Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Må det ikke være jævlig tungt å puste gjennom nesa?🥵 ser jo ut som nesa er trykt helt sammen😱 spesielt på siste story bilde..uffs!😧

Endret av Smurfii
  • Liker 7
Skrevet
Smurfii skrev (9 minutter siden):

Må det ikke være jævlig tungt å puste gjennom nesa?🥵 ser jo ut som nesa er trykt helt sammen😱 spesielt på siste story bilde..uffs!😧

Det ser ut som nesa har blitt så smal at neseborene vil klistre seg sammen hvis hun prøver å puste med nesa. 

Hun har jo hatt 3-4 operasjoner av den nesa, så den begynner nok å bli skrøpelig 😬

• Liker 11
Skrevet
Missy1 skrev (29 minutter siden):

Det ser ut som nesa har blitt så smal at neseborene vil klistre seg sammen hvis hun prøver å puste med nesa. 

Hun har jo hatt 3-4 operasjoner av den nesa, så den begynner nok å bli skrøpelig 😬

helt vilt

• Liker 6
Skrevet (endret)

Ja hun har jo sagt i podden sin at nesen holdte på å klappe sammen sist.. syns det er så fælt å se hvor mye hun forandrer ansiktet sitt, og transformasjonen går liksom lengre og lengre i retning «type» Michael Jackson, med den karakteristiske lille nesen som er fikset på så mange  ganger at det rett og slett ser helt feil ut i forhold til resten av ansiktet.. og øynene som har fått en helt rar unaturlig form..Syns hun var nydelig før da jeg begynte å følge henne, hun hadde nok gjort noe med utseende da og tror jeg.. og det er ikke noe galt med det -man må bare vite når man skal stoppe.. men hvis hun liker looken sin så er jo i bunn og grunn det hennes valg. Er jo hun som skal bli gammel i den maska der og ikke vi🤷🏼‍♀️

Endret av SinfulBby
  • Liker 12
Gjest Finlay
Skrevet
Missy1 skrev (1 time siden):

Hun fortalte jo i podden hun hadde, at kirurgen måtte bruke brusk fra øret for å gjøre nesen stabil.

Da er det ikke mye å gå på.

Skrevet
Smurfii skrev (4 timer siden):

Sikkert derfor hu alltid har den gapende munnen for å puste. 🙈

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor kan ikke Isak ringe fra Grønland?🤔

• Liker 3
Skrevet

Juicecleanse? Man har lever og nyrer for å rense kroppen for avfallsstoffer. Det eneste du oppnår er å rote med forbrenninga ved å nekte kroppen mat...

• Liker 26
Skrevet
Finnwife skrev (4 minutter siden):

Juicecleanse? Man har lever og nyrer for å rense kroppen for avfallsstoffer. Det eneste du oppnår er å rote med forbrenninga ved å nekte kroppen mat...

Tror ikke man får rota så med forbrenninga heller , men juicerensing er bare fullstendig ubrukelig til noe som helst. Det er bare tull. 

• Liker 15
Skrevet
Finnwife skrev (24 minutter siden):

Tror ihvertfall at vi kan utelukke en eventuell graviditet for de som fortsatt måtte spekulere i det. 

• Liker 5
Skrevet
Tough cookie skrev (2 timer siden):

Hvorfor kan ikke Isak ringe fra Grønland?🤔

Jeg ringte fra Grønland i 1994, så vil tro det går fint nå også. Men sikkert store områder uten dekning. For noe fjas.

• Liker 8
Skrevet
Donpedro skrev (31 minutter siden):

Jeg ringte fra Grønland i 1994, så vil tro det går fint nå også. Men sikkert store områder uten dekning. For noe fjas.

Det kan jo være at det er fordi han skal være i skogen i 3 måneder. Han har vel ikke mye tilgang til å lade en telefon da.

• Liker 2
Gjest Finlay
Skrevet
Donpedro skrev (33 minutter siden):

Tipper de skal gå på ski med hundespann over innlandsisen, eller noe i den dur.

Sikkert ingen dekning i svært store områder, over mange dager. Kun tilgang til satelittelefon, til nødbruk. Ikke til koseprat med SE😄

Skrevet

Kanskje han har sagt til SE at det ikke er mulig å ringe fra Grønland. Kanskje fyren trenger litt fri

• Liker 24
Skrevet
Aintnofun skrev (1 time siden):

Det kan jo være at det er fordi han skal være i skogen i 3 måneder. Han har vel ikke mye tilgang til å lade en telefon da.

Hvis han har sagt at han skal være i "skogen på Grønland" i 3 mnd, ville jeg nok blitt litt mistenksom 😁😁

• Liker 38
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

God tur til Isak! Får håpe det kan blir stille om de og fra de en stund da. Vært litt vel mye om dette forholdet i noen uker nå. Norge må være tomt for kjendiser så mye oppmerksomhet dette tullet til disse to har fått. 

• Liker 17
Skrevet

Ok, synes hun var utrolig søt i ansiktet på dette bildet💗😯 Synes de naturlige trekkene hennes kom litt frem☺️

75EE4D4E-AA56-4EA0-BC0C-6E0C93B13404.png

• Liker 3
  • Hjerte 5
Skrevet
Emmelise skrev (1 minutt siden):

Jeg prøver ikke å være slem eller noe, men med tanke på at alt i ansiktet hennes er enten operert, innsprøytet, flyttet , permanent sminket eller løftet så sitter jeg igjen med følgende spørsmål: Hvilke NATURLIGE trekk?

Ordla meg kanskje litt rotete, men jeg synes nesa minnet mye om hvordan nesa hennes så ut før operasjonene☺️ Og jeg vet ikke, var liksom bare noe med uttrykket i ansiktet, ser ut som hun slapper mer av og ikke er så veldig «stiv».

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Smurfii skrev (1 time siden):

Ordla meg kanskje litt rotete, men jeg synes nesa minnet mye om hvordan nesa hennes så ut før operasjonene☺️ Og jeg vet ikke, var liksom bare noe med uttrykket i ansiktet, ser ut som hun slapper mer av og ikke er så veldig «stiv».

SE ville ikke tatt noe av det du skrev som et kompliment

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...