Entern Skrevet 1. januar 2022 #25361 Del Skrevet 1. januar 2022 Pust skrev (14 timer siden): Jeg tror dessverre du overvurderer Kvinneguidens evne til å gi «masse oppmerksomhet» til diverse påvirkere. Det jeg imidlertid føler meg ganske sikker på, er at dette forumet har medvirket til å åpne øynene på mange, undertegnede inkludert. Fra å være en som forholdt seg likegyldig til påvirkerbransjen, har jeg blitt sterkt kritisk. Takket være Kvinneguiden. Samme her! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jussek Skrevet 2. januar 2022 #25362 Del Skrevet 2. januar 2022 Dette er bare et genuint spørsmål. Vi vet jo alle at Sophie Elise har gjort litt av hvert med ansiktet og kroppen - men ser jo at når ho ser mye til en side, så krøller jo huden seg. Er det botox/filler som gjør at det krøller seg? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 2. januar 2022 #25363 Del Skrevet 2. januar 2022 Jussek skrev (1 time siden): Dette er bare et genuint spørsmål. Vi vet jo alle at Sophie Elise har gjort litt av hvert med ansiktet og kroppen - men ser jo at når ho ser mye til en side, så krøller jo huden seg. Er det botox/filler som gjør at det krøller seg? Gjentatt bruk av fillers gjør at huden strekker seg og blir romsligere, det samme med lift av forskjellig slag. Og Botox, ja det er en risikosport som utsetter det fine nervesystemet vi har i ansiktet, for skader - som igjen kan få senvirkninger. Det er jo ikke så rart at man blir avhengig av kirurgiske inngrep, man reparerer jo bare igjen og igjen, skader som er selvpåført. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. januar 2022 #25364 Del Skrevet 2. januar 2022 Jussek skrev (1 time siden): Dette er bare et genuint spørsmål. Vi vet jo alle at Sophie Elise har gjort litt av hvert med ansiktet og kroppen - men ser jo at når ho ser mye til en side, så krøller jo huden seg. Er det botox/filler som gjør at det krøller seg? Det der ser IKKE bra ut😦😧😵 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jussek Skrevet 2. januar 2022 #25365 Del Skrevet 2. januar 2022 Pust skrev (4 minutter siden): Gjentatt bruk av fillers gjør at huden strekker seg og blir romsligere, det samme med lift av forskjellig slag. Og Botox, ja det er en risikosport som utsetter det fine nervesystemet vi har i ansiktet, for skader - som igjen kan få senvirkninger. Det er jo ikke så rart at man blir avhengig av kirurgiske inngrep, man reparerer jo bare igjen og igjen, skader som er selvpåført. Tusen takk for svar! Forferdelig trist at mennesker velger å utsette seg for slikt, og ødelegge ansiktet når man i utgangspunktet er ung og virkelig har bra hud.. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 3. januar 2022 #25366 Del Skrevet 3. januar 2022 (endret) Jussek skrev (14 timer siden): Dette er bare et genuint spørsmål. Vi vet jo alle at Sophie Elise har gjort litt av hvert med ansiktet og kroppen - men ser jo at når ho ser mye til en side, så krøller jo huden seg. Er det botox/filler som gjør at det krøller seg? Får håpe SE ikke leser her inne og ser det du skriver, og får enda et kompleks... Endret 3. januar 2022 av Tough cookie 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest florina Skrevet 3. januar 2022 #25367 Del Skrevet 3. januar 2022 Tough cookie skrev (1 time siden): Får håpe SE ikke leser her inne og ser det du skriver, og får enda et kompleks... Enig, så unødvendig å poengtere at huden rynker seg. Den ser jo ikke sånn ut til vanlig, og om så er det stygt å kommentere det. Er sikker på at dere får folder og rynker med det rette hodeplagget som trykker huden ned, lyssetting og ansiktsutrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 3. januar 2022 Populært innlegg #25368 Del Skrevet 3. januar 2022 (endret) florina skrev (8 timer siden): Enig, så unødvendig å poengtere at huden rynker seg. Den ser jo ikke sånn ut til vanlig, og om så er det stygt å kommentere det. Er sikker på at dere får folder og rynker med det rette hodeplagget som trykker huden ned, lyssetting og ansiktsutrykk. Så vanvittig mye som SE (som er en offentlig person) har operert seg, og fyllt på i fjeset, så er det egentlig ikke unormalt at publikum lurer på ting i forhold til det. SE er vel den i Norge som har operert og fikset på mest, så det er litt vanskelig å unngå å legge merke til at det har blitt store endringer. Egentlig så er det fint at folk spør, så det kommer frem at det er veldig mange baksider ved disse operasjonene og behandlingene. Som blandt annet at huden, muskler i fjeset og nervesystem blir tuklet med - som igjen kan gi uheldige resultater, og uopprettelige og fullstendig unødvendige skader. Endret 3. januar 2022 av Isild 61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 3. januar 2022 #25369 Del Skrevet 3. januar 2022 (endret) Isild skrev (4 timer siden): Så vanvittig mye som SE (som er en offentlig person) har operert seg, og fyllt på i fjeset, så er det egentlig ikke unormalt at publikum lurer på ting i forhold til det. SE er vel den i Norge som har operert og fikset på mest, så det er litt vanskelig å unngå å legge merke til at det har blitt store endringer. Egentlig så er det fint at folk spør, så det kommer frem at det er veldig mange baksider ved disse operasjonene og behandlingene. Som blandt annet at huden, muskler i fjeset og nervesystem blir tuklet med - som igjen kan gi uheldige resultater, og uopprettelige og fullstendig unødvendige skader. HELT enig. Det der bildet er virkelig til skrekk og advarsel, hun er jo ikke 30 engang men har nå tilsynelatende dratt opp hele trynet som kvinner i 40-60 årene gjør. Hun ser ut som hun har en slags hudsykdom eller brannskadet hud på det bildet der, det må jo være ubehagelig for henne også. Hun har også gjort karriere av å fikse på seg, skal man liksom bare heie på så henne lenge hun ser "bra" ut, og fisker etter komplimenter på sosiale medier, men når hun bokstavelig talt drar det for langt, da skal det ikke nevnes? Endret 3. januar 2022 av DianaV 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 3. januar 2022 #25370 Del Skrevet 3. januar 2022 Er det ikke bare hårstrå da som ligger over øyelokket der? Som gir den «strek-effekten»? Litt uskarpt bilde. ellers så ser vi jo er jo litt normalt heng der- som hun nå har fått dratt opp igjen i LA 😬 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 3. januar 2022 #25371 Del Skrevet 3. januar 2022 Zenhouse skrev (2 timer siden): Er det ikke bare hårstrå da som ligger over øyelokket der? Som gir den «strek-effekten»? Litt uskarpt bilde. ellers så ser vi jo er jo litt normalt heng der- som hun nå har fått dratt opp igjen i LA 😬 Nei, det er det ikke. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. januar 2022 #25372 Del Skrevet 3. januar 2022 Zenhouse skrev (2 timer siden): Er det ikke bare hårstrå da som ligger over øyelokket der? Som gir den «strek-effekten»? Litt uskarpt bilde. ellers så ser vi jo er jo litt normalt heng der- som hun nå har fått dratt opp igjen i LA 😬 Nei. Hun opererte over øyet. Da blir huden over øyet dratt og man får disse rynkene. Har sett det på flere bilder. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 3. januar 2022 #25373 Del Skrevet 3. januar 2022 (endret) DianaV skrev (5 timer siden): HELT enig. Det der bildet er virkelig til skrekk og advarsel, hun er jo ikke 30 engang men har nå tilsynelatende dratt opp hele trynet som kvinner i 40-60 årene gjør. Hun ser ut som hun har en slags hudsykdom eller brannskadet hud på det bildet der, det må jo være ubehagelig for henne også. Hun har også gjort karriere av å fikse på seg, skal man liksom bare heie på så henne lenge hun ser "bra" ut, og fisker etter komplimenter på sosiale medier, men når hun bokstavelig talt drar det for langt, da skal det ikke nevnes? Ja, det er et bilde til skrekk og advarsel. Kanskje hun slappet av et sekund, og huden er så tynn at det lille presset fra luen trykker den ned? Tragisk å se ansiktshud henge som våt pergament på en frisk 27-åring. Men nå er hun vel oppstrammet, så lenge det varer. Endret 3. januar 2022 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 3. januar 2022 #25374 Del Skrevet 3. januar 2022 Uendelig trist 💔 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 4. januar 2022 #25375 Del Skrevet 4. januar 2022 DianaV skrev (13 timer siden): HELT enig. Det der bildet er virkelig til skrekk og advarsel, hun er jo ikke 30 engang men har nå tilsynelatende dratt opp hele trynet som kvinner i 40-60 årene gjør. Hun ser ut som hun har en slags hudsykdom eller brannskadet hud på det bildet der, det må jo være ubehagelig for henne også. Hun har også gjort karriere av å fikse på seg, skal man liksom bare heie på så henne lenge hun ser "bra" ut, og fisker etter komplimenter på sosiale medier, men når hun bokstavelig talt drar det for langt, da skal det ikke nevnes? Jeg hadde ikke lagt merke til det hvis ikke det var nevnt her inne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 4. januar 2022 #25376 Del Skrevet 4. januar 2022 Tough cookie skrev (På 3.1.2022 den 1.13): Får håpe SE ikke leser her inne og ser det du skriver, og får enda et kompleks... Det har hun jo allerede fått, og fikset. Dette bildet er fra før siste operasjon, der hun igjen har gjort noe med øyepartiet. Jeg har lurt på hvorfor hun igjen hadde behov for enda en ansiktsoperasjon. Dette bildet var antagelig svaret på det. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 4. januar 2022 #25377 Del Skrevet 4. januar 2022 Hadde halvparten av dere hatt penger til det så hadde dere fikset på deres komplekser også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 4. januar 2022 #25378 Del Skrevet 4. januar 2022 12 minutter siden, Anonyym97 said: Hadde halvparten av dere hatt penger til det så hadde dere fikset på deres komplekser også Det tror jeg absolutt ikke, i alle fall ikke i denne lesergruppen. Men dessverre sikkert sant for mange av dem SE påvirker… For min egen del ville jeg følt meg tåpelig som gjorde det (med mindre det virkelig var et skikkelig problem - men da får man det jo ofte behandlet i helsevesenet), det ville vært risikabelt (alle operasjoner innebærer risiko) og jeg ville hatt dårlig samvittighet for å bruke mye penger på meg selv, på den måten. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 4. januar 2022 #25379 Del Skrevet 4. januar 2022 Andrea59 skrev (7 minutter siden): Det tror jeg absolutt ikke, i alle fall ikke i denne lesergruppen. Men dessverre sikkert sant for mange av dem SE påvirker… For min egen del ville jeg følt meg tåpelig som gjorde det (med mindre det virkelig var et skikkelig problem - men da får man det jo ofte behandlet i helsevesenet), det ville vært risikabelt (alle operasjoner innebærer risiko) og jeg ville hatt dårlig samvittighet for å bruke mye penger på meg selv, på den måten. Mener du dette 100%? At du ikke hadde gjort det? Hvis du hadde blitt mobbet og hadde det dårlig med deg selv hver eneste dag, men du kunne hatt muligheten til å gjort noe med det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 4. januar 2022 #25380 Del Skrevet 4. januar 2022 16 minutter siden, Anonyym97 said: Mener du dette 100%? At du ikke hadde gjort det? Hvis du hadde blitt mobbet og hadde det dårlig med deg selv hver eneste dag, men du kunne hatt muligheten til å gjort noe med det? Jeg tviler på at de fleste av dem som flikker på utseendet har blitt mobbet i mange år før, pga det de opererer seg for. Du sa opprinnelig at du var sikker på at mange av dem som kritiserer (unødvendig) kosmetisk kirurgi selv ville operert seg hvis de hadde hatt nok penger (og hvis de hadde hatt komplekser). De fleste har vel noen komplekser, men å plutselig dra inn årevis med mobbing…ble jo mer ekstremt. Ble SE mobbet for utseendet sitt i mange år? Det høres rart ut, hun var da naturlig pen og søt i utgangspunktet. De fleste blir jo ertet fra tid til annen, uten at det egentlig ligger noen annen grunn bak enn de vanlige jente-dramaene… 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå