt som farlig og giftig, mens hun er jo mer opptatt av å være et offer? Dessuten er vel angst mer "vakkert" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 6. mars 2017 #2824 Del Skrevet 6. mars 2017 Tråden er ryddet for innlegg med sitat hentet fra blogg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hysj Skrevet 6. mars 2017 #2825 Del Skrevet 6. mars 2017 Jeg har lest boken hennes (lånte den på biblioteket), og der kommer det fram at hun startet å blogge fordi hun ville skille seg litt ut blant mengden. Og hun hacket seg inn på bloggen til kusinen sin, som til da lå på topplisten, for å oppnå drømmen sin. Men jeg føler ikke at hun skiller seg noe spesielt ut - hun har selvfølgelig blåst opp leppene sine, skaffet seg hårforlengelser, sminker seg kraftig og neglene er som sylskarpe klør, men hun er jo fortsatt bare en i mengden? Hvis hun mener at hun skiller seg ut med utseendet sitt, så har jo dette utseendefenomenet eksistert i USA ganske lenge nå, så all hennes påvirkning kommer vel derifra? (kommer kommentaren min til å bli slettet nå pga. omtale av utseende?) Hun var jo så mye flottere å se på FØR hun begynte å ødelegge seg selv, så hva skjedde egentlig? Jeg føler ikke at akkurat denne opplysningen kommer skikkelig fram noen steder.... (hvem er kusinen hennes?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 6. mars 2017 #2826 Del Skrevet 6. mars 2017 Hun sa jo for en stund tilbake siden at hun ikke ville ha behandling for angst for det ga henne 'edge', har man hatt angst sier man ikke sånn. Nå er det psykose hun kanskje har hatt, altså for en vanvittig fornærmelse mot de som lever med psykose. Å være psykisk syk er verken hipt eller kult, det er utrolig vondt og slitsomt. Mange får livene sine ødelagt av det, mens SE lever som dronningen på haugen...med psykose 🤔🙄 Hun lot seg også avbilde i jakke av pels som hun nå sier hun ikke visste var pels, akkurat som hun ikke visste sminkeproduktene var testet på dyr eller innholdt palmeolje. Til å ha lovet bot og bedring så har hun jammen ikke lært. Media Norge forguder henne og hun slipper billig unna gang på gang. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KillerKitty Skrevet 6. mars 2017 #2827 Del Skrevet 6. mars 2017 Hun stod visst bakerst i køen da Gud delte ut selvtillit og. Husker ikke hvilket innlegg det var, er en stund siden. Husker bare jeg reagerte sånn på den uttalelsen. Har ingenting i mot henne, tvert i mot. Skulle bare ønske hun kunne slutte å uttale seg så mye om psykisk sykdom når det skinner gjennom at det er for å sanke sympati/vinne lesere og danne seg et mørkt og unikt bilde 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 6. mars 2017 #2828 Del Skrevet 6. mars 2017 35 minutter siden, hysj skrev: Jeg har lest boken hennes (lånte den på biblioteket), og der kommer det fram at hun startet å blogge fordi hun ville skille seg litt ut blant mengden. Og hun hacket seg inn på bloggen til kusinen sin, som til da lå på topplisten, for å oppnå drømmen sin. Men jeg føler ikke at hun skiller seg noe spesielt ut - hun har selvfølgelig blåst opp leppene sine, skaffet seg hårforlengelser, sminker seg kraftig og neglene er som sylskarpe klør, men hun er jo fortsatt bare en i mengden? Hvis hun mener at hun skiller seg ut med utseendet sitt, så har jo dette utseendefenomenet eksistert i USA ganske lenge nå, så all hennes påvirkning kommer vel derifra? (kommer kommentaren min til å bli slettet nå pga. omtale av utseende?) Hun var jo så mye flottere å se på FØR hun begynte å ødelegge seg selv, så hva skjedde egentlig? Jeg føler ikke at akkurat denne opplysningen kommer skikkelig fram noen steder.... (hvem er kusinen hennes?) Egentlig er hun helt vanlig. Uten all stæsj og inngrep ville hun sklidd inn anonymitetens verden, et sted hun definitivt ikke vil være. Hun har forresten selv sagt (i bloggen)at hun er narsissistisk. Hun ble spurt en gang om hun syns det var rart å se en fremmed i speilet hver dag, svaret hun ga var at det ikke var rart, det var jo henne selv. Sic. https://www.psychologytoday.com/conditions/narcissistic-personality-disorder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 6. mars 2017 #2829 Del Skrevet 6. mars 2017 Skjønner ikke hvorfor hun kliner på snap med sin homofile venn Joakim på snap og lar han både grafse og kose med brystene hennes ?? Et sært vennskap... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hysj Skrevet 6. mars 2017 #2830 Del Skrevet 6. mars 2017 (endret) 25 minutter siden, orfeus skrev: Hun ble spurt en gang om hun syns det var rart å se en fremmed i speilet hver dag, svaret hun ga var at det ikke var rart, det var jo henne selv. Sic. Ja, er det ikke sant, da? Det nye utseendet hennes har jo blitt hennes nye gamle jeg? Hun har kanskje fjernet sporene etter den hun var ment å se ut som FØR operasjonene, men selv om hun har fremmedgjort seg selv utseendemessig, så ser jo hun allikevel på seg selv i speilet. Så hun har jo rett i det hun sa. Endret 6. mars 2017 av hysj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KillerKitty Skrevet 6. mars 2017 #2831 Del Skrevet 6. mars 2017 18 minutter siden, orfeus skrev: Egentlig er hun helt vanlig. Uten all stæsj og inngrep ville hun sklidd inn anonymitetens verden, et sted hun definitivt ikke vil være. Hun har forresten selv sagt (i bloggen)at hun er narsissistisk. Hun ble spurt en gang om hun syns det var rart å se en fremmed i speilet hver dag, svaret hun ga var at det ikke var rart, det var jo henne selv. Sic. https://www.psychologytoday.com/conditions/narcissistic-personality-disorder Synes overhode ikke hun ser noe unik ut, hvert fall ikke i bloggverden. Har selv løsvipper, extensions, påsatte negler, Juvederm og fargelinser uten at jeg anser meg selv som så veldig unik. Faktisk, føler jeg meg mer normal med dette. Men det er nok fordi jeg hadde og har et forskrudd selvbilde, da. Om man bruker dette for å skille seg ut blir det litt som den tiden man var "emo" for å skille seg ut. Ble såpass mange etter vært at det ikke var noe spesielt ved dem lenger 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 6. mars 2017 #2832 Del Skrevet 6. mars 2017 4 minutter siden, KillerKitty skrev: Synes overhode ikke hun ser noe unik ut, hvert fall ikke i bloggverden. Har selv løsvipper, extensions, påsatte negler, Juvederm og fargelinser uten at jeg anser meg selv som så veldig unik. Faktisk, føler jeg meg mer normal med dette. Men det er nok fordi jeg hadde og har et forskrudd selvbilde, da. Om man bruker dette for å skille seg ut blir det litt som den tiden man var "emo" for å skille seg ut. Ble såpass mange etter vært at det ikke var noe spesielt ved dem lenger ETTERHVERT skrives det... til info. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KillerKitty Skrevet 6. mars 2017 #2833 Del Skrevet 6. mars 2017 Akkurat nå, Vikinggirl skrev: ETTERHVERT skrives det... til info. 👍 Takk. Sånn seriøst faktisk 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cesil Skrevet 6. mars 2017 #2834 Del Skrevet 6. mars 2017 (endret) 7 minutter siden, Vikinggirl skrev: ETTERHVERT skrives det... til info. Det skrives faktisk etter hvert. I to ord. Ikke etterhvert. Bare til info, liksom. Endret 6. mars 2017 av Cesil 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 7. mars 2017 #2835 Del Skrevet 7. mars 2017 7 timer siden, Cesil skrev: Det skrives faktisk etter hvert. I to ord. Ikke etterhvert. Bare til info, liksom. Uansett du skjønte hva jeg mente. Eller vil gjøre det etter hvert. Av og til glipper mellomromstasten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 7. mars 2017 #2836 Del Skrevet 7. mars 2017 Hvis noen faktisk sliter med angst og psykiske problemer, så synes de neppe det er kult og egdy Jeg er så lei den jenta, og at hun blir hyllet av media Norge hele tiden. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 7. mars 2017 #2837 Del Skrevet 7. mars 2017 http://idawulff.blogg.no/1488843477_kanskje_du_ikke_er_syk.html Dette innlegget til Ida Wulff er verdt å lese. Noen burde tipse SE om det 😉 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 7. mars 2017 #2838 Del Skrevet 7. mars 2017 1 time siden, LeilaS skrev: Hvis noen faktisk sliter med angst og psykiske problemer, så synes de neppe det er kult og egdy Jeg er så lei den jenta, og at hun blir hyllet av media Norge hele tiden. Helt enig. Jeg sliter selv med ganske alvorlig depresjon og mild mot moderat angst og det er langt fra kult og edgy! Hver dag er en kamp og angst og depresjon er ikke noe jeg er stolt over å ha eller skryter av. Jeg vil helst ikke snakke om det og bare mine nærmeste vet at jeg sliter. Jeg blir så provosert av den jentungen! Vil ikke ha behandling fordi angst og depresjon gjør henne så kul og edgy, fy faen! En som virkelig sliter psykisk driter i kulhet og edge, det eneste de vil er å bli friskere så de kommer igjennom dagene! Og at hun blir hyllet av media-Norge hele tiden er skam. Media-Norge er en stor skam. 29 minutter siden, elisaday skrev: http://idawulff.blogg.no/1488843477_kanskje_du_ikke_er_syk.html Dette innlegget til Ida Wulff er verdt å lese. Noen burde tipse SE om det 😉 Det innlegget var veldig bra skrevet. Noen burde legge ut link i kommentarfeltet hennes, ja! (Om det er åpent, jeg aner ikke, jeg nekter å gå inn på den bloggen) 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2467 Skrevet 7. mars 2017 #2839 Del Skrevet 7. mars 2017 2 timer siden, elisaday skrev: http://idawulff.blogg.no/1488843477_kanskje_du_ikke_er_syk.html Dette innlegget til Ida Wulff er verdt å lese. Noen burde tipse SE om det 😉 Ida Wulff, du er RÅ!! Mtp timingen av dette innlegget samt innholdet er det ingen tvil om hvem som burde føle seg ekstra truffet! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 7. mars 2017 #2840 Del Skrevet 7. mars 2017 19 timer siden, Rose11 skrev: Har dere sett denne? Synes en var ganske morsom Oh my, denne var sykt bra "kan du holde den stygge kjæften din i to sekundææær, det er ho Isabel Raaad. Hun får alt for mye oppmerksomhet om dagæææn" 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå