Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Solaire skrev (3 minutter siden):

Dette er psykiatri. Hun er fremdeles nokså ung og den i utgangspunktet friske kroppen hennes har gjennomgått over 20 plastikkirurgiske inngrep. Dama er full av plast, implantater, fillers og arrvev.

"Kjempepent".

Tragisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finlay skrev (4 minutter siden):

Tragisk. 

Det er gode grunner til at det bare er erfarne overleger som skal foreta re-operasjoner. Anatomiske landemerker er borte, arrvev kan revne og blø og pasienter kan sitte igjen med alt fra skjemmende, kollapsede sadelneser til implantater på avveie og blanke gummiansikter uten mimikk. Moren til Kanye West døde etter å ha fått utført kosmetisk kirurgi, og det finnes utrolig mange skrekkeksempler. Tviler på at norske kirurger tar i en så utpreget psykiatrisk sak som Sophie Elise. Det er trolig derfor hun må få alt gjort i utlandet. Sophie Elise fortjente virkelig Årets Gullbarbie, hun er best på å få norsk ungdom til å føle seg verst. SE gir til og med ungdom komplekser for trekk som ingen engang visste var et såkalt "problem", som hip dips (!!!) og høyt hårfeste over ørene (😳😳😳).

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Instagram-kontoen hennes åpen eller privat? Jeg følger henne, men vet hun har en tendens å sette kontoen til privat spesielt i slike situasjoner siden det tiltrekker nye følgere. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hulillerunde skrev (13 timer siden):

Det er sjokkerende! Bildet er hentet fra insta-storyen hennes

8F986CFB-9003-4128-BA39-1F3BF586CC02.jpeg

Panna er halve lengden av ansiktet.  Hun ser ja.....litt alien-aktig ut. 

Endret av Peonjenta
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. Jeg har lest at de med høy panne ikke burde ta kirurgisk brynsløft/panneløft fordi man får høyere hårfeste. Ser ut som det er det som har blitt gjort her. Hun har alltid hatt komplekser for øyelokk og bryn og prøvd mindre drastiske ting for å heve øyebrynene og øyelokkene: botox, plasmapen to ganger hun var åpen om, sannsynligvis øyelokk operasjon og enten trådløft eller tinningsløft. Nå enda et nytt nivå hvis det er panneløft/kirurgisk brynsløft hun har gjort! Det anbefales ikke for de under 45 år 😔

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solaire skrev (5 timer siden):

Dette er psykiatri. Hun er fremdeles nokså ung og den i utgangspunktet friske kroppen hennes har gjennomgått over 20 plastikkirurgiske inngrep. Dama er full av plast, implantater, fillers og arrvev.

"Kjempepent".

Jeg er ikke så sikker jeg. Det er lett å tenke stakkars jente og kroppsdysforia, men ut fra hva jeg har sett av henne på tv og i intervjuer så fremstår hun som en med sterke narsisisstiske trekk. Bare noen uker siden jeg så hun sa på TV (tror det var i Gjett Hvem programmet hun sa det men er ikke 100% sikker) at hun "Hele livet alltid har visst at hun skulle bli en stor kjendis, hun bare visste ikke hvordan" og det er en spesiell holdning å føle så sterk som barn at man skal og nesten er berettiget til å bli. Så ble hun det gjennom bloggen og operasjoner da og for å holde seg relevant og opprettholde kjendisstatusen hun lever for så fortsetter hun med det som funket for å få kjendisstatus. At det er berømmelsen hun soler seg i og er avhengig av fordi det får hun til å føle seg bedre enn andre, altså at berømmelsen er hennes avhengighet og at operasjoner er et verktøy for å opprettholde den? Gir det mening? 

Det at hun selvdiagnostiserer seg med utallige diagnoser tyder også på et sterkt behov for å "være spesiell" og "ikke som andre" - igjen narsisisstisk.. 

Jeg følger hun ikke på snap men søkte hun opp for en uke eller to siden og da lå det en snap der at hun diagnostiserte seg med dissosiativ lidelse og depersonalisering, som er noe de som er utsatt for grove traumer kan få og er en alvorlig tilstand. Virket som hun tror at dagdrømming og det å zone litt ut i løpet av dagen i blandt var unikt for bare henne så det måtte være diagnosen  depersonalisering! Og neste snap rett etter den skrev hun om at hun irriterte seg over at alle diagnostiserte seg med angst for tiden og bagatelliserte ekte angst. Jah, det skøyt fra rette munnen....! 

Kasper er forresten på Tinder nå. 

Endret av Kaur
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaur skrev (3 timer siden):

Jeg er ikke så sikker jeg. Det er lett å tenke stakkars jente og kroppsdysforia, men ut fra hva jeg har sett av henne på tv og i intervjuer så fremstår hun som en med sterke narsisisstiske trekk. Bare noen uker siden jeg så hun sa på TV (tror det var i Gjett Hvem programmet hun sa det men er ikke 100% sikker) at hun "Hele livet alltid har visst at hun skulle bli en stor kjendis, hun bare visste ikke hvordan" og det er en spesiell holdning å føle så sterk som barn at man skal og nesten er berettiget til å bli. Så ble hun det gjennom bloggen og operasjoner da og for å holde seg relevant og opprettholde kjendisstatusen hun lever for så fortsetter hun med det som funket for å få kjendisstatus. At det er berømmelsen hun soler seg i og er avhengig av fordi det får hun til å føle seg bedre enn andre, altså at berømmelsen er hennes avhengighet og at operasjoner er et verktøy for å opprettholde den? Gir det mening? 

Det at hun selvdiagnostiserer seg med utallige diagnoser tyder også på et sterkt behov for å "være spesiell" og "ikke som andre" - igjen narsisisstisk.. 

Jeg følger hun ikke på snap men søkte hun opp for en uke eller to siden og da lå det en snap der at hun diagnostiserte seg med dissosiativ lidelse og depersonalisering, som er noe de som er utsatt for grove traumer kan få og er en alvorlig tilstand. Virket som hun tror at dagdrømming og det å zone litt ut i løpet av dagen i blandt var unikt for bare henne så det måtte være diagnosen  depersonalisering! Og neste snap rett etter den skrev hun om at hun irriterte seg over at alle diagnostiserte seg med angst for tiden og bagatelliserte ekte angst. Jah, det skøyt fra rette munnen....! 

Hun har iallefall utvist ganske grandiose tanker om egne talenter. Husker ikke hvor - men hun uttalte en gang at hun så for seg å bli stor på flere arenaer. Hun skulle bli big deal innen musikk og en stor forfatter iallefall. Ved et annet tilfelle uttalte hun at hun så for seg å få en gate i Harstad oppkalt etter seg. Fort gjort å tenke at det var en spøk - men jeg tror ikke det var det. 

Hun er heldig som bor i lille Norge. Ute i den noe større verden hadde hun bare blitt borte blandt alle de som holder på med det samme. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaur skrev (6 timer siden):

Du har sikkert rett. For meg som jobber innen helse så er det likevel noe groteskt med å legge friske kropper på operasjonsbordet igjen og igjen for å bli operert til det ugjenkjennelige (og nå snakker jeg selvfølgelig ikke om de som f eks sitter igjen med ett bryst etter kreft). Det er alltid en risiko å legges i narkose, og jo flere ganger man opererer samme område, jo mer uforutsigbart og risikofylt blir det. Det er en grunn til at overopererte neser faller sammen. Og det egentlige problemet, som sitter i hodet, får man uansett ikke behandlet med en skalpell. 

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Missy1 said:

Det verste er at Sophie Elise selv er vikar i den jobben. Så vikaren har skaffet seg vikar bare noen uker etter oppstart i jobben. 

Hun forstår det kanskje ikke selv, men her risikerer hun å miste ganske store karrieremuligheter. 

denne ferien var nok planlagt før hun i det hele tatt hadde hørt om vikarjobben i GKN. Så det er vel mer det at GKN som kan kritiseres her for at de velger å ansette en vikar som ikke er tilgjengelig halve vikariatet sitt. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (12 minutter siden):

denne ferien var nok planlagt før hun i det hele tatt hadde hørt om vikarjobben i GKN. Så det er vel mer det at GKN som kan kritiseres her for at de velger å ansette en vikar som ikke er tilgjengelig halve vikariatet sitt. 

De to første ukene var planlagt. Men så ble hun vel dårligere enn forventet etter operasjonen. Jeg har ikke sett God Kveld Norge, men det kan vel tenkes at hun ikke gjorde en så god jobb som TV2 forventet. Jeg så et lite klipp et sted der det virket som om kjemien med den andre programleder ikke var helt god. Så de heller ville ha vikaren til vikaren. Om noen her har sett programmene, så hadde det vært fint å få en kommentar på det.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nye ansiktet kan nok også sminkes og poseres pent til Instagram etterhvert.

Noe annet blir å være programleder, der hun skal snakke, smile og ha en viss mimikk - uten å hele tiden ha full kontroll på vinkler o.l.

Blir jo spennende å se om hun i det hele tatt er tilbake på skjermen om et par uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare bare å endre på ansiktets naturlige proposjoner, for når leppene blir større så kan haka bli seende «for liten» ut, og når øyelokkene dras i ulike retninger så synes man kanskje at kinnbeina burde «følge etter» og man blir hele tiden sittende igjen med slike følgefeil som man ønsker å rette opp i og før man vet ord av det så ser man ikke menneskelig ut lengre.

Man vil alltid oppleve hevelser etter større inngrep, men jeg tenker at man nok er av en egen kaliber når man legger ut så mye bilder av et «uferdig»/hovent resultat som det SE gjør. At hun tidligere har uttalt at hun liker å operere seg for spenningens skyld og at hun er avhengig av å være i konstant fysisk endring gjør det lett å se denne eksponeringen hun driver med nå som noe sykelig. På samme måte som at folk synes det er spennende å være på sirkus og dokumenterer det overdrevent så driver SE på samme viset med sitt hovne resultat. For pr nå ser bildene hun legger ut mer ut som chipmunk enn menneske og de færreste ønsker seg så unaturlige resultater 

image.thumb.jpeg.aaa19455c1d2ccacf9f19e8bc246cfb0.jpeg

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AntiBullshit skrev (1 time siden):

Det er ikke bare bare å endre på ansiktets naturlige proposjoner, for når leppene blir større så kan haka bli seende «for liten» ut, og når øyelokkene dras i ulike retninger så synes man kanskje at kinnbeina burde «følge etter» og man blir hele tiden sittende igjen med slike følgefeil som man ønsker å rette opp i og før man vet ord av det så ser man ikke menneskelig ut lengre.

Man vil alltid oppleve hevelser etter større inngrep, men jeg tenker at man nok er av en egen kaliber når man legger ut så mye bilder av et «uferdig»/hovent resultat som det SE gjør. At hun tidligere har uttalt at hun liker å operere seg for spenningens skyld og at hun er avhengig av å være i konstant fysisk endring gjør det lett å se denne eksponeringen hun driver med nå som noe sykelig. På samme måte som at folk synes det er spennende å være på sirkus og dokumenterer det overdrevent så driver SE på samme viset med sitt hovne resultat. For pr nå ser bildene hun legger ut mer ut som chipmunk enn menneske og de færreste ønsker seg så unaturlige resultater 

image.thumb.jpeg.aaa19455c1d2ccacf9f19e8bc246cfb0.jpeg

Det burde vært en slags karantenetid på slike operasjoner. For det er ikke tull at man blir avhengig (samme med fillers og annen skjønnhetsbehandling som vipper osv)

Jeg opererte brystene mine (på grunn av asymmetri som var fysisk plagsomt). 
Det tok minst 2 år før jeg følte brystene hadde «satt seg». I lang tid etter operasjonen så gikk jeg og tenkte de godt kunne vært større, og når jeg ser tilbake på det nå så er jeg sinnsykt takknemlig for at jeg lot de være. 
Man blir blind på seg selv, og det er veldig fort gjort å lete etter mer å fikse på. Mange har nok også lett for å tenke før en slik operasjon at den vil fikse alle ens problemer, men så sitter man igjen etterpå og er like usikker på seg selv, om ikke mer. 
(det skulle for min del i senere tid vise seg at skjevheten i brystpartiet mitt egentlig kom av at hele kroppen min var skjev på grunn av en låsning i bekkenet. De smertene jeg hadde som jeg trodde kom av asymmetrien hadde ikke noe med brystene mine å gjøre. Det er helt sykt at kirurgen ikke påpekte for meg under konsultasjon at hele kroppen min var skjev. En lege som jobber med slikt burde ha sett det. Hele bransjen er pill råtten)

Endret av Missy1
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupers skrev (2 timer siden):

Hun tar to operasjoner i året. Det lot seg fint kombinere med bloggingen men den lar seg nok ikke kombinere så lett med "vanlige jobber". 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missy1 skrev (34 minutter siden):

Det burde vært en slags karantenetid på slike operasjoner. For det er ikke tull at man blir avhengig (samme med fillers og annen skjønnhetsbehandling som vipper osv)

Jeg opererte brystene mine (på grunn av asymmetri som var fysisk plagsomt). 
Det tok minst 2 år før jeg følte brystene hadde «satt seg». I lang tid etter operasjonen så gikk jeg og tenkte de godt kunne vært større, og når jeg ser tilbake på det nå så er jeg sinnsykt takknemlig for at jeg lot de være. 
Man blir blind på seg selv, og det er veldig fort gjort å lete etter mer å fikse på. Mange har nok også lett for å tenke før en slik operasjon at den vil fikse alle ens problemer, men så sitter man igjen etterpå og er like usikker på seg selv, om ikke mer. 
(det skulle for min del i senere tid vise seg at skjevheten i brystpartiet mitt egentlig kom av at hele kroppen min var skjev på grunn av en låsning i bekkenet. De smertene jeg hadde som jeg trodde kom av asymmetrien hadde ikke noe med brystene mine å gjøre. Det er helt sykt at kirurgen ikke påpekte for meg under konsultasjon at hele kroppen min var skjev. En lege som jobber med slikt burde ha sett det. Hele bransjen er pill råtten)

Hvordan har det gått i ettertid? Har du blitt kvitt låsingen i bekkenet? Og ble i så fall brystene skjeve igjen, så du måtte reoperere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hulderen skrev (2 minutter siden):

Hvordan har det gått i ettertid? Har du blitt kvitt låsingen i bekkenet? Og ble i så fall brystene skjeve igjen, så du måtte reoperere?

Operasjonen var ikke vellykket. Jeg hadde like stor skjevhet etter hevelsen gikk ned som jeg hadde før operasjon. Så jeg ble ikke kvitt problemet, det ble bare større. 
Men jeg har vært «heldig». Jeg fikk en kapsling på det brystet som hadde heng, og kapslingen førte til at brystet trakk seg opp og ble på høyde med det andre brystet. 

skjevheten i bekkenet fant jeg ut av en del år senere 5-6 år etter operasjon). Jeg hadde et fall i svangerskapet spøk mest sannsynlig er årsak til låsningen i bekkenet. Var hos utallige leger og fysio som ikke kunne forklare plagene mine, men så fant jeg endelig en fysio med kunnskap på det området som har fikset meg. Først etter at jeg fikk rettet opp bekkenet så forstod jeg at skjevheten i brystpartiet ikke ville vært så betydelig om det ikke hadde vært for skjevheten i hele kroppen. Jeg måtte stramme bhen betydelig mer på den ene skulderen enn den andre, før da bekkenet var skjevt. 

visuelt sett så ser brystene veldig bra ut nå, men jeg har en kapsling som vil si at det ene brystet mitt er steinhardt. Jeg skulle mye heller hatt mine egne naturlige bryster enn de klumpene jeg har nå, men tar jeg ut implantatene nå uten å gjøre noe annet med de, så vil jeg bli sittende igjen med to lefser 😅 så lenge jeg er smertefri så vil jeg nok beholde de. Men vil ikke anbefale noen å ta lett på slike operasjoner. (Jeg fikk tilbake halvparten av det jeg betalte for operasjonen den gang. Hadde nok fått igjen hele beløpet om jeg hadde bedt om det, for jeg måtte signere på at jeg ikke skulle gå til media med det)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missy1 skrev (15 minutter siden):

Operasjonen var ikke vellykket. Jeg hadde like stor skjevhet etter hevelsen gikk ned som jeg hadde før operasjon. Så jeg ble ikke kvitt problemet, det ble bare større. 
Men jeg har vært «heldig». Jeg fikk en kapsling på det brystet som hadde heng, og kapslingen førte til at brystet trakk seg opp og ble på høyde med det andre brystet. 

skjevheten i bekkenet fant jeg ut av en del år senere 5-6 år etter operasjon). Jeg hadde et fall i svangerskapet spøk mest sannsynlig er årsak til låsningen i bekkenet. Var hos utallige leger og fysio som ikke kunne forklare plagene mine, men så fant jeg endelig en fysio med kunnskap på det området som har fikset meg. Først etter at jeg fikk rettet opp bekkenet så forstod jeg at skjevheten i brystpartiet ikke ville vært så betydelig om det ikke hadde vært for skjevheten i hele kroppen. Jeg måtte stramme bhen betydelig mer på den ene skulderen enn den andre, før da bekkenet var skjevt. 

visuelt sett så ser brystene veldig bra ut nå, men jeg har en kapsling som vil si at det ene brystet mitt er steinhardt. Jeg skulle mye heller hatt mine egne naturlige bryster enn de klumpene jeg har nå, men tar jeg ut implantatene nå uten å gjøre noe annet med de, så vil jeg bli sittende igjen med to lefser 😅 så lenge jeg er smertefri så vil jeg nok beholde de. Men vil ikke anbefale noen å ta lett på slike operasjoner. (Jeg fikk tilbake halvparten av det jeg betalte for operasjonen den gang. Hadde nok fått igjen hele beløpet om jeg hadde bedt om det, for jeg måtte signere på at jeg ikke skulle gå til media med det)

Oj, håper du er smertefri i bekkenet nå. Og det er veldig bra at du var utholdende nok til å snakke med flere leger og fysioterapeuter. Det er jo så lett å bare slå seg til ro med det første ekspert sier til en.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (4 minutter siden):

Oj, håper du er smertefri i bekkenet nå. Og det er veldig bra at du var utholdende nok til å snakke med flere leger og fysioterapeuter. Det er jo så lett å bare slå seg til ro med det første ekspert sier til en.

tusen takk :) ja jeg er bra igjen nå. Det har kostet meg en del (måtte gå privat) men absolutt verdt det. Hadde nok endt opp ufør innen 40 om jeg ikke hadde funnet hun fysioterapeuten 

59EA2FBC-A1D1-47E4-AF90-581B695FF8A3.jpeg

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Missy1 Jeg blir lei meg på dine vegne, men heldigvis finnes det kloke mennesker i bransjen, slike som fysioterapeuten din. Og så blir man minnet på at skjønnhetsbransjen er en pill råtten bransje, som blåser i årsaker - så lenge de kan tjene penger på å fikse bagateller og ytre ting, som tvinger pasientene til å signere på kontrakter hvor de (klinikken) fraskriver seg ansvar og sikrer seg mot negativ omtale i media. Pasienter som er i en sårbar situasjon og kanskje ikke helt vet sitt eget beste.

Når det gjelder SE og hennes utallige operasjoner, er det et stort mysterium hvordan leger har samvittighet til å utføre flere unødvendige inngrep, men grådigheten veier vel tyngre enn etikken … De opererer og opererer, og etter hvert trenges det nye operasjoner for å rette opp det som allerede er operert, og så strømmer pengene inn - mens pasienten blir mer og mer koko av å fokusere på detaljer ingen andre ser eller bryr seg om. Tenk på alle ressursene som kunne vært brukt til å hjelpe alle dem som virkelig har behov for plastisk kirurgi!

Endret av Pust
Redigert
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...