Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Brighton skrev (39 minutter siden):

Jeg vet ikke med deg, men jeg synes i hvertfall at ord som «avskrekkende», «negativ», «uheldig» og «til skrekk og advarsel» er stygge ting å si om noens utseende. Det er én ting å kritisere glorifisering av plastisk kirurgi, det er en annen ting å kritisere resultatet av plastisk kirurgi. Å kritisere resultatet av plastisk kirurgi er å kritisere utseende hennes.

Nei, det er å diskutere resultatet av plastisk kirurgi. 

Du har ikke definisjonsmakten, det har ikke jeg heller, men det ene er uansett ikke mer riktig enn det andre.

«avskrekkende», «negativ», «uheldig» og «til skrekk ogadvarsel» er viktig informasjon om inngrepenes sluttresultat, som trenger å deles med følgere som kan påvirkes til å endre et helt normalt utseende med plastisk kirurgi. 

Jeg kommer ikke til å ta en videre diskusjon med deg, da vi er fundamentalt uenige ser jeg ikke noe poeng i ytterligere hamring på tastene. 

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Era Vulgaris skrev (36 minutter siden):

Ja, dette framstår som et skikkelig slag i trynet på Kasper, sånn sett utenfra. Det kan godt hende SE og han har ryddet opp og avsluttet på en god måte, for alt vi vet, men sånn mediene vinkler dette, får man jo et annet inntrykk.

Vi vet ingen ting om hva som har skjedd  mellom SE og Kaper. selv om forholdet virket "solid" før de  gikk inn inn i farmen, kan det ha vært spill for galleriet" vi vet jo at de har hatt problemer. Hun og Kaper virket å være nære, selv om mer venner enn kjærester siste tiden, tenker hun  har  fortalt han alt og slått opp med han, mens de var der inne., lånt en tlf  av produserene trenger ikke være mer komplisert en det. . Tenker Kasper vinner på å ikke kaste seg inn i et skittent spill, han er bedre en det. Tilslutt er de  begge  mennesker, og tror SE  var oppriktig glad  i Kasper, men at de var for ulike , vokste fra hverandre. 

Endret av prudens
  • Liker 4
Skrevet
Brighton skrev (På 18.2.2022 den 10.21):

Når man legget ut nære, stillbilder fra et tv-program for å poengtere at Sophie Elise har flere rynker enn sine jevnaldrende til tross for ulike kosmetiske inngrep og plastisk kirurgi, så kommenterer man jo utseende hennes? I stede for å spørre seg selv hvorfor man er så opphengt i at kvinner i tjueårene skal være rynkefrie, så velger man å pirke på en kvinne som har rynker. Det er mulig at rynkene skyldes kosmetiske inngrep, men hvis så er tilfelle - hvorfor er det så forferdelig?

Det er ikke det at hun har rynker, men at hele pannen var deformert på en rar måte etter alle operasjonene. Tror ingen hadde brydd seg om hun ikke var operert og hadde hatt rynker. Hun dro jo rett til operasjonssalen etter å ha sett det selv, og nå er pannen superstram

• Liker 13
Skrevet
Era Vulgaris skrev (41 minutter siden):

Ja, dette framstår som et skikkelig slag i trynet på Kasper, sånn sett utenfra. Det kan godt hende SE og han har ryddet opp og avsluttet på en god måte, for alt vi vet, men sånn mediene vinkler dette, får man jo et annet inntrykk.

Jeg tror han er glad han slipper unna. Tenk alt det styret det må være å være sammen med henne. Virker som venner også styrer unna, hun har jo ny vennegjeng hvert år

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet

sett story til kopielise?  Noen som vet hva som skjer🙈

• Liker 6
Skrevet
1 hour ago, supermamz said:

Syns det er feil. De fremstiller iallefall dette forholdet så sukker søtt og perfekt. Noe det absolutt ikke er.  Syns det er helt på trynet. Om de ikke skal skrive om alt kunne de liksågodt bare latt vær å skrevet om noe av det. Men syns alle kjendisene som var inne på gården er feige som ikke tørr og utale seg om det. Spesielt en som er så opptatt av rettferdighet og det ene og det andre. 🤔🙈

Jeg er enig i det. Jeg er ikke nødvendigvis enig i utroskap-skal-aldri-skrives-om-policyen heller men bare ville påpeke at det er sånn siden en del har stilt spm ved det :)

• Liker 1
Skrevet

Å forfalske meldinger - være seg på IG, FB, Snapchat osv. - er et regelrett barneskirenn. Så fremt ikke disse meldingene kommer fra uavhengig bekreftede kilder, vil jeg ikke legge altfor mye verdi i sannhetsgehalten. 

• Liker 7
Skrevet
Hedy Lamarr skrev (52 minutter siden):

Du har ikke definisjonsmakten, det har ikke jeg heller, men det ene er uansett ikke mer riktig enn det andre.

«avskrekkende», «negativ», «uheldig» og «til skrekk ogadvarsel» er viktig informasjon om inngrepenes sluttresultat, som trenger å deles med følgere som kan påvirkes til å endre et helt normalt utseende med plastisk kirurgi. 

Jeg kommer ikke til å ta en videre diskusjon med deg, da vi er fundamentalt uenige ser jeg ikke noe poeng i ytterligere hamring på tastene. 

Men altså, hensikten med plastisk kirurgi er jo å endre på utseende? Resultatet av kirurgien vil jo da være en endring i utseende. Altså betyr det at man diskuterer utseende når man diskuterer resultatet.

Jeg har definisjonsmakten over hva jeg rent subjektivt synes er vakkert. Du har definisjonsmakten over hva du synes er rent subjektivt vakkert. Det har Sophie Elise også. Ingen av oss har feil, selv om vi kanskje er uenige i hva som er fint eller ei.

Ord som «avskrekkende» og «uheldig» er ikke informasjon, men subjektive meninger om estetikken av de kosmetiske inngrepene. Jeg skjønner ikke hvordan det kan være allmenn informasjon?

Nei, det er jo vanskelig å diskutere med noen som ikke ønsker å diskutere på et diskusjonsforum. Jeg ønsker likevel å svare for å oppklare hva jeg mener.

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler alle til å sjekke ut instastoryen til kontoen kopieelise! Dayum. 

• Liker 7
Skrevet
supermamz skrev (34 minutter siden):

sett story til kopielise?  Noen som vet hva som skjer🙈

Ser ut som hu kaaanskje har skjønt at han har flørtet rundt? Hu stormet jo nesten avsted og i neste story sitter hu ikke med han😂

• Liker 9
Skrevet
Møffins skrev (14 minutter siden):

Ser ut som hu kaaanskje har skjønt at han har flørtet rundt? Hu stormet jo nesten avsted og i neste story sitter hu ikke med han😂

Jeg ELSKER kopielise 😂😂😂 fy fader ass!! 

Skrevet
Møffins skrev (14 minutter siden):

Kanskje det var planlagt at finale finalistene skulle sitte sammen? Det så mer sånn ut, selv om storyen var kjempe morsom og det kunne absolutt vært tilfelle😂🤪 

• Liker 4
Skrevet

Ser ut som de har prøvd å kjøre en Britney og Justin Timberlake mtp dongeri-outfiten til SE og buksa til Isak. 

• Liker 17
Skrevet
Smurfii skrev (9 minutter siden):

Kanskje det var planlagt at finale finalistene skulle sitte sammen? Det så mer sånn ut, selv om storyen var kjempe morsom og det kunne absolutt vært tilfelle😂🤪 

Men hvorfor løp både Øyunn og Tomine etter henne da, veldig stresset? 🧐

• Liker 4
Skrevet
Knottogtott skrev (Akkurat nå):

Men hvorfor løp både Øyunn og Tomine etter henne da, veldig stresset? 🧐

Var vel bare Øyunn som gikk etter, Tomine humpet jo rundt på krykker 🙈 

• Liker 1
Skrevet (endret)

@Brighton 👋

Hedy Lamarr skrev (2 timer siden):

Det er snodig å mene at Sophie Elises utseende ikke blir krtisert i denne tråden.  Og samtidig mene at nøye studering av hennes panne hvor man virkelig zoomer inn, for så å konkludere med at den ser "uheldig, negativ, avskrekkende" (negative adjektiv som høres mest mulig proff ut?)  Ikke er nettopp det, kritisering av utseende. 

Det er viktig for deg å dele det du anser som riktig informasjon, som er din subjektive mening om inngrepenes sluttresultatet  (høres ut som om du omtaler en vare snarere enn et menneske). Hvordan vil du egentlig oversette dette? 

Hva kom før plastisk kirurgi? Kroppspress og utseendefokus. Hvorfor oppstod det? Fordi folk ikke føler seg fine nok som de er. Og hvorfor føler ikke folk seg fine nok som de er? Jo, fordi mennesker åpenbart har en stor trang til å kommentere hvordan folk ser ut. Sånn som denne tråden er et godt eksempel på. 

Det er ikke bare Sophie Elise som har et ansvar. 

Endret av miaw
  • Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Tulla25j skrev (2 minutter siden):

Var vel bare Øyunn som gikk etter, Tomine humpet jo rundt på krykker 🙈 

Så nå at det var datteren til Heine (som også er god venninne av SE) som sammen med Øyunn løp etter henne, så må nok noe ha skjedd! Og SE sitter alene bak der, mens De får vite hvem som vinner. Kjæresten til Øyunn sitter ved siden av henne, så SE hadde nok også sittet ved Isak!

• Liker 20
Skrevet
mjaus skrev (2 timer siden):

Unnskyld meg, men i storyen til kopieelise.. er det bare meg som synes isak virker helt dårlig til å flørte med jenter? Ser så harrry og litt dum ut kanskje måten han skriver på.. 

Får den samme følelsen av han som gutter som bare skriver "er kåt" ut av det blå..

Egentlig hadde det vært ganske gøy om han har pult andre bak ryggen til sophie elise. 

Tenker det samme som deg. Han har en typisk fuckboy energi. 
Han er søt og han vet det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...