Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Privat insta igjen nå😂

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
hotfudge skrev (15 timer siden):

Sophie Elise har vel INGEN rett til å dele av privatlivet sitt mer enn hun selv ønsker? Selv om hun reposter og deler storyer og bilder, har folk i grunn ikke noe med hva hun bruker tiden sin på? Hun har all rett til å ikke dele mer enn hun ønsker, eller svare detaljert på spørsmål hun ikke vil. Hun har åpenbart en greie med Isak, det ser man jo - men MÅ man vite mer enn det? Virkelig? 

Nei, man MÅ ikke vite mer enn det, men hun sier en ting og gjør noe helt annet. Det er det som kommenteres. Hun sier at hun ønsker å holde ting privat, men legger ut små teasere nettopp for å få folk til å spekulere, - og holde på nysgjerrigheten deres. Alt for likes og oppmerksomhet. 

• Liker 24
Skrevet
Hjertestein skrev (12 timer siden):

Enig🥺 Jeg får virkelig vondt av å se hvordan hun holder på. Og at vennene hennes tillater dette, det er bare trist. Det har jo vært et av hennes store tema oppigjennom: angst. Snakket mye om hvor hun sliter med det og man så hvor godt hun hadde det da hun var sammen med Kasper. Uten at vi vet om forholdet var bra eller ikke, så tror jeg Sofie hadde det mye bedre psykisk i den perioden. Var ikke mye festing da og hun gikk mye tur i skogen. Hun holdt på med yoga og meditasjon og levde ganske sunt. Så å gå fra det til dette, det er sykt å se på og jeg håper foreldrene prøver det de kan for å hjelpe hun, for vennene hennes er jo med på dette. Jeg vet ikke hvem hennes «innerste» venn er, men alltid sett for meg at at Joakim og hun Fethesa eller hvordan man skriver det, at de var veldig nær, sånn dypere enn det overfladiske som det er med Nora og Viktoria, men de var med på festing igår. Tror det var på Joakim sin story han postet en video der Sofie satt/lå over hun og man oppriktig så musen hennes. Den videoen ble slettet tror jeg. Gode venner…

Sofie, vet du leser her, og please ta til deg bekymringene våres. Slutt med dette tullet før du virkelig går på en psykisk knekk. Selvom du gjør mange dumme valg, er et dårlig forbilde og viser en fæl utvikling nå, så vil vi jo at du skal ha det bra❤️

Nå er det jo klassisk tidlig 20-årene å ha angst for alt og ingenting. 27 er en alder der en modningsprosess i alle fall har startet, så det kan godt hende hun er tryggere i seg selv og takler dette helt fint. 

Angsten hennes var også mye basert på et «stakkars meg»-bilde av seg selv, som ser ut som hun (forhåpentligvis) har vokst litt fra.

Men at hun ikke ønsker seg selv godt når det gjelder menn, det kan jo henge igjen. Vi så jo hvor lenge hun fornektet at Robin var utro f.eks.

• Liker 6
Gjest tullerikke
Skrevet
Mnjah skrev (21 timer siden):

Og han ser fortsatt like uinteressert ut...

Enig. Han ser ikke forelsket ut i henne i hele tatt. 

Skrevet
35 minutter siden, tullerikke said:

Enig. Han ser ikke forelsket ut i henne i hele tatt. 

Hun brøfør han mens de begge nyter oppmerksomheten "forholdet" deres får i media.. tragikomisk

• Liker 11
Skrevet

Jeg finner ikke Sophie Elise på insta lenger... 

Skrevet
Finnwife skrev (38 minutter siden):

Hun brøfør han mens de begge nyter oppmerksomheten "forholdet" deres får i media.. tragikomisk

Jeg vil anta du har dokumentasjon på din påstand om at Sofie Steen Isachsen "brøfør" Dreyer? 

Greit nok at du ikke liker mannen, men å komme med slike usaklige kommentarer er lavmål i min bok.

Forøvrig legger Dreyer og Kvernmo ut på en tre måneders ekspedisjon som skal bli tv serie. Så jeg tenker han fint klarer å brødfø seg selv.

• Liker 6
Skrevet

Hun er så selvsentrert at jeg nesten får litt narssisisme vibber. Har likt sophie elise godt før, men det utvikler seg på en veldig uheldig måte. Mulig det er slemt, men hun er helt ekstremt selvsentrert... 

• Liker 16
Skrevet
Emilie88 skrev (9 minutter siden):

Hun er så selvsentrert at jeg nesten får litt narssisisme vibber. Har likt sophie elise godt før, men det utvikler seg på en veldig uheldig måte. Mulig det er slemt, men hun er helt ekstremt selvsentrert... 

Det er jo ikke nødvendigvis det at hun er så selvsentrert. Men hun lever jo i prinsippet av å legge ut bilder av seg selv. Hun er jo sin egen reklame. Så hadde jo vært rart om hun kun la ut bilder av familie og venner når hun skal reklame for selvbruning.

• Liker 1
Gjest Finlay
Skrevet
Aintnofun skrev (17 minutter siden):

Så hadde jo vært rart om hun kun la ut bilder av familie og venner når hun skal reklame for selvbruning.

Akkurat når det gjelder Glöd, så hadde det jo vært fint å se - om ikke nødvendigvis familie og venner - så i hvert fall noen andre modeller i reklamene også. F.eks både kvinner og menn, med forskjellig utgangspunkt, både i alder og hudtoner.

Reklamene MÅ jo ikke kun bestå av SE som vrir seg i undertøy. Men tvilsomt på at hun ønsker å gi slipp på disse gyldne anledningene til å spille på sex og egen kropp.

Skrevet
Finlay skrev (1 minutt siden):

Akkurat når det gjelder Glöd, så hadde det jo vært fint å se - om ikke nødvendigvis familie og venner - så i hvert fall noen andre modeller i reklamene også. F.eks både kvinner og menn, med forskjellig utgangspunkt, både i alder og hudtoner.

Reklamene MÅ jo ikke kun bestå av SE som vrir seg i undertøy. Men tvilsomt på at hun ønsker å gi slipp på disse gyldne anledningene til å spille på sex og egen kropp.

Ja, hun kunne brukt andre modeller, men da må man jo betale for det også. Hun har nok råd, men når hun kan bruke seg selv så må jo det være greit.

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, Oida said:

Jeg vil anta du har dokumentasjon på din påstand om at Sofie Steen Isachsen "brøfør" Dreyer? 

Greit nok at du ikke liker mannen, men å komme med slike usaklige kommentarer er lavmål i min bok.

Forøvrig legger Dreyer og Kvernmo ut på en tre måneders ekspedisjon som skal bli tv serie. Så jeg tenker han fint klarer å brødfø seg selv.

At han kan betale for seg, betyr jo ikke at han gjør det.. det er allerede godt dokumentert at han kjører rundt i hennes bil, ennå han vant sin egen i Farmen 🤣

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
Finnwife skrev (16 minutter siden):

At han kan betale for seg, betyr jo ikke at han gjør det.. det er allerede godt dokumentert at han kjører rundt i hennes bil, ennå han vant sin egen i Farmen 🤣

Han solgte den fra farmen. Fordi han sa han trengte pengene

• Liker 11
Skrevet
Finnwife skrev (2 timer siden):

Dersom han tar fly til Oslo er det jo naturlig at de bruker hennes bil. Jeg hadde jo ikke forventa at mine venner skulle leie en bil om jeg fikk besøk på mitt hjemsted.

• Liker 13
Skrevet

Kjenner jeg mistenker sterkt at det er småtteri på vei der altså. Har prøvd å følge med på om hun faktisk drikker alkohol 🤔 tiden vil vise! 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Mnjah skrev (10 timer siden):

Nå er det jo klassisk tidlig 20-årene å ha angst for alt og ingenting. 27 er en alder der en modningsprosess i alle fall har startet, så det kan godt hende hun er tryggere i seg selv og takler dette helt fint. 

Angsten hennes var også mye basert på et «stakkars meg»-bilde av seg selv, som ser ut som hun (forhåpentligvis) har vokst litt fra.

Men at hun ikke ønsker seg selv godt når det gjelder menn, det kan jo henge igjen. Vi så jo hvor lenge hun fornektet at Robin var utro f.eks.

Man bør vel være godt på vei i modningsprosessen når man er 27 år. Nå er jeg godt voksen, og det var helt klart annerledes da jeg var ung, men jeg har barn rundt SE sin alder, og de har i hvert fall vært mer modne enn henne lenge. Hun oppfører seg fortsatt som en fjortis, synes jeg. Det handler nok mye om at hun har vokst opp i en kunstig verden gjennom sosiale medier. Hun kan dyrke og leve av alle sine "diagnoser", men det nytter faktisk ikke å skylde på at man er så ung og umoden enda, når man er nærmere 30 enn 20. 

• Liker 20
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...