Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Cissacissa skrev (3 timer siden):

Hun har reklame for coverbrands og zoomer inn på øynene. Jeg har i det siste stusset på hvordan øynene hennes ser ut når HiN ser ned. Det ser nesten ut som hun ikke klarer å lukke øynene helt. Her fikk jeg endelig tatt bilde av det jeg har lurt på. Hva er det egentlig som skjer med øyet hennes her? Ser vi alle sånn ut når vi ser ned?

Sammenlignet med bildene fra Farmen, så vises det veldig godt at huden mellom øyet og øyenbrynet er strammet opp i det siste. Ser ikke naturlig ut, nei.

• Liker 7
Skrevet (endret)
Cissacissa skrev (8 timer siden):

Hun har reklame for coverbrands og zoomer inn på øynene. Jeg har i det siste stusset på hvordan øynene hennes ser ut når HiN ser ned. Det ser nesten ut som hun ikke klarer å lukke øynene helt. Her fikk jeg endelig tatt bilde av det jeg har lurt på. Hva er det egentlig som skjer med øyet hennes her? Ser vi alle sånn ut når vi ser ned?

0F77E409-2F13-4A09-935D-D87503C26847.png

Det var veldig stramt mellom bryn og vipper. Selv barn har øyelokk som runder av over øyeeplet. Det jeg reagerte mest på her er at hun reklamerer for vippeserum og har påsatte vipper. Men det er helt typisk henne da 😊

Endret av Justlooking
feil ord
  • Liker 16
Skrevet
Lill :) skrev (17 timer siden):

Hun skriver at dette «forholdet» ikke er konstruert for klikk. Så snodig at det er nettopp slik det oppfattes. 

Signalene man sender ut ved å gå ut med å si hva noe IKKE er….

• Liker 3
Skrevet

Kommer bare hit for kommentarene 😄

• Liker 13
Skrevet
Isild skrev (2 timer siden):

Flaue greier. 

Han ender nok med å rote helt til Lars Monsen-imaget sitt. Dette "Norges pinligste"-opplegget han og Sophie Elise holder på med er ganske så ødeleggende når man er "ny-kjendis". Det er nå han etablerer hvordan han blir sett, vurdert og hva han er kjent for. 

Akkurat nå er han en fyr med ull-lue som henger med rosabloggere på vestkanten. Han har vært med på en idiotisk liksom-paparazzi-greie i Se & Hør, og han har lagt opp til spekulasjoner i sosiale medier om sitt forhold til Sophie Elise. 

Virker enormt pr-kåt, og man tenker ikke på han som en einstøing og en skogens mann for å si det sånn. Mangler integritet. 

Norges pinligste.😂😂😂

• Liker 25
Skrevet

Hadde virkelig sansen for han etter Norges Tøffeste. Nå er det bare flaut, som Isild skriver.

• Liker 20
Skrevet
lokmeister2016 skrev (11 timer siden):

Kommer bare hit for kommentarene 😄

Ønsker meg en "lesammenmed"-emoji i tillegg til 👍🏽💜🏆

🙈🤣🤣🤣

• Liker 7
Skrevet
Brumundaline skrev (1 time siden):

🙈🤣🤣🤣

Så enig! Trenger den daglig!

• Liker 3
Gjest Kattedama
Skrevet

Skremmende at hun har normalisert plastiske operasjoner. Hun burde vært tiet ihjel av redaksjonelle medier. Dette freakshowet både hun og Isak Dreyer er en del av er bare kvalmende. Cash is king. 

Skrevet
Isild skrev (12 timer siden):

Flaue greier. 

Han ender nok med å rote helt til Lars Monsen-imaget sitt. Dette "Norges pinligste"-opplegget han og Sophie Elise holder på med er ganske så ødeleggende når man er "ny-kjendis". Det er nå han etablerer hvordan han blir sett, vurdert og hva han er kjent for. 

Akkurat nå er han en fyr med ull-lue som henger med rosabloggere på vestkanten. Han har vært med på en idiotisk liksom-paparazzi-greie i Se & Hør, og han har lagt opp til spekulasjoner i sosiale medier om sitt forhold til Sophie Elise. 

Virker enormt pr-kåt, og man tenker ikke på han som en einstøing og en skogens mann for å si det sånn. Mangler integritet. 

Samtidig sjonglerer han rundt med masse andre damer også, noe som skriker desperasjon og bekreftelsesbehov. Og som du sier, mangel på integritet. Han virker litt for høy på seg selv, men har i grunnen lite/ingenting å komme med. Sånn sett har han og SE nok mer til felles enn hva man skulle tro gjennom første øyekast. 

• Liker 26
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende kommentar. 

Sol, admin.

Skrevet
Brumundaline skrev (10 timer siden):

🙈🤣🤣🤣

Hehe ja 😄 hadde vert noe !;D 

• Liker 3
Skrevet

Da er cowboyen Isak tilbake ho Sophie elise i Oslo…

• Liker 3
Skrevet
PurpleRain skrev (11 timer siden):

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

• Liker 2
Skrevet

De to passer utmerket sammen, like opptatt av å fremstå som noe annet en de er begge to. Posører unite.🙄

• Liker 27
Skrevet
PurpleRain skrev (12 timer siden):

Var vell aldri slutt mellom de

• Liker 2
Skrevet
PurpleRain skrev (12 timer siden):

Og han ser fortsatt like uinteressert ut...

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...