Smurfii Skrevet 22. mars 2022 #27661 Skrevet 22. mars 2022 (endret) Må det ikke være jævlig tungt å puste gjennom nesa?🥵 ser jo ut som nesa er trykt helt sammen😱 spesielt på siste story bilde..uffs!😧 Endret 22. mars 2022 av Smurfii 7
Missy1 Skrevet 22. mars 2022 #27662 Skrevet 22. mars 2022 Smurfii skrev (9 minutter siden): Må det ikke være jævlig tungt å puste gjennom nesa?🥵 ser jo ut som nesa er trykt helt sammen😱 spesielt på siste story bilde..uffs!😧 Det ser ut som nesa har blitt så smal at neseborene vil klistre seg sammen hvis hun prøver å puste med nesa. Hun har jo hatt 3-4 operasjoner av den nesa, så den begynner nok å bli skrøpelig 😬 11
Smurfii Skrevet 22. mars 2022 #27663 Skrevet 22. mars 2022 Missy1 skrev (29 minutter siden): Det ser ut som nesa har blitt så smal at neseborene vil klistre seg sammen hvis hun prøver å puste med nesa. Hun har jo hatt 3-4 operasjoner av den nesa, så den begynner nok å bli skrøpelig 😬 helt vilt 6
SinfulBby Skrevet 22. mars 2022 #27664 Skrevet 22. mars 2022 (endret) Ja hun har jo sagt i podden sin at nesen holdte på å klappe sammen sist.. syns det er så fælt å se hvor mye hun forandrer ansiktet sitt, og transformasjonen går liksom lengre og lengre i retning «type» Michael Jackson, med den karakteristiske lille nesen som er fikset på så mange ganger at det rett og slett ser helt feil ut i forhold til resten av ansiktet.. og øynene som har fått en helt rar unaturlig form..Syns hun var nydelig før da jeg begynte å følge henne, hun hadde nok gjort noe med utseende da og tror jeg.. og det er ikke noe galt med det -man må bare vite når man skal stoppe.. men hvis hun liker looken sin så er jo i bunn og grunn det hennes valg. Er jo hun som skal bli gammel i den maska der og ikke vi🤷🏼♀️ Endret 22. mars 2022 av SinfulBby 12
Gjest Finlay Skrevet 22. mars 2022 #27665 Skrevet 22. mars 2022 Missy1 skrev (1 time siden): Det ser ut som nesa har blitt så smal at neseborene vil klistre seg sammen hvis hun prøver å puste med nesa. Hun har jo hatt 3-4 operasjoner av den nesa, så den begynner nok å bli skrøpelig 😬 Hun fortalte jo i podden hun hadde, at kirurgen måtte bruke brusk fra øret for å gjøre nesen stabil. Da er det ikke mye å gå på.
Elisiaflisa Skrevet 22. mars 2022 #27666 Skrevet 22. mars 2022 Smurfii skrev (4 timer siden): Må det ikke være jævlig tungt å puste gjennom nesa?🥵 ser jo ut som nesa er trykt helt sammen😱 spesielt på siste story bilde..uffs!😧 Sikkert derfor hu alltid har den gapende munnen for å puste. 🙈 16 2
Tough cookie Skrevet 22. mars 2022 #27667 Skrevet 22. mars 2022 Hvorfor kan ikke Isak ringe fra Grønland?🤔 3
Finnwife Skrevet 22. mars 2022 #27668 Skrevet 22. mars 2022 Juicecleanse? Man har lever og nyrer for å rense kroppen for avfallsstoffer. Det eneste du oppnår er å rote med forbrenninga ved å nekte kroppen mat... 26
Klink Skrevet 22. mars 2022 #27669 Skrevet 22. mars 2022 Finnwife skrev (4 minutter siden): Juicecleanse? Man har lever og nyrer for å rense kroppen for avfallsstoffer. Det eneste du oppnår er å rote med forbrenninga ved å nekte kroppen mat... Tror ikke man får rota så med forbrenninga heller , men juicerensing er bare fullstendig ubrukelig til noe som helst. Det er bare tull. 15
Bulletproofhoware Skrevet 22. mars 2022 #27670 Skrevet 22. mars 2022 Finnwife skrev (24 minutter siden): Juicecleanse? Man har lever og nyrer for å rense kroppen for avfallsstoffer. Det eneste du oppnår er å rote med forbrenninga ved å nekte kroppen mat... Tror ihvertfall at vi kan utelukke en eventuell graviditet for de som fortsatt måtte spekulere i det. 5
Donpedro Skrevet 22. mars 2022 #27671 Skrevet 22. mars 2022 Tough cookie skrev (2 timer siden): Hvorfor kan ikke Isak ringe fra Grønland?🤔 Jeg ringte fra Grønland i 1994, så vil tro det går fint nå også. Men sikkert store områder uten dekning. For noe fjas. 8
Aintnofun Skrevet 22. mars 2022 #27672 Skrevet 22. mars 2022 Donpedro skrev (31 minutter siden): Jeg ringte fra Grønland i 1994, så vil tro det går fint nå også. Men sikkert store områder uten dekning. For noe fjas. Det kan jo være at det er fordi han skal være i skogen i 3 måneder. Han har vel ikke mye tilgang til å lade en telefon da. 2
Gjest Finlay Skrevet 22. mars 2022 #27673 Skrevet 22. mars 2022 Donpedro skrev (33 minutter siden): Jeg ringte fra Grønland i 1994, så vil tro det går fint nå også. Men sikkert store områder uten dekning. For noe fjas. Tipper de skal gå på ski med hundespann over innlandsisen, eller noe i den dur. Sikkert ingen dekning i svært store områder, over mange dager. Kun tilgang til satelittelefon, til nødbruk. Ikke til koseprat med SE😄
Hockeypulver Skrevet 22. mars 2022 #27674 Skrevet 22. mars 2022 Kanskje han har sagt til SE at det ikke er mulig å ringe fra Grønland. Kanskje fyren trenger litt fri 24
FruJohansen Skrevet 22. mars 2022 #27675 Skrevet 22. mars 2022 Aintnofun skrev (1 time siden): Det kan jo være at det er fordi han skal være i skogen i 3 måneder. Han har vel ikke mye tilgang til å lade en telefon da. Hvis han har sagt at han skal være i "skogen på Grønland" i 3 mnd, ville jeg nok blitt litt mistenksom 😁😁 38 1 4
Isild Skrevet 23. mars 2022 #27676 Skrevet 23. mars 2022 God tur til Isak! Får håpe det kan blir stille om de og fra de en stund da. Vært litt vel mye om dette forholdet i noen uker nå. Norge må være tomt for kjendiser så mye oppmerksomhet dette tullet til disse to har fått. 17
Smurfii Skrevet 23. mars 2022 #27677 Skrevet 23. mars 2022 Ok, synes hun var utrolig søt i ansiktet på dette bildet💗😯 Synes de naturlige trekkene hennes kom litt frem☺️ 3 5
Populært innlegg Emmelise Skrevet 23. mars 2022 Populært innlegg #27678 Skrevet 23. mars 2022 (endret) Smurfii skrev (6 minutter siden): Ok, synes hun var utrolig søt i ansiktet på dette bildet💗😯 Synes de naturlige trekkene hennes kom litt frem☺️ Jeg prøver ikke å være slem eller noe, men med tanke på at alt i ansiktet hennes er enten operert, innsprøytet, flyttet , permanent sminket eller løftet så sitter jeg igjen med følgende spørsmål: Hvilke NATURLIGE trekk? Du må gjerne syntes hun ser søt ut på bildet, og hvorvidt SE er søt eller ikke er litt irrelevant for tråden. Men når vi først skal omtale utseende til SE er "naturlig" feil ord å bruke. Endret 23. mars 2022 av Emmelise 60 7
Smurfii Skrevet 23. mars 2022 #27679 Skrevet 23. mars 2022 Emmelise skrev (1 minutt siden): Jeg prøver ikke å være slem eller noe, men med tanke på at alt i ansiktet hennes er enten operert, innsprøytet, flyttet , permanent sminket eller løftet så sitter jeg igjen med følgende spørsmål: Hvilke NATURLIGE trekk? Ordla meg kanskje litt rotete, men jeg synes nesa minnet mye om hvordan nesa hennes så ut før operasjonene☺️ Og jeg vet ikke, var liksom bare noe med uttrykket i ansiktet, ser ut som hun slapper mer av og ikke er så veldig «stiv». 2 1
elskermenn Skrevet 23. mars 2022 #27680 Skrevet 23. mars 2022 Smurfii skrev (1 time siden): Ordla meg kanskje litt rotete, men jeg synes nesa minnet mye om hvordan nesa hennes så ut før operasjonene☺️ Og jeg vet ikke, var liksom bare noe med uttrykket i ansiktet, ser ut som hun slapper mer av og ikke er så veldig «stiv». SE ville ikke tatt noe av det du skrev som et kompliment 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå