Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Djungelvrål skrev (1 time siden):

Og de hadde det med 10-12 unger liggende på samme rom. 

Næh, de fleste ungene døde som babyer.

• Liker 1
Skrevet
Rainbow skrev (3 timer siden):

Jeg har nesten akkurat sånne rynker om jeg virkelig kniper øynene sammen og rynker til det jeg greier.

Men jeg er 41 år... 

Ellers, så bra at det jeg skrev om pressen og omtale av utroskap var til nytte! :) 

Jeg syns det med fuglen var veldig spesielt, pga det med å respektere dyret som noen skrev her. Jeg er også vegetarianer, men bryr meg ikke om hva andre gjør, om de går på jakt eller whatnot, men jeg ville ikke posert med et dødt dyr fordi det er respektløst overfor dyret. 

Jeg er over 50 år, og ikke snakk om at jeg klarer å rynke panna så mye som det der, uansett hvor hardt jeg prøver. Det er virkelig trist å se en 27-åring fullstendig ødelegge eget ansikt og kropp. Det finnes faktisk grenser for hva kirurgi kan reparere når man overdriver så mye som SE har gjort - og det før fylte 30!

Men den voldsomme usikkerheten hennes påvirker tydeligvis både atferd, utseende og måten hun omgås andre på. "Se meg, lik meg"! Det forklarer sannsynligvis hennes behov for å konsekvent  tilpasse seg nye kjærester ved å skifte stil, interesser og holdninger etter hva kjæresten har. 

Hun har levd i denne bobla siden hun var 15 år, og underveis har hun mistet noe vesentlig som andre tenåringer utvikler på samme tid, nemlig identitet, selvfølelse og realitetsorientering.

• Liker 31
  • Nyttig 6
Skrevet
Anonyym97 skrev (1 time siden):

Syns det er litt ubehagelig å se henne på farmen. For hun ser så… usikker ut? Hun oppfører seg annerledes enn de andre rundt kamera, du ser så godt at hun ikke klarer å være seg selv 100%, det blir så falskt på en måte. Det ser så vondt ut for henne å være så usikker 

Syns det er pinlig å se på hvor ofte hun poserer mens de andre oppfører seg normalt. 

• Liker 26
Skrevet
Entern skrev (1 time siden):

Næh, de fleste ungene døde som babyer.

Kvinnene var gravide støtt og de mistet mange men det var ikke uvanlig å ha mange unger som levde opp.

• Liker 2
Skrevet

Jeg reagerer hun så enkelt kunne bli forelsket og få følelser for Isak uten en tanke på at hun allerede var i et forhold. Normal respons etter 5 år samboerskap vil være å snakke om mannen hun er glad på utsiden av gården. 

At det ikke er tema og andre gårdsdeltakere ikke reagerer er for meg meget spesielt. 

• Liker 46
  • Nyttig 1
Skrevet
Egenskap skrev (52 minutter siden):

Jeg reagerer hun så enkelt kunne bli forelsket og få følelser for Isak uten en tanke på at hun allerede var i et forhold. Normal respons etter 5 år samboerskap vil være å snakke om mannen hun er glad på utsiden av gården. 

At det ikke er tema og andre gårdsdeltakere ikke reagerer er for meg meget spesielt. 

Helt enig. Jeg tenker dette skyldes hun lett blir sjarmert. Isak er flott, ingen tvil om det.  Hun er usikker og trenger nok mye oppmerksomhet og bekreftelse. De var inne på farmen i maks 1 mnd- eller 6 uker som de sier i programmet. Så kommer hun ut og gjør det slutt. Sier bruddet var hardt og vondt. Det må være rart for Isak igjen å se på. Huff, at jeg er engasjert her er tåpelig 😅 Jeg skulle ikke se farmen, men begynte å se fra uke 3. 

• Liker 11
Skrevet
DianaV skrev (10 timer siden):

Sophie Elise snakket høyt og mye om at hun begynte å bruke botox tidlig for å forebygge rynker. Okei. Hvor mange 27 åringer kjenner dere som har en sånn "situasjon" på gang? 

Bilde fra jakten på kjærligheten, nei, Farmen kjendis

Screenshot_20220215-120605_Jodel.jpg

Jeg liker ikke sophie elise, tvert imot.... men nå føler jeg det er litt hetsing uavhengig. Om hun har ryker er det ikke godt nok men om hun tar botox er det ikke godt nok. Hva skal man gjøre da? Blir jo hetsing uansett der.

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
DianaV skrev (12 timer siden):

Sophie Elise snakket høyt og mye om at hun begynte å bruke botox tidlig for å forebygge rynker. Okei. Hvor mange 27 åringer kjenner dere som har en sånn "situasjon" på gang? 

Rynkene minner meg litt om Wonder Woman logoen🦸‍♀️ 

Endret av Smurfii
Omformulering
  • Liker 6
Skrevet
mjaus skrev (5 timer siden):

Jeg liker ikke sophie elise, tvert imot.... men nå føler jeg det er litt hetsing uavhengig. Om hun har ryker er det ikke godt nok men om hun tar botox er det ikke godt nok. Hva skal man gjøre da? Blir jo hetsing uansett der.

Ikke få det til å høres ut som hun kritiseres fordi hun har rynker naturlig - det man ser på bildet der er jo resultatet av tukling hos diverse klinikker. Det er jo det unaturlige ved det som kommenteres.

• Liker 44
Skrevet
korallrev skrev (28 minutter siden):

Ikke få det til å høres ut som hun kritiseres fordi hun har rynker naturlig - det man ser på bildet der er jo resultatet av tukling hos diverse klinikker. Det er jo det unaturlige ved det som kommenteres.

Unaturlig eller ikke, det virker jo ikke som det er godt nok om hun fikser på det med botox igjen. 

• Liker 3
Skrevet
DianaV skrev (16 timer siden):

Jeg mistenker at det desverre kan ha vært å se seg selv i Farmen som fikk henne til å ta siste oppsiktsvekkende operasjon. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
mjaus skrev (30 minutter siden):

Unaturlig eller ikke, det virker jo ikke som det er godt nok om hun fikser på det med botox igjen. 

Det skulle ikke vært fiksa på i utgangspunktet.

• Liker 15
Skrevet
mjaus skrev (1 time siden):

Altså, hun er 27. Hun hadde ikke behov for Botox/andre inngrep før - disse som er skyld i alt det unaturlige i ansiktet/på kroppen. 🤷‍♀️ 
Og så er det vel ikke snakk om å «fikse på det» med Botox heller, vi snakker ANSIKTSLØFT. Dama er 27. 

• Liker 25
Skrevet
mjaus skrev (7 timer siden):

Enig, dette er unødvendig. Kan noen svare meg hva dette har med hennes bedrift å gjøre? 

• Liker 7
Skrevet

Det var fint å se henne på Farmen i går da.

Endelig noen minutter der hun ga alt, uten å ofre en tanke på hvordan hun tok seg ut, og der hun viste spontan og ekte glede😊

Skrevet
Lalunagoid skrev (25 minutter siden):

Enig, dette er unødvendig. Kan noen svare meg hva dette har med hennes bedrift å gjøre? 

Bedriften hennes dreier seg svært mye om nettopp utseendet hennes (Hun poserer lettkledd i reklamer både for egne og andres produkter, hun viser rumpa på IKEA, hun viser rumpa mens hun promoterte ex-bokklubben sin, hun viser brystene på restaurant ++)  Hun lever av nettopp utseendet sitt. Derfor tror jeg det er helt naturlig at de store forandringene alle operasjonene og behandlingene gir kommenteres av mange. Det er synlig, det er oppsiktvekkende, noenganger sjokkerende og noen går til "motangrep" på dette uoppnåelige idealet som selges. Ingen hadde nok gjort det, hvis det IKKE var for at det pushes ut i bedriftskanalene. 

• Liker 24
  • Nyttig 1
Skrevet
Egenskap skrev (På 14.2.2022 den 18.12):

uansett blir det feil av programlederen Mads i original versjon av farmen og skrive det. Han tar en person Sofie, og det har han ikke rett til. Vil jo være ille om Tirill fyrer løs på noen i original versjonen. Signalene dem gir blir jo feil, og setter Farmen i dårlig lys. 

Jeg ser ikke på Farmen så skal ikke uttale meg om Sofie Steen Isachsens opptreden der.

Jeg tror du misforstår poenget til Mads Hansen. Som jeg tolker det er ikke poenget med innlegget bare hva hun gjorde i Farmen, men hennes stadige skifte av meninger og lettvinte syn på sannheten.

Når det kommer til din begrunnelse om at Mads Hansen ikke skal få uttale seg om personer som deltar i Farmen kjendis fordi han er programleder i Farmen henger jeg ikke med på argumentasjonen din. Å pålegge en person munnkurv for å uttale seg offentlig fordi han er programleder noen uker i året henger ikke på greip. Tv2 klarer vel forøvrig selv å sette konseptet Farmen i et dårlig lys ved å caste det meste av deltagere fra egne rekker.

• Liker 12
Skrevet

Noen som har Seoghør+ og har lest hva det står der om Sophie og Isak?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Era Vulgaris skrev (15 timer siden):

Jeg er over 50 år, og ikke snakk om at jeg klarer å rynke panna så mye som det der, uansett hvor hardt jeg prøver.

Åh herregud, nå følte jeg at jeg har et sykt rynkete fjes siden jeg sa at jeg klarer det! :P 

Fikk litt lyst til å se på Farmen av å lese denne tråden, men har alltid boikotta det pga tanken om å drepe dyr som underholdning (siden de konstruerer en virkelighet der det er "nødvendig".)

• Liker 5
Skrevet

Se & Hør har tydeligvis virkelig investert i overskrifter om Sophie Elise. Først "Paparazzibildene" (som de fleste tror er staget) - og nå har de tydeligvis fått et "Sophie Elise åpner opp" -intervju. Lurer på hva de har betalt henne for dette "konseptet". 

Jeg aner ikke hva som står i artikkelen, kommer aldri til å kjøpe + abbonnement hos Se & Hør. Når de begynner artikkelen med at hun sluttet å blogge for flere år siden, men folk er fortsatt opptatt av privatlivet hennes. Hallo?? Hun sluttet jo ikke å dele, hun gikk over til andre plattformer - og deler og viser seg frem mer enn noensinne. 

https://www.seher.no/kjendis/matte-romme-etter-ryktene/75376130

• Liker 31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...